Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnittelut täältä myös helmiäipälle ja omenapossulle !:) Samalla myös omenapossulle pahoittelut kököstä miehestä... jospa se siitä selkiintyisi... vai onko sanonut mitään tulevasta mahdollisesta perheenlisäyksestä?

Musicbox, mistähän noita idiootteja oikein tosiaan riittää... Ei mulla ainakaan mielenkiintoa tonkiä tuolla tavoin toisten henk.koht. elämää ja levitellä niitä vielä ympäri kyliä. Ei vaan voi tajuta ei.

Täällä mennään samoilla mitä aiemmin. Odotellaan ja odotellaan... PIeni huoli koko ajan kuitenkin päällä. ja on se kumma että se pyörii vaan koko ajan mielessä, vakka mitä yrittäis :D ihan itteensäkkin turhauttaa välillä, ja sitten taas ei!! woe elämänkevät...

Testaan aamulla heti ja jos ei mtn niin ehkä viel vkl :) Mähän en testannu ovista menkkojen aikana ja mun kierrot on ihan sekasin. Jos ovuloinki sillon niin puuhailtiin 13 pvää sitten. Ja sen puuhailun jälkeen tuli viel 5 pvän päästä tuhrua. Apua jos tää oliski tärppi! No ovis ainakin jos ei tärppi, tuli ovistestistä vahva viiva tnä :) Joten haamu myös voi olla oviksen hämäämä...

Kiitos Vargynja ja Nyytti

Haave mie tikutin tässä kierrossa ensimmäistä kertaa. Aamupissa ja mukiin meni :D Seittemän tikun paketti mistä kaks jäi käyttämättä.

päivä 1: Ovulaatiolaskurin antama ensimmäinen päivä (kp15/32-34) - ei viivaa
päivä 2: (kp16/32-34) - ei viivaa
päivä 3: (kp17/32-34) - en tikuttanut
päivä 4: (kp18/32-34) - selvä viiva, mutta ei lähellekkään kontrolliviivan värinen
päivä 5: (kp19 ...) - vahvempi viiva, melkein yhtä tumma kontrollin kanssa mutta kuitenkin haaleampi
päivä 6: (kp20 ...) - haalea melko olematon viiva.

Täällä viivan värin hailakkuutta ihmeteltyäni usemapi vastasi ettei noista testeistä luultavasti edes saakkaan vahvempaa viivaa kuin kontrolliviiva on joten sitä ei tarvitse säikähtää (: Varmaan seuraavassa kierrossa tietää itse h-hetken kun pystyy noin arvioimaan edellisen kierron vahvimpaan viivaan.

Paljon peukkuja oviksen bongaamiseen ^^

Helmiäippa OIKEIN PALJON ONNEA!!!! <3

OmenaPossu PALJON ONNEA <3 Ikävä juttu, että miehesi kanssa kävi nyt noin köpelösti :( mutta vaikka en tunne sinua niin jotenkin aavistan sun olevan tosi vahva nainen joka selviää mistä vain! Tosi paljon tsemppi haleja sulle! Toivottavasti saisitte vielä miehesi kanssa asiat juteltua, mutta jos ei niin...ehkä sitten on parempi ilman sitä miestä..

Nyytti Ihana kuulla hyvistä uutisista! :)

Vargynja Tiedän tunteen. Ei jaksaisi odottaa koskaan niin kauaa.. pidän peukut pystyssä! :thumright

Haave Ite alotin tikuttamaan hyvis ajois, mut mun vinkki on ehkä se, että älä tikuta aamupissasta...mieluummin päivä tai pikemminki iltapäivä...:) koska aamulla mulla tikku ei näyttäny vielä mitää mut illalla näytti :) onnea bongailuun!

Liinu Ikävä, että joudut murehtimaan kaikenlaista..mutta pidän peukut pystyssä, että kaikki on hyvin! <3

Rosebud Toivotaan, että on haamu ja se vahvistuu!!! :love2

BeNe Niin minäkin aina toitotan, että pysyn poissa jne...mutta joo tässähän minä taas kirjoittelen :) Peukkuja sinne, että ovis on hyödynnetty ja sitä rataa :)

musicbox Harmi, että joku tietää kuka olet ja siten on juorunnut! :( tosi harmillista! Olet mielessämme :) käyhän aina lukemassa :)

Ja anteeksi kaikille niille joille en kommentoinut. Mielessä olette vahvasti :) <3

Kysymys kaikille: Ootteko käyttäneet kierroissa jotain niksejä? Greippi mehu? tai vastaavia? :)

OmaNapa: Täällä ei sinänsä mitään uutta. Greippimehua juonut joka päivä ja joka toinen päivä syön oikean greipin. Joka toinen päivä tai joka kolmas yritän juoda omenaviinietikkaa noin 1-2 teelusikallista veden kanssa..se on tosi haastavaa, koska se on niiin pahaa!! Oikeesti ootteko juoneet? Nauratti, kun ihan äsken laitoin n. 2 teelusikallista napsilasin pohjalle ja sitten loput vettä,pyykkipoika nenään ja kurkusta alas! Heti perään vettä lisää ja sit greippimehua :laughing014 :laughing021 Mitähän kaikkea nainen voikaan vielä tehdä sen eteen, että tulisi raskaaksi?! Ois hauska kertoa näistä mun jutuista ystäville, mutta kerron vasta kun olen raskaana ja turvallisilla viikoilla. Voivat varmasti nauraa ja pitää mua pöhkönä :wink

Tuli myös tuossa illalla taas pohdittua sitä, että kyllä mä niin kovasti toivon sitä omaa vauvaa <3 Ehkä tää yrittäminen ja odotus sitten lopussa palkitaan ja kasvattaahan tää mua tavallaan. Olen KAIKKI HETI MULLE ihminen ja tää asia onkin sellanen missä pitää jaksaa ottaa rennosti ja odottaa ja tuollanen odottaminen ei sitte sovi mulle yhtään tälläisissä jutuissa.. mulla on pitkä pinna ja oon kärsivällinen ihminen, mutta ei..tässä asias ei jaksais vaan oottaa, mut pakko on! Toivotaan, että noiden litkujen juominen auttaa mua tässä asias että en ihan turhaa itteeni kiusaa :happy5<--- Mikä hymiö! :laughing002

* Hyvää yötä rakkaat naiset ja kaikkea hyvää teille! * :love017 Palailen taas joku päivä kirjoittelemaan. <3

Nonna: Mä oon nyt juonu omenaviinietikkaa veden seassa noin 1tl iltasin :)

Voi pidän kamalasti peukkuja, että sulla ja MUILLA tärppää pian! Plussatuulia meille kaikille :)

Tossa vielä toi rivi.. ovistestejä per päivä ja toka vika tänään ja sit toi ?haamu?.. Näkeekö kukaan siinä haamujen haamua?

Vois olla oviksesta johtuvaa? Koska noiden ovistestejän mukaan nyt olis ovis?

Liitteet

• 1013058_10201413676724605_1091541358_n.jpg
    1013058_10201413676724605_1091541358_n.jpg
    60.5 KB · Katsottu: 19
Nonna: Mä juon joka päivä greippimehua 2dl-4dl(silloin tällöin verigreipin syön) ja käytän omenaviinietikkaa muutaman kerran viikossa 1rkl kerralla ja se on pahaa! :D Foolihappoa alotin heti käyttämään, kun alotettiin yrittämään kolmatta, sillä se on todettu todella tärkeäksi lisäksi :) Maca-jauhetta käytän muutaman kerran viikossa :) Ystävät tietää noista mun kikoista ja pitävät pöhkönä ;D Oon sanonu niille, että kannattaahan sitä nyt hyvät niksit ottaa käyttöön ;D

Muutama päivä oviksesta kulunut ja ei tuntemuksia vielä ainakaan...koitan nyt olla stressaamatta ja luottaa siihen, että kyllä se kolmas meille vielä jossain vaiheessa tulee <3

ihan ensi alkuun kiitos kaikille onnitteluista :)

piia84 luuli ensin pilaksi, kun sanoin että testi oli positiivinen, mutta uskoi siinä vaiheessa kun sanoin jo kertoneeni vanhemmilleni :D ja hyvinhän tuo sen ottaa ja kielsi jo lastevaate ostoksetkin, ennen kun tiedetään onko siellä jotain :D

Nonna- en mä siitä vahvasta tiiä, mutta jääräpää ainakin :D ja kyllä me eilen jo jutskailtiin asioista ja vähän jo sovittiin kuvioita.. musta vaan tuntuu ett sitä ahdistaa, kun täällä asunnossa on niin paljon tavaraa, ja se sitten purkaa sen tollain.. ja onhan meillä kauhee myyntioperaatio ollu koko ajan käynnissä et sais ylimäärästä tavaraa hävitettyä :)
ja mitä tuohon sun niksi kysymyksees tulee, niin ainoat meillä oli pupuilu testatun oviksen aikaan ja sitten oon syöny noita viime raskaudesta jääneitä vitamiineja :)

ON: jos ihmisille sopii, jatkan teidän "vakoilua" täällä ja pulisen myöskin, kun ei sitä koskaan voi tietää vaikka takaisin tänne paukkaisin, jos tuolla massussa ei olekkaan ketään :/ nooh yritän vaan olla ressaamatta ja kyllä se sitten ultrassa selviää :)
tänään mä soittelen neuvolaan ja saas nähä onks meiän oma neuvolatätskä tullu jo kesälomalta takasi töihin :)
ja sainpahan mä jotaki jo "hyi, en syö"-listalle; metvurstin ja juuston :D

Mie käytin greippimehua (tai söin verigreippiä) pari kuukautta. Tekihän se limoista juoksevammat mut en kyllä nyt jaksa kikkailla, muistuttaa vaan joka päivä et oon riittävän hullu seistäkseni vaikka päälläni ja vieläkään ei oo tärpänny kaikesta huolimatta. Monivitamiinit otan missä on foolihappoa, koska se on lapsen kehityksen kannalta tärkeä aloittaa jo mielellään 3 kk ennen tärppiä. Heti jos tärppi käy, vaihdan halvemmat monivitamiinit mammavitamiineihin - noissa tänhetkisissä on A-vitamiinia myös.

Nyytti, hienoa, että kaikki ultrassa kunnossa! :-) Lasketusta ajasta en oikein tiedä, antaa eri laskureilla eri ajan 21.-23.2.2014, mutta itse käytän tuota keskimmäistä 22.2.2014. Neuvolan laskurilla sitten varmaan tuo 23.2.2014.

Kiitos kaikille onnitteluista! Tässä vaan jännäillään edelleen ja kuulostellaan kroppaa. Pelko on persukkeessa koko ajan...

Rosebud, onnea haamun vahvistumisesta! :)
Toivottavasti se siitä vielä tummenee, tai suosittelen kyllä hakemaan sen digin. n12€ mielenrauhasta ja tiedosta ei oo paha hinta :)

Nonna kyseli niksejä, mä puristin melkein joka päivä (kp1-ovis) verigreipin tai pari ja join sen mehun sekoitettuna vastapuristettuun appelsiinin mehuun(on niin pahaa yksinään ettei mee alas).
Mammavitamiineja aloin napsimaan heti kun aloitus yritettiin, eli viime vuoden puolella jo.
Oviksen aikaan ahkeraa pupuilua ja nukkumista simppaset sisällä :)
Olikohan enää muuta, ei nyt heti tuu mieleen ainakaan :)

Nonna kyselit niistä kikoista :) Mä olen syönyt multivitan raskausvitamiineja nyt pari kuukautta, lisäksi nyt tässä kierrossa join joka aamu appelsiini-verigreippimehua vitamiinien oton yhteydessä, meillä sitä kyl juodaan ihan muutenkin aina välillä. Tässä kierrossa käytin oviksen bongailuun clearbluen digitaalista ovistestiä ja tykkäsin siitä tosi paljon, etenkin kun sen saa tehtyä aamupissasta. Niistä viivaliuskoista ei meikäläisen kohdalla ollut oikein mitään hyötyä. Muuten sitten ollaan vaan pupuiltu entiseen tahtiin :) Hyvän ystävän kanssa ollaan samassa tilanteessa ja jaetaan näitä poppakonstivinkkejä keskenämme. Ukko jo pyöritteli päätään, et ootte te hulluja, kun joutu kuunteleen vieressä :)

Haave, tikutin nyt tässä kierrossa neljänä aamuna. Aloitin testauksen viime kierron pituuden mukaan, kun mulla noi kierrot vielä heittelehtii. Ihan joka päivä en testannut, jussina siis ei ollut mökillä testit mukana. Mut loppuviimeksi, ois riittänyt kun oisin testannut silloin kun kropassa alkoi tuntuun siltä, että ovis lähestyy, mahan nippailuista sen tunnistaa nähtävästi jo aika hyvin. Mutta tosiaan cb:n ovistestejä suosittelen, olivat vielä alessa jossain nettiputiikissa.

Alkio löytyi ultrassa lyhistyneenä - odotan keskeytyspillereitä ja lähetettä verikokeisiin ja tutkimuksiin.. :'(

Takaisin