Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mun on nyt pakko jakaa teille mun viime yön kummallinen uni (vielä kun muistan sen);

siinä unessa toi ukko oli soittanu multa salaa terveyskeskukseen ja kyselly mun raskaustestin tulosta, ja myöhemmin yllätti mut tiedolla et oon raskaana :O ja siis enhän mä ees muistanu vieneeni koko pissa näytettä sinne, niin vähän olin hoomoilasena, et miten ne voi tietää mun olevan raskaana :D elikkä toisin sanoen, nyt on ruvennu mun alitajuntaki kiusaamaan mua :(

Nyt oon kyllä laiska, enkä jaksa vastailla kummemmin, kaikki tekstit oon kuitenkin lukenut.
Hienoa rosebud kun täti vihdoin saapui!

Pikkunen omanapailu: Hirveet alamahakipuilut tänäänkin jatkuneet.. Jostain syystä oon melko varma, että täti tekee tuloaan, vaikka kivut onkin aika erilaiset kuin yleensä ennen tätiä, vähän enemmän oviskipujen kaltaisia, mutta ei ihan niitäkään... Ja välillä sellaista outoa kihelmöintiä/nipistelyä ihan tuolla alavatsan pohjalla (kohdun suun alueella?)... Jokatapauksessa ennen ei tälläsiä kipuiluja ole, joten alkaa mielikuvitus jo laukata ja maalailla kuvia jostain ikävämmästä probleemasta tuolla alaosastolla... Toivottavasti nyt kivut helpottais, ja olis sitten vaikka sen tädin enteilyä (ellei sitä plussaa meille nyt suoda), eikä esim näin myöhäiselle ajankohdalle jäänyt ovis tai jotain vakavampaa...

Minkas, sääli, toivottavasti vuoto alkaa pian kunnolla.

Onnea Shapa plussan vahvistumisesta. ^^

Kiitos mirelyn, kuumeilu on lakannut, mutta vähän vielä olen toipilas. Kun nyt vielä pääsisi yskimisestä, niistämisestä ja voimattomuudesta eroon. :> Tsemppiä piinaviikolle!

Ootpa Lana malttavainen, jos perjantaihin asti odotat. Mä jännään täällä jo sun puolesta.

Onnea elmiina pyörästä! Pidähän kivaa sen kanssa kesällä. Toivottavasti kehosi alkaa käyttäytyä, vaikka menkaton kesä ois kyllä kieltämättä aika mukava.

Hienoa Tuulia, että siellä päästiin viimein uuteen kiertoon. :>

Voimia Eea ja mukavaa ja stressitöntä kesää.

Tervetuloa SUSu. Pahoittelut keskenmenosta. :( Toivottavasti oireesi tarkoittaa uutta tärppä ja tällä kertaa kaikki menisi hyvin.

Onnea Rosebudille tädistä. Sääli ettei tullut plussaa, mutta oli se täti jo ihan tarpeeksi odotuttanut itseään.

Ohoh, sinullahan on hyvä kielipää Gatusa (nimim. joku joka on opiskellut vain ruotsia ja englantia sen pakollisen ja on huono niissä.) Harmi, että et saanutkaan kaikkia tuloksia, mutta hyvä että sentään se minkä sait oli normaali. :> Toivottavasti täti ymmärtää poistua sieltä pian. Viikon menkat on ihan tarpeeksi.

OmenaPossu, toivottavasti tuo oli enneuni. ;) Tsemppiä piinaviikolle.

Tyttötiikeri, toivottavasti kivut tarkottaa tärppiä eikä mitään ikävää. :\

Rosebud hienoa kun vihdoin pääsit uuteen kiertoon ja uuteen yritykseen! :)

Gatusa oot kyllä melkoinen kielinero! :P Harmi kun et vielä saanut kaikkia testien tuloksia. Toivotaan että ne kilpirauhaskokeetki oli normaalit. Ja hyvä ku muut oli kunnos :) Toivottavasti sulla nyt nuo menkat pian loppuis! Kauheen pitkät :confused:

Allison eipä ole täällä vielä täti saapunut, joten viellä piinaillaan :P Toivon, että CB testi antaa sen plussatuloksen! :rolleyes: Voi ihanaa Italian reissua teille!! :) Nauttikaa!

Nonna- jaahas, mahtaako siellä olla plussa tulossa :binkybaby

OmenaPossu no johan oli uni :P Kerrotaanpa täs kans mun yhen yön uni. Näin unta et siinä oli minä ja mies ja joku outo pariskunta. Sit oli vauva. Siitä vauvasta ei tietty onko se meidän vai sen toisen pariskunnan ja me oltiin sit kaikin vanhempia :biggrin Siinä oli ristiäiset ja vauvasta tuli Aleksi :grin Ja sovittiin et vuoroviikoin pidetään vauvaa! Ihan hämärä uni :biggrin Viime yönä unes mun 99-vuotias mumma ajeli rollaattorilla mun jalan yli :P

Tyttötiikeri toivottavasti nuo sun kivut nyt olis merkki jostain hyvästä, ettei mitää muuta olis..

Vargynja päivällä oon nyt aikaistanu testausta ja meinaan testata siis torstaina :P

Omaa: Nyt menossa KP 29/24-28. Torstaina olis tarkoitus nyt sitten testailla :) Eilen tuli joka välis kuvottava olo ja nukuin töiden jälkeen päiväunet, joita en yleensä koskaa nuku! Sit tuo kuvotus on sellasta, et tuos rintojen välis ja kurkus tuntuu sellasta painetta ja ihan ku närästystäki.. Toivottavasti se täti nyt tajuaa pysyä pois...

Lana, vitsit siellä on jännät paikat! :)
Tee ihmeessä sen digi tosiaan, minäkin sen tänä aamuna tein, tai aamuyöllä oikeammin ja vastaukseksi tuli huojentava raskaana 3+ :) digin mukaan siis raskaus vähän pidemmällä, kuin menkoista laskettuna. Ekasta oviskipupäivästä laskettuna olis tänään 5+1. Limoja oli jo parina edeltävänä päivänä, mutta eipä tuo niin nöpönuukaa ole päivien suhteen, pääasia että hcg on noussu hyvin :)

Piia hyvä, että ovisplussa on hyödynnetty perusteellisesti. :laughing002 Minä saan ehkä juuri ennen juhannusviikonloppua tietää piinailun tuloksen. Kerkeää sitten ottaa hölkynkölkyn jos täti kurvaa paikalle. :) Voisi kyllä jättää tulemattakin. :rolleyes:

Jippiina harmi kun ei sitä kunnon plussaa ilmestynyt. :sad001 Hyvä kuitenkin, että menkat alkoivat suhtkoht ajoissa eikä odotattanut pitkään.

Kolmassittenkin<3 Hyvä, että mieskin on noin innoissaan yrityksessä mukana. :happy112Ei ollut liika infoa. :)

Rosebud onnittelut menkoista. :) Mulla on ainakin kahdessa viimeisessä kierrossa tuhrutellut aina kaksi ensimmäistä päivää, jonka jälkeen menkat ovat tulleet kunnolla visiitille.

Nonna- en osaa sanoa voisiko olla kiinnittymiskipua. Kait se voi olla mahdollista. :) Se selviää taas vain sillä inhalla odotuksella. :)

Minkas onpas ihmeelliset menkat, mutta kait se saattaa vaihdella kierrottain???

shapa jihuuu!!! :) Onnittelut plussasta ja nyt vauvaliimaa ja tarrasukkia mukaan. :)

Gatusa inhottavaa, että kroppa vieläkin hieman oikuttelee. Minua aina huvittaa tuo sinun sanontasi "sekaisin kuin pelikaani". En ole nähnyt sekaisin olevaa pelikaania, mutta voin kuvitella semmoisen. laughing7 Sinähän osaat monta kieltä. :) Toivottavasti kohta saat kuulla loputkin tulokset.

Haave hienoa, että olet päässyt rentoutumaan. :) Toivotaan plussaa tuon negakokeilun jälkeen. :)

_mirelyn_ on se miekkonen sellainen vekkuilija. :love017 Täällä niiin peukut pystyssä, että saisit plussan ja pikkuinen tarraisi kunnolla kiinni. :)

OmenaPossu toivotaan, että ei olisi pelkästään kiusimisesta kyse. :)

Helmiäippä ihanaa, että siellä ollaan vietetty mukavaa viikonloppua. Tuollaiset aina piristää mieltä. Kyllähän se plussa saattaa tulla kun sitä vähiten odottaa. :)

Lana pitää raahata mies sitten sänkyyn seuraavalla kerralla kun tuollainen kipukohtaus tulee ja testata käytännössä. :p Ei saakaan lannistua vielä. :) Niin kauan ku menkat ovat tipotiessään on mahdollisuus. :) Jännää, jännää! :)

elmiina onnittelut moottoripyörän ostosta. Ei muuta kuin mukavia ja turvallisia kilometrejä. :) toivottavasti nuo alamahakivut selviää.

Tuulia uskon, että tyhjennän tuota pissapäiväkirjaa välillä. :) Tuo on ollut vain niin helppo tapa verrata kierron testejä allekain ettei tarvitse jossain vessassa niitä säilytellä. Näkee pian joku sellainenkin jonka ei tarvitse tietää. :) Hyvä, että pääsit uuteen kiertoon, vaikka olisihan se plussa ensimmäisellä kierrolla ollut mukava. :)

Eea kiva kuulla sinustakin välillä. :) Ymmärrän hyvin, jos et halua täällä aktiivisesti kirjoitella. Toivottavasti tuossa kaiken muun mukavan keskellä saisitte sen plussan. :)

SUSu pahoittelut kokemuksestanne. :sad001 Tervetuloa tänne kirjoittelemaan ja toivottavasti oireet tarkoittavat uutta plussaa ja kaikki menee hyvin loppuun asti. :)

Allison kyllä ovis hyödynnettiin ainakin osittain jos se sellainen oli. :) No aika näyttää. :) Hyvää reissua teille. :)

Tyttötiikeri Inhottavaa kuin noin kipuilee. :sad001 Toivottavasti kipuilu tarkoittaisi vain sitä tulevaa plussaa. :)

Omaa: kp 19/27-28 menossa ja minun mielestä dpo 6, mutta aamulämmöt on heitellyt ihan häränpyllyä. FF ei ole lämpöjen perusteella osannut bongata ovista. Sain sen vahvan ovisplussan kp 13 ja maha vihloi silloin samaisena iltana + kaksi päivää sen jälkeen. Lämmöt myös rupesi nousemaan silloin kp 13 lähtien, mutta kp 17 ne rupesivat yhtäkkiä laskemaan. Nyt tänä aamuna ne oli hieman korkeammalla, mutta ei siltikään niin korkealla kuin yleensä tässä vaiheessa kiertoa. :confused005 Iltapäivästä kun olen mitannut lämpöä niin sitten se on huidellut päälle 37. Jaa-a joka kierrossa osaa tuo kroppa jujuttaa jossakin. :)

elmiina: Onnittelut uudesta menopelistä ja sen myötä vauhdikkaat kesän toivotukset myöskin! On sulla kyllä rautaiset hermot noitten kropan oikuttelujen kanssa, ei voi muuta sanoa...

Eea: Tuo on kyllä ihan totta, että jos alkaa liiaksi keskittyä vain "lisääntymiseen" ja sen mukanaan tuomiin ajatuksiin yms. ei mielenterveys säily kovinkaan ehjänä pitkän päälle (tein omia johtopäätöksiä rivien välistä mielikuvituksellani). Keskimäärin parit kuulema yrittävät lasta noin vuoden päivät ennen onnistumista, joten te alatte olla aika liki näitä viitearvoja - toivottavasti pian ropisee plussaa!

SUSu: Tervetuloa mukaan! Pahoittelut aikaisemmasta menetyksestä ja onnea tähän kiertoon! Ihana kuulla, että mieskin elää noin täysillä tilannetta - muistuttaa ehkä vähän omaa toista puoliskoa, joka ihan selvästi jännittää kaikkia oireita ja tapahtumia paljon enemmän, kuin minä itse (vaikka todistetusti heikkohermoinen ja kärsimätön minäkin olen).

Lana: Nyt saisi tulla jo kertomaan jotain... Mikä on tilanne?

Rosebud: Hienoa, mahtavaa, loistavaa! Sormet ja varpaat ristiin, että tää olisi nyt se teidän plussakierto!

Gatusa: Hyvä, että labrat kunnossa, ja toivottavasti saat ne loputkin vastaukset pian hyppysiisi. Siellä taitaa tuo terveydenhoito rullailla hieman eri tahtiin, kuin täällä Suomessa, mikäli olen oikein ymmärtänyt? Miten helposti/ vaikeasti siellä ylipäänsä hommat hoituu, vai hoituuko?

Allison: Eipä tarvinut Teroja edes hakea apteekista, kun täti jo saapui - ja hyvä niin. Reseptiin ei oltu kirjattu tarkkoja ohjeita kuurille (vain annostus löytyi), mutta koska olen joskus aikaisemminkin jokusen sellaisen syönyt, niin samoilla linjoilla olisin varmaan tuonkin pistänyt popsien. Yksityiselle saa aikoja helposti jo samalle päivällekin, enkä itse ole julkisia sairaan- ja terveydenhoidon palveluita enää pariin-kolmeen vuoteen käyttänyt. Saisi teillekin jo täti tulla - tai sitten jotain muuta, plussaa esimerkiksi!

Tyttötiikeri: Toivottavasti kipuilujen syy selviää, eikä kyse ole mistään vakavasta. Jos pahenee tai ei rupea itsestään helpottamaan, kannattaa ehkä harkita asian tutkimista, jotta saat itsellesi mielenrauhan.

Lana: Voi kääk, miten jännittävää! Miten sä jaksat odottaa torstaihin?

Nyytti: Onneksi olkoon vielä kertaalleen! Milloin aiot alkaa varailla neuvolaa?

Itseä: kp 2/30?, ja voi kyllä sanoa, että olen huojentunut, kun päästiin uuteen kiertoon. Ja ilman Teroja! Suunniteltiin miehen kanssa, että lähdetään seuraavan oviksen aikoihin, eli vajaan parin viikon päästä, mokkireissulle, jos paikan vaihdos vaikka auttaisi ottamaan rennommin ihan kokonaisuudessaan tämän lisääntymishankkeen. Miehellä alkaa viikon päästä loma, joten varmaan jotain pienempiä päiväretkiä tehdään yhdessä jo silloin.

piia84: Hyvä, että päätit aloittaa tikuttamisen aiemmin, niin et missannut mahd.ovista. Toivotaan, että täti jättää teille tulematta ja pääsette testaamaan sit juhannusvkloppuna :)

helmiäippä: Mikä tilanne siellä? Jännittää sun puolesta :)

Lana: Miten sä jaksat oottaa torstaihin asti?? :) Kyllä voisit mun puolesta testata jo ja päästää meidät muut jännityksestä :smiley-bounce022 :) Tsemppiä!!!

Nyytti: Toivotaan että tuo "sanonta" tms pitää paikkansa ja meillä tärppää myös pian (vaikka jo tästä kierrosta :) :wink )
Ei haittais ollenkaan :laughing002 Ja ihanaa että tekemäsi digitesti näyttää jo 3+ <3 <3 <3

elmiina: Ihanaa, että sulla on nyt se oma kaksipyöräinen, hieno homma (vaikka viimeiset rahat menikin) :)
Kesä ilman menkkoja kuulostaa kyllä oikein hyvältä. Ompa kurjaa tuo jatkuva kipuilu, kipuilun syy olisi tietenkin hyvä selvittää, jos se alkaa häiritsemään jokapäiväistä elämää. Tulisi ainakin siihen selvyys ettei kyseessä ole mitään vakavaa...

Tuulia: Kiitos, kärsivällisyyttä täällä kaivataankin :) Onnittelut tädin saapumisesta, harvoimpa sitä tädistä saa onnitella :) Niin ja mukavaa mökkireissua parin viikon päästä, toivottavasti se reissu tulee hyvin hyödynnettyä :wink :p

Eea: Pahoittelut tädistä :( :( Mukava kuulla, että olet suunnitellut kaikkea kivaa kesäksi, menee aika rattoisammin, kun on jotain mukavaa puuhailtavaa (muutakin kuin vauvan tekopuuhat, vaikka mukavaa touhuahan sekin on) :)

SUSu: Tervetuloa mukaan myös minunkin puolestani :) Pahoittelut, että olet joutunut km kokemaan, onneksi kuitenkin katseet ovat jo tulevaisuudessa ja mahdollisesti jo tärppikin käynyt :) Milloinka meinasit testailla?

Rosebud: Hienoa, että täti löysi paikalle :) Onnea yk3:seen. Meillä menossa sama yk, joten jospa me molemmat plussataan sitten tästä kierrosta, ainahan sitä saapi toivoo :) :wink

Allison: Ompa sulla kyllä pitkä kierto :/ Harmillista, että sitä plussaa ei testiin ole tullut... Jospa perjantaina? :) No jos ei plussaa siloin näy niin jokatapauksessa oikein mukavaa Italian reissua teille, viettäkää oikein rentouttava loma :)

Nonna-: Mehän taidetaan päästä testailemaan (kunhan piinaillaan ensiks) melkolailla yhtäaikaa? :) Kivaa :) Täällä peukut pystyssä myös teille <3

OmenaPossu: Toivottavasti tuo näkemäsi uni oli enneuni <3 :) :wink Tsemppiä piinailuun :)

Tyttötiikeri: Toivotaan, että sinulla kivut helpottaa ja tätiä ei teillä näkyisi <3 Tsemppiä piinapäiviin! :)

Chipmunk86: Kiitos :) Tsemppiä sinulle piinapäiviin, mekin päästään (toivottavasti) testailemaan samoihin aikoihin :)

On: Kp 21/28. Tarviiko sitä muuta sanoa... Miten tää aika menee niiiiin hitaasti, huoh...
Mies on tulevana vkloppuna lähdössä yön yli kestävälle kalastusreissulle :) Itse "sain" viime lauantaina käydä katsomassa (älkää nyt naurako) :) Mikko Mäkeläisen keikkaa :smiley-ashamed008 Hyvän keikan se ja bändi veti, ei siinä mitään ja ihan ok näköinenkin Mikko ja ne muut on, joten jaksoi niitä katsellakkin :wink :p

Uppooko teihin muihin iskelmämusiikki? :)
No joo, vastatkoon ken jaksaa/haluaa, ei taas kuulu tän foorumin aiheisiin, mutta...

Mukavaa päivänjatkoa itse kullekkin! Sää on täällä Savossa harmaa ja masentava, jospa tuota aurinkoakin olisi taas kohtapuoliin luvassa, niin mielialakin nousee jälleen :)

Tuulia, varailen varmaan vasta tuossa viikon 7 kieppeillä. Aikoja saa vaikka samalle viikolle, niin eipä täsäs kiirusta ole ja haluan käydä ultrassa jo ennen ekaa neuvolaa.
Mökkeily kuulostaa hyvältä suunnitelmalta! Mökillä se meidänkin ovis tuli hyödynnettyä ja monena päivänä ;)

Mirelyn, toivotaan parasta ja tuota on siis ihan lääkärit monelle sanoneet :)
Kovasti tsemppiä piinaviikkoon!

chipmunk86: Voihan se olla että menkat vaihtelevat kierroittain. Ennen keskeytystä ei ole tälläistä ollut, aikaakin siitä on lähes 5kk. Mietin onkohan kropassani kaikki kunnossa...

Nyt olen niin hajanaisesti ja hajamielisesti lukenut kuulumisianne, että en nyt kykene vastaamaan oikein muille. Yritän sitten seuraavalla kerralla :)

Voi kun on tullut taas paljon juttua! En millään pysty kaikille kyllä kommentoimaan, mutta jälleen kerran luin kyllä varmasti kaiken :) Meitä onkin aika monta piinailijaa täällä tässä kuussa nähtävästi!

Lana: Tee jo se testi!!!!!
Tuulia: Onnittelut luomumenkoista (voiko niitä semmoisiksi sanoa? ). Mökkireissut kannattaa hyödyntää aina :)
Gatusa: Sulla näyttää myös olevan kielet vähän niinkuin harrastuksena, sama täällä. Niiden opiskelu on vain niin mielekiintoista!

ON: kp 22 / ?-32. Ällöttävä olo ollut nyt pari päivää, epäilen kyllä työperäistä allergiaa, kun kotona ei ole ollenkaan niin paha olo kuin töissä :) Närästystäkin on ollut nyt eilen ja tänään ja maha on kauhea pallo. Niin ja väsy on kova. Noi oireet voi selittyä niin monella tavalla, että en arvaa lähteä kauheasti mitään vielä ennakoimaan. Mutta jännää tämä kyllä on, täytyy myöntää :)

Ilmoittaudun joukkoonne! Kierto1 menossa ja kp25/28-30 :) synnytykset 2001(e-pillereiden aikainen raskaus) ja 2004(clomien avulla raskaaksi). Noiden lisäksi 7keskenmenoa joista yks oli rypäleraskaus ja kesti rv16. Nyt sitten uusioperhekuviot meneillään ja ikääkin jo 31 :) oviksen veikkaan kp17kieppeille ja raskausoireita bongaillessa mietin kuinka helposti ihmismieli onkaan harhautettavissa erilaisiin olitiloihin tahdon vuoksi ;) muita uusioperheläisiä? :)

Lana miten maltat odottaa torstaihin! Mua jännittää sun puolesta hirveesti! :D

Hienoa Tuulia että pääsit siellä uuteen kiertoon, parempi sekin kuin pitkittynyt kierto ja epätietoisuus...

Tervetula Liinu keskusteluun mukaan!

BeNe, Mirelyn ja kaikki muut kanssapiinailijat hirmuisesti tsemppiä ja hermoja piinan kestämiseen! Tähän kesäkuulle olis kyllä hyvä vetästä kunnon plussa-aalto, vai kuinka...?

Tapasin tuossa kaveria joka on viimesillään raskaana... Voi sitä mahaa ja niitä kaikkia vauvan vaatteita ja tavaroita <3 itkuhan siinä melkein pääsi kun tunnusteli masua, mutta ihan vilpittömän onnellinen oon ystäväni puolesta, eikä niin kovaa kateutta tuntunutkaan kun aluksi jännäsin... :)

ON: tänään on edelleen ollut tätä uudenlaista alamaha kipuilua, ja vatsa on niiiiin turvoksissa kun vaan voi olla. Ei oo kiva tunne.. Mutta kuten sanottu, toivon kyllä parasta, mutta en vielä halua lähteä sitä edes toivomaan... katsellaan rauhassa miten käy.

Mä jännittelen täällä hirmusesti kaikkien piina viikollisten kanssa :grin Nyt kunnon plussa-aalto kehiin!

Käyn täällä aina kurkkimassa, että tietää miten teillä menee :) Ite oon jotenkin niin pökerryksissä vieläkin kun ei ole mitään oireita tai muuta. Tänään tein päivällä vielä CB:n digitaalisen testin ja näytti "raskaana 2-3" eli jospa ne oireetkin parin viikon sisällä pukkaisi :rolleyes:

Lana, sentään yhden päivän verran vähensit meidän jännitystä. :) Pidän peukut pystyssä.

Hienoa Nyytti että digikin näyttää hyviä tuloksia. ^^ Kaikkea hyvää sinne, jotta saat tällä kertaa pysyä odottajissa.

mirelyn, ajalla on simmonen ikävä taipumus.. Kun odottaa jotain se ei liiku minnekään. Tuo on turhan tuttu tunne. Tsemppiä piinaviikolle. Muhun uppoaa satunnaiset iskelmäkappaleet mutta enimmäkseen musiikkimaku on rock/punk painotteisempaa.

Tervetuloa Liinu. Pahoittelut keskenmenoistasi. Liian paljon on sinullakin ollut vastoinkäymisiä. :( Toivottavasti pian tärppää taas ja tällä kertaa pysyvästi.

Aloitan OmallaNavalla...

Noh, ihan ekaksi kerron, että ei oo siis minkäänlaisia oireita nyt, olo on siis ihan normaali. :) no sitten yks hauska juttu.. moni tai ainakin joku on joskus varmaan tehnyt sen sormustestin missä saa mukamas selville tuleeko tyttöjä vai poikia ja kuinka monta..no sen testinhän voi sitten tehdä myös raskaana oman vatsanpäällä ja katsoa kumpi vatsassa on...nooh..ystäväni oli raskaana ja tein testin muutama kuukausi sitten hänelle ja sormus näytti vatsan päällä kumpi tulee..kokeilin samalla sitä itselleni ja eihän se sormus liikkunut mihinkään vatsani päällä koska en tietenkään ollut raskaana :) tämä testi tuli mieleeni tänä iltana ihan yhtäkkiä ja siitä sainkin idean kokeilla heiluisiko se sormus mihinkään suuntaan nyt että näyttäisköhän se jos oisinki raskaana... :D no tein testin ja kas kummaa!! SORMUS ALKOI PYÖRIÄ YMPYRÄÄ!! Tyttö ois siis tulossa :D JOS nyt edes oon raskaana, mutta jonkinlaisen toiveen kipinän tuo antoi koska ennen ku oon tehnyt niin ei se sormus oo liikkunut siis minnekkään.. :) jännnnnnnnäää!! Super jännää.. :)

_mirelyn_ Entisen miehenki kanssa n. 8 vuotta sitten siis kuuntelin iskelmämusiikkia, mutta sen jälkeen se on jäänyt...toki on joitakin hyviä kappaleita joita joskus kuuntelen :) mutta harvemmin..

Liinu2013 :thumleft no ei se mitään! Sait minut ainakin hymyilemään :) On = omaNapa. Sen varmaan jo tiedätkin! ;) Tervetuloa joukkoomme! :)

Shapa niin sullako ei oo mitään oireita? :) toisaalta hauska kuulla, että oireita ei oo niin voi sitte ite vähä toivoa ees,että vois olla raskaana silti.. :)

Tyttötiikeri niin koskas sun menkkojen pitäis alkaa Jos alkavat..? voi kuinka jännää :) toivotaan parasta!!

Kiitos Vargynja ja kaikki muutkin jotka olette iloinneet puolestani, joka päivä tänne tulen lukemaan kuulumisia ja jännäämään kuka plussaa seuraavaksi :)

Liinulle tervetuloa! Toivottavasti tärppää pian ja kyytiläinen pysyy matkassa! Paljon on ollut sinulla km:ja :(
Mietin tuota uusioperhe sanaa, toiset kun käsittää sen niin, että molemmilla on ennestään jo lapsia, mutta meillä siis minulla ennestään yksi ja miehelle tämä tulokkaamme on ensimmäinen, eli jonkinsortin uusioperhe :)

Tyttötiikeri, missäs kiertopäivässä sä meet?
Täällä kanssa alamahakipuilua ja turvostusta kovastikkin.. Jännittää miten siellä käy! :)

Nonna olikin ehtinyt kirjoittaa samaan aikaan kun oma atekstiäni rustailin. Olipas hauska tuo testi, toivottavasti tarkoittaisi hyvää :)
Mä muistan joskus nuorena sormustestin tehneeni, en kyl muista et ois mahan päältä tehty, mutta tulos oli muistaakseni kaksi lasta, joista eka poika ja toka tyttö, saas nähä kuin käy ;)

Hirmusti tullut tekstiä! Luin kaikki, mutta enää ei riitä muisti ja tähän aikaan jaksaminenkaan kommentoimaan kaikille. Tosi jännää, kun aika moni odottelee yhtäaikaa miten taas käy :) Ihanaa, kun joukosta välillä löytyy plussaajiakin - se tuo taas toivoa ja intoa! Kyllä me muutkin kohta!

Lana en kestäis kyllä yhtään sun tilanteessa. Olisin jo pissinyt joka tikkuun, minkä kotoa löydän! :D Kerro heti, kun oot testannut!

Nyytti ihana tulos se 3+ - mahtavaa!!

Liinu laughing7 huippu, kun etsit kuka se ON oikeen on !! En kestä!! :laughing005

Tein vielä toisen testin tänään kp22 aamulla, koska viimeksi tämä oli plussapäivä. Nyt tuntuu siltä, että ei kyllä ainakaan olis uusi kohdunulkoinen. Mutta kyllä vähän tuntuu siltäkin, ettei olis yhtikäs mikään. Pienet oireet kyllä jatkuu, mutta ne voi olla mitä tahansa muutakin. Mahaa on taas kutittanut useasti tänään sisältä päin - se on tässä kierrossa jotain kummallista. Rintojen kipuilu loppui, mutta sitten alkoi vihlonta. Vihlasi kainalossa asti pari kertaa eilen. Että jos ei plussa pärähdä viikonloppuna testiin, niin saan pian mennä tutkituttamaan rinnat.

Tosi nolo paljastus, mutta äsken nauroin itselle, kun yöpaitaa vaihtaessa käännyin peilin eteen sivuttain ja ihailin mahaa. Siis sitä pömppistä, joka on tullut grilliruuista ja kesän monesta ensimmäisestä jätskistä (ensimmäinen tuutti, ensimmäinen mehujätski, ensimmäinen magnum..) Siis oikeesti! Hulluksihan tässä on tulossa :D Ennen hirvee masennus jos huomaa, että taas on kertynyt tai turvottaa! En kuitenkaan silittänyt sitä.

_mirelyn_ Mä kuuntelen iskelmämusiikkia aika paljon :) Harrastan karaokea ja siellä tulee aika paljon iskelmää lauleskeltua :) Oon 23v. ja ikäiseni kaverit ei tykkää iskelmästä :D Sanoinko jo tarpeeks monta kertaa sanan iskelmä :D

Takaisin