elmiina sulla alko ne ah niin ihanat mieliteot, itellä oli viime kerroil sama juttu ku olin raskaana mielitekoi löyty. :)
kizu juu monella on viimiset piinapäivät menossa, itellä dpo 8 omien laskujen mukaan eli muutama päivä vielä piinailua ja sit testausta jos näyttää lupaavalta.
enpä muute muista millo olo ois ollu tällai, söin ja nyt on iha hirvee olo, oksettaa vatsa sekasin enemmä ku aiemmin. eipä ol tärppäämättömis kierrois tätä joten saapi nähä miten käy, täs alkaa ite iha jännittää hiljallee et onko tärpänny. lisäks tajuton väsymys tuli paikalle taas. ja nyt jos ois puhelin mä soittasin varmaa isännälle ja toteisin et tuo mulle purkillinen ananasta mun tekee mieli ananasta, hedelmämehua kiitos ja jääkylmää vettä. mies ei tasan kyl tuo mitää mitä pyytäisin koska pitää sitä tuhlauksena. no inshaallah pääsen joku päivä käymää kaupungil ni käyn ostaas ite mitä haluan, mies puhuu et osta vaatteit itelles ja kenkii, mä haluun jotai terveellist ja tääl ei myydä vaatteit joita mä haluan pitää ja mistä mä pidän mun pitäs teetättää varmaa aika pitkälti kaikki. viimeks ku kävin kaupas ni mies sano kato ananaspurkki ja mä ku olin ottamas ni totes kato hintaa älä ota, kysehän on mun rahoist mut ihmeest se jaksaa sanoo mitä ottaa mitä ei, mehu jota ostin kyl kelpas mut mä jos itelle jotai ni sit ei.