Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
lissufin: No jos se kuitenkin tulisi sellaisena päivänä,että mieskin jaksaa jne. :) mä pidän teille paljon peukkuja,että pystytte hyödyntää sen oviksen! :thumright

Satsa dii mutta kun mulla on kp10 tuskin oon paksuna..
lissufin ehtispä ovulaatio sopivasti, eikä oo vielä edes mahdotonta. Viiva ehtii voimistumaan vielä ;-)

Lissufin, onkos se sun mies nyt jo töissä? Meinaan että jos ovis tuleekin aikaseen, niin tänäänkin tehdyt talletukset vois vaikka jaksaa sinne asti :wink:)

Epäsuoralle lähtee täsmennetty plussa-aalto => :talk017

Iines, ihana kuulla että viiva tummuu :Heartred Mä teen aamulla kaapissa odottavan digin ja toivon sydämeni pohjasta saavani siihen viikkoja 2-3 :)

iines86 ja Sandy onnittelut vielä ja Sandy toivon kans tota tulosta sulle <3 ja iines86 ihana kuulla viivojen vahvistuneen. :) <3
Iloista pääsiäistä kaikille ja ruvetaan me loputkin plussaamaan!

Sandy: Ei oo töissä, tänää täytyy yrittää, jos vaikka vällyjen väliin päästäis. Se on ti,ke ja to töissä ja torstaina lähetään sen töiden jälkeen möksälle yöks :) Tein tuon ovulaatiolaskuri.com kp27 mukaan ja se kyl väittäis et torstaina munis irtoais :) Tiedä sitte mullahan on kp27-28

No hei Lissufin, huomenna ainakin vällyjen väliin! Ja miksei tänäänkin! Sehän nimittäin on parempi olla hieman ajoissa kuin myöhässä. Jos oikein laskelmoisin, niin huomen illalla ja sitten torstaina illalla myös :) Ja jos ovis osuisi tohon väliin, niin voisi vaikka olla uimareita kivasti paikanpäällä :) Ja mun laskuihin kandee luottaa, mähän oon kato ollu kahdessa peräkkäisessä kierrossa raskaana :wink:rolleyes: Ja todellakin matikkaa tehty täällä. Viime kierrossakin harrastettiin seksiä vain KAKSI kertaa ja plussatulos :) Noiden mun laskujen mukaan ainostaan ke-iltana tapahtuva ovis olisi vähän niin ja näin, mutta muuten hyödynnetty.

Ja toivottavasti tajuutte tän puoliksi huumorimielellä heitetyksi :) Mutta, mutta.... Hedelmällisiä ovishetkiä Lissufin!

diku mulla on lääkäri sitte kun se ottaa vastaan :) ei tääl ol ajanvarausta, meet klo 8 aikoihi tk:een ja maksat sitte vaa ootat et sut kutsutaa. :)

iines onnea vahvistuneesta viivasta mashaAllah, olen niin onnellinen puolestasi :)

muillekin tsemppiä ja onnea, lissufin inshaAllah teillä tärppää :)

on: minttu (3 riviä), basilika (4 riviä) ja mansikka (2 riviä + esikasvatukses olevat) ja rivi punasia auringonkukkia istutettu tänään, nyt ootetaa että alkaa itää inshaAllah. ukko on iha innoissaa mansikoista ja suunnittelee kuinka paljon hän syö... :)

Sandy: Joo kyllä mä huumoria ymmärrän :) luotetaan nyt ukon uimareihin ettei huku tuonne mun tulvaan :grin

Iines: Ihanaa että viiva tummuu ja myös onnea kovasti raskausoireista, se onki vinha juttu miten pystyy olla salaamatta, töisdäkin aluks mietin ollako kertomatta mut olis varmaan leimattu laiskaks ku vähän väliä sai juosta vessassa

Gatusa: Rukoilen että teidän viljelykset onnistuu ja tulee hyvä sato :) Kyl se fiilis on suuri et täs kierrossa tärppää, en vaa tiiä miks johtuen varmaan tästä isosta plussatuulesta :grin

kiitos lissufin, vielä ois porkkana, retiisit, pinaatti, persilja, herneet, orvokit ja köynnös- ja pensaskrassi istutettava, sit ois valmista ja laittaa kunha nuo mansikat esikasvatuskipoissa nousee pintaa ni laittaa maahan :)
inshaAllah vaistosi on oikeassa tärpin suhteen :)

ai nii ja näköjää ukko vie multa raskausoireet, se suomessa vihas mansikoi ni nyt ku me istutettii mansikoi ni se on iha malttamaton koska pääsee syömään niitä...mieliteot.... itellä oireina lähinnä turvotus, ilmavaivat, vessas ravaaminen, repäsykivut ja paikalle saapunut huimaus, nii joo ja nännit on isot kyl välil se tumma alue on niin iso välillä et huh huh. tiistaina näkee ollaako alussa vai pidemmäl, alkaa kyl epäilyttää et pidemmäl ollaa ku mullaha oli oireita siis monta viikkoa ennen plussaa.

ai nii saatte muuten kohtapuolin harvinaisia kuvia auringonkukista...meillä yksi on ns siamilainen kaksonen eli yksi haarautu kahdeks ja molemmissa nuppu ja yks toinen auringonkukka puolestaa on harvinainen siinä mieles et siinä on 7 nuppua.

Onnea plussanneille! Teitä oli niin monta etten edes yritä muistaa kaikkia.

ON: Kp8 ja joka toinen päivä -taktiikka otettu käyttöön. Kovasti tähtäys olisi nyt tammikuulle 2015 mutta epäilen että plussa tulee vasta kesä-heinäkuussa... On ollut niin järkyttävä stressi töistä eikä se näytä loppuvan, josko siis kesälomalla olisi stressivapaata. Uskoisin että kova stressikin vaikuttaa hedelmällisyyteen.

elya: kyllähän se vaikuttaa... sillä voi jopa siirtää menkkoja :)

gatusa: mun basilikat ja persilijat ja muut yrtit taitaa kuolla... en muista kastella niitä :)

iines: munkin tekis mieli lähtee viihteelle... en mä niin noista baareista välitä mut johonkin hyvään seuraan... mulla ei oo kun kolme kaveria. yks ottaa vauvaa ja toinen on aina töissä ja kolmas asuu kauempana :) no sit on isännän pikkusisko :) sen kans on niin monta suunnitelmaa mutta koskaan ei tuu lähdettyä :) ja asuu kaukana

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

kunha meillä alkaa kaik nousta maasta ni laitan kuvaa ja auringonkukista kunha alkaa kukkia etenki näist oudoist tapauksist. :)

No niin. Tänne aitten jään edelleen. Alko vuoto ja kovat mahakivut :sad001 ei jaksanut tämä pieni pysyä matkassa. Tunne on kamala... ei voi ku itkeä.

Voi ei Myyh! :sad001 Juuri kun annoitten itsenne iloita plussasta! :Heartred Voimia jaksamiseen :Heartred

Kiitos :love022 olin yön töissä ja alkuyöstä alkoi kivut ja aamuyöllä vuoto. Oli kamalaa kun piti yrittää olla niinku kaikki olis hyvin ja pidätellä itkua loppu vuoro. Ku pääsin työpaikan ovesta ulos niin itkin aivan hysteerisesti. Tuntu ettei voi autolla ajaa kotiin. Ja oli kamalaa tulla tyhjään kotiin ku mies töissä. Laitoin viestin miehelle kun en pystyny itkultani soittamaan ja puhumaa. Nyt vaan täytyy taas tottua ajatukseen että ei olla raskaana. Vuodosta ei tarvii päätellä että mistä kysymys. On niin voimakasta että kesken tämä nyt meni.

Eilen ei ollut mitään kipuja, päinvastoin oli hyvä olo. Oli vielä raskausoireitakin, pissalla piti laukata koko ajan, rintoja nipisteli kovastikkin, vähän huimas. Ei mitään merkkejä alkavasta vuodosta. Kai se täytyy sit jossain kohtaa käydä tarkistuttaan että on tyhjentynyt kunnolla ja alkaa taas yrittäminen.

Tuntuuhan tää kamalalta kun vasta sen digin jälkeen uskallettiin alkaa oikeasti iloitsemaan asiasta. Eilen laskin laskurilla koska alkaa äitiysloma yms. Eilen sovittiin myös ns. työnimi. On tämä kamalaa.... tiedä sitten jos vielä raskaaksi tulee niin eihän siitä uskalla iloita lainkaan.

Takaisin