Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, liian aikaistahan se oli, ei mulla säännöllinen kierto kyllä oo mutta hei toivoa on niin kauan kun ei tätiä näy ! Testailen varmaan tossa viikonloppuna, ehkä sunnuntaina (jos maltan sinne saakka) uudelleen :alien
Ja kiitos tsemppauksesta, piristää kummasti :)

Butterfly, toivottavasti niistä tuloksista nyt selviäisi tilanne, ja pidetään peukkuja että ne olis hyvät!! jos kuitenkaan ei niin tarvittaessa pääsis hoitoihin. :)
Aamu ja Cupcake tsemppiä sitten oviksen hyödyntämiseen kun sen aika tulee!

Ja muutenkin kaikille meille hurjaa plussarysää :wav

Täälä menossa kp 26/29 ja dpo 10. Perus pms oireita ollut rinnat kipeet ja alavatsa kramppailut pariin kertaan. Ei kait sielä mitään oo tälläkään kertaa, mutta niin kauan kuin ei tätiä näy niin toivoa on! :) En uskalla testailla ennenkuin täti oikeesti myöhässä eli ens viikon alussa testailen. :)

Tsemppiä oviksen hyödyntämiseen ja plussatuulia kaikille :)

Cupcake, me kuljetaan kimpassa tätä matkaa, toivottavasti sit raskaudetkin. Mulla on kp4 tänään. Sormet syyhyää jo ovista mutta onhan siihen vielä aikaa eikä tätikään oo suvainnut häipyä vielä. Mulla oli kans alussa ne vuodot paljon runsaampia mutta nyt ne on jotenkin asettunu. Hyvä niin! En valita, inhoan menkkoja. Oon laskeskellu jo seuraavan oviksen mahdollista ajankohtaa ja sen pitäis osua tonne marraskuun vikalle viikolle, about 24-27pv. Tämä hyödynnetään kyllä hyvin! Aiemmin on menty vähän sinne päin. Meillä on kans miehen pikkujoulut kuun lopussa mutta pitää yrittää pupuilla vaikka joka toinen päivä. Plussatuulta nyt meille kummallekin! :)

Piipuu, tsemppiä testaamiseen! Jospa siellä oliskin pieni matkaaja mukana.

Catsie, näin on! Niin kauan kun täti pysyy poissa niin toivo elää!

Plussapuhureita kaikille muillekin yrittäjille kun en nyt ihan kaikille kommentoinut.

Kävin tk:ssa ultrassa oman mielenrauhan takia ja sieltä löytyi n. 2mm kokoinen alkio ihan kohdun perukoilla, eli ainakin on hyvässä ja oikeassa paikassa. :) Sykettä ei vielä näkynyt, kun laitteet eivät tuossa tk:ssa ole mitenkään huiput, mutta varmasti jo parin vkon päästä siinä varhaisultrassa näkyy sitten. :)

Iik huomenna tulee simppatestin tulokset , jänskättää ehkä enemmän kun miestä , eikös täällä ollut joku muukin jonka mies vielä hannaili vastaan? Itsekkin pohtinut paljon tuota , että mitäs kun ei ole töitä jne mutta nyt vain tuntuu , että olisi jo lapsen aika

Kyllä jännittäi minuakin.
Meil ei oo tollasta (vielä) mutta uskon jos näissä selvittelyissä pidemmälle mennään.Mutta ollaan puhuttu miehen kanssa tästä jo,oon varoittanut että tällainen on tulossa sit jos edetään asiasta,mutta ei hän oo vielä ainakaan pullikoinut/panikoinut,ehkä se tulis sit vasta jos-kun ois todella asit niin.

Hienoa Mia, että sait mielenrauhaa, varmasti mukavampi odottaa seuraavaa ultraa :)

Täällä menossa dpo 3, menkkojen pitäisi alkaa dpo 9. Nyt mietiskelen milloin aloittaisin testailun. Monet taitaa täällä olla sillä kannalla, että vasta kun menkat on myöhässä, mutta itse haluan seurata miten testit käyttäytyy. Viime kierrossa sain muutamana päivänä niitä haamuja testiajan jälkeen (dpo 8 ja 9) ja nyt haluan tietää toistuuko sama tässä kierrossa. Ajattelin, että jos en nyt raskaudu tästä kierrosta niin menen uudestaan gynelle, koska ovuloin noin myöhään ja menkat on tosi niukat ja lyhyet, varmasti vaikuttaa raskautumismahdollisuuksiin.

kuulostaa kyllä liian lyhyelle toi jos dpo 9 alkaa jo menkat.Eiks jossain ollut että pitää olla vähintään 10pv se oviksen jälkeinen aika?????

Miusta jos on alle 12 dpo se heikentää jo raskauden mahdollisuuksia... Tuolloin yleensä keltarauhashormonista puutetta ja sitä tarvitaan myös raskauden ylläpitoon.

Asiasta Ö:hön, haluaisko joku ostaa erittäin herkkiä liuskatestejä pois miulta kaapista pyörimästä? On voimassa joulukuuhun 2014 eli toiveikkaana jätän pari kaappiin jos jo ensi vuoden lopulla tarvitsisi eikä sitä ennen, mut yritysaikana kun noita kului niin on muutama ylimääräinen jäljellä.

Eli 15 kpl 10 mlU/ml-herkkyydellä testejä 1. luokan kirjeenä voisin myydä vaikka 7€ tai tarjoa? Ei suositella noiden testien jäätymistä et jos on ulkona postilaatikko ja pakkasta kannattaa olla tarkkana...

Butterfly.Toivottavasti simppa tulokset on hyvät. :)
Cupcake. Joo potkase sit lujaa et varmasti tulee perille asti.. :D
Catsie.Toivotaan et täti pysyis pois.. :)
Mia.Kiva kuulla et pikkunen oli oikees paikas.Onnea.. :)
S1N1.No toivottavsti et joudu meneen gynelle vaan plussaisit piakkoin.. Tsemppiä... :)

on.Menin taas eilen tekeen testin ja sain siihen ihan testi ajal semmosen yhtä haalean viivan kun yli viikko sitten.entie mitä ajatel ku jokatoinen on nega ja jostain saan sen yli haalean viivan minkä oon kyl saanu talletettuu puhelimeen kuvana. :( pissa väli oli nytkin vaan reilu kaks tuntii mut esikoisestakin riitti kun pidätti parituntii ja oikeen selkeitä plussia sain sillon noihin apteekin omiin testeihin..kai mä täs testailen ja jos tätiikää ei pariin viikkoon näy ni kai sitä on pakko men jossain käymään.. tää on mulle paha ku oon ihan sairaan lääkäri/sairaala pelkonen. mulle synnytys oli helppo juttu mut se sen jälkeen sairaalassa oli ihan tuskaa..

mä siis oon puhunu nuorempanakin itteni leikkaus huoneesta ulos kun olin linja-auto onnettomuudessa. kaikki lääkärit ja hoitajat oli jo valmiina mut sain vakuuteltuu et mun keuhko on kunnossa ja niin se vaan on toiminu ja parantunu.mulla siis puhkes vasenkeuhko ja kylkiluut katke jne... ja nytkin kun olin esikoisesta sairaalas synnytyksen jälkeen ni ne ois pitäny mua pidempään mut mä aloin seota koko paikkaan et puhuin itteni sieltäki aikasemmin ulos vaikka olin miehelleni sanonu et ensit saa puhuu itteeni sieltä ulos mut niin siin vaan sit taas kävi.. :( et tämmönen tarina.

Loora84, outoa että noi testit näyttää noin. Paljos sulla on nyt kierto? Varmaan tuolla aiemmin sanoit mutta en nyt muista yhtään. Voiskos raskaus olla kumminkin mahdollinen?

Aamu.Mul on nyt kp.40 ja siis mun kierto pituuden puolesta viel ok pituus mut tää kierto on ollu aina se mikä on ollu lyhyt ja seuraavan pitäs olla pitkä. mulla siis kierto 27-42. ku eihän se noin hitaasti voi nousta et ei oo yliviikos tummempaa viivaa.. huomen mul tulee postis lisää testei.. ja sit sen takii en oikeen usko raskauteen ku meen viime pupuilusta on niin kauan tai sit ne on ollu jotain super simppoja jotka eläny pitkään.. et jotenkin nyt vaan toivon et täti tulis kylään...

Hei taas!
Täällä menossa 23/30 & dpo 9..
Jotenki jänskättää tämä kierto todella kovasti, koska ensimmäistä kertaa tiesin varmasti että millon on ovulaatio!
Kroppaani kun kuuntelin tarkemmin, huomasin että nyt täytyy olla ovulaatio ja sen sain varmistettua vielä ovistestillä : ) Joka on myös mulle uus tuttavuus.
Tulihan se ovispäivä ja sen jälkeinen päivä hyödynnettyä sitten oikein urakalla.
Tässä sitte tietysti teettelee ittelle vaikka mitä oireita, mutta silti takaraivossa on se ajatus etten mä kuitenkaan raskaudu..

Loora84, no joo luulis että se plussa näkyis jo kunnolla..Mut eihän näistä koskaan tiedä. Että pitääkin naisen kropan olla outo laitos...o_O Toivottavasti nyt edes ne menkat sieltä tulisi niin asia selkiäisi.

Musicbox, hienoa että ovis tuli hyödynnettyä. Nyt vaan piinailua. Toivottavasti plussaat!

Täällä kp5 ja täti taitaa jo tehdä lähtöä pikkuhiljaa. Vielä riittää sitä odoteltavaa. Vähän oon tässä pohtinu sitäkin että hankkisko niitä ovistikkuja. Jos sais nyt oikeesti ne ajoitukset kohdilleen.

Musicbox, minä voin sitten ajatella sun puolesta, että raskaudut jos itse olet epäluuloinen ;> Ei vaan, toivotaan nyt hyviä plussa tuulia ;)

Hei,

On jotenkin tää aamuviikko ollu niiiiiin rankka etten oo jaksanu kirjotella (pahemmin...) Tai tehdä mitään muutakaan, oon niiiiiiiiin väsyny koko ajan, ettei voi ees ymmärtää!

Tänään sain ovistikkuun ne kuuluisat kaksi viivaa ja kyllä testi viiva oli hitusen tummempi! Joten olisikohan se siinä! :) Kohta lähetään käymään kaupassa ja sitten olisi tarkoitus rauhoittua viikonlopun viettoon ihan kaksistaan, se on ollut koko viikon ainoa suunnitelma, ja nyt sitä vihdoin pääsee toteuttaa! Maanantaina yritän sitten viimeistään lueskella tarkemmin ja kommentoida juttuja enempi, mutta nyt häivyn Ikean kautta ruokakauppaan :)

Musicbox.Hienoo et löysit ovis ajn kohdan ja toivotaan et olis tärppi käyny.. Tsemppii.. :)
Santra.Oikeen mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua sulle miehes kans.. Naattikaa.. :)

on.tätiä ei vieläkään näy.. :( nyt kp.41 entie voiko olla enää huonompi tuuri noitten testien kans..jotenkin jo niin naurettavaa tää mun tuuri niitten kans. :laughing021 siis sain tänään päiväl pidätettyy noin kolme ja puoli tuntii pissaa ja sit päätin tehä en nyt muista merkkiä mut joku digi testi se oli. tein ohjeen mukaan ja tiimalasi siinä näytössä oli joku noin viis minsaa ja sit tadaa näyttöön ei ilmestynyt mitään...ei plussaa eikä negaa et en voi enää ku nauraa täl mun testi touhuil..onko mul joku kirous nois testeis.. no ne apteekin omat r-testit tuleeki vast maanantaina... et niitä pääsen testaa vast sit sillon jollei täti tuu kylään..

niin kaivoin äskön sen testi merkin ja oli joku huac jos nyt en väärin äkkii lukenu.. toinen on viel jälel.. saa nähä mitä se näyttää :D

loora84 Odotteleppas taas pari päivää ja tee aamupissasta se testi! Ja jos se tekee tenkkapoot ni sit marssit lekurille et ottavat verikokeet tms testaavat siellä! Joku tolkkuhan tuohon pitää saada! :o Ja mä kun luulin, et mun kierto on sekasin. Huh. :/

Mia82 Ihania ultrauutisia <3

S1N1 Toivottavasti tää kierto toisi tärpin teille. +++

musicbox ja Santra87 Teillekin tsempit piinapäiviin! Jospa tärppäis :)

Santra87 Ompa hyvä,että pääset nyt rentoutumaan, kuulostaa ihanalta viikonlopulta :) Toivotaan pikaista tärppiä :)

loora84 kannattaa kyllä aamupissoja aina ootella, ei hirveesti auta vaikka sais pidäteltyä parisen tuntia, sinä malttamaton ;) Mutta ymmärrän kyllä, että tossa tilanteessa sitä malttia ei oikein löydy.

loora no ei kovin hyvää tuuria oo kyllä sulla ollut noiden testien kanssa :D en oo ikään kuullutkaan ton merkkisestä digitestistä..mistä sen ostit?

kp29 menossa. Ei oireita. Testin tein aamulla ja puhdas nega joten tätiä odottelen alkuviikosta kylään. Odottavan aika on pitkä.....

Takaisin