Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
olispa aikakone bene. mulla viel muutama päivä odotust, aattelin sanoo miehelle että tuo mulle testin ku mä haluun tietää onko ees hailua tulossa. kiitos tsempistä ja tsemppiä piinaviikoille sulle :)

Pikainen omanapa.

Kp 28,huomenna jo 29. Ei juuri merkkejä mistään :) joten ootellaan.... ei harmainta aavistustakaan koska menkat ny sit pitäis alkaa jos alkaa.. oottelen niitä kuitenki tiistaiksi jos sitte haluavat tulla. Oikeastaan olo on tosi rento. Ei ressaa vaik menkat tuliski...tietysti harmittais,mut pakko aatella positiivisesti:)

Onnea Jadelle plussasta! :)

Mä en tule toimeen anopin kanssa. Hän käyttää aina henkistä väkivaltaa saadakseen mut tekemään tahtonsa mukaan. Muutenki hänellä on aina jotain huomautettavaa siitä mitä teen, tai en tee... Mikään ei siis hänelle kelpaa.. Pari kertaa on raivostunut ja haistattanut v***t päin naamaa. Hetken on sen jälkee rauhallista, mutta nopeasti palaa takaisin samaan. :(

nonna inshaallah saat plussan :)

mia harmi että sulla on tuollai anoppi jaksamisia. meil periaattees anoppi ja yksi käly on ainoot joiden kans tulee aidost toimeen kunnolla, kyl tietty hyvin tulee juttuu miehen velien kanssaki mut muutoin on oksat pois.

tääl näköjää ukkonen varmaa lähestyy ku päänsärky pahenee ja mitäpä sain kotiintulolahjaks...valitust valitust valitust ja sit ku mainitsin et on hirvee päänsärky ni viel enemmä valitust ja meteliä... no saisinkoha mä miehen tuomaa huomen mulle sit raskaustestin...on niin malttamaton olo et pakko saada jotai osviittaa mitä odotella eli ti varmaanki sit testataa aamusta mikäli testin saan ku mies menossa apteekkiin huomenna.

Plussatuulia kaikille! Täällä on paljon keskusteltu anopeista. Itse olen onneksi saanut ihan kelpo anopin. Mitä nyt välillä tunkee nokkaansa vähän liikaa muiden asioihin mutta tarkoittaa hyvää. Pääasia että lapsellani on hyvät isovanhemmat. :)
Musicboxille tervetuloa takaisin!
Gatusalla tulossa jännät ajat siellä. :)
Nonna myös testailemaan piakkoin! Plussatuulta myös sinne!
Mia82, kurjaa että sulla on tollanen anoppi. :(

Täällä menossa kp25. Outojen oireiden joukkoon uutena tullut selän jomotus, lihakset on tosi arat ja koko lantion alue ikään kun kiristää. Oon alkanu epäillä että ton 12 kilosen jässikän kantaminen on vetäny mun kropan totaaliseen jumiin. Tätiä odotellessa, ehkä 3-4 päivän kuluessa pitäisi ilmaantua. Testaamista en aio vielä kiirehtiä kun on kierrot heitelly aika paljon ton synnytyksen jälkeen.

Kun nyt illalla otin rintaliivit pois rinnat tuntuivat painavilta ja hieman aroilta kainaloiden alta. Ilmavaivoja on myös ollut koko viikonlopun ja lämmöt romahtivat, oviksesta lähtien ja koko viime viikon lämpö ollut 35,8 ja eilen sekä tänään 35,5.. (olen jostain kuullut että kiinnittymisen aikana lämpö tippuu)

Pidän nyt pari päivää taukoa, palaillen viikon loppupuolella kertomaan jos ja mitä oireita ilmaantunut.

Mukavaa alkavaa viikkoa teille! :)

Huomenta kuumeilijat!
Onnea Jade, tarratsukat mukaan!
Piinailijoita on nyt useita, voi kun jännittää.....!

Meillä oli ne neidin 2-vee synttärit viikonloppuna ja olihan mukavaa ja neito oli NIIN onnellinen monesta lahjasta. Mustia pilviä toi eilinen, mun autosta hävis yhtäkkiä tehot, moottori kyllä käy, mutta se ei vaan liiku...hinattiin sit meidän lähelle huoltsikalle, jossa vielä tehdään korjauksiakin. Iltapäivällä tietää, paljonko maksaa...eipä olis ylimääräisiä rahoja ei, mutta pakkohan se on korjata...

Omaa: kp 28... siis mä oon nyt ihmeissäni. Ensimmäistä kertaa varmaankaan vuoteen ei ole tullut tuhruja näin ennen menkkoja, normaalisti (siis ilman lugeja) on alkanut noin viis päivää ennen tuhrut, nyt ei mitään... ei tuhruja ei menkkoja..... Siis mua jännittää nyt ihan oikeesti, oisko voinut tärpätä oisko oisko.... en haluis vielä testata, kun tammikuussa oli kemiallinen ja silloin putos tosi korkeelta, kun ekaks oli positiivinen ja sit parin päivän päästä (miljoona) negaa...en testaa siis ennen keskiviikkoa näin olen päättänyt..... APUVA......

Ihanaa viikkoa kaikille!

tsemppiä elrei inshaallah saat plussan ja kaikki menee hyvin :)
catsie tsemppiä piinailuun toivottavast on kiinnittymisest johtuvaa :)
aamu tsemppiä ja plussatuulia sinullekin toivottavasti on tärpänny :)

on: 27/29 dpo 11 ja enää ei sit nukuta yötä vaan heräillää pari kertaa et käydää vessas, jostai syystä oviksen jälkee oon ollu täynnä ilmaa välil mietin mistä sitä ilmaa oikei riittää saisin täytettyy varmaa kaasupullon. poikkeus muihin kiertoihin on ettei rintoi arista yhtää. ärsytys on kyl jotai iha huippuluokkaa välil mut johtunee varmaa siitä et on stressaava tilanne itellä, koht alkaa koulu esikoisel, pitäs löytää asunto ja mies haluu kaupunkii nyt muuttaa, kaikki mahollinen yhtäaikaa. huoh sit kaupungis varmaa saa sen loistoajatuksen et alan opettaa englantia. mulle kotityöt on iha tarpeeks, en jaksa leikkii opettajaa.

Vitsit täällä on jännät paikat monella, plussatuulia kaikille!

Nyt menossa kp 8 ja ovista odotellessa. Mitään merkkejä siitä ei ole vielä havaittavissa. Saatiin eilen kasattua uusi sänky ja ostettiin samalla myös uudet patjat. Nyt siis odotellaan innolla, että päästään testaamaan sänkyä todenteolla
:happy112

Hui kun on paljon tekstiä tullunä! Kaikki oon lukenu, kun oon käyny kännykällä katsomassa. :)

Vieläkö kukaan on uskaltanu testata?

On: tein testin su (3+1 aivan liian aikaista tiiän:/ ) nega oli, mutta kaksipvää särkenyt rintoja kauttaaltaan ei pelkkiä nännejä (nekin kyl tosi kipeät!) ja lämmöt on koholla! Norm.36,40 NYT 36.83!!! Mulla ei oo ennen noussu lämmöt ennen menkkoja, MITES MUILLA?? seuraavan testin teen varmaan to kp 30/31. Nyt kp 27/31 toivottavasti ei olis kaikki nää vaan vauvakuumeen aiheuttamat vaivat >:(

BeNe Semmoinen aikakone ois kyllä tosi jees! Välillä vois palata menneisyyteen ja niihin ah, ihaniin hetkiin ja sit kun jotain kuumeisesti odottelee niin vois suoraan rullata siihen! Mäki kaipaisin aikakonetta. Jospa sinulle sieltä se plussa pärähtäis, tsempit! :)

Gatusa Toivotaan että testi näyttäisi kohdallas plussaa. :)

Nonna- Joko oot tehny testin vai maltatko huomiseen? Voi jännä jännää!! :)

Aamu Inhottava jumi :/ Mulla edelleen vaan kiristelee yläselkää ja hartioita. Sunkin puolesta jännittää kovasti, ilmoittelehan sitten kun olet testannut (ellei täti kerkeä ensin, toiv. ei!) :)

Elrei Tsemppejää!! +++

S1N1 Intoa sängyntestaukseen! :love022

ON: Joo, täällä 28/30 menossa, eilen kp 27 tein Davidin r-testin ja ei tartte kauheen fiksu olla jotta osaa päätellä tuloksen.. Negaahan se näytti. Ihan liian aikaisin testasin, enkä mä tiiä mikä iski kun piti saaha kokeilla.. :D Kai ne nuo oireet aiheutti sen vimman. Nyt mulla sit ei olekaan ku CB:n digitesti ja sen kans odotan kyllä viikon menkkojen alkamispäivästä, ellei sit täti kurvaa ennen tätä kylään.

Täällä on kaikki oireet nyt kadonneet taivaan tuuliin, myös ne menkkaoireet! Enempi on semmosia henkisiä oireita, edelleen tuntuu et ei millään jaksas mitään! Ihan on voimat ja kaikki hävöksissä.. Ei oo tissit kipeet, ei oo maha kipee, ei oo pää kipee.. :D Ei tässä enää tiiä mitä odottaa (vai odottaako mitään). Plöh. Ovi tädille on auki..

cupcake toivottavast se täti jättää sut nyt rauhaan vihdoinki ja kaikki muutkin :)

mulla alko hirvee etominen nyt ku tulin suihkusta en tiä mikä on, join vähä vettä ja alko etomaan. päänsärky onneks on helpottan alhamdulillah eli kylmä suihku teki hyvää. ärsytyskynnys super matala.

Kiitos tsempeistä Gatusa!
Ja nyt sitten naiset omaa napaa, pahoittelen! Tilanne taitaa olla se että täti on saapumassa. Nyt illan mittaan on ollu sellasta juilimista alamahassa että viittais vahvasti tätiin. Pikkusen junkii myös alaselästä. Jos täti tosiaan tulee niin pms-oireet oli sitten aikamoiset. Kiva kun ei voi luottaa yhtään omaan kroppaansa vaan tulkitsee kaikki merkit väärin. Raskausoireet ja menkkaoireet muistuttaa liikaa toisiaan, ainakin mulla. :sad001 Todennäköisesti ei ole vappuvauvaa ainakaan ensi vuodelle tulossa mutta nyt vaan uuteen nousuun ja kiertoon! Täytyy panostaa enemmän seuraavassa kierrossa, pupuiltu ollaan luvattoman vähän. Jotenkin tuntuu ettei nyt oikein kumpaakaan huvita. Ehkäpä se tästä piristyy...

aamu toivon edellee että täti ei tule sinne enää vaan plussa mut hyvä että oot asennoitun noin.

tääl ei minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan tai toiseen joten saapi nähä miten käy tuossa viikon mittaan, tänää ei tullu testiä joten saa nähä mikä päivä saan sen, enpä ainakaa testaa liian aikasin jos positiivisest ajatellaa. sainpa tänää vaihteeks kehujakin ni pakko hehkuttaa ku teki mut niin iloiseksi...mies tykkäs ruuasta ja oli niin tyytyväinen.

Nonna: Toivotaan että täti jättää kyläilyt välistä ja plussaa tulee! Ilmoitathan miten käy :)

kizu: Voi että jänskättää sun puolesta!!! :P :P Toivotaan plussia sinnekii!!

Muille kans plussatuulet ja tsempit piinaviikkojen lopuille keillä se meneillään!!

ON: Kp6/24, yk2, korvamittarilla lämmöt 36.8-37.0. Huomenna alkais laskujen mukaan hedelmälliset päivät, tod. näkösesti aloitan testaamisen illasta sit :) Sunnuntaina ois laskettu ovis, mutta katsotaan pitääkö paikkaansa. Tällä viikolla loppuu kesätyöt ja alkaa sitten taas koulun harjoittelut. Syksy meneekin harjoitteluiden parissa. Toivon toki että saisin koulut käytyä loppuun ennen kuin lapsi tulee, mutta katsotaan nyt. :) Kyllähän tuota periaatteessa ehtii valmistua vaikka nyt heti tulisikin raskaaksi. Toki riippuen siitä, millainen raskaus tulee olemaan. Mutta se on sen ajan murhe sitten.
Ukko kulta ehotteli jo oman talon rakentamista!!!!!!! :love2 Ihan itte rupes puhumaan et vuoden päästä myytäis tuo omistusasunto pois ja ruvettas suunnittelleen omaa taloa! Voi että sitä osaa olla "pienestä" onnellinen :)

Maicy voi vähä ihanaa! Mikäs sen parempaa ku rakentaa oma talo ja suunnitella mitä kaikkea sinne tulee ja haluaa! :)

cupcake En aijo testata varmaankaan ennen perjantaita :)

Anteeksi nyt tulee omaa napaa, kaikki oon kyllä lukenu ja oon hengessä mukana!!!:):)

Kp 30 !!!!!!! Perun puheeni, vielä sunnuntaina väitin, että en ressaa tai mitään muutakaan. Tänä aamuna kun heräsin niin enhän minä enään saanu nukuttua...voi tätä jännityksen määrää!!! Oireita? no niitä ei ole muuta kuin, että silloin sunnuntaina alkoi tuntumaan munasarjoissa ja ajattelin heti, että no niin nyt tuleekin pian sitten menkat...no ei oo menkkoja näkynyt mut aina välillä tulee edelleenkin sellasia ovis maisia kipuja tuonne munasarjoihin ja pelkään tosi paljon niiden kertovan menkoista! Ja en oo sitte yhtään varma pitäiskö mun menkkoja alkaa tänään vai vasta huomenna vai vasta kenties torstaina? viimeksi mun kierto oli tuon 32 päivää,mutta melko varma oon, että ovis oli nyt aikaisemmin ja se menkkojen alkamis päivä ois joko tänää tai huomenna..mitä jos ne ei alakkaa?? ARVAKKAA JÄNNITTÄÄKÖ!!!!!!! Oon niin pilvilinnoissa nyt, koska mulla ei oo tullu tuhruakaa joka yleensä alkaa n. 2 päivää ennen menkkoja... oon joka paperin palaa melkein suurennuslasi kädes tihrustanut mut ei sitte mitää!!!! nii ja ei oo mitenkää erityisen märkiäkään päiviä ollut? vai pitääkö niitä ennen menkkoja ollakkaa?Melko kuivalla linjalla menty...

Nyt jos menkat alkaa..tuli ne sitte tänää, huomenna tai ylihuomenna niin tipun pilvenreunalta suoraan syvimpään kuoppaan mikä maa päällä kantaa!! Mä varmaan pyörryn jos saisin plussan testiin!!!!!!!!!!! Siks varmaan pakko tehä se joku aamu kun mieski on kotona. :) jos ne menkat ei tuu.......... ( NE EI SAA TULLA!!! )

Nonna-: Oi mahtavaa!!!!! Nyt kyllä sitten yrität rauhottua ja hengähtää :) Jospa se plussa nyt oikeestiki tulis! <3

Elrei: voi harmi >:/ *halaa*
Nonna-: sama juttu täällä, jos plussaa ei tuu niin pudotus on kova! Niin paljon taas tänää rintoja pakottanu! Ja eilen semmosia napakoita vihlasuja alavatsalla. Toki voi enteillä tätiäkin... :(
On niin vahva tunne (olevinaan) et raskaana olisin....

Takaisin