Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuli vain mieleen se vitsi, jossa nainen valitti lääkärille mahakipuja ja lääkäri totesi niiden olevan vain ilmavaivoja. Puoli vuotta myöhemmin nainen työnsi vaunuja ja lääkäri kysyi, että mitäs sinulla siinä on. "Pari ilmavaivaa", totesi nainen. :D Ai että olisikin herkullinen tilanne olla raskaana ja päästä samalle lääkärille uudestaan.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

jeah.Mun esikoinen on laktoosi-intoleranssi ja seiskani on kuollut sikiö.
Ja samaa haaveilin,että ois etsiny nää lekurit käsiinsä ja käyny esittelemässä laktoosi-intoleranssia ja kuollutta sikiöö.
Että näin.
 
Zorro; Viime kierrossa kun oli luget niin ei alkanut mulla menkat vasta kun oli viikko lugen lopetuksesta. Ja jos tulee raskaaksi niin lugeja pitää käyttää raskausviikon 12 loppuun saakka.

väännäks mul rautalangasta,mut mihin juttuun noi luget nyt on tarkoitettu?
Tiiän va laittaa maanantaiksi vaatimuslistaa lääkärikäynnille mukaa,jos niistä ois mullekki jotai apuu.Vai onks noikni jotain vain hoidois käytettäviä?
 
Lucky, ei mulla ainakaan tässä tärppikierrossa terot pilanneet ovista :)

laurushka, toivotaan et kohta näkyy jo vahvempaa viivaa :)

j3nni, vähän olis haaveissa tilata digi ja pistää palamaan tossa viikonloppuna... saa nähdä kehtaako kuluttaa tulevaa palkkaa siihen :D toivotan kasvaneita viikkoja sulle digiin <3

nuuhku, ai pirhana :( noo koita ottaa joku ilo irti isännöttömästä arjesta! ;)

myyh, sulle on varmasti hyperstimulaatiosta puhuttu, onhan? :) toivotaan et siel olis nyt kivut helpottumaan päin pian!

myssy, toivotan plussaa tädin sijaan :)

dawwe, toivotaan et siel tärppi olis käyny :)

Marinamelina, ihania uutisia <3 onnea <3

freyja, hyvä ku on muuta ajateltavaa :) plussaa puhallan :)

aida, mulla ovisplussa oli vähän epämääräinen, juuri ja juuri kontrollin värinen :) älä heitä kirvestä kaivoon :)

mju, ihania mietteitä ;) mut yhdyn sandyn sanoihin ja kun kalan valmistaa kypsäksi yli 72astetta listeriabakteerin pitäis kuolla jos sitä vähänkään on.

Elaffy, nyt pistää oikeen vihaks tuommonen lääkäri!!! tosin, eihän lääkäri eikä kukaan osaa edes ultran perusteella arvioida koska ne menkat tulee. Mut kyllä muuten aika outo lekuri :o kohdun supistelu... no tota raskaudenkin aikana ihan alussakin kohtu saattaa supistella, menkkojen aikaan se supistelee, ei semmosia synnytussuppareita mut supistelee :) et sää suljetulle joudu, nimimerkillä siellä ollut töissä joskus :)
Kyllä te saatte pienen vielä, äläkä usko mihinkään pelotteluihin. Tsemppiä :)

tiarella, kyl vähän vahvempi jo, mut vielä pitäis vahvempaa olla et olis plussaa :) ei pitäis vaikuttaa se onko jäähtynyt tms. Mut sunkin kannattaa vaikka ens kierrossa alottaa aikaisemmin testaus kun nuo laskurit on vaan suuntaa antavia :)

larissa, mä peukutan ettei seuraavaa rengasta siellä hankita!

Silv, "oireita" voi olla jo ennen ku testin edes pitäis plussaa näyttää :) mut testaamaan vaan jossain välissä :)

gatusa, onneks voit syyttää osittain myös hormoneja siitä et mies ärsyttää... hatunnosto kyllä täältä kans tuolle eri kulttuurissa ja maassa elämiselle :) hyvä jos siellä on vointi hyvä ja ei oo enempää vuotoja tullu. :)

Zorro, älä vielä heitä kirvestä kaivoon :)

herhis, plussatuulia! :)

etsijä, tsempit uuteen kiertoon!! :)

kaikille muille kans iiisot tsempit ja plussatuulia!! :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Hahhah, olin aamulla nyt sit testaamati raskaustestillä, ja illalla sit huvikseen tuikkasin ovistestin... Se sekos!! :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1402433251113.jpg
    1402433251113.jpg
    9.1 KB · Katsottu: 95
Mä tein kans digit pois siis ovistestit :D ikinä kyl ei raskaana oo tullu nii komeeta viivaa ku nyt
 
Madhlla komea "ovulaatio" siellä :D

Siis oliko epäilty kuolleen sikiön ja sait kuitenkin elävän vauvan? Millä viikoilla epäily? :)

Ootte ihania kaikki kun jaksatte tsempata muita vaikka kaikki kuumeilevat itsekkin täällä<3 pahoittelen kun oon ollu niin omanapainen viime aikoina mutta kun kännykällä käyn niin hermo menee :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ai niin tuo juttu Marikki! :) sori menee jutut välillä ohi ja nimimerkit vilisee silmissä :D

Siis mä oon niin väsyny ja univelkanen et meinasin sänkyä vessaksi kun näin unta pissahädästä enkä meinannu herätä! Onneks heräsin kuitenki ni pääsin ihan vessaan asti! Pitäs saada nukkua joskus ihan oikeasti, kohta 8kk menny 6-8h yöunilla ja siinä herätykset välissä tietty! Mun optimi ois 9h unta.. :D vähän noloa :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Marikki: Lugesterol on keltarauhashormoonia joka välttämätön raskauden jatkumiselle. Mulle ne määrättiin tukemaan keskenmenon jälkeen. Ei kylläkään ole testattu tuota mun omaa keltsi arvoa mutta lääkäri sanoi että on turvallista käyttää varalta mikäli raskaus alkaiski. Ettei ainakaan sen keltarauhashormoonin takia tule kesken.
 
mä tein kanssa ovistestin ja se testi viiva tuli siihen jo ennen sitä kontrolliviivaaa ja aivan kirkuvan tumman punasena :D samanlailla ku sulla Madh91 :p Jänäää, tuu kertoo sitte ku ostat sen digin (huom, ostat siittä palkasta ;))ja katot mitä se näyttää nii tänne ! :D Jos mää teen perjantaina sen, nii mitä sen pitäs näyttää ? 2-3 vai 3+, ku perjantaina (viikko siis väliä) viimeks tehny ja sillo oli 1-2. Viikkoko on se raja ku pitäs digien viikkokin nousta sitte jo? Ei oo siis huolestuttavaa jos näyttäis vasta 2-3, vai pitäskö sen näyttää jo 3+.. Hmmmn. No madh91 innoittamana tässä mun ovistestini :wink
upload_2014-6-11_8-2-38.png
 
Onko sulla Myyh kauan ollu noi Lugesterolit käytössä?Mulle määrätään ilmeisesti samat ja samasta syystä.Mulla otettiin testit mutta ei oo väliä mitä tulokset on,noita kun on turvallista käyttää varmuuden vuoks.Lisänä saan vielä kortisonit.
 
Tuollaisen ov testin tein itsekin, kun pelkäsi, että mahassa ei ketään ole ja kaapissa ei muita ollut. :D Miksi ovulaatio ei voi näkyä tuolla tavalla? Olisi ihan vähän helpompi niitä viivoja tulkita. ;)

Tänään ov testi näytti edelleen hailua ja mahaan sattuu edelleen. Eilen ei sattunut, mutta meininkin Panacodilla sen illan. Mies lähti kuskaamaan töihin, kun ei varmaan lääkkeissä uskaltanut päästää auton rattiin. Kaikkia nyt on niin paljon tullut syötyä, että eivät ne kyllä oikein edes missään tunnu.

Tuli vietyä pissanäyte labraan ja alustavat tulokset saa kuulemma huomenna. Verikokeen sain vasta juhannuksen jälkeen, kun ei ollut aamuaikoja enää jäljellä aiemmin ja tuo kilppari pitää ottaa ennen klo 10.

Epävarmuus siis jatkuu täällä.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Seuraavat testipäivät:
Granger 3.-6.6.
Aurinkoinen 6.-8.6
loora84 6.-8.6
Nuuhku 13.6->
Elya 13.-15.6.
Ttubu 14.6
Chipmunk86 14.6
zorro86 15.6->
PepeXXL 16.6->
Mustikka 16.-18.6.
Freyja86 19.6
Myyh 23.6
Lauruska 23.6->
Dawwe 23.6
Aida 23.6 ->
Lucky/ 26.6->
DarkMimosa 29.6->?
Sintti2014 5.7
Marikki 9.7
Elli28 ?
Myssy?
(yhteensä 21)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, Etsijä, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah. (11kpl)


Siirsin itseni jonon hännille, en päässyt edes tuohon päivään jonka olin siihen laittanut! :D
 
Eli kp1 / 27-31?? Fiilikset on hämmentyneet kun täti tuli päivän etuajassa. En tosiaan halua et kierto menee taas ihan sekaisin, niinkuin ennen esikoista, jolloin oli terolutitkin käytössä kiertoa tasaamassa. Niin ja kipeetkin fiilikset, ibumaxin voimalla mennään. Ja tietty ottaa pattiinkin :wink

Mutta, onnea muille joilla on ollut hyviä uutisia! :Heartbigred (Sori, jäänyt kommentoimatta muille.)

Jatkukoon plussatuulet, ja olkoon tämä vain poikkeus sääntöön :grin
 
Miä oon kans kokeillu tota ovistestiä :grin
Mulla toi kilpparikin otettiin joskus yhdentoista jälkeen :eek: Toivottavasti pitää silti paikkansa..Lekuri kyllä meinas ettei usko että siinä ongelma olis vaan nimenomaan keltarauhasessa.Ehkä se onkin selvännäkijä :grin
 
Satsa, en tiedä, onko tuo vain oman labran ohjeistus vai joku yleinen juttu. Aikaa varatessa antoi vain ohjeen, että kilpparit ennen kymppiä. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
elaffy mitä tässä googlettelin niin yleinen tuntus toi klo kymmenen olevan.Ja sitten löysin tämmösen"kilpirauhasta kiihdyttävän hormonin pitoisuus on pienimmillään kello 11 ja suurimmillaan kello 23" :rolleyes:
 
Satsa; ei oo luget ehtinyt olla ku yhdessä luomukierrossa ja nyt inssin jälkeen. Tuntuu että tää on yhtä lääkkeiden tunkua millon mihinki päähän...
 
gatusa hienoa jos voit paremmin ja toivotaan vaan että ei mitään vakavaa ja ihanaa jos ninja pitää elämää siellä ;)

mad jep meidän suhde vaan oon sellanen että aina tuo mies on lähteny työhommiin pariks kuukautta vuodessa ja käy harvoin kotona mutta jotenkin se vaan piristää suhdetta ;) ja pari reissua ollaan suunniteltu likan pään menoks kesällä joten eiköhän tästä vielä ihan mukava kesä tuu vaikka vauva haaveet jäiskin vähäks aikaa narikkaan :) heh ja sun ovistesti kyllä on melko seko mut jänää nähdä miten ne reagoi :)

myssy pahoittelut tädistä! ens kierto on sit se plussa kierto! ;)
 
Takaisin
Top