Kuinkas
Maicylla kävi? Tuliko täti vai loppuiko vuoto?
Nonna- Burana tuli otettua tänä aamuna. Ei enää kiinnostanu kolmatta päivää kärsiä pääkivuista.. Tokihan sitä ois äkkiä läpsytelly apteekkiinkin vaan täällä on satanu nyt pari päivää niin hyvin, et ei kiinnosta lähtee rattaitten kans tuonne vaeltaan sateeseen. Ja toisaalta, kyllähän ne toiset käy viel ryypylläkin vähän ennen plussatestiä (kuten esim minä!), tuskinpa tuo yks burana saa sen kummempia aikaan, mitä viinakaan! :) Tai toki varmaan jos oikein huono tuuri kävisi!
elmiina Mullakin normaalisti on paratabseja kaapissa, vaan eipä nyt. Jäänyt alkukesän hammasoperaation jäljiltä buranaa ja ibuxinia, niin otin nyt yhden buranan.. Pitänee käydä apteekissa shoppailemassa.
Gatusa meidän oireet kuulostaa pelottavan samanlaisilta ..

Mahakivut on vähentyneet, mut ilmaa on vatsassa tosi paljon, väsyä aamuisin ja alkuiltasin, ja sit tuota pääkipuakin.. On jotenki kauhean alakuloinen ja turta olo, en mä tiiä sit vetääkö tää syksy mielen matalaksi, vaikkei se sitä oo ikinä tehny! Mä kuitenki pidän syksystä.. :)
Kun joku niistä kiinnittymisvuodoista puhui, niin minullakaan ei sellaisia ole ollut. Mut plussaamisen jälkeen (ehkä viikko kaks sen jälkeen) oli niukkaa, vereksi tunnistettavaa vuotoa, siis ihan semmosta et pikkarit sotki ja vessapaperiin jäi pyyhkiessä.. Mut ihan pikkuhousunsuojalla pärjäs. Eikä sitä tullu ku yhtenä, korkeintaan kahtena päivänä..
ON: WomanLogin mukaan ens to tulisi täti kylään, mikäli on tullakseen (toivotaan että jättäisi tulematta). To-aamuna siis tikkuun pissaamista tiedossa, mikäli menkat ei ala aiemmin. Tänään kp 24/30. Kuten Gatusallekin mainitsin, niin oireita on, mut tekeekö kroppa tepposet, en tiedä. Piinaviikko alkakoon! :) Huomenna mies hakee tyttönsä vkl:ksi ja me lähetään mökkeilemään! Mukavaa vkl:a teille kaikille!