Loora84 toivottavasti talletukset on tehnyt tehtävänsä. :) Nyt sitten sitä kuuluisaa piinaviikkoa elämään. :)
Freyja86 onnittelut ihanista ultrakuulumista. :)
Cupcake kyllähän tuo ilma lämpeni huomattavasti kun aamullakin lämpömittari näytti 11 astetta plussaa. Kyllähän minullekin se plussa tuli ihan puun takaa juurikin silloin kun en enää viidennen epäonnistuneen kierron jälkeen jaksanut enää niin paljon stressata asiaa. :)
BeNe saat ilman muuta olla täälläkin ketjussa mukana niin kauan kuin tuntuu siltä. :) Mukavaa kuulla uutisia sieltä raskautuneidenkin puolelta. :)
Dawwe toivottavasti isänpäivänä saisit plussan. :) Onnea myös painonpudotusurakkaan. :)
Annastiina86 tervetuloa joukkoon mukaan ja toivon mukaan plussan saisit. :)
Aamu toivon mukaan kuitenkin juilinnat liittyisi ovikseen (munasolun kasvukipuja?) ja ovis tulisi hyödynnettyä. :)
Lilia onnittelut oviksen bongaamisesta. Toivon mukaan siellä on sitten peitot heilunut.
Tiinagr Tutulta kuulostat sinäkin. :) Tervetuloa mukaan kuumeilemaan. Kyllähän minä sain siellä huhtikuissa nautiskella hetken aikaa ennen kuin 3.10 oleva np-ultra palautti maan pinnalle.
Alkuraskauden ultrassa 6+6 oli vielä pikkuinen elossa, mutta koon mukaan oli 9+2 sydän pysähtynyt.
Minullakin kokeiltiin lääkkeillä tyhjentää kolmatta päivää, mutta sitten viimein poistettiin loput raskausmateriaalista kaavinnalla neljäntenä päivänä. Nyt on jälkivuoto loppunut noin viikko sitten ja ilman ehkäisyä tuli viime viikonloppuna jo touhuiltua. :) Saa nähdä miten käy, tuleeko menkat vai plussa. :) Pahoittelut, että sielläkin meni huonosti.
Toivon mukaan teilläkin viikonloppuiset siementelyt tuottaa tulosta ja saat palata plussanneisiin ja pysyä siellä loppuun asti. :)
Santra87 en tiedä noista kapseleista, mutta ainakin minulla pillerien jälkeen ensimmäiset luomumenkat tuli vasta 63 päivän odottelun jälkeen. Pikkuisen oli hormonitoiminta sekaisin. Toivon mukaan sinulla ei kuitenkaan niin kauan menisi. :)
Nitamoi pahoittelut negasta ja menkoista.
Gatusalle hurjasti tsemppiä vallitsevaan tilanteeseen. Olen aivan varma että pärjäätte esikoisen kanssa kahdestaan aivan mainiosti jos mies ei nyt sitten järkiinny kunnolla. Ei tuo ole mukavaa kun saa aina vain negatiivista palautetta ja töykeää käytöstä.
Omaa: maha on ollut kipeä, mutta en tiedä johtuuko se tenkkuilevasta suolistosta vai kohdusta. Nyt kuitenkin kipu on laantunut. Olen km jälkeen silloin tällöin tehnyt ovistestejä seuratakseni raskaushormonien laskua ja toissa päivänä ja eilen testiin tuli niin haalea viiva että juuri näki. Vielä viime viikon alussa testiin tuli vahva viiva joten epäilen että silloin elimistössä oli vielä runsasti raskaushormoneja. Tänä aamuna yökötti.
Ei kait jo näin aikaisin voi mitään oireita tulla jos olisin raskaana? En tiiä, kait tuon kohta aika näyttää. :)