Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Santra87 Niin, eikös siis kapseli oo "sama" juttu ku minipillerikin? Pitikö sulla ensin testata minipillereiden avulla et sopiiko kapseli sulle? :) Saitkos poistoajan?

Voi kizu, nyt kuulostaa jännältä!! :) Tsemejä!

Nonna-lle tsemppistä uuteen kiertoon!

BeNe Eipä taida täällä olla tarvetta testailla.. Bläh! Mut josko siellä oisi testailut tarpeen ja testit toitottais toivottua tulosta.. :) Olipas hitsin paljon tee-kirjaimia :laughing002

Voi Gatusa, pistähän se miehesi ruotuun jo! Asiat tärkeysjärjestykseen! :)

ON: Juu eipä ole tarvetta testailuun täällä! Nyt kp 31/30, mut paperiin jää pyyhkiessä rusehtavaa limaa ja vatsa kuin ilmapallo plus et tekee mieli kamalasti makeaa, eli eiköhän se täti viimeistään huomenna kutsu ittensä kylään! Näillä mennään nyt. :) Että Aamu ja Nonna- ja muutkin tädin uhreiksi joutuneet, jatkakaamme vielä projektia! :signs003

Cupcake mulla oli microluton minipillereillä ihan normaali hyvä kierto. Pelkkää keltarauhashormonia molemmissa et sillai sama mut kuitenkin ihan eri. Cerazette oli kokeilussa hetken ennen kapselia, se oli aika sama kuin implanon, toimi yhtä hyvin/huonosti.

Jokos elmiina sulla on ollut eka neuvola? Tuntuu, et justhan luin täältä sun plussauutisen ja nyt oot jo kahdeksannella viikolla :)

Syyskuun alussa vasta on eka neuvola miulla. Menkkojen mukaan oisin vasta 6+5, toi laskuri on omaan ovisarvioon perustuva ni ehkä päivitän jos muuttuu np-ultran jälkeen :)

ootat varmaan innolla ekaa neuvolaa elmiina :)

täällä kun just valittelin että vaikee kuvitella et ois raskaana ku ei mitää oireita, no tuli yrjö kylään mut ei ulos...eli se siitä oireettomuudesta, miks sitä EI OSAA rentoutua kokoajan paniikis tarkkailen et onko nippailuu, onko märkä olo et alkoiko vuoto sittenkin jne... kai se 4 km jälkee pelkää et voiko kaikki mennä hyvin etenki ku miehelt ei saa mitää tukea ainoastaa kysymyksen pupuillaanko.

Tänään menossa kp 26 (3+4), vähän punaista tuhrua tuli paperille tänään. Ala vatsa ollut hieman kipee ja rinnat myös, niinkuin aiemmin sanoin. Muuta ei. Eli vedän nyt sen johtopäätöksen etten ole raskaana tästäkään kierrosta :(

Huoh! Ensi viikolla soitto äitiyspolille josko pääsis tutkimuksiin, alkais niinku yk 11 ens viikolla sit :(

Voi Catsie! *halaa* voisko olla miteskään kiinnirtymis vuotoa? täälläkin odotellaan tätiä saapuvaksi, vaikka niitä oireita ja haamuplussia tehtynä :-/ kohdunauu on ihan pehmee niin se romuttaa kaiken uskon... Täällä starttaa sit yk 9. No ehkä ensi kierto tuo meille sen onnen <3 täällä dpo 12 ko 30/31 lauantaita odotellaan...

Gatusa: voi kun jännää! Josko sie olis se tärppi käyny <3

En tiedä, voiko ne kiinnitymisvuodot tulla näin myöhään neljännellä viikolla? Kierop. 26/29-30

Haamu on kuitenkin viiva, että kyllä se testi jotain raskaushormoonia löytää. Onnea haamusta, ja toivottavasti vahvistuu. <3 Mulla ei ole haamun haamua ollutkaan.

Tsemppiä meille :)

kizu kohdunsuunhan nimenomaan kuuluu olla pehmeä kun on raskaana :) Missä vaiheessa se pehmenee riippuu sitten ihmisestä. Toisilla pehmenee jo hyvin aikaisin, toisilla vasta raskauden edetessä.

Elmiina: siis täh?! Mä oon ymmärtäny ku oon asiaa tutkinu et sen kuuluis olla raskaana ollessa ylhäällä ja napakka, ei alhaalla ja pehmee niinku kk:ten aikaan? No eipä oo lauanataihin liian pitkä aika niin selviää...

Catsie: ihan hyvin voi olla sitä! Oleks testannu? Kun kerroit ettei haamuja ole tullut?

Joo, olen joskus testaillu ku on menkat ollu myöhässä yhen päivän tai noin päivää ennenku menkkojen kuuluis alkaa eikä tuhrua ole tullut. Mutta aina selvä nega ollut.

Kizu sen kuuluis olla ylhäällä ja pehmeä. Usein pehmenee vasta raskauden edetessä, mutta voi olla pehmeä alusta asti. Miulla on aina ennen kuukautisia ollut kohdunkaula kova ja korkealla ja on pehmennyt ja laskeutunut kun on vuoto alkanut. Nyt kun olin raskaana oli kova ja melko matalalla, yhdyntä sattui jne. Nyt on hieman pehmennyt ja vetäytynyt hiljalleen niin ylös, ettei ole enää yhdynnässä tiellä. Alussa oli todella matalalla ja kova, alkoi nousta jossain 5+jotain.

Kohdunkaulasta ei mitenkään luotettavasti voi päätellä mitään kun on kaikilla niin yksilöllistä. Tuosta englanniksi: http://www.babymed.com/pregnant-cervix-and-pregnancy

Edit: Miulla on sellainen käsitys, että kohdunkaula on alussa kova pitääkseen pöpöt poissa kohdusta. Kun limatulppa alkaa kehittyä, toisilla aiemmin, toisilla myöhemmin, se kohdunkaula pehmenee (mutta ei aukea).

catsie toivottavast oiskiinnittymisest johtuvaa eli ovis oiski ollu myöhemmi esim.

kizu niin kauan ku vuoto ei ala oot raskaana kun haamun oot saanu, toivottavast vahvistuu. :) tiedän tunteesi koska ite nyt samas tilantees et raskaana vai käykö huonost kas siinä pulma. eli tulisilla hiilillä ollaa ja ärtyisyystaso korkea.

Kohdunsuista puheenollen, mun oli pakko tunnustella missäpäin omani on :D Oli kyllä niin ylhällä että hyvä kun sormella yletyin. :D Hieman tuhrua edelleen.

josko ois kiinnittymisest johtuvaa catsie tsemppiä. :)

kizu millainen olo siel on?

on: ei oireit taaskaa eli saa nähä miten käy mut päätin että yritän nauttia jokaisest puhtaast päiväst koska se on aina hyvä merkki. eli pahaolo tuli ja meni kerral.

Takaisin