BeNe Semmoinen aikakone ois kyllä tosi jees! Välillä vois palata menneisyyteen ja niihin ah, ihaniin hetkiin ja sit kun jotain kuumeisesti odottelee niin vois suoraan rullata siihen! Mäki kaipaisin aikakonetta. Jospa sinulle sieltä se plussa pärähtäis, tsempit! :)
Gatusa Toivotaan että testi näyttäisi kohdallas plussaa. :)
Nonna- Joko oot tehny testin vai maltatko huomiseen? Voi jännä jännää!! :)
Aamu Inhottava jumi :/ Mulla edelleen vaan kiristelee yläselkää ja hartioita. Sunkin puolesta jännittää kovasti, ilmoittelehan sitten kun olet testannut (ellei täti kerkeä ensin, toiv. ei!) :)
Elrei Tsemppejää!! +++
S1N1 Intoa sängyntestaukseen!
ON: Joo, täällä 28/30 menossa, eilen kp 27 tein Davidin r-testin ja ei tartte kauheen fiksu olla jotta osaa päätellä tuloksen..
Negaahan se näytti. Ihan liian aikaisin testasin, enkä mä tiiä mikä iski kun piti saaha kokeilla.. :D Kai ne nuo oireet aiheutti sen vimman. Nyt mulla sit ei olekaan ku CB:n digitesti ja sen kans odotan kyllä viikon menkkojen alkamispäivästä, ellei sit täti kurvaa ennen tätä kylään.
Täällä on kaikki oireet nyt kadonneet taivaan tuuliin, myös ne menkkaoireet! Enempi on semmosia henkisiä oireita, edelleen tuntuu et ei millään jaksas mitään! Ihan on voimat ja kaikki hävöksissä.. Ei oo tissit kipeet, ei oo maha kipee, ei oo pää kipee.. :D Ei tässä enää tiiä mitä odottaa (vai odottaako mitään). Plöh. Ovi tädille on auki..