Elaffy, joo se itku kyllä hämmensi itseänikin... :D Voi ihanaa tommonen poraaminen on sit vissiin ihan tuttu juttu :) Mutta... Sulla saa olla paha mieli. On huonoja päiviä ja on parempia. Pikkuhiljaa ajan kanssa se helpottaa, mut heikkoja hetkiä tulee ja täällä tuetaan ja tsempataan. Toivon mukaan sulla myös tosielämässä on tukiverkkoja niin, että saat tukea kun sitä tarviit
MarinaMelina, voinnin kestämiseen sinne tsempit :) ja lepo vaan!
Marikki, pahoitteluni pienen poisnukkumisesta
Digit on uskomattomia, nuo liuskat on ihan huonoja ja näyttää yhä "haaleaa" mutta nähtävissä olevaa plussaa, ku digi on jo selkeesti plussa. Mää toivon sinne pikaista plussaa testiin!! :) En tiedä ymmärsinkö ihan oikein, mut siis naisella tosiaan munikset on jo kohdussa ja ne ei uusiudu, mutta siittiöitä muodostuu jatkuvasti uutta, et siittiöt on semmosii noin 3kk ikäisiä kun ejakulaatio tapahtuu. Noin suunnilleen :D
Satsa, jos susta siltä tuntuu niin haet, mut ehtiihän sitä :)
Mju, mä luulen et vaik noi testit on standardeja, niin silti jossain yksittäisessä testissä voi olla himpan vähemmän/enemmän sitä vasta-ainetta niin et sit onkin vähän haaleempi ku olis toisella. Meinaan tein yks aamu kaksin kappalein, ni toinen oli tummempi. :) Jos siel kuitenkin lussa tulis :) ja mullahan se dpo10 just oli niin haalee et hyvä ku ees näki :)
Etsijä, jos mää sit viel...
Saatte tuijotella mun vahvistuvia viivoja ja vakuutella epäuskoiselle hörhölle et paksuna ollaan. :D Heh. Plussaa sinne toivotan!! :)
Dawwe, oot kyllä oikeassa sen aikasin testaamisen suhteen, mutkun löytyispä kaikilta maltti :D Mä toivon ettei teidän kierto mee harakoille... :)
Sintti2014, mun mielestä kans olis hyvä jos pakkauksessa olis herkkyydestä maininta.
Lucky, toivotaan että sulla se uni olis enne!! :)
Gatusan ultraa jännitän :)
Nuuhku, Olet sää ollut sit todellinen sissi!! :) sit hyödyntämään se ovis!! :)
Larissa, hyvää reissua!! :)
Tiarella, kiitoksia :) jos sulla ovis olis sit lähestymässä jos limoja alkaa olla :) Hyödyntämään sit vaan!
Aida, kiitoksia :) Kyllä teille se ilo vielä suodaan ja positiivista on että tiedetään olevan mahdollista raskautua. Olen pahoillani kovasti puolestasi, että se oli niin lyhyt ilo. Tsemppiä ja jaksamista tulevaan
Mutta tosiaan vuotoa voi tulla vaikka raskaana onkin, joten suosittelen käymään jos haluat oman mielenrauhan takia ultrassa jossain välissä :) jos siis siltä tuntuu.
Kiivi, haluaa tietää kuinka kävi sitten ku se kirje tulee!! :) Hihi, ihanaa ku joku muu sen sanoo - tuntuu himpan todellisemmalta... Kurkin vähän väliä tota digiä tuolta kaapista :D
Kuulostaa tuo sekoitus juurikin siltä mistä kerroit :) Toivotaan et siel käy kuitenkin tärppi! :)
Mustikka, jee onnea oviksen bongaamisesta ja nyt sit hyödynnätte oikeen kunnolla! :)
Freyja, kyyyllä se viiva vahvistuu, jaksat vaan testailla ahkerasti :)
Myssy, oireet kuulostaa lupaavalle! plussaa sinne :)
Myyh, heii ihania uutisia!! :) Nyt olen peukut ja varpaat pystyssä täällä että tästä se lähtee teillä
Laurushka, oliko nautinnolliset nakutreffit? Meillä oli suihkun puolella tänään :D
Kyfi, kuten elaffy tuossa yllä sanoi jo, voit olla raskaana mikäli olet harrastanut suojaamatonta seksiä. Vuotoja voi olla alkuraskaudessa, ja suosittelen uutta testiä. Mutta vuotohäiriöt ym. on mahdollisia, ja ilman tietoa sinun normaalista kuukautiskierrostasi ja taustasta on vaikea mennä sanomaan kovin paljoa. Jos sinulla on ollut aiemmin säännöllinen kierto, niin sitten kannattaa seurata jos tällainen vuotohäiriö jatkuu - mikäli et ole raskaana. Testin pitäisi tuossa vaiheessa jo näyttää ja suosittelen ehdottomasti clearbluen digitaalista, ei anna arvailun varaa. :)
omanapa, vähän parempi päivä ku eilen, neuvola 30.6! :D Päikkärit oli pakko nukkua kun perehdytyksestä pääsi ja te ootte taas ollu niin ahkeria et huh. :) Nyt siis neuvolan mukaan mun laskettu olis 7.2.14, eli mentäis jo 4+3 menkoista laskien. Kolmen päivän ero ei kuulemma ole niin merkittävä, että näin. :)