nitamoi hyvä, että täti on ruvennut keräämään kimpsujansa kasaan ja pääset bongaamaan ovista tikkujen kera. Täälläkin tikut käytössä, niin pääsee vähän selvyyteen missä se ovis luuraa. :)
Loora84 onpas kummallisia ovistikkuja kun yhä edelleen tummaa viivaa näyttää. Minä alkaisin kyllä kaivaa jo raskaustestejäkin esille jos niihinkin saisit samanlaisen viivan.
Minulla tuli ovistesteihin jatkuvasti tummaa viivaa ja valkovuotoa lorahtelemalla silloin kun olin raskaana. :)
Dawwe pahoittelut menkoista.
Ella84 täältä kunnon voimahalit sinne. Mikään ei ole niin inhottavaan kuin vain odotella ja olla epätietoisuudessa.
Tiinagr tsemppiä vielä niihin viimeisiin piinapäiviin. :) Täällä peukut pystyssä, että saat plussan. :)
Kyfi... ihan mahdollista että pillerien jälkeen ovis on myöhästynyt kun kroppa hakee normaalia rytmiänsä. Tsemppiä odotteluun. :)
kukka^^ kiva kuulla sinusta. :) Toivottavasti kiertosi olisi tasaantunut ja mikä vielä parempaa plussa pärähtäisi kierron lopussa. :)
Gatusa pikaista paranemista sinne ja toivon mukaan mies käy siellä testeissä niin saisitte selvyyden tilanteeseen.
Cupcake toivottavasti pääsette tekemään vielä viimeiset talletukset ennen ovista. :)
Mia82 tsemppiä vielä odotteluun. Toivottavasti nuo oireet enteilisi plussaa. :)
Rosebud täälläkin odotellaan kierron palautumista keskenmenon jälkeen. Kyllä se meidänkin vuoro tulee vielä uudestaan. :)
S1N1 pahoittelut menkoista. En yhtään osaa sanoa kuinka pitkät ja runsaat menkat pitäisi olla. Se on varmaan niin yksilökohtaista jokaisella. Voithan kysellä asiasta gyneltä/lääkäriltä jos asia rupeaa kunnolla mietityttämään.
Aamu ainaista odottelua ja arvailua tämä on. :) Jos sinulla olikin ovis myöhemmin kun pupuilutti vasta myöhemmin. :) Täällä kans mietitään löytääkö täti kylään marraskuussa. :)
Omaa: kp 27/28-? menossa ja tänä aamuna lämmöt oli mitattaessa tipahtanut hieman normilämmöstä ja tänään on ollut vetinen olo alapäässä.
Olisikohan viimein ovis ovella. :) Eilen ovistikkuun piirtyi yhä edelleen himmeä viiva, mutta saas nähdä mitä tämän iltainen näyttää. Toivon mukaan pääsisi vähän taas kuusalle missä mennään.