Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tarrasukkia tonneittain, täällä ainakin pidetään sulle kädet kyynärpäitä myöten ristissä! :)
Nyt sit omaa tyhmyyttäni saan odotella viikon, ennenkun tuon digin tuolta käytän.. Katotaan et tuleeko täti vaiko ei. Turhauttavaa tää tämmönen odotus! Mut ei uskalla sitä testiäkään tehdä, negan pelossa.. :/
Jännittää! Aina välillä..etenkin iltasin on pientä menkka/ovis jomotusta, mutta tuhrua tai muutakaan ei näy! Jos nyt oireita oikein etsittäis niin nämä jomotukset, sitten mun unet!! oon varmaan 4 yönä nähnyt ihan pimeitä unia ja oon alkanut puhumaan unissani. Sitten oon herännyt joka kerta näinä neljänä yönä vessaan ja yleensä nukun aamuun asti kuin tukki. Ja viimeyönä kun heräsin vessaan niin mulla oli nälkä
mutta en noussut syömään koska juuri ennen kun menin nukkumaan niin söin puuroa. Päivisin ei tartte käydä useammin vessassa kuin normaalistikkaan eikä muutenkaa olo oo mitenkään ihmeellinen...no esim nytkin oikealta puolelta munasarjasta ehkä ihan vähä nippailee, mut siis tosi vähän. Pelottaa jos täti tuleekin paikalle