Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elrei: Aika lähekkäin meillä tuo kierto, täällä kp26/28-30.. Jänskätellään yhesä!! :):)

Huomenet täältäkii kaikille! :)

hyvä että oot päässy toistaseks suht vähäl elmiina onnellista odotusta. :)

kizu tsemppiä testailuun sit ku testaat, toivottavast saat sen haamun sinne testiin sentään. :)

lerei onnittelut pikku neidille, toivottavast menkat pysyy sulla poissa ja saat plussan testiin. :)

mä niin RAKASTAN lukea plussauutisia täällä :)

on: täällä näköjää ainaki aamusta aikasin limat iha minimissää joten mikäköhä on homman nimi tällä kertaa toivottavast ois tärpänny mut ei kyl nippaile eikä muutakaa, ainoastaa et oon ku ilmapallo ku ilmaa riittää vatsassa... eile illlal mies tuli myöhää ku hänen isänsä oli leikkauksessa ku laite hänen rinnas piti vaihtaa taas kerran, kun hän oli päässy tuolta kadulta pihalle ni vuokraemäntä oli pistän jonku perheestänsä maanittelee että mies suostuis et mennää tänää hein tyttären häihin, mä kieltäydyin pari päivää sitte erittäin selväst jo mut mies ei uskalla olla yhtä suorasukainen ku mä. no mies totes et varmaanki se nainen tulee tänää oven taa maanittelee, mä totesin et no tänää sanotaa sit arabiaks en haluu tulla ja jos ei mene kahel kerran perille ni lauseen loppuu lisätää YMMÄRSITKÖ!!!? mies sano et sahä aiheutat tappelun viel mä totesin et mul on joka päivä ollu pää kipee mä EN ALA MIKSIKÄÄ SIRKUKSEN VETONAULAKS heille. jos hän haluu tapella ni sit tapellaa sopii mulle.

tänää aattelin et teen yksii suolasii leivonnaisii (sambusa) ylläriks miehelle jos jaksan, pitää tehä myös sitte shakshukaa (tomaattipohjainen kastike/keitto joka on hiukka paksuhko) ja laitan siihe lopussa taas parit kananmunat kypsyyn. josko sais miehen piristyy ja jaksaa tän illan ja yön niiden avulla.

hyvä että oot päässy toistaseks suht vähäl elmiina onnellista odotusta. :)

kizu tsemppiä testailuun sit ku testaat, toivottavast saat sen haamun sinne testiin sentään. :)

lerei onnittelut pikku neidille, toivottavast menkat pysyy sulla poissa ja saat plussan testiin. :)

mä niin RAKASTAN lukea plussauutisia täällä :)

on: kp 24/29 toivottavast ois tärpänny mut ei kyl nippaile eikä muutakaa, ainoastaa et oon ku ilmapallo ku ilmaa riittää vatsassa... eile illlal mies tuli myöhää ku hänen isänsä oli leikkauksessa ku laite hänen rinnas piti vaihtaa taas kerran, kun hän oli päässy tuolta kadulta pihalle ni vuokraemäntä oli pistän jonku perheestänsä maanittelee että mies suostuis et mennää tänää hein tyttären häihin, mä kieltäydyin pari päivää sitte erittäin selväst jo mut mies ei uskalla olla yhtä suorasukainen ku mä. no mies totes et varmaanki se nainen tulee tänää oven taa maanittelee, mä totesin et no tänää sanotaa sit arabiaks en haluu tulla ja jos ei mene kahel kerran perille ni lauseen loppuu lisätää YMMÄRSITKÖ!!!? mies sano et sahä aiheutat tappelun viel mä totesin et mul on joka päivä ollu pää kipee mä EN ALA MIKSIKÄÄ SIRKUKSEN VETONAULAKS heille. jos hän haluu tapella ni sit tapellaa sopii mulle.

tänää aattelin et teen yksii suolasii leivonnaisii (sambusa) ylläriks miehelle jos jaksan, pitää tehä myös sitte shakshukaa (tomaattipohjainen kastike/keitto joka on hiukka paksuhko) ja laitan siihe lopussa taas parit kananmunat kypsyyn. josko sais miehen piristyy ja jaksaa tän illan ja yön niiden avulla.

Gatusa, kuulostaa ihanilta noi sun herkkuruuat. Njam! Mulla on nykyään ihan jatkuva nälkä, ärsyttävää! Voisin vaan syödä syödä ja syödä.

Alamahassa vaan kummalliset tuntemukset jatkuu, oliskohan menossa joku kp 23. Täti saattaisi siis kohta olla taas matkalla tänne. Saattoi noi itkuisuusoireilut tosiaan johtua pms-oireista. Tänään on toistaiseksi ollut vähän parempi fiilis.

Noista kiinnittymisvuodoista vielä, mä en ekassa odotuksessa sellasta huomannu kyllä ollenkaan. Ei sitä kaikilla tule. Joskus viikolla 7-8 oli aikamoiset menkkamaiset kivut mutta ne taisi johtua ihan kohdun kasvamisesta.

Kizulle ja Maicylle jänniä aikoja. Ties vaikka siellä olisi kaksi kaveria tarttunut matkaan. :)

aamu kuten toisaalla kirjotin ni mä vähä veikkaan hiljallee että ei ne menkat taida tulla sinne suunnalle enää, itellä oli kans hirvee nälkä kokoajan joka raskaudessa jopa keskenmenneissä ennen plussaa jo. :)

kizu ja maicy tsemppiä ja plussatuulia täältä sekä tarrasukkia!!!

naapurit pitää häät tänää ni mies kaipaa varmastiki jotai piristyst ja jotai mukavaa joten ruoka on paras keino. tie ainaki mun miehen sydämee käy vatsan kautta eli sambusaa, shakshukaa ja teetä ni mies on onnellinen kalat on valmiita jo alhamdulillah. syyskuun alus alkaa esikoisel koulu täällä taas joten kohta pitää käyttää hänet räätälillä että teetän koulupuvun noi kauppojen 20dinaarii maksavat takit on niin rumia ja menee samantien rikki (tuli meinaa ommeltua vetoketjua paikallee ku lähti irtoomaa ja hihaa korjattua useampaa kertaa ku saumat ei kestä mitää). teetän inshaallah housut ja takin hänelle :)

ja nyt iski taas ihme väsymys ettei pahemmast väliä. vessassa saa ravata jonkin verran, yöllä heräilin useampaa kertaa taas jostai syystä. kai se pitää siirtyä kohta keittiön puolelle ennen ku nukahtaa ja alkaa vääntää sambusat kunha eka taas tiskaan astioi ja kisrapannun ku pitää kuivata taikinalevyt ennen ku täyttää ne se on aika monivaiheinen operaatio tehä sambusat ja improvisointia käytettävä ku uuni ei ole toiminnassa ennen muuttoa.

Ihan vaan infoisku ku en taas tiedä missä muuallakaan tän jakaisin. Sinä aamuna ku plussasin heräsin siihen, et miun tekee mieli currykanaa. Tänään päästiin tuntia aiemmin koulusta ja oli ennen bussia aikaa ni kävin hakemassa kotiin kiinalaisesta annoksen. En oo ollu näin tyydytetty ties milloin viimeks :happy093

elmiina sulla alko ne ah niin ihanat mieliteot, itellä oli viime kerroil sama juttu ku olin raskaana mielitekoi löyty. :)

kizu juu monella on viimiset piinapäivät menossa, itellä dpo 8 omien laskujen mukaan eli muutama päivä vielä piinailua ja sit testausta jos näyttää lupaavalta.

enpä muute muista millo olo ois ollu tällai, söin ja nyt on iha hirvee olo, oksettaa vatsa sekasin enemmä ku aiemmin. eipä ol tärppäämättömis kierrois tätä joten saapi nähä miten käy, täs alkaa ite iha jännittää hiljallee et onko tärpänny. lisäks tajuton väsymys tuli paikalle taas. ja nyt jos ois puhelin mä soittasin varmaa isännälle ja toteisin et tuo mulle purkillinen ananasta mun tekee mieli ananasta, hedelmämehua kiitos ja jääkylmää vettä. mies ei tasan kyl tuo mitää mitä pyytäisin koska pitää sitä tuhlauksena. no inshaallah pääsen joku päivä käymää kaupungil ni käyn ostaas ite mitä haluan, mies puhuu et osta vaatteit itelles ja kenkii, mä haluun jotai terveellist ja tääl ei myydä vaatteit joita mä haluan pitää ja mistä mä pidän mun pitäs teetättää varmaa aika pitkälti kaikki. viimeks ku kävin kaupas ni mies sano kato ananaspurkki ja mä ku olin ottamas ni totes kato hintaa älä ota, kysehän on mun rahoist mut ihmeest se jaksaa sanoo mitä ottaa mitä ei, mehu jota ostin kyl kelpas mut mä jos itelle jotai ni sit ei.

Tulleekohan tämä nyt oikein tähän.. Noh kokeillaan! Tää on siis eka teksti tällä vaun mobiilisovelluksella.

Sen verran vaan kun tässä nyt puhuitte niistä mielihaluista.. Mulla ne tuli piiitkästi plussan jälkeen, mulla teki sairaasti mieli turkinpippureita, kirsikkatomaatteja sekä jalapenoja juustosiivun sisään rullattuna.. ;) Muita himoja ei ollut. Saa nähdä nyt et miten seuraavassa raskaudessa. :)

Täällä samoja oireita mitä aiemmin.. Päätä särkee edelleen mut vähän hillitymmin, mieli on herkkä ja väsyttää! Vatsaa vaivaa RUNSAAT ilmavaivat! :D ja yölläkin on nyt pitäny käydä vessassa. Pelottaa vaan et pian mää tipun ja sit sattuu.. :/ Voimia muillekin piinailijoille, tämä on aika hanurista.

Ihan komiasti tuli CUPCAKE! Ja todellakin tää piinailu on HANURISTA!
:DD se tippuminen tulee aina kun ne kuukautiset alkaa, vaikka kuinka yrittäs niin olla realistinen... :/

On: täällä ei voinnissa uutta, paitsi vasenta rintaa pienesti pakottanut... Muuten oireet ennallaan ^ :> toiveet on niin korkeella, niinku ihan varmasti jokaisella teistä :> mä tänää tehny teho siivouksen kämppään et sais jtn muuta ajateltavaa välillä :D eikä tää vau:n mobiili sovellus yhtää helpota ku aina tilaisuuden tullen sitä huomaa kattovansa onko tullut uusia kirjotuksia :p
MUOKS: niin ja rinnat tuntuu joteski turvonneilta O_o

cupcake sähä kuulostat nyt multa oikeestiki mul sama juttu. tosin nyt alkoi jossai määrin tänää oksettaa kunnolla, tuli kurkkuu muttei ulos. mies oli taas niin ihana et oman veljensä edessä piti alkaa aukoo päätä ni alko mulla palaa käämit.

kizu toivottavasti saat plussan kun päätät testata ite jännitän sun ja kaikkien muiden puolesta :)

nyt niitä plussauutisia kehiin tänne ku elmiina ja muutama muu on jo niit antanu ni jatkakaa aaltoa!!! :)

ei hitto tätä pahoinvointia mua oikeest etoo pahemman kerran nyt, reilun tunnin ollu olo et oksennus tulee mut ulos ei ol tullu mitää. saapi nähä onko meillä matkustaja. tää piinailu ja miettiminen on jotai iha hirveetä.

Kaikki tuutte jotka meinaatte testata ennen menkkoja niin HETI kertomaan tänne kuinka kävi! Jännää :) Mä kans latasin sen mobiilisovelluksen kännykkään ja samsungin puhelimessa saa sovellukset hyvin piiloonki jos haluaa. Halusin ite piilottaa siks, kun paljon kaverit räppää mun puhelinta enkä halua että ne tietää mun olevan täällä foorumilla ihan vaan senki takia, että en halua niiden tietävän mun vauva haaveista :)

Mulla tänään vähä vihlo vasemmasta munasarjasta? Meni ohi puolessa tunnissa ja sen jälkee ei ookkaa mitää ollu. Noista ilmavaivoista..mullaki ollut aika paljon niitä ja vatsa toiminu runsaasti! Mut en usko niiden olevan mitään raskausoireita :) Mä oon tosi rennosti ottanut koko kierron enkä osaa enää pettyä vaikka menkat alkais... yritän sitten taas seuraavassa kierrossa enemmän panostaa jos nyt ei onnistuta. Ja vaikka oonki näin tyyni tän asian kans nyt niin mun sisin huutaa kaipuuta lasta kohtaan! Kävin tänään ostoksilla ja ihailin vauvan vaatteita... mutta täytyy osata aatella positiivisesti: Kaikki se plussan saaminen, alkuraskaus jne on vasta edespäin :)

Kp 26. Ei mitään erikoista.

Moikka kaikille! Tsemppiä kaikille tilanteesta riippumatta! <3

Mä kävin lääkärissä rv 9+5 ihan muihin juttuihin liittyen ja sit lääkäri kysy yht'äkkiä, että haluunko, että katotaan jo etukäteen ultralla! :) Tottakai halusin! Oih, kaikki näytti olevan kunnossa! <3 30.8. on se virallinen eka ultra ihan äitiyspolilla <3

Mulla on nyt pahoinvointi alkanu vähän helpottamaan, mut iskias+muut vaivat riesana... Koko ajan tekee mieli KOTIRUOKAA! Lindströmin pihvejä, kaalikääryleitä, makkarakeittoa, spaghettia+tomaattista jauhelihakastiketta, kaalilaatikkoa punajuurisalaatin kanssa! :D yms! :D Tuoksuissa miellyttää kuten aikasemmissakin raskauksissa: bensa, kumisaapas ja perunakellari! :laughing025

Täältä hieman veemäisempiä uutisia.. Kai ne menkat vissiin nyt sitten oikeestikin alkoi. Sen tuhruvuodon jälkeen nyt sitten reippaammin vuotanut ja nipistellyt alavattalla niinkuin yleensäki menkkojen aikaan. Ihmettelen kyllä oikeasti miten ne jo nyt alkoi.. :( Oli niin kova luotto että ne tulee vasta ensi viikolla, kun se ovulaatio päiväkin oli jo selvillä.
En tiedä onko järkeä enää testata ens viikolla, koska nämä ne menkat nyt vissiin sitten oli. Epäilen ettäkö olisi keskenmeno ollut, koska ei mtn hyytymiä vaan pelkkää verta ja nyt se on jopa tooodella kirkasta se veri.. :( huoh.. Saa nähä millon sitä seuraavan kerran tänne kirjottaa nyt sit kun alkaa taas se oviksen metsästys.

Nyt siis oletettavasti kp 3?/25-30??????? en tiedä! "oikeasti" ois nyt kp27/28-30. Mut kai se vaihtu nyt sitten... :BangHead

Muille tsempit ja äkäset tarrasukat matkaan jos plussa tullee!

hienoa kolmassittenkin että kaikki kunnossa molemmilla :)

maicy pahoittelut vuodosta mitä se nyt onkaan sitten tällä kertaa. inshaallah sulla tärppää pian.

on: dpo 9 ja pahoinvointia, väsymystä, ärtymystä, vessas ravaamista jokseenki tiuhaan. yö meni siinä ku yritin nukkua parhaani mukaan ku naapurit mesos häissä eli musiikkia, raketteja, vihellystä jne... ne ei oikeestikaa tunne sanaa kunnioitus ku kiipeilivät katolle ilman mitää varotust pistämää kajarit mein katolle jne.

Hienoa. KOLMASSITTENKIN että kaikki kunnossa <3

MAICY: pahoittelut mikäli kuukautiset >:| (muista merkata womanlogiin) toivotaan josko olis valemenkat? :)

Gatusa: koska ajattelit testata eka kerran? Mä viel harkitsen sitä huomista testausta, et katotaan ;)

kizu mä testaan sit ku pääsen ostaa testin, tosin mun pitäs päästä lääkärissäki käymää kysyys mitäs nyt ku testitulokset on normaalit verikokeist. eli jos kysyy mikä tilanne ni sanon et nyt ois testausajankohta eli en tiä viel. se lääkäri pistäs varmaa mut veri hcg testii samantien, kaikki tosin riippuu mun miehest millo se saa aikaseks viedä mut lääkärii. meil ku on tilanne et usein joutuu oottaa viikkoi ennen ku pääsee minnee ku miehel tulee menoi, niin se oli vikan raskaudenki aikana mikä meni kesken, totes ei se viel ol, en mä nyt voi viedä on kiire jne. nyt esim. mun piti saada lääkepistos toissapäivänä jo eli 3. lääke mut eipä ol päässy käymää otattaas ku miehel kiire.

Kyllä mua nyt pelottaa! Aamulla olin satavarma et menkat alkaa, juilii just siihen malliin. Toiveet ei oo ennää kovin korkealla..

inshaallah menkat ei ala cupcake. niin kaua ku ei verta näy on toivoa.

mun yksi suurimmista toiveista: saada otettuu päikkärit. ei onnistu.

cupcake: Toivottavasti sulla ei ne menkat nyt ala!!!!!

Täällä jo oikeestaan menetetty toivo.. :/ ostin suklaatakiin, tosin 86% ettei nyt ihan mee laihutussuunnitelmat pieleen vaikka sitä muutaman palan ottaiskin.. huoh. Masentanut koko päivän.. Mistä päivästä tuota nyt lähtee uutta kiertoa laskemaan... :/

Takaisin