Elmiinalle tsempityksen tilanteeseen, kuullostaa aika paskamaiselle, mut jospa se sun miehes sais vähitellen etäisyyttä siihen naikkoseen!
Liinulle voimia sairaalaan, toivottavasti siellä nyt oliski vaan se pieru karussa ja vauvan alku tallessa..
Aamulle plussaonnea, jospa siellä ois jotakin joka pitää menkat myöhässä pidempäänkin
Mia82: Missäpä olitte esiintymässä?
Marikki: Meillä mies ois halunnu lapsia jo sillon ku minä vielä opiskelin mutta mä en siihen suostunu vaan sanoin että jonkunlaisen ammatin haluan ennen ku aletaan yrittämään. Sit se asia vähän jäi ja kun mies alko uudelleen lämmitellä mua esikoista yrittämään ni mua mietitytti mun työtilanne, olin työtön eikä oman alan töitä hirveesti ollut/ole avoinna. Päätettiin kuitenkin että kun miehellä oli töitä niin eiköhän me vähemmälläkin pärjätä.
No nyt on kaks lasta, töitä ei vieläkään missään muodossa (ottaisin siis vastaan kassatöitä ja siivoustyötä) ja kolmas lapsi toiveissa. Mun olis pakko saada oman alan töitä aika piankin tai sit pitäis alkaa miettiä alanaihtoa. Mä en ole poissulkenut ajatusta siitäkään että kouluttautuisin uudestaan johonkin muuhun ammattiin. Huono puoli tässä on se että tällä paikkakunnalla ei hirveesti ole valinnanvaraa eli koulumatkaa tulis äkkiä 150km jolloin ois pakko pystyä opiskelemaan etänä..
Lähinnä siis yritän sanoa että kyllä asiat hoituu omalla painollaan kun päättää ensin itse sen oman tärkeysjärjestyksen eämässään. Mä kyllä pärjään ilman töitäki vaikka vähemmällä sitten, mutta ilman lapsia mä en olisi halunnut jäädä.
Mitä jos mä oisin odottanu töitä ja kun lopulta olisin saanut määräaikaisen niin mitäs sitten? Odotan että se loppuu ja sit taas lykkään lasta jos luvassa olis vakituinen paikka? Ja kuinkas pian sitä kehtais jäädä äippälomalle vakkaripaikan saatuaan? Hyvin äkkiä ois voinu käydä niin että aika kuluu ja hups ei välttämättä saadakaan lapsia, tai ei enää kehdata hankkia montaa lasta kun ikää olis "paljon".
Tsemppiä päätöksen tekoon, kyllä se elämä kantaa. Ja jos yksi ovi sulkeutuu takana niin toinen aukeaa edessä!
Omaa napaa sitten. Eli nyt on, öö, kp 15 ja veikkaan ovulaation olleen viimeviikolla, siitä ei nyt mitään käsitystä oliko missäkohti viikkoa, koska mulla oli niitä jomotuksia ja muuta pitkin viikkoa ja luulin jo että kierto jää ihan superlyhyeksi.. No eipä tässä auta odotella kun seuraavia menkkoja 1-2 viikon päästä, jotta näkee millon se ovis olis mahdollisesti ollut. Eli hirveen suuret odotukset tältä kierrolta ei ole.
Mut nyt mä meen pesee värit hiuksista ja kuullostelen pysyykö esikko isojen tyttöjen sängyssä ekan yönsä