Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ensiksi onnittelut Kizulle ja tarrasukkia! Toivottavasti kyytiläinen tarraisi tiukasti kiinni. :)
Täällä on nyt kp 27 ja täti saapui tänään eli ei tosiaan plussaa tuu tähän kiertoon meille! Mutta tää oli vasta yk1 eikä oikein saatu panostettua kunnolla joten en aio masentua. Seuraavassa kierrossa varmaan saadaan pupuiltua paremmin oikeaan aikaan. Gatusa, testaile pian! Plussatuulia kaikille!

Eipä ole tullut aikoihin itse kirjoteltua tänne, mutta aktiivisesti oon seuraillu teidän vaiheita! Etenkin niiden jotka kuumeili samoihin aikoihin kun minä. Nonna ja Gatusa, kunpa pian saisitte testailtua ja plussattua! Pidän peukkuja! Kizulle hurjasti onnea! Toivottavasti viiva vahvistuu ja kaikki sujuu hyvin. Ihan kaikille paljon voimia, tsemppiä ja onnea olipa tilanne mikä hyvänsä. :) Ja plussatuulia!
Omia kuulumisia: täällä jo 14 raskausviikko puolessa välissä. Ultrassa käytiin viimeviikolla kun oli vihdoin tarpeeks viikkoja kasassa ja siellä kaikki oli hyvin. Pieni moikkaili heti kun kuva saatiin ruutuun ja hyvin näkyi raajojen luut ja 10 pientä sormea. <3 Pahoinvoinnin luulin jo hellittäneen, mutta onkin tullu takas ja väsymys vaivaa edelleen. Onneks on vielä viikko lomaa. :) Nyt ootellaan masun kasvamista ja rakenneultraa.
Toivottavasti täällä nyt alkaisi kunnon plussa-aalto hyökymään!!!

ihana kuulla sinusta tyttötiikeri ja onnea hyvistä ultrakuulumisista :) mun testaus menee varmaanki ke-to ku en saanukaa testiä ku apteekit oli kiinni jo. ei ol niin mitää oireit ni sellai paniikinomainen olo ku negakierros yleensä on vaik mitä oireit. ei esikoinenkaa aiheuttan muuta ku kasvukipui ja vikal kolmanneksel vuodelepokomennon neuvolasta. kun testaan ni tuun kertoo :)

kiitos tsempistä ihanat :)

Onnittelut Kizu....!

Omaa: mä jään nyt täältä vähäks aikaa tauolle. Mun oireilut oli sellaiset, että olin melkein varma plussauksesta ja nyt kun täti tuli mä oon NIIN pettynyt, väsynyt ja en tiedä en jaksa.... Olen toki onnellinen kaikkien plussanneiden puolesta, mutta tässä tilanteessa mun pää ei kestä sitä, että muut plussailee ja mä en... sorry!!

Kaikille teille ihanaa jatkoa, voikaa hyvin ja plussatuulia..................

Tyttötiikeri: Tervetuloa takaisin ja hienoa kuulla että kaikki on hyvin! :)

Gatusa: Oi että, kuulostaa kyllä hyvältä noi sun olemattomat oireet, jos kerta edellinenkin raskaus samantyylisesti mennyt ;) tsemppiä!!

Aamu: Ensi kierrosta sitten uudet tuulet! Täällä myös toka kierto menossa, ja olihan se hienoinen pettymys kun kuukautiset alkoi vaikka niiiiin toivoi että olisi lasahtanut ensimmäisestä kerrasta. :D heh. Mutta tsempit meille nyt seuraavalle kierrolle!!

Plussatuulia ja oviksien bongaamista muille neideille!

ON: Täällä tuhruvuotoa nyt, pyyhkiessä lähinnä. Saapa nähä meinaako uudelleen puottaa menkat heti perrään.. :( :( En ala! Nyt siis kp7/24, yk2, hedelmällinen jakso alkaisi tänään laskureiden mukaan. Jos ei tänää ehi puputella niin sitten huomisesta lähtien :) ovulaatio suurinpiirtein 25.8, ja seuraavien kuukautisten pitäisi alkaa 8.9.. PIIITKÄ AIKA VIELÄ!!!! :angry1

Piti tulla moikkaamaan kanssa täälläkin puolella kun teitä seurailen yhä aktiivisesti.
Tarrasukkia paljon plussanneille ja plussatuulia kovasti!

Kyllä se kannattaa jaksaa yrittää ja pitää mieli korkealla. Itsellä se plussa tuli viiden vuoden yrittämisen, parin kkm jälkeen vasta kun tuumasi ite menettää toivon ja lopetti se pahimman stressaamisen. Se EI ole helppoa :D

Tsemppiä ja jaksamista kaikille :)

Onnea kizu! Toivotaan, että hailurainen viiva siitä vahvistuu! :) Nyt tarrasukkia roppakaupalla matkaan mukaan! :)

SUURET KIITOKSET KAIKILLE ONNITTELIJOILLE!

Elmiina: kyllähän mä sitä toivonu olen ja toivon edelleen, mutta tulis nyt edes se yksi terve lapsi <3

On: jään nyt vähän taustalle seurailemaan teidän jutustelua, palailen kun saan viivaa vahvemmaksi tai muuta "konkreettista". Käyn verikokeissa ens viikolla jos menkat ei nyt vkl ala, 24.8 pitäis muutoin tädin tulla paikalle. Mitään menkkatuntemuksia ei oo :) tissit kipeet, limoja jne on et varovaisen hiljaa tällä elellään toiveissa! Käym täällä joka pvä kännykällä katsomassa!

ONNEA KAIKILLE! Stemppiä piinaajille ja oviksen pongailuun! Plussa tuulia <3

Koitahan olla ressailematta turhia kizu ja tosi paljon peukkuja, että täti ei oikeasti tule paikalle.
En mä kyllä usko että se tulee.

Sun asenne on kyllä tosi kohdillaan Aamu! Ikävää että täti tuli kylään, mutta eikun eteenpäin! Se sieltä kyllä tärppää kun aika on :)

Tsempit Nonna- !!! :)

Elrei Ikävä kuulla tätiuutisia.. :( Varmasti hetken tauko tekee hyvää, niin saa ajatukset kasaan ja ajateltua muutakin kuin vauvautumisprojektia! Ymmärrän kyllä aivan hyvin! Voimia :)

Tervetuloa Santra87! Toivotaan että tärppi tarttuis hetimiten kapselin poiston jälkeen! :) Onkos sulla mimmoset kokemukset siitä kapselista? Kun itse oon sitä ehkäisyksi miettinyt sitten, kunhan saadaan pikkukakkonen turvallisesti synnytettyä tähän maailmaan.. :)

kizu ONNET PLUSSASTA!!! :smiley-bounce013 Tarrasukkia tonneittain, täällä ainakin pidetään sulle kädet kyynärpäitä myöten ristissä! :)

Maicy Voih, onpas se nyt kumma kun tuhruilee. Jospa ois muuten vaan jotain tuhrua, ettei menkat alkais..

ON: Tänään oli esikon 10kk-neuvola, juuri sieltä tultiin! Oli kyllä mukava uusi neukkutäti. Kyllähän tuolla kävisi äitiysneuvolassakin.. ;) Kelikin on niin upea et oli mukava rattailla takasin auringon paistaessa. :) Tuli vallan hiki!

Side piti pöksyyn laittaa aamulla, kun aivan oli tätituntemukset! Mut ei ainakaan vielä punoita. Tänään kp 30/30, selkää jomottelee, mut eipä muuten mitään kummia. Valkovuotoa on "mukavasti", se vissiin saa aikaan semmosen märän olon joka huijaa menkkafiilarit. Ällöä.. :sick009 Nyt sit omaa tyhmyyttäni saan odotella viikon, ennenkun tuon digin tuolta käytän.. Katotaan et tuleeko täti vaiko ei. Turhauttavaa tää tämmönen odotus! Mut ei uskalla sitä testiäkään tehdä, negan pelossa.. :/

Elrei Voi itku kun menkat saapuivat sinne... :( mä tiedän niiin tuon tunteen! Mä ite sanoin ihan samalla lailla tuossa yk 2 jälkeen ja tuntu, että masennuin ja vajosin syvälle kuoppaan murheideni kanssa enkä kestänyt toisten plussia. Sitten sitä vain jotenkin virkisty ja päätin olla täältä hetken pois niin se auttoi :) tsemppiä kyllä se vielä sieltä tulee <3

Tyttötiikeri ihanaa kun käyt välillä kertomassa juttujasi täällä :) OHO!!! niin pitkälläkö sä jo oot?? MINNE TÄÄ AIKA MENEE!?!?!?! oikeesti en ois uskonu, että jo 14.....:)

Elmiina kiva kun säkin vielä jutustelet täällä :) on jotenki kotosampi olla ku on enemmän niitä vanhojaki tuttuja :D ja tietysti kaikki muut vanhat jotka täällä pyörii...!!

Maicy voi täti prkl!! Ei saa toista kertaa kylään tulla..anna kaulimesta!!

Gatusa sullakin tosi jännät paikat siellä kun tätiä ei vielä näy! Voi kun tämä ois meidän kierto <3 plussa tuulia sinne!!

cupcake Kiitos :) ja toivotaan, että täti pysyy poissa sieltä niinkuin täältäkin!!! :) tsemppiä meille molemmille!!!!

Aamu uutta kiertoa kohti vain positiivisin mielin!! :)

Kp 31!! :happy093 Jännittää! Aina välillä..etenkin iltasin on pientä menkka/ovis jomotusta, mutta tuhrua tai muutakaan ei näy! Jos nyt oireita oikein etsittäis niin nämä jomotukset, sitten mun unet!! oon varmaan 4 yönä nähnyt ihan pimeitä unia ja oon alkanut puhumaan unissani. Sitten oon herännyt joka kerta näinä neljänä yönä vessaan ja yleensä nukun aamuun asti kuin tukki. Ja viimeyönä kun heräsin vessaan niin mulla oli nälkä :laughing002 mutta en noussut syömään koska juuri ennen kun menin nukkumaan niin söin puuroa. Päivisin ei tartte käydä useammin vessassa kuin normaalistikkaan eikä muutenkaa olo oo mitenkään ihmeellinen...no esim nytkin oikealta puolelta munasarjasta ehkä ihan vähä nippailee, mut siis tosi vähän. Pelottaa jos täti tuleekin paikalle :( mut ei oo yhtää ees märkä olo? oon aika kuiva ku yleensä valkkaria tulee ennen menkkoja jo reippaasti...voi pitäkää ny peukkuja! Huomenna käyn päivällä ostamas testin jos tätiä ei näy :)

kiitos tsempeistä kaikki täällä odotellaa mitä tapahtuu ei mitään tuntemuksia eikä ole ees tuhru alkanut joten varovaisen optimistinen olen.

cupcake toivottavasti täti ei tule kylään sulle ja saisit sen plussan. :)

on: 29/29 ei tuntemuksia mihinkään suuntaan joten saapi nähä mitä tuleman pitää. mies on matkoilla ja sanoi että inshaallah tuo tänään sen testin mulle joten sitä odotellessa. nyt ku tietyy oon optimistinen ni sit varmaa täti tulee paikalle tänää jossai vaihees tai huomen aamulla. oispa kroppa selkeesti ymmärrettävissä eikä tällai outolintu. yleensä viime kierrois mul on just ennen tädin alkamist sellast rihmamaist valkkari tai tuli vähä niinku limakalvon palasia mut nyt ei ol mitää tullu. JÄNNITTÄÄ!!!

nonna tsemppiä täällä pidän peukkuja sulle ja kaikille muille piinailijoille että tulee plussa :) la:t menis aika samoihin jos plussataan.

jaahas nyt juilii vähä vasent munasarjaa joten saapi nähä plussaanko sittenkää, jos testi tulee tänää ni teen sen varmaa tänää ku dpo 13 menos. pakko saada tietää, eile manasin miehelle jo et on niin hankalaa ku ei pääs ite asioille.

Tänään puolilta päivin tuli tosi kovat menkkamaiset kivut, kesti noin 10 minsaa. Ovulaation pitäis laskujen mukaan olla vasta ylihuomenna, mutta kovasti siltä nuo kivut vaikuttivat. Vuotokin on ollut limaista jo muutaman päivän. Onneksi tuli eilen heiluteltua peittoja ja eiköhän sitä innostuta tänään uudestaan. Saas nähdä tärppääkö ja jos ei niin onko normaalia lyhyempi kierto. Nyt siis kp 10/24-26. Muutama edellinen kierto on ollut tuon 26 päivää, mutta alkuvuodesta oli useampi kierto tuon 24 päivää.

Takaisin