Lucky, ei mulla ainakaan tässä tärppikierrossa terot pilanneet ovista :)
laurushka, toivotaan et kohta näkyy jo vahvempaa viivaa :)
j3nni, vähän olis haaveissa tilata digi ja pistää palamaan tossa viikonloppuna... saa nähdä kehtaako kuluttaa tulevaa palkkaa siihen :D toivotan kasvaneita viikkoja sulle digiin
nuuhku, ai pirhana
noo koita ottaa joku ilo irti isännöttömästä arjesta!
myyh, sulle on varmasti hyperstimulaatiosta puhuttu, onhan? :) toivotaan et siel olis nyt kivut helpottumaan päin pian!
myssy, toivotan plussaa tädin sijaan :)
dawwe, toivotaan et siel tärppi olis käyny :)
Marinamelina, ihania uutisia
onnea
freyja, hyvä ku on muuta ajateltavaa :) plussaa puhallan :)
aida, mulla ovisplussa oli vähän epämääräinen, juuri ja juuri kontrollin värinen :) älä heitä kirvestä kaivoon :)
mju, ihania mietteitä
mut yhdyn sandyn sanoihin ja kun kalan valmistaa kypsäksi yli 72astetta listeriabakteerin pitäis kuolla jos sitä vähänkään on.
Elaffy, nyt pistää oikeen vihaks tuommonen lääkäri!!! tosin, eihän lääkäri eikä kukaan osaa edes ultran perusteella arvioida koska ne menkat tulee. Mut kyllä muuten aika outo lekuri
kohdun supistelu... no tota raskaudenkin aikana ihan alussakin kohtu saattaa supistella, menkkojen aikaan se supistelee, ei semmosia synnytussuppareita mut supistelee :) et sää suljetulle joudu, nimimerkillä siellä ollut töissä joskus :)
Kyllä te saatte pienen vielä, äläkä usko mihinkään pelotteluihin. Tsemppiä :)
tiarella, kyl vähän vahvempi jo, mut vielä pitäis vahvempaa olla et olis plussaa :) ei pitäis vaikuttaa se onko jäähtynyt tms. Mut sunkin kannattaa vaikka ens kierrossa alottaa aikaisemmin testaus kun nuo laskurit on vaan suuntaa antavia :)
larissa, mä peukutan ettei seuraavaa rengasta siellä hankita!
Silv, "oireita" voi olla jo ennen ku testin edes pitäis plussaa näyttää :) mut testaamaan vaan jossain välissä :)
gatusa, onneks voit syyttää osittain myös hormoneja siitä et mies ärsyttää... hatunnosto kyllä täältä kans tuolle eri kulttuurissa ja maassa elämiselle :) hyvä jos siellä on vointi hyvä ja ei oo enempää vuotoja tullu. :)
Zorro, älä vielä heitä kirvestä kaivoon :)
herhis, plussatuulia! :)
etsijä, tsempit uuteen kiertoon!! :)
kaikille muille kans iiisot tsempit ja plussatuulia!! :)
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app