Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Cupcake pahoinvointi on edelleen täällä, lääkärissä kävin toissa viikolla ja kastsottiin vielä lisää labroja. Niistäkään ei (onneksi) löytynyt mitään normaalista poikkeavaa. Sovittiin nyt, että vedän 2 viikon kuurin vahvoja närästyslääkkeitä ja katsotaan tilannetta sen jälkeen uudestaan. Jos tuo ei auta niin sitten on edessä tähystys. Ainoa ongelma on, että noita lääkkeitä ei suositella raskaana oleville, joten pitäisi nyt ensin varmistua siitä, että en ole raskaana. Huomenna dpo 14, yöllä tullut taas ihan minimaalisesti tuhrua. Ajattelin, että lauantaina dpo 18, jos testit edelleen negatiiviset niin sitten uskallan alottaa kuurin.

Nyt tulee pelkkä omanapailu!!

Aikaisemmin jo ilmoitin että täti tuli kylään.. Mutta mutta, yhtenä päivänä tuli rusehtavaa valkovuotoa ja pieni veriviiru muun liman joukossa ja se jäikin siihen.. Flunssa jatkuu edelleen mutta ystävän painostuksesta tein eilen illalla RFSU:n testin ja KAPPAS KAPPAS.. Kaksi viivaahan siihen tuli. No enhän minä sitä uskonut ja tänään tein apteekin oman raskaustestin sekä Pregcheckin liuskan. Ja molemmissa KAKSI VIIVAA!!! :p

Taisi käydä onni ja lykästys!!! :flower

Cupcake, syytetään vaan syksyä tästä. :) Mä kyllä rakastan syksyä mutta nyt vaan on sellanen vaihe että tämä projekti nyt väsyttää. Pupuilutkin jäi sikseen joten tästä kierrosta sitä plussaa tuskin tulee. Mutta ensi kierrossa kyllä aloitetaan taas kunnon yritys. Mullekin olis tärkeintä vaan saada se vauva mutta toi heinäkuu olis niin hankala kun siinä on jo muutenkin synttäreiden suma. Mies sanoi että hänelle ei ole yhtään väliä, tykkää että synttärit on kesällä.

S1N1, toivottavasti et tähystykseen joudu. Ei oo mikään miellyttävä tutkimus mutta kyllä siitä hengissä selviää.

Annastiina86, onnea onnea!!!:)

Bluerose onnea testaukseen. Toivottavasti plussa tulee. :)

Ella84 tuo epätietoisuus on kamalinta. :sad001 Hurjasti tsemppihaleja sinne.

Kyfi... itselläni ainakin menkat loisti poissaolollaan pillerien jälkeen 63 päivää, jonka jälkeen kierto tasaantui 27-28 päivään. Kyllähän nuo pillerit voi pitkäänkin vaikuttaa elimistöön.

Kolmassittenkin<3 onnea ihanista ultrakuulumisista ja poikalupauksesta. :)

Lumikki täällä on peukut pystyssä plussan puolesta. :)

Annastiina86 meinasin pahoitella menkkojen saapumisesta, mutta perun sanani ja onnittelen plussasta. Nyt tarrasukkia matkaan mukaan. :)

Gatusa
hienoa, että esikoinen on noin hyvä oppimaan. :) Pikaista paranemista sinullekin.

Minkas hienoa kuulla sinustakin ja että siellä menee kaikki hyvin. :)

piipuu tervetuloa joukkoon mukaan kuumeilemaan. :)

Loora84 toivon mukaan saisit kohta raskaustestiin vahvan viivan ovistestin sijaan. Tsemppiä odotteluun. :)

Cupcake kyllähän ne siimahännät kestää useammankin päivän, joten toivon mukaan ehtivät ovikseen mukaan tai sitten tosiaan se ovis tulisi päivää myöhemmin. :)

S1N1 toivon mukaan saat kohta selvyyden tilanteeseesi.

Omaa: täällä vain odotellaan, odotellaan. Jos kierto olisi kaavinnan/ensimmäisen vuodon jälkeen pysynyt samoissa, niin menkat alkaisivat tämän viikon puolessa välissä. Taitaa mennä menkkoihin kuitenkin reilusti marraskuun puolelle kun vasta viikonloppuna ovistestiin alkoi tulemaan tummempaa viivaa, muttei kuitenkaan niin tummaa että ovikseksi laskisin eikä limailutkaan siltä näyttäisi että ovis olisi tulossa hetkeen. :sad001 Olen laskenut että nyt olisi kp 25/28 jos tosiaan siitä lääkkeen aiheuttamasta ensimmäisestä vuodosta alkaa laskemaan. No odotellaan jotain tapahtuvaksi ja samalla miestä takaisin kotiin kun lähti taas reissuhommiinsa. :)

Annastiinalle onnea plussasta <3

S1n1 toivottavasti tilanne selkiytyisi pian :)

Täällä kp4 ja täti alkaa väistymään :) Ostin ovistestejäkin vaikka ensin ajattelin, että otan ihan rennosti tän yrityksen.

Ihanaa Annastiina86!! Onnea plussasta! :)

Aamu Syksyn ystävä minäkin, mutta nyt on vähän turhan pimeää ja märkää! Sataispa pian taas lunta. :) Teillä juhlitaan siis kesällä, kun taas meillä on loka-joulukuu yhtä juhlaa! :D Kolmessa kuukaudessa on kuudet synttärit joita juhlistetaan jollain tapaa aina. Plus joulu, uusvuosi, isänpäivä.. ;)

S1N1 Eli ne on refluksiksi sitä epäilleet siis? Voi hitsi.. Noh, odottelet nyt muutaman päivän vielä ja sit katsot mitä teet. Voimia!

Chipmunk86 Toivotaan! :) En tänään nyt sit ees viitsinyt testata ovista, kun samapa tuolle nyt on mille päivälle se sattuu. Tällä viikolla se on jokatapauksessa, ellei sit taas kierto päätä venähtää yli 40 päivän. Jos tästä kierrosta ei tärppää, niin sit tikuttelen nuo jäljellä olevat viis tikkua ensi kierron aikaan. Jospa sullakaan ei kierto venähtäisi kovin paljoa!

nitamoillekin tsempit tulevaan kiertoon! :)

Annastiina.Onnea ja paljon tarrasukkia matkaan...Ihanaa kuulla aina näitä plussauksia täällä.. :)
Cupcake.Harmi jos sun ovis meneee harakoille mut toivotaan et olisivat niin sitkeitä et sinnittelis ovikseen saakka.. :)
S1N1.Toivotaan nyt et selkeis ettet joutuis tähystykseen.. :(
Chipmunk.Toivottavasti ei kierto venyis ihan kamalasti ja pääsisit normi kiertoon pian.. :)

on.edelleen noi ovistikut on ihmeen tummia ja siis osa viivasta on edelleen yhtä tumma ku toinenki ja näin on ollu jo puoltoista viikkoa... mut ei autaku ootella ja se oottavan aika kun on tunnetusti pitkä..plaaaah... nyt kp. 23/27-42

loora84 Sulla on kyllä erikoinen tilanne siellä! Ootko nyt ihan varma, ettei niissä ovistikuissa ole jotain häikkää? Oisko sulla muun merkkisiä tikkuja, jos kokeilisit mitä ne näyttäis? :o

Onnittelut Annastiinalle plussasta!
Tsempitykset niille joilla yritystä meneillään.

ON: Mikäs se tänään kurvaskaan kylään! Alko siis kp1 ja edellinen kierto jäi siis 23 päivän mittaiseksi. Nyt onki ihmettelyä seuraava kierto, että mitä tässä tapahtuu enkä vielä ota ressiä vaan lähinnä seurailen omaa kiertoa.
Oon kyl oikeestaan ilonen että näin kävi, mä jotenki tykkäisin jos vaikka kaikilla lapsilla oiski syndet syksyllä eli tosiaan vaikka passaisin seuraavanki kierron ni nou hätä.

eli "yk2" ja 1/23-32

Cupcake. ei mulla valitettavasti oo muita ovis tikkui.. :( mut mulla oli kp.15 illal kaikkein tummin viiva ikinä ja sit kp.16 tuli limoja.mut et ois tarpeeks outoo ni viikonloppuna kp.21 ja 22 tuli taas limoja varsinkin kp.21 sitä tuli yhen kerran holahtamalla et en oikeen tie mikä tätä kroppaa vaivaa.. et ei täs varmaan autaku tikutella ja ootella et tuleeko täti vai plussa....

Dawwe.Pahoittelut tädistä mut sulla on kyl ihanan positiivinen asenne.. :)

Omaa napaa pikakatsaus: Lääkärikäynti taas takana. Hcg oli jotain 4000, eli hieman noussut edellisestä. Kohdussa näkyi yhä se "raskaus", ei ollut muuttunut miksikään. Kyseessä on melko todennäköisesti tuulimuna. Haluavat odottaa, että luonto hoitaisi homman itse. Uusi ultra ensi viikon torstaina. Turhauttaa todella paljon koko tilanne. :(

Tsemppiä kaikille ja kiitos tuesta, on tullut tarpeeseen. <3 Tällä hetkellä olen henkisesti aika uupunut, joten taidan jättäytyä taka-alalle taas seuraamaan. Tulen kommentoimaan kun pääsemme uuteen yritykseen. Nyt täytyy vaan odotella, koska kroppa tajuaa vuotaa tämän ulos. Toivottavasti tää olisi pian ohi.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Annastiina86; Onnea plussasta :gen014

Ella 84; Pahoittelut tilanteesta, voimia teidän perheelle :sad001

Omaan oloon...nyt dpo8...jos jotain mahdollisia oireita vois kaivella, niin ihme närästystä ollu tänään ja ilmavaivoja :confused: Rinnat vihloo hetkittäin ja päätä on juilinut, siis sillai ettei edes särkylääke auta (heti miettii et jos se johtuu hormooneista)...siinäpä ne. Nää päivät tuntuu aina niin pitkälle oviksen jälkeen, en enää ihmettele miksi niitä kutsuu jotkut piinapäiviksi :grin

Chipmunk, tsemppiä yritykseen! Aina se jännittää tollasten jälkeen että mitenköhän sekaisin se kroppa on ja palautuuko normaaliuomiinsa.

Nitamoi, plussaonnea tähän uuteen kiertoon! Ovikseen ei ole enää pitkälti. :)

Cupcake, kyllä juhlia riittää tosiaankin. Meillä ne pakkaantuu heinäkuulle. Kesä ei ole niin kiva aika juhlia kun kaikki on jossain lomilla. Ja syksyihmisenä olen aina toivonu syksyvauvaa. Mutta käy vaikka joulukuu. :) Kun vaan sais sen plussan ja kaikki menis hyvin.

Loora84, mäkin kokeilisin jotain toista tikkumerkkiä. Jos noissa on joku vika.

Dawwe, pahoittelut tädistä! Mutta syksyyn tähdätään täälläkin. :)

Ella84, no taatusti turhauttaa. Toi on jatkunu vaikka kuinka kauan jo. Toivottavasti edes kroppa tajuaisi itse ryhtyä hommiin. Jaksamista!

Tiinagr, ne on todella piinaavia noi päivät. Ja piinailun päätteeksi kun saa kiitokseksi vielä tädin kaupan päälle niin ei naurata. No mullakin se tädin tulo on väistämättä edessä. Tämä kierto meni poskelleen.

Pakko kysyä teiltä...

Kirjoittelinkin aikaisemmin. Nyt rupesin miettimään niin silloin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa tuli muutamana päivänä runsaasti valkovuotoa. Onko mahdollista että ovulaatio olisi ollut niin myöhään? Eilen aamulla huomasin että rinnat etenkin nännit ovat kosketusarat. Vai onko kaikki vaan mielikuvituksen temppuja?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ella.Paljon voimia sulle ja toivotaan et tulis pian ulos ja pääsisit eteen päin kohti uutta yritystä...
Tiinagr.Toivottavasti tuut kertoo pian plussa uutisia ja tsemppit piinapäiville.. :)

On. Ihan pakko oli tulla kertoon et ne ovistesti tikut niin nyt oli oikeen selkeesti tummunu se viiva lisää ja siis oli täysin yhtä tumma kokonaan..oon jo alkanu miettii et joko noi tikut kiusaa mua tai olisko mahollista et vois ol kaks ovista kierros??? no mä jatkan tota tikutteluu niin kauan kun tikkuja mul on... ja ensviikol jos tätii ei näy ni koklaan raskaustestilläki...

Terve! :hello

Tervetuloa uusille kuumeilemaan! :)

Ja PALJON onnea kaikille plussanneille :love2 tarrasukkia matkaan!

Gatusa; tsemppiä sinne! Toivottavasti asiat selviää parhain päin :)

Ella84; paljon voimia tilanteeseenne! ikäviä nuo asiat.. :(

täällä on monilla mielenkiintoisia aikoja, piinaviikkoja meneillään.. loora84:lla ainakin mielenkiintoinen tilanne, ootko tehnyt nyt lähipäivinä raskaustestejä ollenkaan?

Omaa; mä oon lueskellut paljon teidän juttuja täällä taka-alalla.. edellisestä kirjautumisesta vierähtänyt varmaan jo kuukausi.. kierto on tasoittunut ilmeisesti 60 päivään.. JEE! alkaa tuntumaan normaalilta tämä homma! :) tällä hetkellä kp 18/27-90.. toivotaan että tämäkin kierto jäisi siihen 60 päivään niin olis samoissa ennen esikoistakin :) tai plussaahan tässä toivoo tietenkin mutta pääasia että kierto jo tasottuisi.. tällä hetkellä oma ajatusmaailma on niin seesteinen onneks, ei stressiä nyt ainakaan ole.. tai kohtahan varmaan alkaa taas mieli tehdä tepposia ja tulee keksittyä kaikenlaisia "oireita" :D peukut vaan pystyyn että mahdollisimman moni plussaisi vielä tässä ketjussa.. itse kirjoitin jo raskaaksi 2011 ketjussa joten josko tämä olisi se ketju ettei tarvitsisi enää raskaaksi 2014 ketjuun siirtyä..

Tsemppiä meille kaikille ihanaisille! :)

onnittelut plussanneille :)

ella tiedän milt tuntuu, mul meni ainaki 5vko ennen ku tulimuna tuli pois eli kärsivällisyyttä vaatii, mullaha alussa toteamisen jälkee seuraavas ultras oli pussi kasvanu mut sit se jatkos kutistu nopeest mut siltiki meni aikaa ennen ku tuli ulos. kannattaa pyytää antibioottikuuri sit ku tulee pois ettei tul tulehusta.

on: mulla täällä todettu tosiaa virusperäinen tulehus, thorax oli onneks puhas. eli nyt vaa ootellaa et paranis, 2vko kuluttua ukollakromosomi testit ja verikokeet mut huomen mennee yskän takia testeihin.

Gatusa Pikaista paranemista sinulle! Ja jospa ne sun miehen tutkimukset kertois, et mikä teillä nyt toimii jarruna raskautumisessa. Tsempit! :)

Kyfi Sulla voi kierto viel olla niin sekasin, et ihan hyvin sullon saattanu ovis viivästyä.. Odottelet vielä jonku aikaa ja testailet sitten! Kärsivällisyyttä sinne roppakaupalla, se odottaminen on ihan p*rseestä, tiiän.

ON, täällä ilmeisesti ovis alkaa olla käsillä, sen verran juilii alavatsaa. Harmittaa ihan älyttömästi kun ei pääse tekee talletuksia, mut eeei voi mitään. Jospa ovis viivästys silti viel vähän ni kerkeis.. ;D

Olipas taas tekstiä tullut sitten viime kirjoittelun. Mutta onnea plussanneille ja Ellalle voimia! :(

ON: Täällä piinailua edelleen, periaatteessa mahdollinen raskaus voisi jo testissä näkyä, mutta en ole testannut vielä. Oireet on hiukan epävarmat, tissit tuntuu turvonneilta ja välillä niitä jomottaa, mahassa kiristää inhottavasti aina välillä kun tekee jonkun liikkeen tai yskähtää tms. ja väsymystäkin tuntuu olevan, vaikka se voi kyllä johtua ihan tästä pimeästä vuodenajastakin. Saa nähä milloin teen testin jos ei täti tule kylään loppuviikosta. Laskujen mukaan pitäs tulla to-la välillä.

Takaisin