Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elaffy; onpa sulla ollu ikävä kokemus!! Joskus lääkärit on niin tolloja ja töksäyttelevät mitä sattuu. Älä anna yhen lääkärin pilata mieltäsi. Pöhkö mikä pöhkö.
 
täällä vointi on hyvä kiitos kysymästä.

elaffy voi sua, inshaAllah voit paremmin pian.

myyh tsemppiä, inshaAllah enteilee plussaa.

on: lääke puree ja tulehus alkaa pikkuhiljaa antaa periksi alhamdulillah. vointi on hyvä ei ol ollu mitää ongelmia enää alhamdulillah. tais olla iha tulehuksen aiheuttamaa se eilinen pinkki mitä tuli ku lapsivettä jos ois ollu ni se vuotas jatkuvast eikä vain yhtä kertaa kun se uusiutuu joten säikähyksellä selvittiin inshaAllah. tukala olo ku on niin kuuma. kesä alkaa ku lämpötilat on päivittäin sielä 30-40 astetta.
 
Myyh on kyllä ny pullat uunissa :alien

kivoja noi töks töks lääkärit.Se on niilläkin ihan sama kuin kuka vaan muukin ihminen,ulkopuolinen,joka kommaa sun elämää,omasta näkökulmasta.Vain sie itte tunnet mille tuntuu ja sitä kautta voi hahmottaa omia resurssejaan.
Koeta unohtaa nuo kurjat pelottelut,tosi epäasiallista toimintaa.Vallankin naisen näinkin henkilökohtaisissa asioissa pitäis sitä hienotunteisuutta harjoittaa roppakaupalla

Gatusa,hyvä kuulla että olo on hyvä.Nuo tulehdukset punerrusta antaa valkkariin jos limakalvolta hiukan tihkuu,ja kipuu tulee tulehduksesta.Pois pois tuollaset kivut ja pöpöt :angel10
 
Myyh:valaisetko mua vielä lugeista. Siis eikö menkat voi alkaa normaalisti vai pitkittyykö kierto aina lugeilla? Ja olit laittanut myös, että lugeja pitää jatkaa, jos on raskaana. Mä muistan vaan, että lääkäri sano, että jos testi nega su, niin sitten lopettaa luget, mutta en muista, että mitä teen,jos tulee plussa. Mun täytyy varmaan soittaa sinne ja kysyä. Pidän peukkuja, että sun olot tarkoittaa, että siellä jotain tapahtunut.

Jes, outoja verisiä viivoja ei oo enää tullu, mutta eipä oo mitään olojakaan. Jotenki vaan tuntuu, että mitään ei oo tapahtunut.
 
Voi elaffy, älä välitä tommosista pölkkypää-lääkäreistä. Itse tiedät kuitenkin onko teillä nyt hyvä aika hankkia lapsia ja varmasti myös olette arvioineet parisuhteen kestävän vauva-arjen. Että ihan turhaa pelottelua tommoinen.
 
Hello ladies! :grin

Huuuuuuii hurjat määrät plussanneita viime käyntini jälkeen! Onnea kaikille tasapuolisesti!
Onpa Gatusa huippujuttu että siellä alkaa helpottaa olo ja säikähdyksellä selvisitte. Itselläkin ihan nousi pala kurkkuun kun kirjoitit että siellä on jotain häikkää meneillään. Mutta upeaa että ninja on yhä matkassa mukana <3

ON: hormonihirmu tässä morjesta. Oviksen aikaa elellään nyt parhaillaan, oireet ovat olleet niin selkeät ettei ole ollut epäilystäkään etteikö munis olisi irronnut. Näin voimakkaina ei olekaan nyt tuntunut pitkään aikaan, ja oikein hävettää kun mielialatkin heittelee niin pahasti että olen miestä kohtaan oikea ämmä. Mutta, positiivistahan se vaan on että tuntuu, niin tulee sitten käytettyä varmasti hyödyksi. TEstailua sitten joskus 24. päivän tienoilla, saa nähdä kuinka plikan käy... :cool:

Onneksi saadaan tällä viikolla pitkäaikainen haave toteutettua ja pihaamme ilmestyy muutama kananpoika kaakertamaan (ja myöhemmin munimaan, hope so). Ja juhannusviikolle on vieraitakin iso liuta tulossa. Ei ehdi nämä piinailuviikot ketuttamaan niin pahasti, kun on vähän aksöntsäksöniä :rolleyes:
 
kiitos marikki :)

anteeksi että puran nyt tän mut oikeest mä alan kyllästyy mun miehen tyylii kokoajan jankuttaa jotai pahoi enteitä mulle. nyt kuulemma rinnat on pienentyn, no ei tasan oo ja nännitki turvonnu ja tummunu ni tuskinpa noi pienentynykää sillo on...kokoajan jotai km enteitä latelee mulle, että ottaa pannuu ja kunnolla.
 
Voi älä anna elaffy lääkärin sanojen painaa mieltä, jotkut ei vaan ole päässeet unelma-ammattiinsa!! :Heartred

Ja täälläpä lähdettiin sitten taas uuteen kiertoo, toivottavasti parempaan sellaiseen, pöh! :grin

Pikavisiitti kun tulin lenkiltä, nyt saunaan ja illalla paremmalla ajalla jos vielä jaksaa!
 
kiitos satsa, mä vähä veikkaan et sil on tuuria ettei yksikää teistä asu tässä maassa ja viel samas kaupungis... :) vois tulla useammalta palautetta sille turhan usein :) no täytyy toivoo että se päästi nyt kaik huurut ulos enteiden osalta ja saan olla rauhas ettei mun tartte alkaa sanoa vähä vahvempia sanoja sille...
kohta ois ramadanki nopiasti aika menee paitsi odotuksen osalta...
 
Todellakin,ei tietäis mikä iski kun me kaikki vihaset "akat" tultais puolustaan sua :grin Vaikka ihailtavan vahva olet kun jaksat,minusta ei olis elään niin totaalisen erilaisessa kulttuurissa.
 
Komppaan Satsaa, ei voi kuin ihailla tuota vahvuutta mikä susta Gatusa löytyy. Tsemppiä ja halaus täältäkin! :Heartred
 
elämä on täynnä yllätyksiä, näin kävi mullekin loppupeleissä. enpä mä nuorena osannu oottaa että näin kävis että täällä asuisin jne. mut täällä sitä ollaan ja eletään. saapi nähä mitä tuleva tuo tullessaan, mitä mulle on suunniteltu seuraavaks.
 
Gatusa <3 no (varsinkin raskaana) tulee niitä hetkiä kun miehesäs ärsyttää mm. kaikki! ja jos hän on sieltä päin maailmaa kotoisin niin kulttuurierot on jo niin valtavat että välillä voi tulla arjessa vastaan vaikka yleensä sujuisi paremmin :D

mä testasin tänään ku tultiin mökiltä ja olin näkevinäni haamun testiajan puitteissa mutta ei sitä saanut edes kuvattua ja näkyi vaan tietyssä valossa :D tänään on kp17/29 mutta jos tärppi olisi käynyt niin se ois sillon 28(vai edellinen päivä hmm?) käynyt.. plaah turhia toiveita
 
Elaffy: Mullekin sanoi psyk. sairaanhoitaja et pitäiskö teidän harkita ehkäisyn käyttöä siihen asti kun mun masennus on kunnossa. Siis ei ihan ollut maailman ystävällisin henkilö kun keskenmeno laukaisi mulla masennuksen uudelleen. Nyt oon alkanut päästä siitä yli ja tosiaan olokin on helpottanut kun lopetin masennuslääkkeet. Aina, ei kannata kuunnella mitä muut sanoo. Tärkeintä on kuunnella itseään. Vaikka ihmiset yrittävät auttaa niin jokainen meistä tietää parhaiten oman tilanteensa. Toki joskus muiden mielipiteillä on painoa, mutta orjallisesti niitä ei kannata noudattaa.

ON: Huomasin sit et nivusissa hiertymiä joten näköjään pitää olla tarkempi et saa nivuset ilmaa. Totesin et meikäläisen siteiden käyttö loppui tähän päivään. Eli juhannukseksi ehkä pitää hankkia se kuukuppi... Tai sit ei ;)

Muuten olo oireeton. Mitä nyt tissit turvonneet, valkkaria holahtelee, alaselkää hieman särkee, aivastelen ja lämmöt edelleen koholla.

Tietääkö joku muuten noista lämmöistä et vaikuttaako se jos mulla päivän aikana hieman lämpö kohoaa aamuun verrattuna? Edelleenkin se koholla sen 0,5 astetta oviksesta asti...

Huomenna ehkä voisi kiinnittymisen tapaista tapahtua kun on dpo6 :) Oiretutkailija siis silloin vauhdissa :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kiitos jokaiselle minua tsempanneelle! Teidän kaikkien sanat painavat tällä hetkellä kyllä niin paljon enemmän kuin lääkärin. Olen tässä koko illan pitänyt performanssia miehelle lääkärin sanomisista ja alkaa vähän jo naurattaa koko asiaa, vaikka tietenkin samaan aikaan itkettää asian vakavuus ja muut ajatukset. Minulla on aika synkkä huumori ja tällaisista asioista mennään yleensä hyvin pitkälle mustalla huumorilla yli. Niin tästäkin, vaikka nyt se ei vielä ihan siltä tunnu. :)

Tuli vain mieleen se vitsi, jossa nainen valitti lääkärille mahakipuja ja lääkäri totesi niiden olevan vain ilmavaivoja. Puoli vuotta myöhemmin nainen työnsi vaunuja ja lääkäri kysyi, että mitäs sinulla siinä on. "Pari ilmavaivaa", totesi nainen. :D Ai että olisikin herkullinen tilanne olla raskaana ja päästä samalle lääkärille uudestaan. Niin tai näin, nyt täytyy vain ottaa mitä saadaan ja olla tyytyväinen siihen. Minulla on raskausoireita, mutta saatan hyvin kuvitella ne ja tuntuvat kyllä todella lieviltä. Voivat siis johtua ihan mistä tahansa muustakin. En vain oikein keksi niille mitään järkevää selitystä, paitsi raskaus (ja tietenkin voivat johtua myös ihan vain keskenmenosta..). Olen minä kyllä ennenkin oireita kuvitellut, enkä luota nyt kyllä yhtään mihinkään, ennen kuin se on varmaa.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Oikea asenne elaffy, tsemppiä äläkä tosiaan liikoja välitä tuommoisesta lääkäristä. Joskus ei voi ymmärtää miten ovat alaansa päätyneet kun tuommoisia kommentteja latoovat tiskiin.

Minä kans liputan sen oman itsetubtemuksen perään, kyllä jokainen itsensä tuntee parhaiten ja näin ollen tietää mitä jaksaa ja mikä auttaa ja mikä on tarpeen.

Gatusan kuulumiset lämmitti mieltä, ihanaa että oli väärähälytys ja toivottavasti kaikki menee hyvin ja ilman säikäytyksiä

Missäs ne plussat viipyy? Laurushkalla ainakin taisi olla haamujen haamua, toivottavast vahvistuu!
 
Satsa, minä alan ymmärtää, miksi lääkärit kokevat väkivaltaa työssään. Teki itsekin mieli ehkä vähän humauttaa.. :D

Joo, mutta täytyyhän minun tätä lääkäriä uskoa, kun hänkin on kokenut keskenmenon ja hänkin tietää, miltä se tuntuu. Että niin.. ;) Toivotaan plussa-aallon jatkavan voittokulkuettaan ja hukuttavan jokaisen palstalaisen vauvoihin!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Zorro; Viime kierrossa kun oli luget niin ei alkanut mulla menkat vasta kun oli viikko lugen lopetuksesta. Ja jos tulee raskaaksi niin lugeja pitää käyttää raskausviikon 12 loppuun saakka.
 
Takaisin
Top