mewwi juu onha se kiva, sit mun pitääki miehen kans nikkaroida vähintää 2m korkee aita mein ja vuokranantajan pihan välille, onneks se on tuttua puuhaa ja sit pääseeki istutuspuuhiin eli vesimelonei, hunajamelonei, kurkkua ehkä, puutarha pitää laittaa, kasvimaa kuntoon, mies haluu kanoi ja lampaita...eli pitää rakentaa aidat kasvimaan ympärille. piha on kyl tehtävä kauniiks mä en haluu nähä pelkkää hiekkaa, kukkia pitää kasvattaa ainaki kans et sa väriä ja mul on sunnitelmat valmiina :)
hohhoijaa eilen tuli sit kokattua oikei kunnolla ku mies toi veljenpoikansa kans raaka-aineita. tein kasvispataa mikä oli oikeestiki herkullista. eipä tartte kokata tänää muuta ku keittää riisiä. miehen veljenpoika oli aluks et ei hänel ol nälkä mut tietäen millast hänel on kotona totesin että sinähän syöt ja kun kerran poika tykkäs ruuasta ni ottipa lisää, parka on pitkä la laiha ku nälkävuosi, äiti ei oikei välitä lapsistansa eikä isäkää parat syö jos on jotai mitä syödä ku vanhemmat taistelee kokoajan eikä äiti halua palkastansa ostaa mitää ruokatarpeita kotiin. no ainaki eile sai ravitsevaa ruokaa, no tänää sit varmaa taas ruokavieraita veikkaisin kun veljenpoika meni setänsä kans töihin, välil tuntuu et ois enemmänki lapsia ku yritän saada miehen veljen lapsia oikeelle tielle ja opetettua käytännöllisiä asioita. lisäks välil tullu ruokittua myös miehen veli vaikka heillä käydessä mein esikoiselle ei tarjota mitää mut jos mä oon mukana ni kyllä langon vaimo on niin mielinkielin, aina löytyy jotai ja sit pitäs saada jutella mun kans vaikka levitti törkeetä valhetta työpaikallansa musta ja mun miehestä, ongelma vaa on se et hänen aviomies on samas paikas töissä ni kuuli kaiken ja kerto meille eli se mielistely ei oikei toimi.