Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervehdys! Ja tekstiä piisaa! Itse alan taas toipua tädin saapumisesta.

Cupcake, me mennään sit tosiaan taas ihan samoissa kun mulla on se kp2 tänään! Ärsyttävää että sullekin piti ne menkat tulla. Tästä uudesta kierrosta me nyt sit plussataan! Olis ihana saada elovauveli. Ja yk siis myös meillä sama.

Loora84, kenkkua että sun kroppa temppuilee noin. Jos sulla tosiaan nyt venähtää kierto kunnolla pitkäksi. Itsekään en ota omasta kropasta aina selvää. Onneksi noi kierrot on nyt asettunu säännöllisiksi ja toivottavasti pysyykin.

Kukka, mä haluaisin kans plussan vielä tän vuoden puolella (no niinkun varmaan me kaikki täällä). Mä niin tiedän ton fiiliksen. Musta tuntuu että mun ympärillä kaikki on raskaana tai synnyttää, välillä on vaikea olla iloinen muiden puolesta vaikka uskon että meillekin se plussa vielä tulee. Mutta kun oon niin malttamaton luonne, en jaksais odottaa! :smiley-bounce005

Liinu2013, toivottavasti kaikki nyt menis hyvin. Kyllä se yks munatorvi olis saanu riittää, toivon mukaan eivät nyt toista vie. Tsemppiä tsemppiä ja voimia kovasti sinne!

Chipmunk, älä vielä luovuta. Ihmeitä voi tapahtua. :)

Dolly, ei kaikilla varmaan ole niin selkeitä ovisoireita. Mäkin luulin jossain vaiheessa etten ovuloi kun ei ollu kipuja (aiemmin oli siis ollut) mutta raskaaksi tulin kumminkin. Nytkin vähän vaihtelevasti on tuntunut, esim.vasemman puolen ovista en tunne ollenkaan.

Liinu kunpa kaikki kääntyisi vielä parhain päin! Hyvin olet saanut ajatuksiasi kyllä järjestykseen.

cupcake ja Aamu pahoittelut tädistä :sad001

ON: RE:Suhdesoppa. Asiat on tasoittumaan päin ja ollaan miehen kanssa tästä oppineena entistä läheisempiä. Sen remontin myötä kun molemmat on vielä väsyneitä ja kumpaakaan ei homma suuremmin kiinnosta ollaan myös päästy tutustumaan toisiimme paremmin (eilen oltiin yöllä kahteen hiomassa lattioita). Mies on taas hakeutunut lähemmäs, exä on ollut asiallinen ja jotenkin miulle on jäänyt nyt sellainen käsitys, että se exä on ehkä alkanut tapailla jotakuta? Mikä olis aika unelmatilanne jos se kestäis (edes sen aikaa että olis uus "paska mies" haukuttavaks), toivottavasti uudelle miehelle valitetaan vaan miten paska miun mies on ni ei tartte miun ukkoa enää vaivata jos ois joku joka kuuntelee ja ymmärtää. Ehkä vuosien saatossa ois miullekin vähemmän katkera.

Tuskin nuo huoltajuusasiat sun muut tästä ihan äkkiä selviää eikä suoraan sanoen minua haittais vaikka vielä suurin osa tapaamisista oliskin exän luona. Kuitenkin kun meille on pikkuinen tulossa ni ei oo varmaan kenellekään eduksi (ei lapselle, exälle, miehelle, minulle, vauvalle) jos aletaan sitä lasta yökylään täällä totuttamaan samaan aikaan. Kunhan sais hiljalleen tässä vaikka ensi kevään aikana tuoda poikaa käymään niin että sitten tulevaisuudessa, ehkä vuoden, puolentoista päästä, vois poika olla täälläkin välillä ne viikonloput. Varsinkin jos toi jossain vaiheessa menee siihen perinteiseen "joka toinen viikonloppu" meininkiin.

Sehän tuossa on hyvä että nyt mies on aktiivisesti poikansa kanssa silloin kun siellä on. Oma pelko tuossa on et kun se onneton on aina menossa töihin tai toisiin niin jos poika olis viikonloppuja jo tässä vaiheessa täällä siinä saattais hyvinkin käydä lopulta niin että mie vietän sen pojan kanssa enemmän aikaa kuin isänsä. Ei se nyt ihan oikein menis niinkään. Ei ainakaan ennen kuin tilanne on oikeasti asettunut arjeksi kaikille toivottavasti muutaman vuoden kuluessa.

Marikki.Juu noi testit on kyl välil outoja kun mullakin oli noita useampi plussa ovistestejä ja raskaustestejä jotka oli haaleita...ei niistä ota kyl aina selkooo...
Butterfly.Toivottavasti sait nyt miehes simppa analyysiin.. :)
Nuppu.Mä oon kans samaa mieltä et jos itestä tuntuu et nyt on aika ruveta yrittään lasta ni ehdottomasti pitää yrittää ku noita juttuja mitä tarttis tehä ni niitä tulee aina olemaan joten sillon joutus aina vaan siirtämään ja sit ei tosiaan enää tiä onko myöhästäki jo...
Dawwe.Tsemppiä piinailuun.. :)
Kukka.Onnea Oviksen hyödyntämiseen.. :)
Cupcake ja Aamu pahoittelut tädistä. :(
Chipmunk.Harmi jos teillä oviksen hyödyntäminen ei onnistunu mut toivotaan nyt kumminkin et siel olis ollu sitkeitä kavereita... :)
Liinu.Voi ei... :( paljon voimia sulle sinne ja toivottavasti sun tilanne nyt pian selkenis. En oo nyt ainakaan vie ajatellu lääkäriin mennä ku on mulla ollu vie paljon pidempiäkin kiertoja ja varsinkin ennen ensimmäistä raskautta mul oli välil tosi tosi pitkiä kiertoja ja silti luomusti tärppäs yk.4 sella.
Dolly.Mä en oo ikinä ennen huomannu ovis oireita mut esikoisen jälkeen oon tuntenu välil oikeen selkeesti mut nyt tää viimekierto oli semmonen et ei mitään käryy..
Musicbox.tsemppiä piinailuun ja toivottavasti tuut meille pian kertoo plussa uutisia.. :)
S1N1.Harmillinen toi sun pahoin vointi. :( toivottavasti loppuis tai selvis ennen ku mitään tähystystä joudutaan tekeen...
Elmiina.Harmillinen toi sun juttus mut hyvä et on vissiin parempaan päin menossa ja toivotaan et asiat tosiaan pysyis ja selkeytyis teillä siellä.ei oo kiva raskaana tressata yhtään mitään ylimäärästä.. Tsemppit sulle.. :)

On.näytin eilen mun miehellekki sitä viikon takasta testii jossa se viiva oli kun rupesin jo epäileen omia silmiäni ja päätäni et oonko tulos hulluks. :D mut sekin näki kyllä sen viivan et en ilmeisesti oo seonnu noitte testien kans.. mut siis se eilinen oli kyl selkee nega. joten toivon et täti tulis tosi pian kylään ni pääsis eteen päin.. mut nyt tarttee lopettaa kirjottelu kun tuo 7.kk ei enää viihdy yksinään..taitaa olla vaipas joku kiusana ku alko nyt niin kiukutteleen joten pylly pesulle nyt mars..... :D

Leikkauksesta toipumassa. Vaikka hcg nousi hyvin, eikä vuotoja ollut - ainoastaan aaltoilevat kivut, oli meidän Pikkanen kiinnittynyt munatorveen ja sekin poistettiin.
Rankkaa on henkisesti, mutta pakko yrittää ajatella positiivisesti <3 ivf-hoidoissa ei ainakaan meidän ittepäiset alkiot voi mennä piiloon!!!

Toivottavasti tulee vielä meidänkin aika siis.

Musicbox, meillä taiskin kesällä olla samoihin aikoihin kohdunulkoiset. Heinäkuun alussa siis minulta poistettiin oikea munatorvi, nyt vasen. Toivottavasti saat pian oman pienesi kohtuun kasvamaan! Onneksi vielä pystyt sitä odottamaan, sekin on jotain kun on Toivoa <3

Nauttikaa naiset piinapäivistä niinkuin vain voitte - yrittäkää!! Teillä on mahdollista jännittää ja toivoa melkein joka kuukausi onnistumista <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Olet oikeassa Liinu! Pitäisi pystyä nauttimaan tästä. Olen tosi pahoillani teidän puolesta! Voimia!

Täältäkin Liinulle paljon voimia ja jaksamisia!

ON: Ei vieläkään mitään oireita raskaudesta. Ainoastaan menkkamaista jomotusta, ja tissejä välillä pakottaa, mutta muuten on olo täysin normaali. Onko menkkamaiset jomotukset ihan normaaleja? En enää muista oliko kahdessa edellisessä sellaista.

elmiina hyvä, että asiat ovat parempaan suuntaan :)

Liinu Minäkään en voi muuta, kuin voimia ja jaksamista sulle toivoa! Toivottavasti hoidot tuovat halutun<3

Liinu paljon halauksia ja voimia! ♡ koitahan jaksella ja jos mieltä painaa niin puhua asioista että ei jää mieltä kalvamaan.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Mia82, mulla oli just tota menkkamaista jomotusta ekan raskauden alkuvaiheessa. Välillä oli maha tosi kipee mutta mitään vuotoa ei koskaan tullu ja tuolla toi poika nyt juoksentelee. :)

Joo, mulla kans ollu jomotusta ja nippailua ja kaikkea, muttei tosiaan mitään vuotoa tms. Hiukan vain paniikkia meinaa pukata ku ei mitään muita raskausoireita ole. Tokikaan ei myöskään kahdessa ekassa ollut tämän kummempia oireita, mutta kuitenkin.

Mia itsellä ei viime raskaudessa ollut ollenkaan oireita. Siinä oli kyllä se oma mielenrauha koetuksella :D Sisäistinkin raskauteni vasta kun aloin liikkeitä tuntea :) Mutta eiköhän sun pienellä ole siellä kaikki hyvin! Taitaa olla tavallinen pelko oreettomissa/vähäoireisissa raskauksissa :)

Joo, koko ajan miettii, että onko siellä ketään kun ei mitään oireita oikeastaan ole... ;D en sitä pahoinvointia kyllä kaipaakaan, jota monella on, mutta joku oire ois kuitenki kiva, että tietäis että siellä jotain tapahtuu ;D Kaks vkoa vielä varhaisultraankin...

liinu pahoittelut huonoista uutisista miten joitai koetellaa noin paljon. toivottavast asiat kääntyy viel parhainpäin mut jos leikkaavat ni toivottavast et menetä jäljelläolevaa munatorvee.

tsemppiä kaikille en ol jaksanu enkä liiemmi ehtiny lueskella tein juttui kunnolla täällä ku neulonu ja opettanu esikoista ja ollu kipeenä ja joutun auttaa ukkoo vespan kans taas vaihteeks.

on: ei kyllä ota selvää onko menkat vai mitä hittoa ku vaa tuhruilua ollu lähinnä ei kunnon vuotoo. lisäks olin vatsataudis yhtäaikaa oletettujen menkkojen kans ja lisäks muru oli vatsataudis kans, ukko säästy siltä onneks. no takki neulottu, napit vaa puuttuu, sukkia neulon äiteelle nyt ja eka sukkaki on melkei valmis jo. simppatesti siirty ens viikolle ku oltii kuulemma liian kauan pupuilematta ku piti olla 3-5 päivää ni meil oli 6 päivää ku tuhru alko ni ei tullu testin teost mitää. maan länsirajalla ns "vuoristossa" on tullu pari päivää lunta ni tääl on ollu kans kylmää eli mein ns kesälämpötilat vaihtu yhtäkkiä talvisiks 14-18 astetta plussaa ja kova tuuli, nyt onneks hyvä sää vaihteeks.

liinu pahoittelut huonoista uutisista miten joitai koetellaa noin paljon. toivottavast asiat kääntyy viel parhainpäin mut jos leikkaavat ni toivottavast et menetä jäljelläolevaa munatorvee.

tsemppiä kaikille en ol jaksanu enkä liiemmi ehtiny lueskella tein juttui kunnolla täällä ku neulonu ja opettanu esikoista ja ollu kipeenä ja joutun auttaa ukkoo vespan kans taas vaihteeks.

on: ei kyllä ota selvää onko menkat vai mitä hittoa ku vaa tuhruilua ollu lähinnä ei kunnon vuotoo. lisäks olin vatsataudis yhtäaikaa oletettujen menkkojen kans ja lisäks muru oli vatsataudis kans, ukko säästy siltä onneks. no takki neulottu, napit vaa puuttuu, sukkia neulon äiteelle nyt ja eka sukkaki on melkei valmis jo. simppatesti siirty ens viikolle ku oltii kuulemma liian kauan pupuilematta ku piti olla 3-5 päivää ni meil oli 6 päivää ku tuhru alko ni ei tullu testin teost mitää. maan länsirajalla ns "vuoristossa" on tullu pari päivää lunta ni tääl on ollu kans kylmää eli mein ns kesälämpötilat vaihtu yhtäkkiä talvisiks 14-18 astetta plussaa ja kova tuuli, nyt onneks hyvä sää vaihteeks.

Takaisin