Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähän mennessä "oireita" jotka voivat olla ihan menkka oireitakin.. Arat rinnat kainaloiden alta ja jotakin tuntumaan alavatsan kohdalla. Pientä kipua olen tuntevinani siellä. Ei muuta. En usko että olisin raskaana, tänään kp25/29-30 no neljän päivän sisällähän tämä asia selviää.

Tsemppiä teille myös! :)

catsie tsemppiä piinailuun.

on: testattu ja tuli kauas kontrolliviivast joku viiva mut en tiä onko se sit plussa eli odotellaan. oli liuskatesti mut sen ainoon kerran ku sitä oon käyttän aiemmin ei tullu ees kauemmas viivaa, ainoastaa kontrolliviiva. joten katsotaa alkaako, valkkari lisääntyy taas aamul oli olematont. katsomme miten huomenna käy oliko plussa vai oliko joku iha ylimääräinen. mies katto mua ja en voinu olla hymyilemättä, nyt on nipistelly alavatsaa ja painetta vähä mut voi johtuu ilmastaki.

en tiä kannattaako innostua viel.

Gatusa oispa se sulla plussa!

:sad001menin sitten ostamaan testin, kun pyyhkiessäni paperiin tuli ihan vähän vaaleanpunaista ja päätin, että en enään odottele enkä jaksa piinailla! Apteekin oma NEGA ja CB:n digi NEGA! :sad001

Edelleenkään ei uusia tuntemuksia eikä oo enään tullut mitään paperiin.... oon kuitenkin jo tältä kierrolta luovuttanut ja oon melko varma, että huomenna alkaa hanat aukeamaan. Kiukuttelin hetki miehelle ja manasin minkä kerkesin. Sanoin, että en enää jaksa yrittää (tottakai jaksan..mieli vaan on nyt tämä)..... en tiiä mitä tähän enään kirjoittaisin. Alkaa itkettämään ihan hulluna kun aattelen, että VIELÄ ainakin 30 päivää ennen ku taas tietää tuleeko plussa..... TAAS ODOTUSTA :sad010

anteeks omanapailu mut en vaan tiä mitä ajatella. tein testin ja kontrolliviiva kuten aina mut KAUEMMAS oli kans ilmaantun/jääny viiva ei viereen, en tiä onko plussa ku oli liuskatesti mut sen kerran ku oon liuskal testannu ni ei ol tullu tai jääny mitää muuta viivaa ku kontrolliviiva. mies kysy miten kävi enkä voinu olla hymyilemättä mut sanoin saa ny nähä miten käy. katsomme tuleeko täti vai ei, pelonsekasin tuntein täs oon nyt.

anteeks omanapailu mut en vaan tiä mitä ajatella. tein testin ja kontrolliviiva kuten aina mut KAUEMMAS oli kans ilmaantun/jääny viiva ei viereen, en tiä onko plussa ku oli liuskatesti mut sen kerran ku oon liuskal testannu ni ei ol tullu tai jääny mitää muuta viivaa ku kontrolliviiva. mies kysy miten kävi enkä voinu olla hymyilemättä mut sanoin saa ny nähä miten käy. katsomme tuleeko täti vai ei, pelonsekasin tuntein täs oon nyt.

painetta tuntuu alavatsassa mut johtunee ilmasta ja hitaasta vatsantoiminnasta. ei menkkaoireit ei raskausoireit. valkkari lisääntyn aamun jälkee taas.

Täällä on monella jännät paikat edessä, ainakin Gatusalla, Cupcakella ja Nonnalla. Taitaa olla Catsiellakin. Pamauttakaapas nyt kaikki plussat kehiin niin saisi piristystä tännekin. :) Täällä ei uutta raportoitavaa. Yk 2 lähti käyntiin ja kp2 menossa. Vuotelee aikas railakkaasti taas eli tätipahanen se on, ei epäilystäkään. Uutta ovista odotellen...Tsemppistä teille muille!

aamu tässä ollaa nyt tuon testin varassa ja katellaa et alkaako vuoto viivoist huolimatta vai ei. eli oman käsityksen mukaa plussa mut sen näkee sit ku pääsee lääkärii ja hän katsoo tilanteen. viiva oli kyl tosi selvä et jos se nyt on plussa ni harvinaisen vahva ollaksee dpo 13. en tiä mitä ajattelis vähä sekavat tunteet ja pelottaa et sit yhtäkkiä alkaaki vuoto ja alotetaa taas alusta ja mies valittaa taas kaikest.

Ihanaa Gatusa!! :) Olen niiiin onnellinen sun puolestas <3 Jospa saat pian varmuuden raskaudesta ja et kaikki menis hienosti.

kiertopäivä 27/25-36 menossa ja jännittää hulluna miten käy :) pitäis osata ottaa rennommin, mut minkäs teet ku on hätähousu :D viikko sitte oli yhtenä päivänä ruskeeta vuotoa kesken kierron ja mulla on tasan kerran ollu mitää rusehtavaa kesken kierron ja silloin alkoki ton mun tytöntyllerön odotus. siitä innostuneena ja muiden oireiden (hullu väsymys ja kokoajan vessahätä) johdosta mietin että josko se ei oliskaan mahdottomuus olla tärpänny ekalla yrittämällä. josko lähipäivinä tietäis miten käy :)

Sen verran pakko tulla kommentoimaan, kun täällä teitä sivusta seurailen: VOI JUKU KUN ON MUILLAKIN JÄNNÄT PAIKAT!! Stemppiä ja plussatuuulia kaikille!!!! <3<3

On: kp 30/31 dpo12 OIREITA: rinnat ja nännit kauttaaltaan kipeät, lämmöt koholla 36.7-36,9 (norm. 36,3-36.4), väsyttää, alavatsaa jyhmii välillä, testit näyttää edellee megahailua positiivista! Jotenki vihloo välillä ikävästi tonne kohdunsuun suuntaa samallailla kun täti olis tulossa, valkovuotoa erittyy runsaasti (tässä kierrossa jäänyt kuivakausi vallan pois). Jos(ja kun) täti tulee kylää ja starttaa uus yk niin en osta ainunmmaistaka testiä ennenko 1pvää ennen tätin oletettua saapumispvää(riippuen tietty kehon tuntemuksista myös) Nyt 3 yövuoroa edessä, kun täältä taas aamulla kotio pääsen niin testailen...

P.s ootte ihania, vaikken ketää teistä oikeesti tunne, on niin vapauttavaa kun on "joku" paikka mihin purkaa kaikki tähän liittyvä!

Minultakin onnittelut plussanneille ja toivotaan et kaikki menisi hyvin :) Jännityksellä olen lukenut teidän juttuja, mut vielä ei hirveästi ole tänne omaa asiaa kirjoitettavana.

Mä tajusin tänään että enää 12 kpl pillereitä niin sit vois alkaa tositoimiin ;) tällä hetkellä vaan omaa vauhtia hidastaa pieni flunssan poikanen ja hiivatulehdus, kumpikaan kun ei ole toivottu vieras meillä...

:gen014 Hirmuisesti onnea Gatusa ja toivotaan, että lääkäri vahvistaa onnen potkun! Milloin olet menossa lääkäriin? Tarrasukkia matkaan!

Pahoittelut Nonna ja Aamu tädin vierailusta :sad001

Maicy, me mennään aikasta samassa kierrossa, kohta alkaa piinaviikot. Kiva että joku muu on samassa tilanteessa. Mulla pitäisi tädin tulla kyläilemään 6.9, toivotaan että tulee aikaisintaa ensi kesänä. :)

Ja vielä riittää jännitystäkin, toivotaan, että saadaan lähipäivinä lisaa plussauutisia!!

cupcake kaikista kokeilluista hormonaalisista ehkäisyistä kapseli on aiheuttanu vähiten mielialan heilahteluja, että siinä mielessä on tyytyväinen, mutta ainoana negatiivisena mulla on vuoto saattanut kestää jopa kolme viikkoa kerrallaan. Muuten kyllä tykänny tosi paljon.

Nonnalle ja aamulle pahoittelut tädin vierailusta :(

Gatusa toivotaan, että pääset pian vahvistamaan lääkäriin ja pieni matkalainen olisi kyydissä :)

Täällä odotellaan, josko tänään pääsisi linjoilla läpi ja saisi sen ajan kapselin poistoon, tuppaa olemaan niin ruuhkaiset linjat, ettei välttämättä sen soitto tunnin aikana pääse läpi edes. Kamalasti kaikkea hommaa olisi, kun pitää vielä pakata reissuun ja suunnitella veljen synttärit huomiseksi loppuun :)

Hah miulla taas heitteli mielialat pahiten kapselilla ja vuoto oli tosi niukkaa ja ekat kaks vuotta myös vuosin todella harvoin. Vika vuos suht normaali vuotoväli jo mut pieniä määriä.

kiitos kaikki <3 en tiä millo pääsen lääkäriin, mies välittää enemmä työnteost ja vaatteiden ostelust ku siitä et pitäs saada lopullinen varmuus asioihin. kp 30/29 ei ole alkanu ainakaa vielä vuoto joten optimisti heräilee, vatsa täynnä ilmaa kokoajan ei kipui vatsassa eikä mitää mikä ilmottelis menkoista. jännittää, nyt sit aloin tekeen omas päässä uusia uhkakuvia oisko ovis ollu myöhemmin jne no katellaa tää viikonloppu et onko mikä tilanne. inshaallah oikeest täs ois raskaana, ku ei ol oireit ni on niin vaikee kuvitella et kaikki normaalia.

Heissan ihanaiset!

Kylläpä täällä on jännät paikat MONELLA!!! Ei tuu työn teostakaan mitään kun pitää olla sormet ja varpaat ristissä, että kaikilla käy hyvä tuuri :) Onnea ja tsemppiä ihan kaikille!

S1N1: tervetuloa piinailemaan, tämä on juurikin sieltä ittestänsä. Plääh....

Gatusa: Voi hurja, onnea! Paljon tarrasukkia ja tsemppiä, toivottavasti pääset pian sinne lääkäriin!!!

Nonna: voi harmi, kun se täti sittenkin tuli paikalle, mutta toisaalta ei kun uuteen kiertoon leuka pystyssä. Tietenkin ymmärrän paremmin kuin hyvin että harmittaa ihan hirveästi, mutta ei kannata toivoonsa menettää tässä hommassa, etenkin kun on vasta yk5 menossa.

Aamu: pahoittelut tädistä, mutta kuten sanoit ei muuta kuin uuteen kiertoon ja uutta ovista kohti! Niin sitä pitää!

Catsielle tsemppiä piinailuu! Kylläpä vetää jännäksi. Oisinpa mäkin jo noin pitkällä piinailuissani :)
cupcake, sullakin on niiiiin jännät paikat siellä. Koska testailet?
Niian: kiitos ihanan rohkaisevista sanoista!
Ihana kuulla susta Tyttötiikeri! Älä jätä meitä kokonaan, on tosi kiva kuulla miten sun odotus etenee!
ON: YK5, kp18/26. Viikko vielä pitäisi jaksaa odottaa, ennenkuin voi testata. Ei oikeastaan mitään uutta. Osaltaan on ihan samoja oireita kuin ennen menkkojaki, vessassa saa juosta, jano, tissit kipeet, mutta osaltaan on taas erilainen olo kuin aiemmin, juilimisia tuolla kohdun tienoilla ja nenä tukossa. Ja tää kuulostaa kyllä nyt tosi pöljältä, mutta on sellainen olo että nyt tärppäsi. Kai sitä saa kirjautua sitten ensi viikolla hullujen huoneelle, jos täti kurvaa paikalle ja oon kuvitellut taas kaiken :whacky011

bene tsemppiä josko sulla ois tärpänny, mähä sanoin ite omalle ukolle että onkoha meil tärpänny ku oli se n. viikko oviksesta. että ei siinä mitää ihmeellist tai pöljää ole. mulla sama et vessassa ravataa ja sitä on ollu reilun viikon nytte. ilmapallona pompin täällä näin ja naapurin sorsien kävely saa mut muistamaa ajan ku odotin esikoista ja näytin silt et oon kolme koripalloa nielassu. tässä hypin riemust ku vatsa sentää normalisoituu taas vaihteeks vissii, aina ku tuntuu et vähäki ois märempi olo ni vedän jo paniikin et oliko se viiva oikee vai vaan näkyjä. eipä mitää ol tullu, painetta tuntuu kohdus/alavatsal, levätes tuntun muljahteluu mut se nyt voi olla mitä vaa ilmasta suolistoon. mies on turhautunu ku hän haluu pupuilla mut mä oon iha paniikis et jos pupuillaa ni sit alkaa vuoto tietenki ja peli taas menetetty.

ODOTTAVAN AIKA ON PITKÄ!!! ja mulla se on viel pidempi ku mies ei oikei osaa pitää ikinä kii sovitust aikataulust, mun menot esim lääkäri jne unohtuu tai hänen mielest on joku toinen päivä, hän menee töihin. näin oli viime raskaudessakin joka meni kesken.

Takaisin