Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Loora84 toivottavasti talletukset on tehnyt tehtävänsä. :) Nyt sitten sitä kuuluisaa piinaviikkoa elämään. :)

Freyja86 onnittelut ihanista ultrakuulumista. :)

Cupcake kyllähän tuo ilma lämpeni huomattavasti kun aamullakin lämpömittari näytti 11 astetta plussaa. Kyllähän minullekin se plussa tuli ihan puun takaa juurikin silloin kun en enää viidennen epäonnistuneen kierron jälkeen jaksanut enää niin paljon stressata asiaa. :)

BeNe saat ilman muuta olla täälläkin ketjussa mukana niin kauan kuin tuntuu siltä. :) Mukavaa kuulla uutisia sieltä raskautuneidenkin puolelta. :)

Dawwe toivottavasti isänpäivänä saisit plussan. :) Onnea myös painonpudotusurakkaan. :)

Annastiina86 tervetuloa joukkoon mukaan ja toivon mukaan plussan saisit. :)

Aamu toivon mukaan kuitenkin juilinnat liittyisi ovikseen (munasolun kasvukipuja?) ja ovis tulisi hyödynnettyä. :)

Lilia onnittelut oviksen bongaamisesta. Toivon mukaan siellä on sitten peitot heilunut. :wink

Tiinagr Tutulta kuulostat sinäkin. :) Tervetuloa mukaan kuumeilemaan. Kyllähän minä sain siellä huhtikuissa nautiskella hetken aikaa ennen kuin 3.10 oleva np-ultra palautti maan pinnalle. :sad001 Alkuraskauden ultrassa 6+6 oli vielä pikkuinen elossa, mutta koon mukaan oli 9+2 sydän pysähtynyt. :sad001 Minullakin kokeiltiin lääkkeillä tyhjentää kolmatta päivää, mutta sitten viimein poistettiin loput raskausmateriaalista kaavinnalla neljäntenä päivänä. Nyt on jälkivuoto loppunut noin viikko sitten ja ilman ehkäisyä tuli viime viikonloppuna jo touhuiltua. :) Saa nähdä miten käy, tuleeko menkat vai plussa. :) Pahoittelut, että sielläkin meni huonosti. :sad001 Toivon mukaan teilläkin viikonloppuiset siementelyt tuottaa tulosta ja saat palata plussanneisiin ja pysyä siellä loppuun asti. :)

Santra87 en tiedä noista kapseleista, mutta ainakin minulla pillerien jälkeen ensimmäiset luomumenkat tuli vasta 63 päivän odottelun jälkeen. Pikkuisen oli hormonitoiminta sekaisin. Toivon mukaan sinulla ei kuitenkaan niin kauan menisi. :)

Nitamoi pahoittelut negasta ja menkoista. :sad001

Gatusalle hurjasti tsemppiä vallitsevaan tilanteeseen. Olen aivan varma että pärjäätte esikoisen kanssa kahdestaan aivan mainiosti jos mies ei nyt sitten järkiinny kunnolla. Ei tuo ole mukavaa kun saa aina vain negatiivista palautetta ja töykeää käytöstä.

Omaa: maha on ollut kipeä, mutta en tiedä johtuuko se tenkkuilevasta suolistosta vai kohdusta. Nyt kuitenkin kipu on laantunut. Olen km jälkeen silloin tällöin tehnyt ovistestejä seuratakseni raskaushormonien laskua ja toissa päivänä ja eilen testiin tuli niin haalea viiva että juuri näki. Vielä viime viikon alussa testiin tuli vahva viiva joten epäilen että silloin elimistössä oli vielä runsasti raskaushormoneja. Tänä aamuna yökötti. o_O Ei kait jo näin aikaisin voi mitään oireita tulla jos olisin raskaana? En tiiä, kait tuon kohta aika näyttää. :)

Paljon onnea Freyjalle ja Benelle!

Ikävä tilanne Ella, paljon voimia ja toivotaan, että tyhjentyisi itsestään ja pääsisit uuteen yritykseen.

Olen nyt testaillut tiistaista lähtien. Tiistaina ihan puhdas nega aamupissasta (dpo 7) ja ei muuttunut miksikään testiajankaan jäljeen. Eilen sitten nega testiajalla (dpo 8), mutta sen jälkeen kuitenkin tuli tosi haalea viiva, jonka erotti. Pyydin miestäkin vielä katsomaan, että näenkö omia, mutta hänkin näki haalean viivan. Tänään taas aamulla nega testiajalla, mutta jouduin lähtemään kiirreellä töihin, en jäänyt odottelemaan muuttuuko testiajan jälkeen. No vielä olen sillä asenteella, että kun testiajan jälkeen vasta viiva tuli niin voi olla ihan vain testin ominaisuus eikä tarkoita että olen raskaana. Jatkan testailua joka aamu ja lauantain pitäisi tädin tulla kylään jos on tullakseen. Tänääsn siis kp 24/26 ja dpo 9.

Plussatuulia kaikille!

Tervehdys taasen!
Lilia, onnea oviksen bongaamisesta! Nyt vain peitot heilumaan kunnolla ja varmaan ootte jo niin tehnykin. :)
Tiinagr, kyllä mahtuu sekaan. Tervetuloa! Plussaonnea sinnekin!
Ella84, voimahalit sulle. Toivottavasti saatte asian pian pois päiväjärjestyksestä niin pääsette uuteen yritykseen.
Santra87, ovis hukassa? Ehkä ens viikolla tosiaan jos kierto sekaisin. Mä mietiskelin tota asiaa paljon kun ekaa yritettiin, välttämättä nainen ei ovuloi joka kuukausi. Mä ajattelin sillon etten ovuloi kun en tuntenut sitä mitenkään mutta onhan meillä nyt toi reilu 1v.täällä joten ovuloin mä sittenkin!
Nitamoi, pahoittelut tädin saapumisesta! :sad001 Toivottavasti ei vieraile pitkään.
Chipmunk, juilinta meni ohi mutta sitä oli eilen koko päivän. Tänään pitäs varmaan sit pupuilla.
S1N1, vitsi jos sä ootkin raskaana. :)

Kierto alkaa olla siinä pisteessä että ovis pitäis olla lähellä. Eilen junki oikealta puolelta mahaa koko päivän, enteiliskö ovista? Limojakin on vähän silleen malliin tullut että taitaa olla pupuilua ohjelmassa tänään jos vaan suinkin jaksaa.

tsemppiä aamu ja muut nyt plussailemaa sitte sekä oviksest että raskaudest :)

anteeks ella kysymyksestä muistin väärin sun tilanteen, toivottavast saat selvyyden tilanteeseen, miten kävi?

Tiinagr.Tervetuloa mukaan ja toivottavasti plussaat pian..Stemppiä piina päiville.. :)
Ella.voimia sulle ja toivotaan et pian tyhjenis ni pääsisit sit eteen päin..
Santra.Toivotaan et nyt se ovis tulis ni pääsisitte hyödyntämään sen.. :)

Nitamoi.Pahoittelut tädistä.. :(
Chipmunk.Toivottavasti olis raskaudesta johtuvaa pahoinvointia... Tsemppiä.... :)
S1N1.Voi että toivon et tut pian kertoo meille plussa uutisia.. :)
Aamulle vielä tsempit oviksen hyödyntämiseen ja toivon todella et tärppi käyny.. :)

Nää tekstit tuli ny kahteen viestiin kun sähläsin sorry.. :D

Hormoniarvot olivat tuplaantuneet ja nyt kohdussa oli "väärässä" kohtaa rakkula. Eli oikealla takareunassa. Melko varmasti on tuulimuna/km, maanantaina on uudet labrat ja ultrat, tahtovat varmistaa, ettei pallukassa ole elämää. Eli hedelmöitys on tapahtunut, mutta syystä tai toisesta kehitys on loppunut kesken. Epätietoisuus siis jatkuu.. :( Kiitos kovasti tsempityksistä!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

ella toi on niin piinaavaa ja raastavaa ku ei tiä mikä on homman nimi lopulta että onko km, tuulimuna vai supermyöhäinen kiinnittyminen, itellä kerran ollu vastaava tilanne, eka näky vaa pallukka ei vastannu oletettui viikkoi. jaksamista sulle ja toivottavast kaikki kääntyy parhainpäin.

Pakko oli tulla kertomaan, että mies heräsi aamulla tunti mun jälkeen ja oli sit kattonut vessan pöydällä ollutta testiä ja siinä oli ollut ihan selkeä viiva. Itse kun tulin kotiin töistä niin katoin testiä niin viiva siinä oli. Tosin siis viiva tullut testiajan jälkeen, mutta paljon vahvempi kuin eilisessä roskishaamussa.

Ehkä pieni toivon kipinä on herännyt, kun nyt saisi huomenna sen viivan ihan testiajalla...

Chipmunk, toivon todella ettei venähdä ihan niin pitkäksi ensmäinen kierto, mutta kuka sitäkään tietää :D

Aamu, mulla kun on kaikki ovista edeltävät oireet jo alkanu ilmestyä, muttei sitä ovista... En oo mikään maailman kärsivällisin ihminen odottelemaan mitään :D

Oon ihan käsittämättömän väsyny, vaikka tällä viikolla ei oo pahemmin ollu töitä, jotenkin vaan väsyy ny helposti, oiskohan syysflunssa vihdoin tulossa?

S1N1 jännäks menee siellä :)

tervetuloo kerhoo santra kärsitää flunssast yhes sit, tääl iski kans flunssa.

s1n1 tsemppiä, toivottavast seuraava viiva tulee testiajan sisää :)

Kiitos Gatusa tsempeistä! Pupuilut jäi eiliseltä kun oli niin hektinen päivä ja oltiin molemmat tosi väsyneitä. Mutta tänään ajattelin kellistää miehen.

Blueroselle tsemppiä odotteluun!

Ella84, voi kurja kun tohon sun tilanteeseen ei tullu vieläkään selvyyttä. Voin vaan kuvitella miltä susta tuntuu. :sad001

S1N1, jännittävää! Nyt peukut ja varpaat ja kaikki muutkin kehonosat pystyyn! :)

Santra87, mulla sama vika, en jaksais ikinä odottaa mitään vaan oon just sellanen "kaikki heti mulle"-tyyppi. Mä tässä kans kuumeisesti mietin onko ovis vai ei.

Paranemisia kaikille flunssasta kärsiville, sitä on nyt paljon liikkeellä. Itellä on poskiontelo vaivannu ja tälle viikolle mahtui kamala migreenikin joten kaikkea on ollu. Jospa ens viikko olis parempi. Ovis pitäisi joka tapauksessa olla lähellä nyt. :)

En tiedä kuuluuko tänne mutta laitetaan silti.

Elikkä minä ja mieheni olemme jättäneet pillerit pois elokuussa. Tyhjennys vuoto tuli normaalisti sekä ensimmäiSet luomumenkat. Kierron pituus oli silloin 27pv.

Nyt tänään menkat kuitenkin 2 viikkoa myöhässä. 3 negatiivista testiä tein ensimmäisen myöhästyneen viikon aikana. tällä viikolla olis huomenna tarkotus tehdä testi.

Jos näyttää taas negaa mitä tekisitte minun tilanteessa?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kyfi Mä kyl varmaan odottasin viel ihan turvallisin mielin menkkoja alkavaksi. Siis jos testit negaa vaan näyttää.. Kuitenki elimistö on varmaan viel sekasin ja se kierronpituus hakee sitä omaa paikkaansa. Vastahan te ne pillerit ootte jättäny pois.. :) Voithan sä toki käydä lääkärin/gynen pakeilla juttelemassa asiasta jos se oikein sinua vaivaa, mut luulen et nekin sanois et odottele vielä. Jospa menkat pian alkais ellei huomisen testi positiivista näytä! Tsemppiä! :)

Bluerose.Tsemppit piinapäiville.. :)
Ella.voi vitsi sulla on sit kurja tilanne.. :( toivotaan nyt et tilanne selkeentyis..
S1N1.voi että sulla on jännittävät ajat meneillään...Pidän peukut ylhäällä et on tosiaan kyytiläinen matkas.. :)
Santra.toivotaan et ei tuu flunssaa.. :)
Gatusa.pikaista paranemista flunssasta.. :)
Aamu.Toivotaan et oot kunnossa kun on oviksen aika.ei oo kiva kipeenä pupuilla...
Kyfi1766530.Mä varmaan oottelisin ja testailisin vie vähä aikaa ja jos ei plussaa tai menkkoja kuulus ni varaisin lääkäriin tai gynelle ajan..ku voihan ol et sul on vie kierrros hakemista ja ovis o paljo myöhempää..Tsemppiä kuitenkin ja toivotaan et pian ratkee.. :)

on.mulla on ihmeen tumma toi ovistestin viiva vieki vaikka ei kyl ihan niin tumma ku oli maanantaina..kai se sit on ihan normii et ei nopeesti vaalene.. nyt kp.20/27-42

Ootko Loora tehnyt raskaustestiä? Eikö sulla näyttänyt r-testi jokin aika sitten kanssa viivoja ja epäilit et johtuu oviksesta. Mitä jos se olikin toistepäin, ovistesti näyttäis raskautta? Mä oon ainakin paljon lukenut siitä, että ovistesteilläkin pystyy todentaa raskauden. Vai voiko sun tapauksessa olla mahdollista, en nyt muista mikä sun tilanne on muuten?

Ei tullut tänäänkään testiajalla viivaa ja jouduin taas kiireellä lähtee töihin. Tosin meni pissailut aamulla tosi kivasti ku esikoinen herätti ja kävin viemässä sen sitten takasin omaan sänkyyn ja kävin samalla veskissä. Katsoin kelloa vasta kun tulin vessasta ja se olikin jo 5.59 ja mun herätyskello soi 6.00. Sitten yritin vielä vääntää pientä pissa et saisin liuskan dipattua, joten ei välttämättä ollut mikään edustava näyte, heh :) Enkä ole miehenkään kanssa jutellut, kun jätin taas sen testin sinne veskin pöydälle. No vilkasen kunhan pääsen töistä kotiin. Nyt nautiskelen rauhallisesta ip-kahvista töissä, aamupäivän on saanutkin juosta ja selvitellä asioita ihan tarpeeksi et pikkuhiljaa voi asennoitua kotiinlähtöön ja viikonloppuun.

Kyfi miullakin venyi välillä kierto pillereiden jälkeen jopa 45 päivään. En olis huolissani vielä, vaikka inhottavaahan se on, kun venyy.

Takaisin