Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa uutukaisille kuumeilijoille! :)

Ella84 ja S1N1 Teillä on kyllä ihan tooosi piinaavat päivät molemmilla menossa! Älyttömästi jaksamisia ja tsemppejä täältä teille, toivotaan et kaikki nyt menis parhain päin! :)

nitamoi Pahoittelut tädistä! :( Sormet ja varpaat pystyssä et seuraava kierto toisi onnen!

loora84 Niin, voisko olla että oisit sitten raskaana jos vieläkin viivaa tikkuun tulee? Jännää sielläkin! :)

Aamu Joko siellä on ovisoireet bongattu? Ja joko se on hyödynnetty? ;)

ON: 17/34, tänään alottelin hymynaaman testauksen ja vielä tuli tyhjä pallura näyttöön. Eipä kyllä mitään oireitakaan ole oviksen suuntaan.. Vaan kylläpä täällä on peittoja heilutettu tasasesti joka toinen pv, olipa ovista tai ei. ^^

Te jotka ootte tuota cb:n hymynaamapuikkoa käyttäneet, ni ootteko tehneet aamupissasta? Kun tuossa testin ohjeessa luki et ajankohdalla ei pitäs olla merkitystä, kunhan vaan virtsa on ollu rakossa >4h. Et eikös silloin aamupissakin käy ihan hyvin?

No negahan sieltä taas:( täytyy vaan odottella..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Laittelempa tännekkin.. :)

Täällä jännätään alkaako menkat vai ei. Laskujen mukaan pitäs olla rv 4+0.. Eli joko menkat alkaa tai sitte ois tärpännyt! Ennen menkkoja tulee monesti semmosta tihru vuotoa, sitäkään ei oo nyt tullu..

Taustaa; Hormonaalista ehkäsyä ei oo ollu lähinnä pariin vuoteen olleskaa minulla, ehkäisynä siis ollut kumi. Nyt päätettii jättää se pois ja antaa vauvan tulla kun on tullakseen.. Eka yritys siis menossa. Kierto on ollut jo todella säännöllinen n. vuoden verran ja ovulaatiokin ihan laskettavissa/huomattavissa! :)

Oireita on ollu jo parisen viikkoo, mm. kahvi ei oo maistunu, nälkä koko ajan, viime sunnuntaina tuntu että tissit/ nännit turpos ihan hulluna (ei ees tommosta turvotusta oo menkkojen aikaan) , tällä viikolla ihan totaalinen hermojen menetys, jomottava menkkakipu.. :D + lisäksi oon nukkunu yöt todella sikeästi.. JA vessassa oon ravannu.

Joko kuvittelen kaiken tai sitte on tärpännyt.. <3 Pitäkää peukkuja! Viikolla tein yhen testin joka näytti negaa..

Ellalle tsemppiä maanantaihin.. Mä en edes tienny että ruskuaispussi voi olla "väärässä" paikassa. Kunhan on kohdussa, olen aina luullut!!

S1N1:lle kanssa tsemppiä, jänniä aikoja eletään!! :)

Kaikille muille pahoittelut tädistä ja oliko joku plussannutkin??? Onnea jos oli!!! :)

Kuukautiskierrosta lueskellut juttua nyt paljon; inhottavaa jos kierto ei ole säännöllinen, itsellä se on jämpti 28päivää. Sekoaisin seinille jos joutuisin 45päivääkin odottelemaan.. Jos kierto usean kuukauden aikana pitkittyy, niin kannattaa varmaan näyttäytyä lääkärissä..

ON; Toissa yönä nousi 39 asteen kuume ja olo on sen mukainen.. Viime yönä lääkkeen avulla hikoilin niin paljon että oli pakko siirtyä vierashuoneeseen nukkumaan kun sänky oli litimärkä!! Ja suprice suprice Tätihän se sieltä tänään tuli!! :( Toisaalta onneksi; olisin varmaan koko raskauden pelännyt joitain kehityshäiriöitä kun kuumeilen juuri tässä vaiheessa.. Tiedetään, hysteriaa! Mutta siis KP 1/28 ja uuteen nousuun!! :)

S1N1 ja Cupcake.Tein niitä liuskaraskaustestejä tällä viikolla ja ne näytti negaa loppuviikosta kun viime viikon loppuna ja alkuviikosta vie näytti haaleaa plussaa...et ne oli kyl ovis plussaa mut ihmetyttää et noi ovistestit on vieki tosi tummia..S1N1. Joko oot saanu plussan testi ajalla?? Jännitän täällä sun puolesta ja pidän peukut ylhäällä... :)
Cupcake.en osaa auttaa noitten testien kanssa kun en oo ite käyttäny mut toivotaan et tärppi kävis vaikka naamaa ei ilmestyskää... :)
Kyfi.Tsemppiä odotteluun...
Lumikki.Lupaavalta kuulostaa..toivotaan et plussaat pian.. :)
Annastiina.Pahoittelut tädistä.. :( Ja pikaista paranemista... :)

hienoa kolmassittenkin että kaikki oli hyvin rakenne uä:ssä. moikkailehan meitä täällä kun ehit :)

tervetuloa uudet tännekin :)

on: nyt alko sit esikoisen opintie kunnolla kotona ku sain ekan luokan syyslukukauden matikankirjan ja sit aapisen. nopeesti oppii, ekat aiheet tosi helppoi matikas ni tekipä 3 aukeamaa tosta vaan ja luki kysymyksetki peräti ku vähä autto aluks mut kyllä tuo nopeesti oppii lukemaan.
eipä täällä mitää uutta muuten ole, flunssan kourissa ja korvat aika tehokkaast lukos ni ei meinaa kuulla mitää.

Eipä ole tullut kirjoiteltua tänne piiitkään aikaan. Puhelimella olen säännöllisesti käynyt lukemassa ja jännäilemässä teidän puolestanne, mutta olen kokenut sen niin hankalaksi alkaa sillä kirjoittamaan, että siksi jäänyt. Paljon uusia piinailijoita tänne on tullut ja vanhojakin täältä vielä löytyy.

Bene: Toodella paljon onnea plussasta <3

Itselläni alkaa huomenna 19. raskausviikko ja reilu kahden viikon päästä olisi rakenneultran aika. Nyt olen pohtinut voisiko nämä "muljahdukset" olla liikkeitä vaiko oman suoliston elämää :) Nt ultrasta tähän asti ollut hyvin tasaista tämä olo, onneksi mahan kasvu kertoo että kyllä siellä elämää taitaa vielä olla.

Tulen vaan tällä kertaa omanapailemaan, ipadillä kun kirjoitan niin on hankalaa. Kirjoittelen sitten huomenna enemmän. Uskoakseni ovis on ajankohtainen, kp14 menossa. Eilen maha juili oikealta puolelta aika kovaa, tänään sama jatkunut vähän lievempänä. Lisäksi limat on sen suuntaiset. Pupuiluhalut taas loistaa poissaolollaan..:sad001 Ehkä yritetään vaan saada lasti sisälle ilman sen kummempia virityksiä.

Jännäily loppu tänään kun täti tuli kylään :( tais ne roskishaamut johtua kiinnitysyrityksestä, kun eilen ja tänään ei enää ole tullut edes niitä testeihin. Tylsä alkukierto taas edessä ja yk 5 pyörähti käyntiin... Kiitos kaikille kun jännäsitte mun kanssa, uudestaan sit 25 päivän päästä :)

Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija:),
kahdet normaalit menkat pillereiden lopetuksen jälkeen menneet ja nyt alkanut ensimmäinen yrityskerta, tikuttanut olen kp 9/28 alkaen kun kierto heitellyt pillereiden jälkeen... vielä en ole ovista bongannut, tosin tänään vasta kp 12..

Olo on täynnä jännitystä ja kärsimättömyyttä, tulis se ovis jo! Tosin peittoja ollaan jo heiluteltu näin hyvissä ajoissa useamman kertaa, jospa se lisäis mahdollisuuksia raskautua jo ensiyrittämällä vaikka tiedänkin että joskus saattaa mennä kauankin.... :sad001

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille ja onnea plussanneille !!:angel1

Tervetuloa uusille kuumeilijoille! Toivottavasti ette joudu kauaa kuumeilemaan :)

Cupcake, mähän käytin pelkkiä cb:n ovistestejä ja tein aina aamupissasta. Sen takia niitä käytinkin kun sai aamupissasta tehdä, muuten ois ollu liian haastavaa :)

S1N1 harmi kun se täti sinne nyt sitten pärähti, mutta eikun uuteen yritykseen pystyssä päin.

Täällä raskauden ihmettely jatkuu. Ja täytyy todeta että oikeassa ovat olleet kun ovat sanoneet että nyt se TODELLINEN odottelu vasta alkoikin. Kärsivällisyyttä varmaan jotenkin venytetään tässä tulevaa äitiyttä varten samalla ;) Sanotaanko että hormonit hyrrää, olen välillä täydellinen hirviö miestä kohden (etenkin väsyneenä) ja välillä taas pillahtelen itkuun vaikka mistä ihme asiasta. Mietin että voiko jo NÄIN alussa olla näin voimakkaita hormonihirviöoireita?

Tosi hämärää, tein aamulla kuitenkin vielä r-testin ja taas kävi niin et testiajalla negatiivinen, mut testiajan jälkeen tuli haamu. Tiedä nyt mitä ajatella? Vuotoa on taas tullut ihan minimaalisesti, pelkkää tuhrua. No katsellaan miten vuoto jatkuu ja mitä testit näyttää. Ajattelin et voin tehdä noita testejä varmuuden vuoksi vielä vaikka vuoto jatkuisikin. Tulihan niitä ostettua se 50 niin ei ainakaan heti lopu :)

S1N1 joihinkin testeihin tulee roskishaamut ihan kuivuttuaan, ei tartte olla hormonia pissassa ollenkaan. :oops:

Gatusalle pikaista paranemista.. :)
Aamu.Toivotaan et ei nyt ihan hukkaan mee sun ovis aika ja saisitte talletukset.. :)
S1N1.No ompa sulla inha tilanne.. :( Toivotaan nyt et vie muuttus plussaks ja täti pysyis pois.. :)
Piipuu.Tervetuloa kuumeilemaan ja toivotaan et pian plussaat.. :)

on.mulla noi ovis testit on edelleen tosi tummia..toivottavasti en oo ymmärtäny mun ovis aikaa väärin no ehkä se täs sit joskus selkenee...

Elmiina näin olen ajatellutkin, mutta hämää miksi samoihin testeihin tulee välillä haamu ja välillä ei.

S1N1 nopea googletus väittää haamujen johtuvan virtsan koostumuksesta. Siinä ei tosin tarkemmin määritellä, että mikä sen tekee (mutta ilmeisesti jos tapaa roskishaamuja saada niin testin merkin vaihtokaan ei välttämättä tilannetta muuta vaan se koostumus tekee sen että haamuja ilmestyy useammallakin merkillä).

S1N1 Pahoittelut tädistä (mikäli vuoto nyt sit alkoi kunnolla..). :( Onko se sun pahoinvointi jo loppunut? Ja mitä tuohon roskishaamuiluun tulee, niin ei niissä testipaketeissa ihan turhaan ole se teksti, et testiajalla pitää tulos lukea, ja sit heittää roskiin - syvälle! Itsekin joskus tuohon roskiksesta kaiveluun syyllistynyt, onneksi niissä ei vaan ole sattunut olemaan edes haamun esi-isää.. :) Mut nuo viivanpaikat, ne on katalia..

Täällä taitaa tää kierto mennä ihan harakoille.. Huomenna oon lähössä tytön kans mun porukoille, mies jää kotia kun on töissä. Womanlogin mukaan ovis sattuis keskiviikolle, ja me ollaan tulossa vasta to takas.. "/ Onhan me näitä talletuksia nyt onneksi tässä tehty, et josko ois sitkeitä siimahäntiä ja sinnittelisivät tuolla muutaman päivän. Tai toivotaan, et tärppipäivä myöhästys päivällä, ja päästäs tallettelemaan vielä torstaina!! Huoh. Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato. ^^

Mä taas vaan omanapailen, ehkä huomenna pystyn jo kommentoimaan muillekin jotain. Oliko se S1N1 jolla on jännä tilanne päällä? Tulis nyt pian selvyyttä jos sulla vaikka onkin kyytiläinen mukana. :) Ja Cupcake, mä luulen että meillä käy samoin. Tämä kierto menee luultavasti hukkaan. Yksinkertaisesti ei vaan huvita pupuilla. Johtuukohan siitä että en välttämättä haluaisi laskettua aikaa heinäkuulle? Mulla on vähän masisfiilis tällä hetkellä. Toisaalta ei halua missata kiertoakaan ja toisaalta taas koko projekti väsyttää....:sad001

Aamu Sulle on ollutkin tarkoitus kommentoida, kun olit aiemmassa viestissäs kirjoittanut siitä, ettet välttämättä haluaisi toisen lapsen syntymäpäiviä samoille seutuville esikoisen kans. Mulla on ihan samat fiilikset, ja oon miehellekin sanonut, et satavarmaan tässä käy nyt niin, et plussa pärähtää ensvuoden alussa ja laskettuaika sattuu taas lokakuulle.. :D Siis eipä siinä, vauva on tervetullut vaikka samana päivänä esikoisen kanssa, jos on tullakseen, se on silloin niin tarkoitettu! Mut silti.. Huoh. Ja mua myös masentaa! Pistetäänkö syksyn piikkiin?

Takaisin