Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei Elrei, pahoittelut tädistä :(

Nonna, millä sä maltat olla testaamatta? Mä niin pidän peukkuja sulle, että se plussa tulisi!!!

Maicy, tsemppiä oviksen testailuun. Sitten vain kynttilät ja tunnelmamusiikki peliin ja ehkä vähän punaviiniäkin ja hommiin ;)

ON. Kp16/26. En mä tiiä, mutta jotenkin nyt on erilainen olo kuin aiemmissa kierroissa tähän aikaan. Tissit kipeyty toissapäivänä ja eilen tuli alavattaan keskelle sellanen jännä paineen tunne, mitä en oo koskaan aikasemmin tuntenu ja sit maha turpos ihan hulluna. Lopulta olo oli niinku ennen menkkoja yleensä. Maha on vieläkin yhtä turvoksissa kuin ennen menkkoja, mutta sitä paineen tunnetta ei ole enää. Ovis oli siis varmaan viime ke tai to ja se hyödynnettiin kyllä hyvin (eli nyt olisi ilmeisesti dpo6 tai 5???). Noh, kai mulla on vaan kuitenkin joku hirvee tulehdus tuolla värkissä tai kuvittelen vaan kaiken.

Elrei: Voi että.. :( :( ikävää jos se täti nyt tunkee kylään! :cwm21 En tykkää yhtään. Tsempit kuitenkin jatkoon, uutta kierrosta nyt sitten vain vaikka todella ikäväähän tää touhu on.

pahoittelut elrei menkoista tsemppiä uuteen kiertoon.

nonna mä jännitän sun puolest tääl inshaallah saat plussan!!! :)

maicy aivan ihanaa et miehes ehdotti oman talon rakentamist siis aivan mahtavaa ja nyt jos saisitte sen plussan ni ois niin ihanaa kyl, pidän peukkui et plussa tulee teillekin :) mun haave on okt ettei tartte maksaa vuokraa.

bene toivottavast ois turpoaminen pikku matkustajan aikaansaannosta :)

on: yöt menee nykyää parin tunnin pätkissä ku vessa kutsuu, ei mitää menkkaoireit eikä kyllä raskausoireitakaan, miehelle muistutin et ostapa tänää sit se testi mulle ja mietin et jos tulis plussa ja viiva ois super vahva se tarkottas et mun viime menkat oli jotai muuta ku menkat, ne oli kyl aika oudot mut saapi nähä haamuun oisin jo supertyytyväinen. mies eilen oli et ku monet tulee kerta laakista raskaaks mut mä en, sit totes ku huomas et mulla alko menee pinna et ehkä hänessä vika mähä oon ollu useampaa otteesee raskaana, no sit seuraava typeryys perää oonkoha ollu raskaana hänelle vai jollekin toiselle. mä ku olin raskaana ni me asuttii sen perheen luona ja olin kotona 24/7 joten ei ol muita vaihtoehtoja. hän selitti et yks nainen oli kerra hyökänny jonku taksikuskin kimppuu ja syyttän et hän on raiskannu hänet ja nyt hän on raskaana, no poliisi teetti testin ja kävi ilmi että kyseinen taksikuski ei voi saada ees lapsia no seuraava järkytys heti perää...kenen ne lapset on jotka hänen vaimo on synnyttän.

takas itse asiaan mulla menossa nyt dpo 12 ja kp 28/29 saapi nähä miten käy mä varmaa aamuyöstä ku herään vessaa teen testin jos saan sen ku mä en malta oottaa tuntuu et sekoo, kyllähä dpo 13 pitäs jo näkyä ees haamu jos on jotai näkyäksee tai sit se saa menkat alkamaa 24h sisää. joka tapauksessa pakko saada tietää ku pitää olla sekin tieto lääkäriä varten. täs tuli oikei muisteltua eile esikoisen odotusta ja oireilua ja totesin et ei mul ees ollu mitää oireit muuta ku et menkat jäi pois, ees rinnois ei ollu mitää poikkeavaa nyt iha sama juttu joten saapi nähä toistaako historia itseään, inshaallah. kesken menneet on ollu sellasia et ollu vaik kui paljo oireit.

Hei kaikille!

Halusin tulla teitä kaikkia moikkaamaan yhteisesti :) Eilen olitte mielessäni kun mietin tätä foorumia ja miten paljon tänne saikaan itseään purkaa, niin hyvää kuin turhautumistaan (eilen oli siis ehkä tänne muuton jälkeen yksi pahimmista ja yksinäisimmistä päivistä).

En ole ollut kovin hyvä kirjoittelemaan tuollakaan raskautuneiden puolella, kun ei ole ollut energiaa mihinkään ylimääräiseen. Nyt alkaa olo tasoittumaan vihdoin, ja/tai toisaalta tästä (ympärivuorokautisesta)etovasta olosta ja pahoinvoinnista alkaa tulla rutiinia sen "normaalimman" arjen rinnalle... ehkä tämä on siis vielä selätettävissä :)

Huomenna np-ultraan klo 9.30... maagiset 12 viikkoahan meni jo rikki sunnuntaina, mutta en uskalla kyllä huokaista helpotuksesta, ennenkuin tietää mitenpäin tuolla mahassa ollaan...

Teille kaikille oikein, OIKEIN paljon plussapuhureita, jotta päästäisiin pulisemaan tuonne toisellekkin puolen <3

mashaallah pia sä oot jo tokalle kolmannekselle siirtymäs, aika oikeest lentää. ihana kuulla sinusta, varmaan jännittää huominen tsemppiä ultraan ja jos kerran oireit on ni eiköhä pikku nuppu porskuttele siel iha terveenä :) tule kertomaa ultrakuulumiset heti ku oot käyny mä maltan tuskin odottaa.
tääl huomen varmaan testailen ku dpo 13 on huomenna eikä oireita mihinkää suuntaa, esikoisesta oli sama juttu aikoinaa ei niin mitää oireita. mun suurimmat mietteet on jos tulee plussa et kui pitkäl oon riippuu viivan vahvuudest ja jos tulee nega ni mietin oonko ovuloinu jos menkat alkaa to ni sit oon muttei ol tärpänny.

oikeest pia tulehan moikkailemaa meitä aina välillä!!! jooko? :)

Mäkin voisin tänne jo pikkuhiljaa siirtyä kirjoittelemaan...

Olen 25 (kohta 26..) ja mies vuoden vanhempi, vielä toistaiseksi ehkäisykapseli kädessä, oli tarkoitus jo tälle kuulle saada aika, että sais kapselin poies, mutta työvuorot ei oo antanu myötä soittaa ja varata aikaa, joten pakostakin siirtyy ensi kuulle, kun on parin viikon lomamatka edessä..
Meillä pari vuotta sitten oli jonkun aikaa yritystä, mutta yritys päättyi sitten keskenmenoon ja itseä pelotti sitten vähän liikaa, että joutuisi uudestaan pettymään, joten sinnittelin vauvakuumeeni kanssa, mutta nyt tuntuu siltä taas, että on aika antaa periksi kuumeelle :)

tervetuloa santra87 :) toivottavasti saat ajan kapselin poistoon pian ja pääsette taas yrittämään ja toivottavasti myös plussaamaan :)

KÄÄKS!!! Mie sain hailun plussan äskön!!!! Niin haalean siiis etten kuvaan saanu teille :/ mut nyt testaan joka pvä siihe asti kun menkkojen pitäs alkaa toivottavasti vahvistuu!!! :) <3 miehellekkin näytin ja seki näki sen ja sano et "tosi hailu" ainakaan en nähny omiani <3<3 tänään sii 28/31 dpo 10 miii so happy!

kunha saan ensin käsiini testin s1n1 :) voit olla varma et mä julistan tääl tuli kumpi tahansa plussa tai nega...

IHANAA kizu onnea!!! enkös mä sanonu sulle et plussa sielt tulee sulle :) tonnikaupalla tarrasukkia sinne!!!

KIZU!!!!!: PALJON PALJON onnea!!! Aivan sama vaikka se hailu on, kyllä se nyt vaikuttaa siltä että tarrasukkien toivotukset täältäkii päin! :) :) Ihanaa, että se ees joillakin nasahtaa! <3 <3 Toiv. me seurataan sua sit ens kierrosta perässä!

Paljon onnea kizu!!! Kyllä sieltä vielä kunnon viiva tulee ja tosi tarraisia sukkia matkaan!
:smiley-bounce013

sais mies tulla jo kotii mä en malta oottaa et pääsis testaa, hereil olles helpoin puol nukuksis ei kuitenkaa muista ottaa testii mukaa jos mies tänää sen tuo ni joko tänää hypin riemust tai manaan et lisää tutkimuksii ja verikokeit eikä tärpist merkkiäkää.

Onnea Kizu :D ja paljon tarrasukkia mukaan ..

on: täällä tulee kohta täti kylään, mutta uus kierto niin voin alottaa clomit :) eli siis jotain hyvääkin.. vaikkakin ketuttaa aika paljon!

Kizu Oikein Paljon onnea!! <3 oot maailman onnellisin tällä hetkellä varmaankin! Nauti joka hetkestä <3

Ootte kyselleet paljon miksi en jo testaa tai miten pystyn olemaan testaamatta :) no ihan aluksi pelkään ihan hirveästi, että saankin negan ja sitten alkaisin stressaamaan koskahan ne menkat alkaa,että pääsis uuteen kiertoon. Toinen syy on, että asun pienellä paikkakunnalla ja jännittää aina mennä apteekkiin jos joku tuttu onkin siellä kyyläämässä ostoksiani :D ja kolmas syy on, että mulla ei oo tällä hetkellä ylimäärästä rahaa niin en viitti vielä testailla koska täti voi hyvinkin vielä saapua ja ihan turhaan menis sitte rahaa :D

Edelleen ovis/menkkamaisia juilintoja ja jomotuksia. Ei oo tuhrua näkynyt. PELOTTAA, ETTÄ TÄTI TULEEKIN KYLÄÄN :( olo on tosi rento ja fiilis tosi hyvä. Hymyilen vain ja oon ihan adhd :DD Voi pitäkää mulle paljon peukkuja, että oisin raskaana. Itken varmaan koko päivän jos saan plussan testiin koska oisin niin onnellinen. Mä en osaisi ees kuvitella sitä onnen määrää!!! huh.... nyt jännittää pitkästä aikaa niin paljon.

ANTEEKS OMA NAPA!!! on vaan niin nuppi sekasi tästä jännityksestä :)

nonna tiedän tunteen ku aikoinaa ite ostelin testei, aina piti miettii mihi apteekkii vois mennä että välttyis oudoksuvilt katseilt et taasko tuo ostaa. ite päätin et jos mies tänää tuo testin ni teen sen varmaa tänää sit meni sytee tai savee ja jos sielt plussa tulee ni tääl se kuuluu heti, tietenki kerron mun miehelle eka.

Tuhru vasta mut kaikki kivut on jo.. Tsemppiä kaikille muille piinailijoille, pidän sormet ristis reiän puolesta :) ja muihinkin kierron vaiheisiin kaikille tsemppiä..

Takaisin