Mia82 onnea keskiviikoiselle gynelle. :)
Minkas itse lasken uuden kierron alkaneeksi kunnon vuodosta. Yleensä menkat on alkanut kunnolla samana päivänä kuin tuhruilu on alkanut, joten ei ole tarvinnut alkaa päiviä arpomaan. Nyt kun parissa edellisessä kierrossa on muutaman päivän tullut siteeseen pari tuhrutippaa niin ne olen laskenut mukaan vanhaan kiertoon. Myös tuo FF jättää ne "spotting" päivät mukaan laskelmiin ja kun se "light" vuoto alkaa niin alkaa uudestaan kiertolaskenta.
Gatusa onnea oviksen löytymiseen ja hyödyntämiseen. :) Hienoa, kun osaat noin neulomisohjeita improvisioida. :) Minulta se ei kyllä onnistuisi. Ihana kun mieskin suli käsittelyssäsi. :) Tie miehen sydämeen kyllä käy vatsan kautta. :)
Late- hurjasti tsempiä torstain neuvolaan. :)
OmenaPossu hyvä, että miehen kanssa rupeaa helpottamaan. Miehet on kyllä omiaan päästämään suustaan pahastikin kun tarpeeksi suuttuu. :) Toivottavasti saisit plussan eikä tuo kierto turhaan noin veny. :)
Piia84 aivan hurjasti onnea plussasta!!!!

:) Oon niin HAPPY puolestasi!!! :) Nyt tarrasukkia ja vauvaliimaa rutkasti matkaan mukaan. :) Ehkä täältä joskus yksi kadeperse tulisi jossain vaiheessa perässä.
Mewwi^^ uskoisin, että onnistuit oviksen bongaamisessa. :) Minäkin olen ymmärtänyt, että ei aina niihin tikkuihin yhtä tummaa viivaa saa kuin kontrolli, mutta silti ovis on tapahtunut. :) Tsemppiä piinailuviikkoihin. :)
Kolmassittenkin<3 ihanaa kun siellä on mökkeily maistunut. :)
Vargynja tsemppiä viimeiseen piinailuviikkoon. :)
Liinu2013 omanapaile niin paljon kuin huvittaa. Uskon, että en ole ainoa jota mietityttää miten siellä tilanne etenee. Hurjasti tsemppiä sinne, että kaikki olisi kunnossa. :)
Omaa: kp 5/28 menossa ja yrityskerta 5 lähti käyntiin. Nyt vain näyttäsi heti alkuun heti siltä, että tämä kierto jää hyödyntämättä. Lähden perjantaina viikon reisuun ja tottakai se ovis on kesken siellä reissua ja miekkonen kotona.

Eipä taida ne simppaset melkein viikkoa siellä sinnitellä, vaikka juuri ennen reissua peittoja heilutellaan.

No toivottavasti sitten sitä seuraava kierto menisi nappiin. :)