Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusa: täällä on fiiliksest tosi synkät, tädin saapuminen ahdistaaa... Nännit ja rinnat kipeät edelleen... Uhkaavasti tuntuu tutuilta PMS oireilta :s Seuraavan testin ajattelin tehdä yli huomenna jos kuukautisia ei näy ja jos silloin hailu niin uskon mahdolliseen raskautumiseem :) mut kuten sanoit niin yritetää pysyä positiivisena niin kauan kun tätiä ei näy :')

oikein ajattelet kizu :)

mä selitin täs äsken mun miehelle et mua pelottaa iha hirveest ja pakko saada selvyys mun tilanteesee, hän sano et pyytää veljeää viemää mut lääkärii maanantaina ku hän haluu hakee yhen paperin toisest kaupungist. joten jos ei vuoto ala ni maanantaina saan varmuuden inshaallah. tosin veljee ei liiemmin ol luottaminen.

joo istuin pöntöllä ihan normisti ja tunnustelin sit sormella.. ylhällä oli. Mut se tuhruttelu ahdistaa..

Catsie: niin kai, onko sulla testejä? Jos tekisit piruuttas?
Gatusa: toivottavasti pääset lääkärille! :)

toivotaan kizu, sit ois ekat ultrakuulumisetki samal mikäli lääkäriin pääsen ja vuoto ei ala.

catsie kokeilepa jos on ylimääräsii testei et milt näyttää, onko mikä dpo menossa? kuulostaa pikemminki joko kiinnittymiselt tai valemenkoilt.

Gatusa: eihän ultrassa kai näy mitää ennen rv 5+ kai? Ja sillonkin "vaan" ruskuaispussit. Kannattaa pyytää verikokeisii sielt saa 100 varmuuden ja raskaushormoni arvon.
Catsie: sitä se juuri tarkoittaa... :)

täällä tehtiin aamulla marketin halvoilla tikkutesteillä testausta, pregcheck niminen oli.. kaksi positiivista tulosta, tadaa! :D <3 kp 28/25-36 pakko se on kai uskoa että ekalla tärppäs, kunpa pysyis sisuksissa synnytykseen saakka, ja mieluiten terveenä :)

onnea kyfi!!! tonnikaupalla tarrasukkia :) aivan mahtavaa.

kizu mut on ultrattu joka kerta, jos jotai näkyy ni näkyy esim se pussi jos näkyy ni hyvä vaan ainaki jotai merkkiä jaa verkokeen pyydän, ehkä jo ennen sitä uskaltaudun kysyy miehelt testiä. annan rahan hänelle.

Piti kuitenkin tehä testi tänä aamuna, toivoen josko siihen ilmestyis edes haamu.. mutta ei.. puhdas nega. dpo11, voi tietty olla että liian aikaista ja testi ei näytä kun kk pitäis alkaa vasta maanantaina.

kiitos saiski, jos tänää saan testei ni varmaanki tänää katon ja mahollisest sunnuntain ku mua jännittää mikä on tilanne. ei menkkaoireit vatsa täynnä ilmaa. yöllä alko etomaa mut meni ohi.

catsie josko testasit turhan aikasin, kokeilepa ma tai ti uudestaa jos ei tätiä kuulu.

cupcake Mulle ei minipillerit sopinu, mutta kapseli kuitenkin toimi hyvin :) En saanu aikaa, pitää vielä tänään kokeilla, jos kerkeän soitella, kun on niin paljon ohjelmaa :)

Onnea Kyfi plussasta :)

Tää lähtee jatkamaan pakkaamista, että sais stressin pois ja huomenna aamulla lähtö etelään pariksi viikoksi, joten vähään aikaan ei välttämättä kuulu mitään :)

nautihan lomasta santra87 ja kun tulet takaisin ni kerrohan kuulumisia ja oliko hyvät säät. täällä aikas etelässä eli pohjois-afrikassa on viel lämmintä mut sadekuurot on yleistymäänpäin :) mä niin rakastan sadetta täällä, viimeks ukkonenkaa ei aiheuttan päänsärkyä, outoa... :)

kiva ettei yksin tartte jännäillä saiski87 ei mitää oireit oikeestaa tänää ol ollu viel paitsi et väsyttää mikä johtuu vähästä ja pätkissä saaduista unista. toivottavast oisin saanu vihdoinki sen kirjeen ja paketin!!! ei voi mennä yli 3 viikkoo yhden kirjeen tänne saamisee ku tanskastaki paketti tuli viikossa. ei suomest voi postilla mennä kauempaa vai onks siel ollu jotai lakkoi mistä mä en tiedä? :)

ai niin asuntoasia on sillä mallilla että kohta voipi olla muutto edessä jos talo on kiva. lentokentän lähellä okt jossa piha joten iha lupaavalt kuulostaa, oon tottun lentokoneisii ku nuorena tuli majailtua hki-vantaa lentokentän lähellä ja uni tuli hyvin vaikka ikkunat välillä helisi ja katto paukkui :)

Toivottavasti Gatusa pääset lääkäriin ja Kizulla viiva tummenee! Tuutte sit heti kertomaa miten kävi! :)
Kyfille ONNEA Plussasta!! :)
Taustalla oon pyöriny, mutta kiire koko ajan etten enempää ole ehtinyt kirjoittelemaan. :/ Kuulumiset olen kyllä lukenut ja kovasti jännäilly kaikkien puolesta! :)

ON: Tänään tein heti herättyäni Apteekin oman testin, ensin katsoin että siihen ei ilmesty mitään, mutta n. 3min päästä alkoi hahmottumaan tooosi haalea toinen viiva. Sen kyllä erotti, mutta tosi hailakka oli!
Töihin päästyäni oli pakko testata uudestaan, tällä kertaa Clearbluen digitaalisella. Raskaana 1-2 ilmestyi siihen!<3 Uskomatonta ja epätodellista!! Tänään siis dpo 11 ja kp?48/50?

Oireita ei hirveästi ole ollut, muuta kuin dpo 7-8 pientä tuhrua, VÄSYMYS, ja lämmöt hiukan koholla. Tänään aamulla 37 (norm 36,2-35,5)

Nyt odottelen ensiviikkoon ja testailen silloin uudestaan.

HIRMUSESTI Plussatuulia kaikille!!!

onnea rachel aivan mahtavaa ja tonnikaupalla tarrasukkia sinne :)
täällähä alko uus plussa-aalto, saapi nähä pysynkö mä siinä vai pudotaanko. ei ainakaa viel ol merkkiäkää mistää huonost joten yritän rauhallisin mielin odotella miestä kotiin ja tietoa et oliko mulle postia. jos ei ni toivon et mies tuo mulle testin ku näki kuinka ahdingossa olen epävarmuuksien kans. nyt alko huono olo taas, tosin happojen takia vissii.

Takaisin