Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvä vinkki gatusa!!!

Mulla vuoto pahentunut huomattavasti. Taidan uskoa että pieni on liian heikko jaksaakseen jatkaa kasvua :(

voi ei liinu, voimia sinulle, onko sulla alkanu kivut? toivottavast ei menis kesken vaan pikkunen taistelis kunnol.

Voi liinu, on kyllä inhottava toi sun tilantees. Kunpa se nyt ratkeis, edes suuntaan tai toiseen, ettei tarttis koko ajan stressata ja ahdistua ja jännittää ja miettiä. Toivon kuitenkin todella todella kovasti, että kyse ei olisi keskenmenosta! Hirveästi voimia sinulle! :hug013

Gatusa, joo tyhjästä on paha nyhjästä. Mut toivottavasti saitte vatsat täyteen. Pidän peukut pystyssä että saatte sen omakotitalon sopivalla vuokralla.

OmenaPossu, ymmärrän kyllä että pelottaa ja kaikkea. Ei ollut missään nimessä tarkoitus vähätellä sitä. Toivon vaan, että saisit labrasta plussan.

Voi ei liinu. :( Onneksi sentään ne kamalat kivut lähti. Toivon sydämestäni ettei tule keskenmenoa ja vuoto lakkaa. Paljon voimia sinne.

Kolmassittenkin, toivottavasti keskiviikkona onnistuu paastoarvojen ottaminen. Kurja ettei se onnistunutkaan vielä. Ja toivottavasti olet terve.

Onnea opiskelupaikasta elmiina. :> Vai kuinka stressitön pystyt olemaan. Hatun nosto sille. Pitäkää hauskaa pyörämatkalla.

Kiva kuulla että matka onnistui Allison. Ja kiva myös että täti vihdoin saapui sinne. Plussa olisi tietysti ollut parempi, mutta pääsit ainakin odotuksesta seuraavaan kiertoon.

Vauvanruokapurkista saa muuten myös hyvän kannellisen astian, jonka likaamista ei tarvitse surra. Ja ne hedelmä/marjasoseet on hyviä näin aikuisenakin. :>

kiitos vargynja juu saatii syödäksemme, mies meni veljenpoiknsa kans kattoo jotai taloo...nii mulla kun ei ole asiaa mukaan, pitää laittaa ruoka jne. ja tääl mun näkeminen nostaa vuokraa aina vähintää 20dinaaria.

no jotai positiivist, sain villatakin takakappaleen valmiiks ja oikee etukappae on työnalla :)

Vargynja juu en ottanutkaan sitä vähättelynä, oli vaan pakko päästä purkaan se mitä päässä liikkuu, kun ainoo kaveri kelle oisin voinu kertoo face-to-face mun epäilyistä, saan kyllä unohtaa, kun sillon ku poikaa odotin se oli heti juorunnu siskolleen ja äidilleen että tein positiivisen testin, niin en haluu et tällä kertaa koko muu suku tietää ennen mun omaa äitiä..
ja toi sose purkkihan on loisto keksintö.. just meinaan heivasin pari poitsun purkkia roskikseen, taidanki toisen käydä nappasemassa sieltä ja pesasta :)

ON: huominen jännittää jossain määrin ja kas kummaa kun mua ei väsytä ja hirvee vessahätä jo nyt :O mikäköös siinä on et normaalisti mua ei yöllä tällee pissatuta, mut nyt tietty ku ei sais..

LIINU: Toivottavasti kaikki päätyisi parhain päin. :/ Toisaalta, jos pikkuinen ei ole elinkelpoinen, niin on hyvä, että luonto hoitaa sen ajoissa, vaikkei se toki mukavaa ole. On se äidille vauva jo, vaikka vasta alkio onkin. Mutta elävä se on sekin. Ja helpompaa sinulle, jos menee kesken aikaisessa vaiheessa. Pidän peukkuja, ettei olisi kuitenkaan keskenmeno, vaan pikkuinen jaksaisi sinnitellä ja vuoto johtuisi jostain muusta.

Muiden päivityksiä en nyt muista, joten pahoittelut, jos jotakin pitäisi muistaa.

ON: Tänään gynekäynti. Saa nähdä onko yhtään "elinkelpoista" munasolua kehittynyt. :) Toivotaan parasta. On ollut rankka juhannus ja tämä vko. Oltiin pe ja la miehen kanssa raivaamassa meidän tulevaa kesämökkiä, su mulla alkoi tenniskurssi joka jatkuu perjantaihin asti. Ainakin on tarjennut pelata :D Liianki hyvin. Tänään vielä illalla toiset tennisreenit, kun ilmottauduin toisellekin kurssille, joka jatkuu ympäri vuoden. :) Isäntä nimesikin mut Sharapovaksi. Heh. Sille tasolle on vielä matkaa, mutta hiljaa hyvä tulee. Olen jopa positiivisesti yllättynyt, että kunto on kestänyt. En nimittäin ole juuri edes lenkillä käynyt viime aikoina. :) Suosittelen kaikille. Tennis on kivaa, eikä vaadi edes voimaa, vaikka voisi luulla. Se on tekniikkalaji, eli maila tekee työn ;)

heis kaikki, mitäpä teille kuuluu?

mia82 toivottavast ois kehittyn munasolu joka on elinkelponen ja saisitte tärpin :)

mitenkäs liinu voi onko vuoto lakannu vai onko tilanne mikä?

on: ovis näemmä parin päivän sisää ku juilii siihen malliin. tässä on muutto edessä iha näinä päivinä kaiken lisäks, löydettii talo ja saatii se, tosin miehen pitää pestä ja maalata se, maalit pitää ostaa ite lisäks pitää rakentaa ite aita ku vuokranantaja ei aio osallistua mihinkää kuluihin. pihaa on 500m, talo on 3h+keittiö vissii, en ole nähny sitä ite, nään vast ku mies maalannu ja pessy talon. no ranta on lähellä sentää ja omistaja sano että saan tehä pihalle mitä haluan ku mies kysy et saako viljellä, istuttaa jne.

Gatusha vähänkö kiva että löyty käypänen asunto vaikka miehesi joutuukin sitä vähän laittelemaan ennen kun pääsette muuttamaan.

Mia82 tsemppiä! Tulethan pian kertomaan uutiset, toivottavasti hyvät ^^

Liinu voi sinua ): niin toivon pienen alkusi puolesta että verenvuoto olisi hänelle vaaraton.

ON: Perin kummallinen tuntemus mahassa. Ihan niinku ois repullinen kiviä KP24 / 32-34.
TJ 8 ... Kyllähän tää piinailu tälleen vielä toistaseks menee mut perjantaina alkaa loma D:
Kaikki-tänne-heti-nyt-ihmiselle oottelu on kyllä yhtä tuskaa :bounce

Moikka kaikki!

piialle kovasti onnea plussasta!!!

Seuraa törkeää omanapailua! Elikäs siis tein toisen raskaustestin juhannusaattoaamuna ja mun mielestä oli negatiivinen, tosin olin havaitsevinani testiviivan kohdalla hienoista väriä, mutta laitoin kuvittelun piikkiin. No onneksi, en jussina juonut yhteensä kuin kaksi vajaata skumppalasia, koska eilen tuli sitten selkeä plussa, ei kylläkään kontrolliviivan vahvuinen, mutta selkeä. Nyt on pelko persiissä, kun aikaisemmista raskauksista plussa on tullut selkeästi aiemmin (tosin molemmat olivat kaksosraskauksia) ja muutenkin on TOSI oireeton olo. Mietin, että olisikohan minulla mahdollista päästä varhaisultraan neuvolan kautta, kun takana on se kkm..... En ole oikein uskaltanut suhtautua asiaan miitenkään vielä.... APUA!!!

mewwi juu onha se kiva, sit mun pitääki miehen kans nikkaroida vähintää 2m korkee aita mein ja vuokranantajan pihan välille, onneks se on tuttua puuhaa ja sit pääseeki istutuspuuhiin eli vesimelonei, hunajamelonei, kurkkua ehkä, puutarha pitää laittaa, kasvimaa kuntoon, mies haluu kanoi ja lampaita...eli pitää rakentaa aidat kasvimaan ympärille. piha on kyl tehtävä kauniiks mä en haluu nähä pelkkää hiekkaa, kukkia pitää kasvattaa ainaki kans et sa väriä ja mul on sunnitelmat valmiina :)

hohhoijaa eilen tuli sit kokattua oikei kunnolla ku mies toi veljenpoikansa kans raaka-aineita. tein kasvispataa mikä oli oikeestiki herkullista. eipä tartte kokata tänää muuta ku keittää riisiä. miehen veljenpoika oli aluks et ei hänel ol nälkä mut tietäen millast hänel on kotona totesin että sinähän syöt ja kun kerran poika tykkäs ruuasta ni ottipa lisää, parka on pitkä la laiha ku nälkävuosi, äiti ei oikei välitä lapsistansa eikä isäkää parat syö jos on jotai mitä syödä ku vanhemmat taistelee kokoajan eikä äiti halua palkastansa ostaa mitää ruokatarpeita kotiin. no ainaki eile sai ravitsevaa ruokaa, no tänää sit varmaa taas ruokavieraita veikkaisin kun veljenpoika meni setänsä kans töihin, välil tuntuu et ois enemmänki lapsia ku yritän saada miehen veljen lapsia oikeelle tielle ja opetettua käytännöllisiä asioita. lisäks välil tullu ruokittua myös miehen veli vaikka heillä käydessä mein esikoiselle ei tarjota mitää mut jos mä oon mukana ni kyllä langon vaimo on niin mielinkielin, aina löytyy jotai ja sit pitäs saada jutella mun kans vaikka levitti törkeetä valhetta työpaikallansa musta ja mun miehestä, ongelma vaa on se et hänen aviomies on samas paikas töissä ni kuuli kaiken ja kerto meille eli se mielistely ei oikei toimi.

onnea helmiäippä plussasta mahtavaa!!! :) kyllähä sä voit kysellä neuvolast jos mahollist saada lähete tarvittaes vaik vähä sävellät että laittavat. kerrot kkm:sta ja tarvittaes vähä vaikka sanot et outoi kipui jne. eiköhä ne pistä lähetteen.

onnee plussasta helmiäippä :)

mä täällä odottelen ja jänskään, et koska voin soittaa tuloksista :D ja joo edelleen toi ukko höpisee sitä erilleen muuttoo, niin mikäs siinä sitte aletaa asuntoo ettii ja täytyy taas varata lastenvalvojalle aikaa ja huoh.. nooh oon raskaana tai en, mut pidän sanastani kii ja meidän suhde loppuu kun osoite muuttuu piste!!

Hei!
Taidan jättää tämän ryhmän.
Asiat on hyvin, mutta ei ole mielenkiintoa kirjotella tänne mitään koska ilmeisesti joku tuntee minut tällä nimimerkillä ja ei ole kiva että mun asiat menee toisten korville :/
Ottaa tosi lujaa päähän, mutta seurailen sivummalla teidän juttujanne.
Onnea kaikille plussanneille ja oikein kovasti tsemppiä kaikille vauvayrityksiin <3 <3 :)

oma napailua;

täällä myös odotellaan helmikuun 2014 vauvaa <3 ja hei, rupesin itkeen puhelimessa sille sairaanhoitajalle ku oon niiiin onnellinen :D

ja musicbox ikävää että sellaisia "juorukelloja" on :/

voi ei omenapossu mikä sun miestä vaivaa oikein? toivottavasti tulokset on mieluisia kun saat soittaa. no parempi yksin lapsen/lasten kans kuin huonossa parisuhteessa, siinä vaa lapset kärsii lopussa ja niin itekin. oikea asenne sulla kyllä eli ei sitä soutamist ja huopaamist kannata jatkaa loputtomii ja jos kerran mies haluu erillee ni kantakoo seuraukset oma on häviönsä.

ONNEA omenapossu plussasta varmast oot onnellinen ku lasta oot toivonu meinaatko kertoo miehelles että oot raskaana, saapi nähä miten reagoi.

musicbox harmi että joku on juorunnu susta, toivottavast jossai vaihees tulet taas kertoon kuulumisia, on tosi kauheeta ku joku juoruaa kaikille asiat mitkä ei muille kuulu, tääl on tarkotus tsempata toisia ja tukea
EI KERÄTÄ JUORUJA JOSTAI TUTUSTA JA KERTOO ETEENPÄIN.

on: vaatteet pakattu taas kerran ja nyt ootan et parin päivän pääst päästää muuttaa, pari laatikkoa ku mies tois ni sais tavarat niihi ku mein yks laatikko on hajalla.
täytyy sanoo et tää kierto kyl jänskättää aika paljon ku jos ovis parin päivän päästä ni menkat alkaa ramadanin alus ja sillo ei saa paastota toisaalta jos ei menkkoi näy ja tulee plussa ni tuskinpa sittenkää paastoan koska en halua vaarantaa pienen terveyttä ja joudun syömää lääkkeit josko pikkunen pysyis matkas sitte. on kyl alkan kunnon juilinnat eli ovis on koht oven takana alkaa olla tutut tuntemukset mikä on positiivista.

Gatusa se on itse herra täydellisyys joka tekee kaiken aina oikein, jonka johdosta mua on hyvä syyttää aivan joka asiasta mikä menee pieleen.. elikkä tyypillinen kusipää!!

Takaisin