Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
maicy lääkärit aina on sanonu et eka varsinainen vuotopäivä on kierron eka päivä. sen ku syöt suklaata tuo tumma suklaahan on aika terveellistäkin kohtuudella. varmast harmittaa jos kerra menkat tuli.

tääl syöty ja pahoinvointi jatkuu, lisäks iha outo kipu vasemman munasarjan luota tuonne kyljen suuntaan sit sama oikeella mut meni ohi mitä lie kipuilua. iteki aloin jo miettii et alkaako mulla menkat etuajassa vai mikä on mut mitää ei ol tullu. päätä alkan taas särkemää vaihteeks.
onko kellää vastaavaa ollu jossai vaihees kiertoa oli se plussa tai nega kierto...

Juu toki tiesin et eka vuotopäivä, mut et nyt sitten jos nää onkin vaan jotku ihme menkat ja ens viikolla tulee vaikka toiset niin laskenko sit kummasta.. Tämmösiä mietin.
Ja jos nyt siis alkanu alusta kierto, niin nyt ois kp3, eli ovista vois ajatella 27pv?... en tiiä..

tuo onkin hankalampi kysymys, kannattaa siin vaihees kysästä iha lääkärilt mikä on jos tulee tokat menkat koska jommat kummat on sit vuotohäiriö mahollisest.

Anteeksi pelkkää omaa:

Vaikka en tällä puolella ehtinyt esittelyä kummemmin kirjoitellakaan, haluan teillekin kertoa: plussasin eilen! <3
Tooodella alussa kyllä ollaan, tänään 3+5 eli dpo 11 tein digin kun tänä viikonloppuna oli tiedossa tyttöjen rymyreissu.. Jospa tällä kertaa menisi kaikki hyvin ja tammikuun murheet jäisivät ainoaksi laatuaan. Eli yk 8:sta tärppäsi! :) Ellei ole hipaisupositiivinen... :/

Toivotan kaikille plussatuulia, jatkan edelleen kuumeilevien puolella pyörimistä, en uskalla siirtyä vielä muualle.

onnea jade, tonnikaupalla tarrasukkia!!! :) nautihan viikonlopusta ja pidä hauskaa vaikka tipattomana oletki varmaankin :)

täällä samat olot jatkuu. mun mies oli niin ihana et laitto ruokaa ku mä tiskasin. mul alkaa olla yhä vahvempi tunne et jotai on meneillää ku alavatsas tuntunu vähä oudolt tänää ei nippailua eikä mitää menkkamaist. sa nähä putoanko korkeelta ja kovaa.

Oih! Jade tarrasukkia nyt oikein urakalla! Onnea plussasta!
Maicylle pahoittelut menkoista (jos tosiaan on menkat). Masentavaahan se on kun menkat aina tulee. Suklaa sen sijaan auttaa aina mielipahaan (kunnes sit taas tulee morkkis kun lihoo), näin ainakin mulla. Suklaanhimo on ollu aika kova täälläkin suunnassa ja irtokarkkeja tekee mieli. Se ei oo hyvä juttu kun laihduttaakin pitäis. Oon joskus lukenu jostain et suklaanhimo johtuis kromin puutteesta. Näinköhän on?
Cupcake, täällä on sormet ja varpaat ristissä ettei menkat alkais.
Gatusa, mulla kans nää oudot oireet on vaan jatkunu. Vähän samansuuntaisia kun sulla. Nyt on kai joku kp 25 tai 26 eli tätikin saattaa olla matkalla tänne.
Mulla on tänään juilinu oudosti alavatsaa, ei kylläkään sillä ailla kun menkoissa. Ja se kauhee nälkä on seurana aina vaan! Ärsyttävää kun pitäs pudottaa painoo ja koko ajan tekis vaan mieli syödä. :(

aamu kyllä täti taitaa jättää sut välii ainaki. itelläki alko tänää jatkuva etominen ja nälkä, syöminen ei auta ees. lisänä tajuton väsy. päätä särkee lisäks taas. saapi nähä tuleeko plussa vai miinus ens viikolla. huomen ei uskalla viel harkitakaa vaikka mies tois testin ku dpo 10 huomen.

Voi MAICY *halaus* onneks suklaa auttaa murheeseen kun murheeseen :)

CUPCAKE: toivottavasti täti jättäs siut rauhaan! >:| (niinku kaikki muutkin)

GATUSA: voi kun sun oireet kuullostaa lupaavalta!

JADE84: onnea ja tarrasukkia <3

On: täällä kp 25/31 dpo 7 ja JÄNNITTÄÄ! Nännit niin kipeet ettei voi kuvitella pitävänsä kun napakoita urheiluliivejä kokoajan, paitsi yöllä (kiva kun ei oo ennestääkää oikei rintoja, niin noiden jälkee jää mitn).Tänää oon kierrelly kokopvän kauppoja anopin kans ja rahaa palo... :s no elämä on onneks mies kanto kortensa kekoon ostoista :)

KYSYMYS: millain tulette anopin kanssa toimeen?

Itse en olis parempaa voinu toivoa !
Touhutaan yhdessä kaikenlaista.

Onnea ja tsemppiä kaikille!

Gatusa, Kizu : Ei oo enää montaa päivää että pääsette testaileen! <3 <3 Toivotaan parasta!

Täällä kyllä tullaan anopin kanssa tooodella hyvin toimeen :) Emme varsinaisesti käy yhdessä shoppailemassa tai mitään. Mutta voin mennä sinne heidän kotiinsa ja olla kuin kotonani. Ihanaa, kun kuitenkin kuulee myös niitä keillä homma ei vaan toimi.

ON; Vuoto jatkuu edelleen. kp3-4/25-28?. Eli piiitkään saapi odotella vielä, ennenkö tämä likka pääsee testaamaan.. Ens kerralla parempi onni, toivottavasti.. :)

Mie oon tavannu anopin tasan kaks kertaa. Hyvin on toimeen tultu ja ystävällinen on minua kohtaan. Pojallaan on nuo naiset vähän vaihtunu viimeisen vuosikymmenen ajan, niin taitaa olla tässä vaiheessa vaan ihan tyytyväinen keneen tahansa, jos on mies asettumaan päin :D

maicy hyvä että katse jo uudessa kierrossa sulla :)

elmiina varmast on tyytyväinen ja hyvä että tuutte hyvin toimee keskenänne.

on: kp 26/29 olot jatkuu ja aamun ylläri on se että nukuin huonos asennos, niska jumissa ja nyt kauhee päänsärky sen takia. miehelle eile puhuin et koht ois testauksen paikka ja aika käydä lääkäris kyselees mitä tehää seuraavaks, oli samaa mieltä mut saa nähä muistaako tänää tai alkuviikost enää. täytyy kyl sanoo et en tiä mitä täs ajattelis, oottasko menkkoi vai plussaa, ei ol yhtää perinteisii menkkaoireit.

Edelleen puhelimen varassa - lähestulkoon pelkkää omanapaa nyt. Tsempit yleisesti kaikille piinapäiviä tuskaileville, onnet ja tarrasukat plussanneille ja pahoittelut tädin uhreiksi joutuneille! Plussa suotakoon kullekin pian. :)

Anopeista kun oli puhetta, niin minulle on suotu mukava anoppi! Toki omat kujeensa hänelläkin vaan kenelläpä ei.. :) Toimeen tullaan mukavasti!

On: 27/30. Torstaita odotellessa.. Se pahin tätijomotus tais mennä ohi (?!) mut vattaa turvottelee ja alamahaa kipuilee hassusti! Ärsykynnys on kovin matala, tuntuu ettei jaksais tuon miehen tytönkään kujeita nyt yhtään.. Ylipäätään ei oikein tunnu olevan ku rippeet kärsivällisyydestä jäljellä. Huoh.

Hei!
Ehkä mäkin pikku hiljaa siirryn takas tänne teidän pariin :)
Pikku hiljaa alkaa elämä jo hymyilemään kohdun ulkoisen raskauden jälkeen ja siitä on jo helpompi puhuakin. Huonot hetkeni mulla toki edelleenkin on. Esimerkiksi eilen katsoin kalenteriani, jossa oli mieheni merkinnyt neuvolakäynnin. Poruhan siinä pääsi..
Koko operaation jälkeen ei vielä menkkoja ole ollut, mutta niitä odotellessa niin sais taas kierrot tasaantumaan. :)
En ole kerinnyt lukemaan teidän kuulumisia pitkään aikaan, ehkä mä joku ilta vielä tässä jaksan lueskella teidän kuulumiset :)

cupcake lupaavan kuuloista. :)

musicbox tervetuloa takaisin!!! ihana kuulla sinusta :) tsemppiä ja jaksamisia sinulle, toki on hyvät ja huonot hetket mutta meille voi aina kertoa mietteitä ja murheita. me tuetaa toisiamme täällä. :)

Juu gatusa, kuulostaa lupaavalta mut kuulostaa toisaalta tätioireiltakin! :/ Mut mut, näillä mennään. Ja tää on vasta eka kunnon yk, energiaa riittää vielä hyvin vaikkei nyt tärppäiskään.. :)

Tervetuloo takas musicbox, ottaa varmasti oman aikansa tuollainen mutta eikun suunta kohti tulevaa. :)

Nyt alkaa sitten piinailuviikko. Tänään alkais niinkuin sitten se ns kiinnittymisviikkojutska eli vk 4.. Hohojajaa

tsemppiä piinailuun catsie, inshaallah sulla ois matkustaja kyydissä :)
cupcake inshaallah tulis se plussa sulle vihdoin eikä tätiä :)

Aurinkoista sunnuntaita kaikille teille ihanaisille!

Kizu, mulla on aivan loisto anoppi. Tullaan tosi hyvin toimeen ja juttuun. Anoppi ei tykännyt miehen edellisestä tyttöystävästä ollenkaan, niin minä olen sitten suunnillleen taivaan lahja kuulemma :)

Jadelle onnittelut vielä tälläkin puolella!!!!

Tsemppiä piinailuun Gatusa, kizu, Cupcake, Catsie ja muut!! Mä niin pidän peukkuja täällä teille!

Tervetuloa takaisin musicbox! Voimia ja jaksamisia edelleen!

ON: Kp14/26. Ovis oli varmaan torstaina, eli kp11, LH-huippu tuli cb:n testiin ke-aamuna. Pyrittiin kyllä hyödyntään nytten tooodella hyvin ne päivät. Nyt ei vaan MILLÄÄN jaksaisi odottaa 2 viikkoa että pääsisi testaileen!!! Aikakone, anyone???

Takaisin