Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tervetuloa marras ja plussatuulia :)

onnea tuhannesti aurinkoinen mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja ja potkareita :)

herhis no jo on menoa siellä. kuule niiden lisäks treenaat vielä sitä suomalaista sisua ja pelottavaa olemusta itelles lisää että säikäytät pelkällä katseella ne puolkuoliaaks :) minähä oon yleensä aikas lupsakka ihminen mut minä jos yksin oon joutun käveleen kadulla välillä ku haken aikasemmin kerran esikon tarhast ja kerran vein kävellen kouluu ni yksin kävelles näytin siltä että yksiki askel mua lähemmäs ja oot mennyttä ni miehetki käveli toisel puolel katua :) ei kukaa tullu ees metrin päähä musta...en näytä paikalliselt ja näytin sellaselt et voisin tyylii teilata ekan joka sanoo mulle sanan. :)

täällä meille tuli yllätysvieras eli miehen sisko, no oli asiallinen, onnitteli oli onnellinen mun puolest tai siltä ainakin vaikutti ja kyseli vointia jne. oli kohtelias ja mukava iha hämmästyin... lähti vähä aikaa sitten halus nähä ultrakuvanki ja näytti puhelimestansa hänen veljenpojan kuvan ku kävivät heillä viime kuussa kylässä.
 
Tästä heti plussapuhuria ilmoille: :talk017

Täällä tosissaan on pahoinvointia, enää ei ees pahoinvointilääke auta. :sick009 Kamala väsymys on myös päällä ja lapset ihmeissään kun äiti ei jaksa leikkiä ja olla. :sad001 Onneksi miehellä on lomaa elokuun puoleen väliin asti eli menee tää eka kolmannes siinä sopivasti. Saan maata sohvalla ja sarjamurhata kärpäsiä ihan rauhassa :Heartred

Ollaan siis edelleen anopin luona joka arvasi kun viikonloppuna mökillä yökin puunjuurella. Mun mummoni oli aavistanut asian kuten aiemmatkin raskaudet. Yritetään vielä muilta asia salata. :p

Onnea uusille plussille! Toivon teille parempia oloja kuin itselle!
Pahoittelut negan saaneille ja tädin kohdanneille ja tsempit uuteen kiertoon!
Kiiville erityistsempit ja jaksuhalit!:love022
 
Aurinkoinen onnea plussasta :)

on; Mäkin täällä sivusta seuraillut teidän kuulumisia, kun ei millään oo koneelle työkiireiltä kerinnyt. Mä malttamattomana haluisin jo testailla, mutta taidan oottaa viikonloppuun. Ei kyllä mitään tuntemuksia ole, ja aika varma oon negasta. Nuhaa ollut useampi päivä, ja ehkä vessassakin käynyt useammin ? Hirmusesti kuume vaan kasvaa, vaikkei esikoinen vielä edes vuotta:grin Toivotaan että saataisiin sisarus nyt äkkiä aluilleen ! Plussatuulia kaikille :greet025
 
joo elya nyt on jäänät paikat.. :D tänäänhän siis jo testasin kun oon niin malttamaton kuv tuolla aiempana... mutta puhdas nega... mutta hei ei saa lannistua vielä on niin aikasta ja varmaan aika lailla samoilla dpo:illa mennään :)
 
ai niin ja tervetuloa marras! :)

ja kyllä otan mielelläni vastaan nyt niintä plussapuhureita.. tai sit on se kesätauko ;)
meidän likka tuossa ykspäivä rupes huutaan että mä haluan pikkuveljen ja kun kysyin että mistäs sä sellasen meinaat saada niin vastas vaan rempseesti että no tietenkin kaupasta.. voi oispa se niin helppoo.. :D
 
Onnea Aurinkoinen!! :):) Ja nyt oikein reilusti tarrasukkia ja vauvaliimaa että pieni tarttuu kunnolla mukaan! :Heartred
 
Aurinkoiselle onnittelut :)

Mulla on dpo 7 menossa eikä kyllä voi sanoa edelleenkään, että ois varsinaisesti mitään oireita. Alavatsa ehkä vähän juilinut mutta niin se on joka kierrossa tehnyt ehkäisyn lopetuksen jälkeen. Iltapäivällä oli hirvee närästys mutta liitän senkin siihen, että mulla oli kauhee nälkä :grin
 
mun täytyis varmaan lukee nää kaikki ihan loppuun asti niin ei tarvis erikseen kaikille kirjottaa :D mutta aurinkoinen oikein paljon onnea! :)
mustikka niin toivon että sieltä plussa sulle tulisi!

mandah harmi jos on noin kova pahoinvointi.. se ei kyllä oo mukavaa tsemppiä ja toivotaan että loppuisi nopeasti.. :)

on. tää sit vetäs kaks lautasellista speltti puuroo :Heartpink on niin herkullista vaikka yleensä tätä saa vaan isomummulla, mutta tänään teki niin paljon mieli et oli pakko tehdä itte! kohta saunotteleen likan kans ja sit oiskin varmaan isille soiton aika :) toisen on jo kova ikävä... :Heartpink
 
Aurinkoiselle onnittelut! :Heartbigred

tervetuloa Marras joukkoomme! :)

Myssy: ei muuta kun nokka kohti uutta kiertoo, siitä tärppi! :Heartpink

nuuhku: meilläkin kesätauko, jos ei nyt tärppää. mukava unohtaa kaiken maailman lääkkeet vähäks aikaa.

oj: järkkäsin reissun sunnuntaille eli testipäivälle, joten testaus siirtyy maanantaille ellei menkat ala sitä ennen..tai voi olla, että testaan su-iltana..jos se vaikka jotain näyttäis illallakin :wink mainostin oireettomuutta, tänään alko ihmeellinen voimakas alavatsakipu..?! yleensä kipuilen vasta menkkojen alettua, vielä ei ainakaan mitään vuotoo. nyt pikkasen heräs toiveet, vaikka koitan suhtautua neutraalisti noitten lugejen takia, ettei tulis niin pahaa pettymystä. kp 32, dp 9-10?. Kierrosta tulee nyt vähän pitempi, kun ovis tapahtu vasta kp kp22 tienoilla.
 
Onnea aurinkoinen :)

Täällä tänään otettu viimeinen Tero ja nyt odotellaan alkaako kuukautiset vai ei..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Onnea plussista ja tervetuloa Marras!

Omanapailen vain röyhkeästi, kun ei oikein ole nyt tänään energiaa tsempata muita. Olen kuitenkin hengessä mukana ja toivon kaikille vain parasta!

Tänään ei sattunut mahaan juuri ollenkaan, joka on aika outoa. Tai siis normaalia, mutta kun kivut ovat olleet melkoiset, on outoa, kun niitä ei olekaan. Hyvä asia se kai vain on. Tätiä ei näy eikä kuulu, tänään kp 28/25-27. Kohdun limakalvo oli 11 mm ultrassa, joka kuulostaa näin maallikon korvaan paljolta. Toiveita siis on, että se sieltä voisi ehkä poistuakin.. Ov testi jatkoi sitä samaa hailua sarjaa, vaikka on minusta kyllä koko ajan vahvistunut. Jatkan vielä testejä, kun niitä kuitenkin on jäljellä. En tunnista enää juuri mitään raskausoireita itsestäni. Ajattelin kuitenkin vielä ensi viikolla tehdä jossain välissä testiin, kun kiinnostaa se nega.

Alkaisi edes sitten se uusi kierto, jos kerran raskaana ei voi olla. Olisi jotain mahdollisuuksia tärppiin, kun näin ilman ovista se ei oikein onnistu.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea Aurinkoinen! :cool05

Elaffy, mulla vaan pyörii mielessä, että mitä jos sittenkin olet jälleen raskaana? Luin sen sun aiemman viestin ja siinä sanoit ettei se lääkärin mukaan mahdottomuus ole. Ja ehdithän saada sen negankin jossain välissä? Mie ainakin toivon sulle joko plussaa tai sitten menkkojen pikaista kurvausta paikalle, jotta saat asioihin selvyyttä :hug013
 
Larissa, lääkäri sanoi minulle, että teoriassa raskaus on mahdollinen. Sitten hän mietti pitkään ja sanoi, että on kuitenkin 100% varma, että minä en raskaana ole. Tilanne oli jokseenkin hyvin erikoinen.

Sain viime viikolla negatiivisen raskaustestin/viivan paikka eri merkkisellä, mutta saman herkkyyksisellä testillä. En maininnut lääkärille siitä negasta, kun oli jo haukkunut kotitestin tekemistä. Ei pitäisi niihin kuulemma rahoja tuhlata.. Mitähän se lääkärille kuuluu, mihin rahani laitan?

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
tässä pikkusen piristystä mein puutarhasta, aattelin päivittää vähän kuvilla inshaAllah :) kukat on köynnös- ja pensaskrassia
avaamalla näkee paremmin ku koko kuvina veis niin paljon tilaa :)
 

Liitteet

  • photo0300.jpg
    photo0300.jpg
    515.8 KB · Katsottu: 86
  • photo0301.jpg
    photo0301.jpg
    430.2 KB · Katsottu: 92
  • photo0299.jpg
    photo0299.jpg
    540.1 KB · Katsottu: 82
Täällä oksentaminen jatkuu ja ruokatorvi on siinä rytäkässä varmaan kärsinyt. Vihloo ja polttaa koko ylävatsaa sekä ruokatorvea. Huh. Sais kyllä mennä jo ohi. Alkaa voimat olla vähissä..esikko parka kun äiti vaan oksentaa :(

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
jaksamista marinamelina pahoinvoinnin kans sais kyl jo alkaa hellittää sulla. eikös sulla kohta ala olla eka kolmanneski voitonpuolella...
 
Aurinkoiselle superonnittelut!! :)

mustikka, kiinnittyminen tapahtuu noin dpo7 tienoilla ni sit vasta alkaa oireetki puskemaan ;)

Tsemppiä kaikille!! :)

omanapa, tilasin sit kaks digiä joten sit ku ne tulee, testaamaan viikkoja :D testihuone.fissä oli jotain violan viikkotestejä, oli halpoja mut jotenki tohon clearbluehen luottaa enempi :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Elaffy: OMPAS OLLU LÄÄKÄRI!!! Voi hyvät hyssykät! Toivon kovasti että pian raskaudut jos et ole jo raskaana :) halit ja voimia!!! Varmasti sapettaa!!! Itsekkin täällä kiukutelleena kaks päivää joutavasta asiasta ukolle... Kyl se vaan kuotmittaa jos paljon laukoo!! Sul sentään asiaa mulla ei mitään tärkeetä! Saattaa siel taustalla olla tää raskaus juttu ja nuo pihahommat päällimäisenä

Marinamelina: kiva kuulla hyvistä uutisista!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top