Hui kun täällä on taas kirjoiteltu paljon!

En oo paljon ehtinyt torstain jälkeen täällä käydä, muuta kuin perjantaina vähän lukemassa.
chipmunk86 joo pitää tosiaan nuo lomareissut yrittää ajoittaa oviksen kohdille :P On teillä siellä kyllä ovelia lintuja

Toivottavasti teillä olisi nyt tärppi käynyt! :) Ja toivottavasti nuo sun mahakivut selviää.. Mulla muuten on joskus ollut niin, että kun on ollut oikein maha tai selkä kipee ja sitten on kuitenkin miehen kanssa puuhailtu, niin kivut on helpottanut! :P
Gatusa sä oot vissiin aika etevä kielis, ku käännät Ranskasta ja kaikesta :) Mitä kaikkia kieliä sä oikein osaat? :) Tylsää kyllä jos välillä tulee niin epäselviä papereita, et menee ensi aikaa niin paljo, et saa edes selvää mitä siinä on..
musicbox hienoa jos saitte oviksen hyödynnettyä! :)
Nonna- ihanaa kun miehes saapuikin aiemmin ja pääsitte hyödyntään oviksen! :) Toivottavasti tuo kipu
asiakkaan luona enteili hyvää! :)
Tuulia hyvä kun gyne totesi kaiken ainakin olevan kunnossa. Voi hyvillä mielin alkaa metsästää sitä positiivista tulosta :) Toivottavasti saisit vielä plussan tai jotain tapahtuisi, kun on tuo kierto niin venynyt!
Vargynja toivotaan tosiaan, että tuo nega muuttuu vielä positiiviseksi :) Vielä ei ole toivoa menetetty :) Toivottavasti oot muuten jo paremmassa kunnossa! :)
Allison ihanaa kun teillä on nyt se pieni karvatti

Miten on mennyt sen kanssa? :) Voi harmi kun sait negan

Paljo sulla on täti myöhässä? Voisko se plussa vaan oikeesti tulla myöhemmin? Toivottavasti selviää mikä tuo miehes "kolmas kives" on.
Nyytti toivotaan tosiaan että tuo mun testaaminen oli vain liian aikaista! :P Mutta siis ONNEA sulle ihan hirveesti!

Ihanaa!! Tällä kertaa kaikki menee varmasti hyvin!

Tosi ihanaa!! Tarrasukkia matkaan mukaan! :) Toivottavasti tästä taas lähtee kesäkuun plussa-aalto :P
BeNe toivotaan joo, että täti eksyy matkalla tai jotain :P Ihanaa kyllä kun on lämmin! Toivotaan että Juhannuskin on lämmin, eikä sataisi niinkuin yleensä..
Tyttötiikeri toivottavasti nuo sun kivut on hyvä merkki
mewwi^^ Ikävää kun on niin kovat kivut menkkojen aikaan

Kyllähän se hellekin varmaan voi vaikuttaa..varsinkin että alkaa pyörryttää.. kun pitäis juoda paljon ja sitten vielä vuotaa, niin vähemmästäki alkaa huipata..
piia84 toivottavasti teillä tulee kehto omaan käyttöön pian, jos sen kehdon saat :P
shapa toivottavasti teillä pikkuinen pian paranee! Ja ONNEA sinne myös plussasta!!

Ihanaa!!! Mä oon saanut nyt tässä kirjoitukses onnitella kahta!

Nyt lisää vain plussia!

Ja tarrasukkia paljon sinne!
Kolmassittenkin ohhoh, teillä on kadehdittavan usein tuota pupuilua, jos 3-7 kertaa viikos :P
Minkas uutta yritystä nyt tässä kierrossa! Kyllä se sieltä vielä tärppää :)
Anhe sulla on kyllä ollut TOSI raskaita aikoja

Ihan ymmärrettävää, että mietityttää tuo vauvanteko. En voi edes kuvitella miten kamalaa nuo sulle tapahtuneet asiat on ollut

Mutta kyllä se varmasti sieltä tulisi vielä onnellisesti loppuunasti mennyt raskauskin :)
Rosebud toivottavasti pääset nyt uuteen kiertoon jo tai sitten vielä parempi, et tuliski plussa :P
Haave toivottavasti saat plussan ja olisi tällä kertaa oikeassa paikassa! :)
_mirelyn_ toivottavasti saisitte pian uuden tärpin <3
OmenaPossu toivottavasti nuo sun oireet ei olis vaan valeoireita :P
Kaikki muutkin tekstit oon kyllä lukenut, joten anteeksi jos en nyt jollekin vastannut :) Kaikki olette kuitekin mun mielessä :)
ON: Itsellä menossa nyt KP 28/24-28. Eilen taas malttamattomana tein testin, mutta negahan se oli. Mutta en kyllä aio lannistua vielä, ennen kuin täti saapuu!

Jotenkin on sellainen olo mukamas, että olisi raskaana. Varmaan tällä viikolla jossain vaihees testailen taas uudelleen. Viimeistään perjantaina, koska kaverin kans illalla lähdetään baariin ehkä, niin tietää onko millä linjalla siellä

Toivottavasti nyt saisi vielä sen plussan nyt viikolla... Oon tehny nuo 2 aikasempaa negaa jollain aiva oudoilla halppistesteillä, niin kokeilen varmaan nyt viikolla sitten vielä CG:n digitaalista testiä :)