Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
voi myssy harmillista, uuteen kiertoon vain sielta sitten <3
Huikeita ovisviivoja, edes silloin kun ovuloin en ole moisia viivoja tikkuun saanut :D

taalla lahti rintsikat toppimallisiin samoin tein, mun vanha rintakehan kiputila palasi hetimiten takaisin kun rintsikat rintalastan paalla puristivat joten kauppaan siis (olen kokoa xs tai 34) olin kaaaaaukaaaaa viisas ja ostin kokoa 36, aamulla totesin etta noh toivottavasti taa rintamus ei jatka kasvuaan nyt yhtaan hetkeen jotta naita voi kayttaa pidempaan kuin viikon.
Kahvi, olen juonut 2 kuppia paivassa ja nyt tanaan en viela yhtaan harkinnassa on juoda 1 se ei juuri maistu ja tuo levossa muutenkin korkea syke ei houkuta sita buustaamaan lisa kofeiinilla joten aloitin aamuni lasillisella piimaa :D

Rasituksessa syke on ihan normaali, aavistuksen verran korkeampi mita normaalisti mutta leposyke on noussut kovemmin.
Ajoittaista paansarkya lukuunottamatta oireetonta, taitaa tallustaa kahvin hakkuun :D Mukavaa keskiviikkoa sinne kaikille
 
Täällä on kovin odottavainen tunnelma nyt jotenkin. Olisiko joku testailemassa lähipäivinä? Niitä plussia odotellen...

Myssylle tsempit uuteen kiertoon!

on: kp 21/26-33, dpo2 (kiitos Dawwe!). Ei mitään uutta eikä ihmeellistä. Odottalua siis täälläkin. Mies oli ihanan kultainen eilen. :love7
Vaikkei vielä omia vauvakuulumisia olekaan, niin täällä päästään tänään nyt varmaan ihan toisenlaisen vaavin odotukseen kuitenkin. Meidän tamman 30 vrk tiineystarkastus tehdään tänään ja jos masuasukki on kyydissä pysynyt, niin saadaan hakea tamma tänään kotiin. Ensi keväänä on siis ainakin varsavauva luvassa, jos kaikki menee hyvin.:hello2
 
Muokattu viimeksi:
Nyt tulee vaan omaa napaa :/ Mun vatsaa jomottaa ihan hirveesti menkkamaisesti ja säteilee selän puolelle. Mä todella toivon et ois jotain normaalia jomottelua :(!
 
Eläinvauvat on ihania :)

Pikaista omaa napaa: tänään siis dpo6 ja tuntuu et jotain tapahtuisi sisällä.... Siis kun mahaa koskenut koko päivän, valkkaria lorahtelee jatkuvasti, palelen niin et sormet ihan valkoisena ja vessassa olin näkevinäni pyyhittäessä jotain rusehtavaa paperissa... Suuret toiveet siis tärppiin vaikka luulen et taas kuvittelen kaiken :D

Viime syksynä plussakierrossa tajusin jälkeenpäin et olin ehkä tunnistanut kiinnittymisen. Oltiin miehen kanssa kaupassa ja yhtäkkiä tuli hirveät kuumat aallot, mahaa koski kuin menkoissa ja tunne ettei jalat kanna. Sitä kesti muutaman minuutin ja sit se oli ohi :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä yks plussannut huutelee Freyjalle, että mulla oli lämpö koholla joka ilta ainakin viikon ajan ennen plussaamista. Normilämpö mulla 36.4 ja plussakierrossa iltasin lämpö oli 36.8-37. Ja sit nännit oli arat. Muita oireita ei ollu. Plussatuulia siis :)
 
aida meikäläisen ja elyan pitäis varmaan testata sit seuraavaks... tosin koska olen niin malttamaton testasin jo tänään niin kauniin negan :D mutta en vielä lannistu onhan nyt vielä niin aikaista testata.. perjantaina sit uusiks... ;)

WP_003320.jpg
 
J3nni, katsos hehe :D se digi pitäis näyttää jompaa kumpaa jos perjantaina teet. Mulla tuli eilen viikko digistä. :)

Elaffy, ihana et mies huolehtii siellä :) koita jaksaa epävarmuutta, kyllä niitä vastauksia tulee vielä :)

Myssy, pahoittelut tädistä!! ;(

Nuuhku, kyllä se piristääkin, tekee se ikävän mut piristystä tulee kyllä :)

Mju, ei mullakaan ovuloidessa tullu tommosta, just ja just kontrollin väriä... :D määkin haluun kasvavat tissit!! >:( :D

Aida, oi varsavauva <3 toivotaan et sellainen luvassa :) ja mä pidän täällä peukut tärpille :)

janeh, jos kipu aaltoilee eikä vuotoa ja helpottaa levossa ni pitäis olla ihan normaalia :)

freyja, jos siel on kiinnittyminen nyt sit !! :)



Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
freyja plussatuulia sinne :)

aida tsemppiä toivottavast teilläki on tärpänny :)

myyh mä niin tiedän tuon tunteen ku ite käyn samaa parhaillaa, piikitä vattaa, niele lääkkeitä, tunge suppo sinne... että menee hermot välillä etenki suppoihi.

on: ihanaa ku lääke puree ni olo on parempi ja ninja eile syödessäni alko pitää treenei tai mielenosotusta illalla. hirvee väsy eikä ulos tee mieli pistää nenää ku on niin kuuma, yli 30 ja klo on reilu 10 mein aikaa... iho kuivuu ni kutiaa ja lisäks allergialääkkeet loppu, saapi nähä millo niitä saa. ukko luuli et allergia on tarttuva koska häntä kutitti ni piti vääntää rautalangasta että ei ole.
 
freyja plussatuulia sinne :)

aida tsemppiä toivottavast teilläki on tärpänny :)

myyh mä niin tiedän tuon tunteen ku ite käyn samaa parhaillaa, piikitä vattaa, niele lääkkeitä, tunge suppo sinne... että menee hermot välillä etenki suppoihi.

on: ihanaa ku lääke puree ni olo on parempi ja ninja eile syödessäni alko pitää treenei tai mielenosotusta illalla. hirvee väsy eikä ulos tee mieli pistää nenää ku on niin kuuma, yli 30 ja klo on reilu 10 mein aikaa... iho kuivuu ni kutiaa ja lisäks allergialääkkeet loppu, saapi nähä millo niitä saa. ukko luuli et allergia on tarttuva koska häntä kutitti ni piti vääntää rautalangasta että ei ole.
 
Hurraa onnekkaat ihanaiset! Teillä on komeat viivat :) Tulin kertomaan omia kuulumisia pikapikaa, kun täällä annettiin ymmärtää että niitä kaivattais. Eli mua ei hyväksytty siihen oppilaitokseen, pääsin varasijalle 30 :( mutta mun maailma ei siihen kaadu. Tökeröä toimintaa koululta koska lupasivat kesäkuun ekalla viikolla ilmoittaa tulokset nimenomaan aikuisopiskelijoille pääsi tai ei, mutta mä sain tietää vasta kun olin yhteydessä oppilaitoksen toimistoon eilen. Että näin.. ero on ollut aika outo ja ahdistavan kipeä koska toinen osapuoli on vasta tänään tulossa tänne Turkuun, oli toisessa kaupungissa vajaan viikon potemassa paskaa oloa tai jotain sinnepäin hukuttamassa murheita, ei olla oltu oikeastaan yhteyksissä. Päätinpä tehdä tänään testin koska oireita on yllättäen tässä kierrossa ollut (ristiriitaiset fiilikset raskaudesta nykyisin, ymmärrätte kyllä).. no tietenkin paketista pilkisti maanantaikappale eli testiviivan kohdalla pahkuroita ja muhkuroita täynnä, ropollinen virheellinen pinta. Nega se kai oli.. Mikään siis ei oikein mene putkeen, paitsi onneksi mulla on ihana ystävä ja äiti ja siskon poika 5 vuotta jaksaa pitää hereillä tässä maailmassa. Äitini on tukenut mua paljon ja oonkin hänen luonaan asunut nyt reilun viikon, se meidän kaksio ei houkuta. Äidin kautta myös saattaa tulla töitä, avustajan hommia eli henkilökohtaisen avustajan homma. Tsemppiä kullekkin yksilölle ja tottakai pariskuntana tsemppiä, kaksihan siihen tarvitaan :) eli onnekasta kesää ja parempia aikoja, plussia satelemaan! :talk017
 
Freyja, plussatuulia täältäkin! *puuh, puuh, puhaltelee plussatuulia*

Myssy, harmittelut tädistä, tsemppiä uuteen kiertoon! <3

Aida*, tsempit teidän tammamammalle että masuvarsa olisi pysynyt kyytiläisenä, ja että pysyisi loppuun asti! Kerro ihmeessä mitä siellä tarkastuksessa sanottiin, mä olen niin hevosihminen (ja eläinihiminen yleensä) että tämmöiset heppavauva-uutisetkin saa aina tosi hyvälle tuulelle! :)

ON: Eilen tunsin tasaisen ovisjomoilun lisäksi noin 15min. vihlaisun sekä oikeassa että vasemmassa munasarjassa. Mietin että mahtaakohan se vain heijastaa myös toiselle puolen, mutta kun yleensä ovisvihlaisu tuntuu vain toisella puolen, ei molemmilla. Nyt tuntuu molemmilla puolin pientä särkyä/paineentunnetta, jonka lääkäri joskus sanoi olevan nesteiden vuotamista vatsaonteloon munarakkulan puhkeamisen seurauksena, tai jotain sinnepäin... Jos siellä lähtikin nyt liikenteeseen kaksi munasolua samaan aikaan? Selittäisiköhän se sen, että ovisoireet ovat tulleet tuplavoimakkuudella tässä kierrossa... o_O
 
ihana kuulla sinusta kiwi!!! oli ikävä sinua. harmi ettet päässy kouluun mut hyvä että työtä on tulossa kuitenkin äitisi avulla inshaAllah. hyvä että sulla on tukiverkkoa siellä, voin kuvitella että mielialat on ollu alhaalla. millo sulla pitäs alkaa menkat muuten vai onko myöhässä jo? jos tuliski plussa ni tiäkkö kyllä sä pärjäät oli tilanne mikä tahansa :)
yritähä olla useammin yhteyksissä etten mä huolestu liikaa :)

herhis plussatuulia, inshaAllah tärppi käy viimein :)
 
Kiitti Gatusa! Ihan on optimistinen olo kyllä nyt, sillä ovis oirehtii ihan samalla tavalla kuin edellisessä (keskenmenneessä) raskaudessa... Tähän väliin kun on sattunut paljon sellaisiakin kiertoja joissa oviksen jälkeen olen saman tien ilmoittanut ukolle heti että nyt ei kyllä tärppää. Vaikka kai se on joku oman henkisen terveyden suojelumekanismi että jotenkin jo suoralta kädeltä olettaa, että sieltä ne menkat taas parin viikon päästä napsahtaa... Mutta, ei kai sitä auta suotta etukäteen murehtia :rolleyes:

Olipas jännä uutinen, isäni soitteli tuossa aamupäivästä ja sanoi lukeneensa Aamulehdestä, että täällä meidän kotikylällä on kierrellyt eilen ja tänään ulkomaalaistaustainen miesjoukko kyttäämässä ihmisten taloja. Ovat kuulemma menneet ihan röyhkeästi kurkkimaan ihmisten ikkunoista, ja erinäisin sekavin selityksin perustelleet näitä kurkkimisiaan (mm. että ovat malmiesiintymiä etsikeleviä geologeja. Mitä kettua, ihmisten olkkareistako sitä malmia nykyään löytää?!). Tulipa turvallinen olo, täällä metikössä on niin harvoin tällaisia että välttämättä ei edes naapurustossa aina lukita ovia yöksi. Pitänee treenata muutama kurkipotku ja jämäkkä vasenkoukku-oikeasuora, niin menee rauhallisemmin mielin tämmöiset päivät kun mies painaa töissä pitkää päivää :cool:
 
Minäkin voisin tulla tänne mukaan... :)

Muutamia viestejä olen tuolla yrittämisen 2014 aloittaneissa kirjoitellut. Täällä ajatus vauvasta kypsyi vasta viime vuoden lopulla vähän yllättäin uudenlaisessa elämäntilanteessa häitä odotellessa, kun aiemmin koko ajatus on ollut aika epävarma, vaikka ikää on jo 29 :) Renkaat jäi pois helmikuussa ja sen jälkeen kierron pituus onkin heitellyt 25-45 päivään. Edellinen noin viis viikkoo, joten tarkemmat tärppi- ja testipäivät on ainakin toistaiseksi aika hakusessa :p mutta lähemmäs heinäkuun puoliväliä tässä ainakin saa mahdollisia testejä odotella. Pisimmässä kierrossa kerkesin jo kehitellä hirmu oireet ja testejäkin meni se neljä... :grin Plussa vaan ois jo kovin toivottu, kun mielessä näkyykin ihan erilainen elämä :)
 
Ihanaa kuulla sinusta kiivilintu! Harmi ettet päässyt opiskelemaan, huippu juttu kuitenkin että töitä olisi tiedossa :) Jaksamista vaikeaa vaiheeseen elämässä. Raskaus olisi kyllä aika ristiriitainen juttu...

Tervetuloa Marras :)

Herhiksellä ja Freyjalla kuulostaa olot lupaavilta ;)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Tervehdys kaikille! Töissä pidellyt niin kiirusta, etten ole ehtinyt tänne kirjoitella. Taustalla kuitenkin olen päivittäin teitä seuraillut. :)

Täällä plussattiin tänään, itseasiassa ihan tuossa hetki sitten kp 29/28. Olo on sekava, hämmästynyt, ilahtunut, pelästynyt.. Luulin hyppiväni tasajalkaa positiivisen tuloksen saatuani, mutta nyt vain sydän tykyttää rinnassa.. Onnellinen tottakai olen olen ja tätähän täällä on toivottukin. Jotenkin vain ajattelin, että ihan näin nopeasti ei meillä tärppäisi.

Ajattelin kirjoitella tänne vähän tuntemuksiani ennen plussaa, kun kaikki vielä tuoreessa muistissa. Ne oireet kun tuntuvat aina kaikkia kiinnostavan, kuten myös itseäni :)

Ovis bongattiin tikulla vahvana plussana kp 12. Testiviiva siis selkeästi kontrolliviivaa tummempi. Ja tottakai hyödynsimme sen samana iltana. Varsinaisena ovispäivänä ei sitten enää touhuiltukaan. Mitään kummempia oireita en huomannut, muuta kuin lämpö kohosi reiluun 37 asteeseen noin viikko sitten (mahdollisesti kylläkin jo heti oviksen jälkeen) ja näyttää edelleen 37,3. Normaali lämpöni 36,4. Palelua eikä muutakaan vastaavaa ole esiintynyt, ei myöskään tavallisesta poikkeavaa väsymystä. Vatsassa ei minkäänlaisia tuntemuksia aluksi ollut. Myöskään rinnat eivät ole edelleenkään kipeät. Dpo 12 aloin tuhruttelemaan rusehtavaa vuotoa, joka päätyi alushousuihin asti. Tätä jatkui myös dpo 13. Vuoto hyvin vähäistä kuitenkin. Loppui dpo 14 täysin. Tässä vaiheessa aloin epäilemään mahdollista plussausta, sillä ikinä en ole tuhrutellut ennen menkkoja. Tämän jälkeen alkoi alavatsassa tuntua ajoittaisia vihlovia kipuja, etenkin iltaisin. Ja jatkuneet nyt kolme päivää.

Tänään piti menkkojen alkaa, mutta kun ei mitään kuulunut, tein testin johon pärähti samantien hyvin vahva plussa. Nyt vaan toivotaan, että pikkuinen pysyisi matkassa mukana. :Heartred
 
Onnea Aurinkoinen! :)

Kääks, minäkö muka jo testaustaulukossa melkein ensimmäisenä? Nuuhkukin nyt testiä kehiin! Ketäs muita siellä oli viikonlopun testaajia?

Itse kokeilin tänään myös ovistestillä testausta (dpo 9 tai 10 nyt) mutta hailua viivaa se vaan piirsi ja sekös masensi teidän kirkuvanpunaisten viivojen jälkeen. Mitenkään ei myöskään ole tärppiolo, itseasiassa aika seesteiset fiilikset ja aika varma olen että nega sieltä tulee. Mahaa vähän on nipistellyt ja nännit arat mutta niin se on ollut kaikissa edellisissäkin kierroissa eikä plussia vaan ole sadellut. Nyt on jotenkin sellainen olo ettei edes huvittaisi testata ja nähdä sitä negaa. Kai se silti on pakko perjantaiaamuna viimeistään kun terassille ollaan menossa illalla...
 
Seuraavat testipäivät:
Granger 3.-6.6.
loora84 6.-8.6
Nuuhku 13.6->
Elya 13.-15.6.
Ttubu 14.6
Chipmunk86 14.6
zorro86 15.6->
PepeXXL 16.6->
Mustikka 16.-18.6.
Freyja86 19.6
Myyh 23.6
Lauruska 23.6->
Dawwe 23.6
Aida 23.6 ->
Lucky/ 26.6->
DarkMimosa 29.6->?
Sintti2014 5.7
Marikki 9.7
Elli28 ?
Myssy?
Satsa 16.7
(yhteensä 21)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, Etsijä, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Aurinkoinen (12kpl)

Lisäsin nyt itteni listaan niin on jotakin odotettavaa..Jos vaikka saisin huijattua itteni mukaan siihen kyllä me onnistutaan fiilikseen :grin

Muoks.Lisäsin sut Aurinkoinen plussanneisiin :)
 
Takaisin
Top