Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
S1N1 Tärppionnea! Edelleen toivon, et ne 50+50 -testit jäis vähälle käytölle, ja saisit plussan het ekasta testistä!

Ella84 Kunpa asiaan saatais pian selvyys! Voimia kovasti!

Chipmunk86 Saatiin mekin takapiha onneksi haravoitua ennen ensilunta. Etupiha jäi kevääksi, kun ei viititty alkaa haravoimaan ennenku kaikki puut ois lehtensä varistelleet, vaan lumi ehti ensin.. :) Sielläpä ne odottavat sitten. Tänne lupasivat täksi viikoksi lämpimämpää säätä - harmi. Tähän lumeen on jo kerennyt tottua.. :) Tärppionnea sinne!

Santra87 Onnea oviksenbongailuun! :) Täälläkin pian samat puuhat edessä.

loora84 Sulla sielä taitaa siis pian alkaa piinapäivät?

musicbox Varmasti menee hetki, ennenkuin kierto jälleen tasoittuu! :) Kärsivällisyyttä!

Aamu Tää on kyllä kierron tylsin vaihe, odotella ovista saapuvaksi.. Täällä ei ainakaan ole vielä lähelläkään! :/

ON: 13/34 .. Pikkuhiljaa se pahin stressi tästä yrittämisestä on menossa ohi. Mä luulen et viimeksikin kun useamman kierron oli stressannu ja vouhottanu ilman plussaa, niin siihen tavallaan "kyllästyi" ja alkoi ajatella, et tärppää kun tärppää. Siihen ollaan menossa nyttenkin.. ^^

Freyja.onnittelut hyvistä ultra kuulumisista... :)
Dawwe.Toivotaan et olis tärppi käyny.. :)
Musicbox.Voi harmistus... :(
Aamu.Juu niin se vaan tuntuu et ei se lähe millään siis vauva kuume. :) aina mäkin ajattelen et yritän ol miettimät mut kyl se vaan taas nousee viimästään ovis aikaan ja sen jälkeen vaan miettii et pliis anna plussa.. :)
Cupcake.Joo siis pahin tressi lähti multa eka yrityksen jälkeen mut ovis ja sen jälkeen se aina vähän lisääntyy et sitä toivoo niin onnistumista. :) Onnea oviksen bongaamiseen.. :)

on.eipä mitään ihmmeempää kp. 17/27-42. oon jotenkin huomannu et joka toinen kierto on pidempi ja joka toinen lyhyempi ja tää kierto pitäs ol se lyhyempi ja eilen siis musta tuli ovis limat et senkin mukaan tää olis taas se lyhyempi no jos eilisestä kahen viikon päästä alkaa menkat tai plussaan ni selvii seki et ymmärsinkö kroppaani oikeen... :)

kiitos aamu täälläkin puolella, tsemppiä kiertoon :)

nyt plussatuulia kaikille ja laittakaas se plussa-aalto taas pystyyn :)

Kiitoksia kaikille onnitteluista :love7

On tämä niin hurjan suuri asia sisäistää ja tuli kuitenkin ihan täysin yllätyksenä se plussa, vaikka sitä on niin pitkään odotettu.
Mä vielä silloin sunnuntaiaamuna puoliunessa arvoin, että jaksanko tehdä testiä vaiko enkö (olin vihon viimeisen clearbluen pakannut mukaan varmuuden vuoksi). Lopulta päätin sen tehdä, ihan siltä varalta, että tiedän sitten olla juomatta viiniä ruuan kanssa yms. Silmät ristissä sitten tihrustin epäuskoisena tikkua, kun haalea plussa piirtyi ruutuun. Pakkohan se oli heti mennä ukkokin repiin hereille, että kato nyt onko tuossa plussa, vai onko silmät ihan ristissä. Kyllä sekin sen plussan siinä sitten näki ja eihän siitä nukkumisesta tullut sitten enää yhtään mitään.
Sitten tulikin heti aamiaisen jälkeen huono olo ja ensimmäinen oksu! Jei! Muuten on kyllä pääasiallisesti ihan normi olo, etova olo välillä ja rintoja pistelee, muuten ei mitään. Pakko on ollut tehdä testi joka päivä, että saa varmistuksen asialle. Ja tänään heti kotiuduttua korkkasin clearbluen digitestin, joka on ollut odottamassa kaapissa jo jonkun aikaa.
Kyllä se on nyt pakko uskoa kun se näytti "Raskaana 2-3".

Gatusalle voimia, toivottavasti asiat järjestyvät parhain päin! Olet kyllä aikamoinen nainen!

Tsemppiä ja tärppionnea kaikille toivottelen!

En mä vielä osaa minnekään tästä ketjusta mennä, kun on niin aikasta vasta ja ei tätä oikein osaa vielä edes uskoa :) Enkä edes tiedä onko mun laskettua aika kesäkuussa vai heinäkuussa :)

Gatusalle voimia, ikävä tilanne siellä :sad001

Mitäs tässä, menkkamaista jomotusta ja jomotusta toispuoleisesti ollu tänään. Vilkaisin kakkosta yrittäessä muistiin kirjoitettuja ovisoireita ja silloinkin ois ovis ollu vasta jossain kp18-20 jos oireisiin luottaminen. Nyt siis kp 17. Mut sit taas kierto ois 31-34pvä jos lutisvaihe on sen 14pvä.

Menkkoja tällä kaavalla sai odottaa alkavaksi n. 5.11. eli isänpäivänä saisin testailla jos ei ala kuulua... (esikoisesta plussasin aikanaan loppiaisena ja tokasta ystävänpäivänä eli taikauskoinen pitäisi tätä varmaan the kiertona)

Mutta eipä täällä kummempia, mä oon jääny koukkuun oman kehon tarkkailussa. Tarkotus ois saaha kiloja tippumaan ennen uutta raskautta ja ruokavalion aiheuttamat muutokset kehossa kiinnostaa myös niin sivussa tulee huomioitua nyt nämäkin...

Plussaonnea kaikille!

Hei kaikille!!

Olen taka-alalla lukenut keskustelua, hirveästi tapahtumia!!! Tänne on vaan niin surkea kirjoitella mitään kännykällä.. :(
Mutta ONNEA ONNEA ONNEAAAAA!!! Kaikille plussanneille, ihanaa odotusaikaa ja nauttikaa! :)
Ja kaikille teille kenellä on vaikeuksia joko miesten kanssa tai muuten elämässä. :) Voi kun kaikki aina sujuisi kuin ruusuilla tanssi ja tikut muuttuisi ensimmäisestä kuusta kaksi viivaisiksi.. ;) MUTTa!! Onneksi ollaan naisia ja kestetään vaikka mitä! :D

Omassa navassa on NIIIIN jännät paikat että!!
Menkkoihin olis neljä päivää ja oireiden perusteella oon vähän liiankin raskaana. :D
Rinnat kirvelee, niin turvoksissa ne ovat. Alamaha on tulessa ja välillä tulee kuin joku iskisi puukolla kohtuun.. Eilen kun harrastettiin seksiä, tuntui joka hemmetin työnnöllä tylppä pieni kipu kohdun seudussa. Jotain siellä tapahtuu!!! Pahoinvointia on ollut pienesti, kun on liian nälkä, nousee sappinesteet suuhun ja ällöttää..
Arvatkaa jaksanko odottaa neljää päivää?? :D

hienoa bene että se plussa tuli sinne vihdoin :) en minä poikkeuksellisen vahva ol tavallinen keskiverto nainen ja tavallinen tallaaja...joka joutuu kuuntelee päivittäin vaa valitust, nyt oli ruoka taas aiheena ku en kuulemma laita kaikkea hälle valmiiksi aina syyttää mua et hän tulee laihaks ja sairaaks mun takia, sain vast tänää ruokatarvikkeet. mut se siitä, kyl taitaa takas pohjolaa tie viedä ens vuonna mikäli tilanne ei parane.

annastiina86 tsemppiä ja plussatuulia sekä tervetuloa tänne :)

kiitos dawwe, tsemppiä sinullekin ja toivottavast se plussa ens kuussa pärähtää sinnekin :)

Kiitos Gatusa, just miehen kanssa eilen puhuttiin, että tämähän kävi loppujen lopuksi tosi helposti. Jotenkin oltiin varmaan molemmat asennoiduttu yrittämään paljon pitempäänkin.

Ehkäpä se on parempi teidän muuttaa takaisin tänne pohjolaan, jos tilanne tosiaan on tuo. Tsemppiä sinne!

Tervetuloa annastiinalle!

Tervetuloa Annastiina :) Toivotaan, että on tärppi käyny.

Gatusa, kyllähän täällä pohjolassa tilaa riittää, jos tilanne siltä näyttää. On se kuitenkin ikävä kuunnella jatkuvasti negatiivista palautetta kaikesta ja rankkaakin henkisesti. Toivottavasti siellä tilanne kuitenkin selkenee, eikä mitään radikaalia päätöstä tarttis tehä, on kuitenkin hyvä aina olla joku plan B, jos yhtään tuntuu siltä :)

bene sillo ku vähiten oottaa mitää ni yleensä tapahtuu :)

santra juu mulla on aina plan B valmiina, en oo sellai että oon sormi suussa mitä tehä. aina löytyy joku keino ratkasta mut parisuhde ongelmia on vaikee ratkasta jos toinen ei tee mitää asian etee. eilenki pääsin alottaa kokkauksen vast klo 19 paikkeilla ku ukko tuli esikoisen kans kotii vast klo 18 jälkee. sit sain kuunnella valitust ja syyttämist ni ei oikei toimi ja tänää taas mua verrattii et en ol kuin hänen äiti...lisäks sen äiti itseasias soitti ukolle ennen klo 6 aamulla tänää ja kyseli miksei eilen käyny hein luona. pikkusenko olin hermona jo, ei saa ees rauhallist aamua enää näköjää.

Gatusa, No juuust... Onhan se vähän vaikea saada asioita toimimaan, jos ei hyväksy toista sellaisena kuin on vaan, pitäis olla äitinä parisuhteessa. Mutta totta se kyllä on, ettei hommaa oikein saa toimii, jos vaan toinen tekee töitä sen eteen, että asiat toimis.

Heipä hei kaikille! Mä en kerinnyt tälle palstalle eilen illalla ollenkaan kun sain kauheen migreenikohtauksen ja olin sitte vuoteenomana koko illan. Ja oli sitä tekstiä tänne kertynyt aika paljon. :)

Cupcake, me ollaan kiertokamut. Melkein samoissa. :) Mulla on vähän samat fiilikset kun sulla, yrittäminen alkaa puuduttaa. Samalla kaavalla meni ensimmäinen yritys ja aika äkkiä muhun iski epätoivo. No sit se plussa sieltä tulikin kun olin jo ihan varma etten raskaaksi tuu.

Loora84, toivottavasti sun sekokierrot asettuis aloilleen.

Gatusa, kyllä sitä plussa-aaltoa niin toivottais. Katsotaan miten käy. Sun mies se sitten jaksaa aina vaan valittaa kaikesta. Olis kiitollinen kun ylipäätään teet sille ruokaa.

BeNe, mukavaa odotusta sulle. Pyöri vaan tällä palstalla. En mä itekään kovin äkkiä tonne odottajien puolelle menis vaikka plussan saisinkin. Täällä on tuttua ja turvallista. :)

Dawwe, mun pitäs kanssa pudottaa painoa ja jokusen kilon jo onnistuinkin häivyttämään mutta lisää pitäs vielä saada. :)

Annastiina86, tervetuloa! Jospa sun vierailu täällä jääkin lyhyeksi jos heti plussaat.

Mulla pitäis ovis olla lähenemässä pikkuhiljaa ja jomottelee tuo oikea puoli mahaa kummallisesti. Voi varmaan olla jotain muutakin kun oviksesta johtuvaa...Katsoo nyt.

jep jep santra. mutta kuten meillä on tapana sanoa, vain Allah tietää mitä tapahtuu tulevaisuudessa. kattotaa kattotaa, ukko haluu lasta niin kovast, puhuu tutkimuksist. mut samaa aikaa tällai tilanne.

aamu niihä se jaksaa enemmän ku laki sallii. mutta toivotan sinulle plussatuulia ja tsemppiä oviksen hyödyntämiseen :)

mutta kertokaaha uusimmat uudet sieltäpäin maailmaa, onko lunta tullu lisää, kylmä? onko joku plusaamas?

Gatusa Täällä ainakin sataa nyt vettä! Tosi tympee loskapaska-keli. Yöllä oli satanu useamman sentin lunta, mut nyt sulaa paraikaa entisetkin pois.. :( Mää ainakin haluaisin plussata, sitä odotellessa! Ja ovistakin odotellessa.. :D

Aamu Mulle ei ehtinyt epätoivoa tulemaan onneksi.. Mut semmonen "ihan sama" -olo tuli. Toivotaan, et meillä tärppäis pian. :)

Annastiina86 Jospa sieltä plussat pärähtäis! Tervetuloa nyt kuitenkin. :)

Anteeksi, että pelkkää omanapailua, MUTTA MÄ BONGASIN OVIKSEN!!! :D Wipii!!
Nyt kp13 ja eilen testasin erittäin haalean viivan eli nega oli. Nyt ihan huvikseni testasin pregcheckin testillä ja tässä tulos. Pakko oli varmistaa apteekin omalla :) Ei viimekierrosta saanu yhtäkään noin selkeää viivaa. Onneksi testasin, kun vielä ajattelin et ei se kumminkaan vielä oo ku viime kierrossakin oli vasta kp18.. Tänään tietää siis mitä illalla luvassa ;)

Pakko oli laittaa ihan kuvakin :excited001

Onnea hirmuisesti plussanneille, tsemppiä piinailijoille ja pahoittelut tädin kylään saaneille.

Liitteet

• IMG_3878.JPG
    IMG_3878.JPG
    355.5 KB · Katsottu: 142
Annastiina.Tervetuloa kuumeilemaan ja toivotaan pikaista plussaa.. :)
Dawwe.Toivotaan et taikausko tuo nyt plussan.. :) Mun tarvis kanssa saada painoo vähän pois vaikka mulla tippu paino raskauden aikana ja sit tietysti vie synnytyksen jälkeen et toi raskaus olis kyl taas ihan kiva jos pudottas vie lisäks painoo.siitä kun rupesin odottaan ni ku synnytin ni heti sen jälkeen mulla oli painoo 7-8 kg vähemmän ku ennen raskautta et aika taval toi raskaus söi mua.. :D
Aamu.ei muutaku ovista hyödyntämään.. tsemppiä.. :)
Gatusa.Täällä on ihan kamala keli vettä sataa oikeen kunnol ja o pimeetä ollu koko päivän..ankeeta.. :(
Lilia.Onnea oviksen löydöstä ja toivotaan et tulis hyödynnettyä ja plussa parin viikon päästä.. :)

Heissan :)

Mahtuukos tänne vielä mukaan, näin viime metreillä...jos vaikka vielä ehtis raskautua tälle vuodelle :rolleyes:

Chipmunk86 on ainakin sellainen nimimerkki joka pistää silmään...oltiinko yhtä aikaa huhtikuisissa-14 odottajissa? Pahoittelut että teilläkin sitten käynyt huonosti :(

Itsellä tosiaan pojat -01, -09 ja -12. kaksi viimesintä nykyisen mieheni kanssa ja kolmatta, minulle neljättä, toivotaan. edellinen yllätys raskaus osottautui kkm ja lääkkeillä tyhjenneltiin.

Tällä hetkellä mennään tilanteessa että selkeääkin selvemmät ja kivuliaat ovulaatiotuntemukset oli sunnuntaina ja nyt toivotaan että pe-la välisen yön siementelyt olisivat riittäviä, kun sunnuntaina miehen töitten takia ei petipuuhat onnistuneet :scratch

En kyllä jaksanut lukea alusta asti näitä juttuja täälä, mutta kaikille plussanneille tasapuolisesti onnea :) Kaikille negan testanneille tsemppiä uuteen kiertoon ja kaikille hirveästi lykkyä lisääntymis hommeleihin :D

Ihanaa että Freyja86 sait ihania uutisia ultrassa!! :) <3

Tsemppiä myös kaikille muille ovikseen ja kierron loppuun. Kännykällä näpytellessä ei voi tsekkailla välissä, joten kommentit jää lyhyeen. :/

Tänään kävin antamassa uudet labrat ja huomenna kättärillä on lääkäri klo.13. Kivut ovat loppuneet kokonaan ja mulla on ihan normiolo, vaikka menkat ovat huomenna 2viikkoa myöhässä. Rinnat ovat arat, mutta muuten. Oletan hormoniarvojen laskeneen, ihan kroppaa lukien. Vuotoa ei ole tullut, joten vähän odotan lääkkeellistä tyhjennystä, jotta pääsisin teidän mukaan uuteen yritykseen. :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Lilia onnea oviksen bongaamisesta ja tsemppiä sen hyödyntämiseen!

Tiinagr, tervetuloa mukaan vaan :)

Mua alkaa vähän jo mietityttää että palaileeko kierto lähellekään sitä mitä se on aiemmin ollu, ovista ei näy eikä kuulu. Tikkuun saa vaan sen hailakan viivan, ei oo lähteny vahvistumaan siitä ollenkaan... Mutta jooh, eihän siitä oo tietty kuin päivää vaille kaks viikkoa kun se kapseli poistettiin ja kyllä musta on herkempi saatu jos ei mitään muuta, että jotain ainakin tapahtuu hormoneissa... Mut ehkä sit ens viikolla?

Ella huominen tulee onneksi nopeasti ja saat selvyyden, tsemppiä nyt vaan kuitenkin ja jaksamisia :)

Takaisin