Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Piia!! Ja omenaPossu, hyvä että saitte asiat selvitettyä :)

On: tosiaan, otin hormonikierukan pois 19.5 ja jos oisin rv 6+4, olisi pitänyt hedelmöittyä 21.5.. Vuosin tällöin vielä kuin seula - joten en usko sen olevan mahdollista.. Tuota kohdun kokoa monisikiöisissä raskauksissa aloin miettiin.

Taas vuosin yöllä - kirkkaan punaista verta pari lorausta.. Nyt pyyhkiessä vanhaa vertaa - johtuiskohan nyt eilisistä sisätutkimuksista...

Liinu, katsoiko alkion mitat? Ei kai kohdun koko ole niin tarkkaa, vai onko?
Minäpä tikutin tänään negan, jihuu. Ei kai vielä ois ihan saanut, mutkun vuoto ohi ja kiire ja semmosta... Eli nyt olis km ohi ja taas lähtöpisteessä, helpotus :dance008

Ompa sivuilla ollu vilinät. Hyvää juhannusta vielä näin jälkeenpäin

Onnea Piia84 <3 ihana lukea plussa uutisia.

Liinu2013, sinua olen jännityksellä "seurannut" toivottavasti kaikki on hyvin.

Ninnuriini voi harmi että se meni näin, hirveän monta peukkua puolestasi ja onnea uuteen kiertoon (:

Elmiina äiti oottaa hirveästi että saisi jo lapsenlapsen, ja siksi asiasta oon ollu ihan hiljaa kun en kestäisi sitä mahotonta hössötystä :b parhaalle kaverille kerroin kuumeilusta, mutta sanoin kuitenkin että ehkä ei vielä ole meidän aika.

Kolmassittenkin hah mikä runo :D miulla oli myös ovis nyt juhannuksen tienoolla, piinaillaan yhdessä (;

OmenaPossu voi teitä ): onko ongelmia mahdollista puhumalla vielä selvitellä?

Chipmunk86 toivottavasti tätisi tulee ja menee onglemitta, onnea uuteen kiertoon!

OmaNapa:

Nyt KP21/32-35. Yritin seurailla tikkujen kanssa ovista, mutta nipin napin sain kontrolliviivan kanssa yhtä tumman viivan aikaiseksi toissapäivänä, ja siitä se sitten alkoi haaleta /: riittääkö se merkkaamaan oviksen? Peitto kuitenkin on heilunut aina kun mahdollista, melkein koko viikon 2x päivässä ja eilen peräti kolmesti :D mie oon ihan poikki vaan mies kertoi että moiset treenit olevan enemmän kun tervetulleita :happy093
Nyt ei sitten auttais kun piinailla /: melkein kaks viikkoo mahollisten menkkojen alkuun.

Ilmeisesti ei saanut alkiosta mittaa vaan pussista - näin ymmärsin ainakin.. Meni aikaa ennen kuin näki edes alkion! Siksikin mielestäni sopis tilanteeseen 5+0 paremmin! Ensi viikolla pääsen gynen puolella varmistukseen kasvaaki, sykkiikö jne ja meinaan käydä pyytämässä hcg:n myös. Vuoto saas loppui. Kovia kipuja alamahassa oikealla/nivusessa, mutta yritän nyt tsempata itteni uskomaan että kasvusta johtuisi :/

Onnea negastasi! Jos näin voi sanoa, ainakin pääset toiveiden tielle jälleen <3

Mewwi^^ joo kyl tää tästä, on meillä isompiakin riitoja ollu ;)

ON: edelleen kp36/31. maha kipuja ja juilintaa sekä turvotusta esiintyy päivittäin, mutta siis mitä ihmettä tää oikeen on :O haluisin jotenki pikku hiljaa alkaa elätteleen toivoo, että jos sittenki oon raskaana, mutta se viime kertanen kierron venyminen oli jo kova kolaus, niin taidan pysyä "kyllä ne menkat kohta alkaa"- linjalla..

saadaan olla tiistaihin asti pojan kanssa kaksin, kun ukko läks talon (ja koira) vahdiks äitilleen :) kyll me sitä varmaan huomenna sipsutetaan moikkaan kun vaan kilometri matkaa, mut tänään ei jaksa xD

Kiitos kaikille teille ihanaisille :)

mää on nyt heti täällä taistellu netin kanssa ja ettiny täällä näitä paikkoja jotka tekee alkuraskauden ultria, tietääkö kukaan pohjanmaalla ( tai lähi"lähi"alueella asuva) paikkoja? onko muitakin kuin terveystalo ja mehiläinen (vaasassa tataa nämä olla)?? hintaluokkaa? olen ymmärtänyt kyllä ett vaihtelevuutta hinnoissa löytyy. yleensäkkin kommentoitia asian suhteen, mihin kannattaisi mennä,missä saa palvelua??... pitää jo nyt varata jotta saa mahdollisen HALUTUN vapaapäivän miehen kanssa yhdessä näin kesälomien aikaan :)

Ompas jäänyt tänne kirjoittelematta kun ollaan oltu möksällä vaan, netin ulottumattomissa.. Ja muu aika meneekin sitten häävalmisteluita tehdessä.

Onnea onnea onnea plussanneille!! :) Täällä pissattiin viime maanantaina nega ja tiistaina tulikin tätsy poikkeamaan. Ei siinä muuta kun uuteen yritykseen jälleen. Nyt on toisaalta kivakin että meillä häät lähestyy ja se pitää kiireisenä töiden ohella, josko se auttaisi tärppäämään kun ei ehdi stressailemaan raskautumisesta.

Jotenkin vähän ontto fiilinki vaan, kun kuulin vasta että miehen sisko oli pamahtanut vahingossa paksuksi tässä tovi sitten ja päätyi lopulta keskeytykseen. Jotenkin hassu olo tulee kun itse toivoo niin kovasti että tuollanen "vahinko" kävisi itsellekin. Mutta eiköhän se sieltä, ennemmin tai myöhemmin!

Tulipa taas urakalla ihan omaa stooria.. Vähän piti saada avautua taasen!

OmenaPossu, hienoa että saitte taas välejänne hieman parempaan suuntaan. Toivottavasti ne korjaantuu pian kokonaan. Ikävää, kun täti tuolla tavalla odotuttaa itseään. Toivottavasti se pian tulee tai mieluummin plussa.

Onnea Piia! Ja paljon tarrasukkia. ^^ Toki saat olla täällä juttelemassa meidän kanssa niin kauan kuin haluat.

Onnea uuteen yritykseen Ninnuriini. Toivottavasti se tällä kertaa päättyy onnellisesti.

Mewwi, itelläni ei ole ovistikuista kokemusta mutta musta olen lukenut muiden juttuja, että testiviiva ei ole missään vaiheessa yhtä vahva kuin kontrolliviiva vaikka on ovulaatio. Onnea oviksen hyödyntämisestä. :>

Onnea Kolmassittenkin hyödynnetystä juhannuksesta. ;) Tsemppiä piinaviikoille.

Pahoittelut tädistä Mewwi ja onnea uuteen kiertoon. Millon häät on tulossa? Varmaan ihana järjestellä niitä. :> Itellä ainakin oli, vaikka vähän kiireistä ja stressaavaakin. Jotenkin julmaa, että ne jotka ei lasta halua saa vahingossa ja me jotka halutaan ei millään. :\ Epäreilua, mut kyllä meilläkin vielä onnistaa.

ON ei mitään erikoista. Viikko vielä odotettava. Jotenki on fiilis, että ei varmaan ole tärpännyt. Pessimisti ei pety vai mites se meni. Varmaan jossain kohtaa fiilis on päinvastainen. :D Mut yritän ainakin olla kuvittelematta oireita.

kiitosta tsempeist kaikki, ovist saa viel oottaa vähä aikaa ja taitaa muutto isompaa ja parempaa kotii olla ees kuun vaihtees vuokranantaja muuttaa ramadanin jälkee tokan kerroksen asuntoo kun menee naimisiin ramadanin jälkee mut me asuttas ekas kerrokses ja siin on pieni piha molemmil on omat ovet joten rauha ja yksityisyys löytyy:) mitä neulommisee tulee ni oon sellai kokeilija luonne.

ONNEA piia plussasta tonnikaupalla tarrasukkia ja kertoileha kuulumisia meille jatkossakin :)

Liinu toivotaan nyt että vuodot johtuivat ihan vaan petipuuhista ja sisätutkimuksista ja että seuraavalla tutkimuskerralla jos selviäis enemmän ja näkyisi pikkuinen syke. Voimia sinne!

Ninnuriini onnea negasta! Ja onnea kovasti uuteen yritykseen!

Mewwi oon kans ymmärtäny, et ei se testi viiva aina tule niin vahvaksi kuin kontrolliviiva, vaikka niin ne testit lupaakin. Ite ainakin pidin sitä vahvinta viivaa plussana, ja hyvinhän tässä kävi :D Mutta tsemppiä piinaviikoille! Toivotaan että tärppi on käynyt!

Omenapossulle edelleen voimia täältä. On kyllä jännittävä ja hermoja raastava toi sun tilantees. Toivotaan nyt että oireet ja tädin viipuminen johtuis raskaudesta, mutta kyllähän sitä jo pikkuhiljaa varmasti toivoo, että tulis edes se täti, ettei tarvitse epätietoisuudessa elää.

Kolmassittenkin tsemppiä piinailuun!

Susu pahoittelut negasta ja tädin saapumisesta, onnea uuteen kiertoon! Millonkas teillä on häät tulossa? Me oltiin ehditty lyödä miehen kanssa hääpäivä lukkoon, ens kesäksi vasta, juuri ennen kun saatiin tietää raskaudesta. Nyt onkin jännää, kun laskettu aika on 4 kk ennen häitä.. :D Tuleepi kiireinen ensimmäinen puolisko ens vuodelle.

Vargynjalle voimia piinailuun!

Heips kaikille :)
Me palailtiin tänään mökiltä ja oltiinkin siellä keskiviikosta asti. Puhelimella oon käymy teidän juttuja lukemassa, mutta sitä kautta ei anna kirjautua,joten vastailemana ei pääse ja tuntuu liian aikaavievältä lukea neljän päivän kirjotukset uudelleen, joten kommentoinnit jää tällä kertaa vähän vähemmälle, mukana ajatukissa ja menossa joka tapauksessa :)

Liinun tilannetta olen seurannu kovasti ja mietin myös että olet varmasti itse oikeassa laskujesi suhteen, eikä sykettä olisi tosiaan pitänytkään vielä näkyä. Eikös se niin mene, että niillä joilla raskaus/raskauksia jo takana, niin kohtu "muistaa kasvamisensa" eli venyy nopeammin ja tästä syystä toista tai komatta etc. odottavilla raskaudet alkaakin usein näkymään aiemmin kuin esikoistaan odottavilla. Voisiko jostain tällaisesta olla kyse jos kohdun koosta jotain päättelivät?
Epätodennäköiseltä kuulostaisi että olisit raskautunut kesken vuodon heti kierukan poisoton jälkeen, onko sellaiseen pupuilun suhteen edes mahdollisuuksia?
Eiköhän siellä ole kaikki ok, näin uskon ja kovasti toivon :)

Ninnuriinille kovasti tsemppiä uuteen yritykseen!

Vargynjalle tsemppiä piinailuun :)

Piialle valtaiset onnittelut plussasta! :))

Täällä odotellaan ensi ke olevaa ultraa kuin kuuta nousevaa! Oireita ainakin on kovasti, mutta eipä ne loppunu viime kerrallakaan. Kovasti yritän uskoa että sitkeä pikkuinen näkyisi ja kaikki olisi hyvin :)

Tyttötiikeri nimenomaan!! tosi rasittavaa vaan odottaa kauhulla että koska ne vuodot alkaa, alkaako ne ollenkaan vai soitanko labraan, jos soitan labraan ja käyn antaan näytteen ja soitan iltapäivästä tuloksia jos se on nega, niin koska ne vuodot sitte muka alkaa ja mitäs sitten jos se onkin positiivinen, niin miks mulla ei sitte oo oireita? onko se tuulimuna, vai kohdunulkonen :( ja joo ne oireet on erillaisia ja eri vahvusia, mut pyörii vaan mielessä koko ajan se kun pojasta joutu jatkuvasti yökkimään ja koko ajan huimasi, ja nyt ei ole kuin pieniä niin menkka kuin ihan raskausoireitakin,, huoh..

ja tähän itsekkyyteni päätökseksi vielä ison isot onnittelut Piia plussasta :)

Tsemppiä Liinulle!
Mutta eikös ole vielä liian aikaista uudelle ultralle? Jos viikkoja noin viisi, niin ei sielä edelleenkään sitä sykettä näy ja huoli jatkuu? Mut jospa eri lääkäri osais kattoa noi viikot uusiksi :)

Pääsen samalle lääkärille nyt ma ja pe (sitten muutan eri paikkakunnalle!).. On sitten saman lääkärin arviot ja tulokset.. Toki nyt se hcg tulos jo määrittelee kovasti :/

Anteeksi muuten omanapaisuuteni - tässä välissä tuntuu ettei muuta olekaan :( lupaan palautua, kävi miten kävi :)

Mia82 onnea keskiviikoiselle gynelle. :)

Minkas itse lasken uuden kierron alkaneeksi kunnon vuodosta. Yleensä menkat on alkanut kunnolla samana päivänä kuin tuhruilu on alkanut, joten ei ole tarvinnut alkaa päiviä arpomaan. Nyt kun parissa edellisessä kierrossa on muutaman päivän tullut siteeseen pari tuhrutippaa niin ne olen laskenut mukaan vanhaan kiertoon. Myös tuo FF jättää ne "spotting" päivät mukaan laskelmiin ja kun se "light" vuoto alkaa niin alkaa uudestaan kiertolaskenta.

Gatusa onnea oviksen löytymiseen ja hyödyntämiseen. :) Hienoa, kun osaat noin neulomisohjeita improvisioida. :) Minulta se ei kyllä onnistuisi. Ihana kun mieskin suli käsittelyssäsi. :) Tie miehen sydämeen kyllä käy vatsan kautta. :)

Late- hurjasti tsempiä torstain neuvolaan. :)

OmenaPossu hyvä, että miehen kanssa rupeaa helpottamaan. Miehet on kyllä omiaan päästämään suustaan pahastikin kun tarpeeksi suuttuu. :) Toivottavasti saisit plussan eikä tuo kierto turhaan noin veny. :)

Piia84 aivan hurjasti onnea plussasta!!!! :excited001 :) Oon niin HAPPY puolestasi!!! :) Nyt tarrasukkia ja vauvaliimaa rutkasti matkaan mukaan. :) Ehkä täältä joskus yksi kadeperse tulisi jossain vaiheessa perässä. :smiley-ashamed005 :laughing002

Mewwi^^ uskoisin, että onnistuit oviksen bongaamisessa. :) Minäkin olen ymmärtänyt, että ei aina niihin tikkuihin yhtä tummaa viivaa saa kuin kontrolli, mutta silti ovis on tapahtunut. :) Tsemppiä piinailuviikkoihin. :)

Kolmassittenkin<3 ihanaa kun siellä on mökkeily maistunut. :)

Vargynja tsemppiä viimeiseen piinailuviikkoon. :)

Liinu2013 omanapaile niin paljon kuin huvittaa. Uskon, että en ole ainoa jota mietityttää miten siellä tilanne etenee. Hurjasti tsemppiä sinne, että kaikki olisi kunnossa. :)

Omaa: kp 5/28 menossa ja yrityskerta 5 lähti käyntiin. Nyt vain näyttäsi heti alkuun heti siltä, että tämä kierto jää hyödyntämättä. Lähden perjantaina viikon reisuun ja tottakai se ovis on kesken siellä reissua ja miekkonen kotona. :sad001 Eipä taida ne simppaset melkein viikkoa siellä sinnitellä, vaikka juuri ennen reissua peittoja heilutellaan. :sad001 No toivottavasti sitten sitä seuraava kierto menisi nappiin. :)

piia84 Paljon onnea plussaamisesta! Ja paljon tarrasukkia matkaan! :)

OmenaPossu Miehet. Ne kun päästävät suustaan kaikenlaista...myös me naiset ollaan välillä vähän hankalia! :) Toivottavasti saat sen plussan!!

OMANAPA: Kp5 menossa!! Täti siis saapui torstaina paikalle ja mieli oli niin maassa, että tuntui kuin sekoaisin joten pysyttelin hetken pois täältä ja aijon jatkossakin olla vähemmän netissä pyörimässä sillä se vaan lisää mulle ressiä ja mulle tulee suorituspaineita kun luen vaan kuinka toiset plussailee vaikka se siis ihana asia onkin! Käyn kyllä täällä ja aina samalla kirjoittelen jotain, mutta vähennän hieman vierailujani :) YK3 siis menossa ja en aijo nyt ostaa ollenkaan mitään ovistikkuja tai raskaustestejä kaappiin valmiiksi. Omenaviinietikkaa olen juonut n. joka toinen päivä (KUKA OIKEESTI SAA SITÄ KURAA ALAS?!NIIIIIN PAHAA!!) ja greippimehua alan juomaan joka päivä ainakin 2-3 lasillista :) ja joskus jopa syön greippejä..siinä on minun tämän kiertoni yrits taiat.

kiitos chipmunk86 :) totta tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.

eile tuli purettua tuntoi illal miehelle, tais mennä muutamaks minuutiks viesti ainaki perille. tänää jatkuu kodin metsästys, miehen tuttava kerto yhest talost jossa lääniä. se mistä kerroin aiemmi on liian kaukana, 20km kaupungist. tänää ruoka voi maistuu ok mut mutta näyttää köyhält, mies ei eile ostan mitää raaka-aineit, vain mausteita. no onneks on kananmunia, kypsennän niit ruokaa ni eiköhä maistu eli improvisoidaan :)

Takaisin