Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Shapa onnea :)

ON: huoh, valeoireita vähän väliä.. millon on vilu, millon taas paha olo, alakertaa vihloo, tissejä jomotta jne.. ja tädin tuloon pitäs olla vielä 8 päivää.. ei oo kivaa tälläte kiusiminen :/

mutta eilisestä,, olin siis siellä lasten tapahtumassa myymässä kirppiksellä ja sain mä huimat 15e myyntiä sen 4h aikana :D (tapahtuma kesti oikeesti 5h, mut yhteistyö kumppanit ja muukin porukka kaikkos siinä 4 h:n kohalla) mutta kaippa se ny pää-asia on että edes osa pienistä vaatteista lähtee eteenpäin ;)

Pikainen omanapa ennen töihin lähtöä:

Täällä eilinen päivä töiden ympärillä nautittu oviksen hyödyntämis-eduista ;) Eli tällä kertaa sitten tosiaan juhannusvkl:na pitäs kuukautisten alkaa, sikälimikäli ne päättävät tulla! Onneksi, tällä kertaa aloitin testaamisen ajoissa :D Olin nimittäin kalenteriin merkannut että vasta tänään alan illalla tikuttelemaan... Ois taas jääny bongailemata ja voi hele sitä turhautumisen määrää mikä ois ollu kyllä!....

Tulen sitten illemmalla uudelleen ja luen teidän kirjoitukset oikein ajatuksien kanssa läpi!

SHAPALLE ONNEA!!!!

ONNITTELUT SHAPALLE!!! :smiley-bounce015

Itselle ei mitään erikoisempaa, odotellaan vaan, mutta ei kyllä mitään tuntemuksia missään, joten en odota paljoa. Oli kyllä ihana viikonloppu, lauantaina meillä oli tuttavaperhe kylässä ja eilen oltiin Puuhamassa. Ja ihanat kelit! Kyllä sielu lepäsi!

Tsemppiä kaikille kovasti viikkoon!

ONNNEA SHAPA!!! :) <3 tarrasukkia mukkaan roppakaupalla!! Ihanan tasasta tahtia näitä plussia tulee :) ah i love it <3 <3

Hui kun täällä on taas kirjoiteltu paljon! :biggrin En oo paljon ehtinyt torstain jälkeen täällä käydä, muuta kuin perjantaina vähän lukemassa.

chipmunk86 joo pitää tosiaan nuo lomareissut yrittää ajoittaa oviksen kohdille :P On teillä siellä kyllä ovelia lintuja :laughing002 Toivottavasti teillä olisi nyt tärppi käynyt! :) Ja toivottavasti nuo sun mahakivut selviää.. Mulla muuten on joskus ollut niin, että kun on ollut oikein maha tai selkä kipee ja sitten on kuitenkin miehen kanssa puuhailtu, niin kivut on helpottanut! :P

Gatusa sä oot vissiin aika etevä kielis, ku käännät Ranskasta ja kaikesta :) Mitä kaikkia kieliä sä oikein osaat? :) Tylsää kyllä jos välillä tulee niin epäselviä papereita, et menee ensi aikaa niin paljo, et saa edes selvää mitä siinä on..

musicbox hienoa jos saitte oviksen hyödynnettyä! :)

Nonna- ihanaa kun miehes saapuikin aiemmin ja pääsitte hyödyntään oviksen! :) Toivottavasti tuo kipu
asiakkaan luona enteili hyvää! :)

Tuulia hyvä kun gyne totesi kaiken ainakin olevan kunnossa. Voi hyvillä mielin alkaa metsästää sitä positiivista tulosta :) Toivottavasti saisit vielä plussan tai jotain tapahtuisi, kun on tuo kierto niin venynyt!

Vargynja toivotaan tosiaan, että tuo nega muuttuu vielä positiiviseksi :) Vielä ei ole toivoa menetetty :) Toivottavasti oot muuten jo paremmassa kunnossa! :)

Allison ihanaa kun teillä on nyt se pieni karvatti :love2 Miten on mennyt sen kanssa? :) Voi harmi kun sait negan :sad001 Paljo sulla on täti myöhässä? Voisko se plussa vaan oikeesti tulla myöhemmin? Toivottavasti selviää mikä tuo miehes "kolmas kives" on.

Nyytti toivotaan tosiaan että tuo mun testaaminen oli vain liian aikaista! :P Mutta siis ONNEA sulle ihan hirveesti! :blob10 :blob6 Ihanaa!! Tällä kertaa kaikki menee varmasti hyvin! :binkybaby Tosi ihanaa!! Tarrasukkia matkaan mukaan! :) Toivottavasti tästä taas lähtee kesäkuun plussa-aalto :P

BeNe toivotaan joo, että täti eksyy matkalla tai jotain :P Ihanaa kyllä kun on lämmin! Toivotaan että Juhannuskin on lämmin, eikä sataisi niinkuin yleensä..

Tyttötiikeri toivottavasti nuo sun kivut on hyvä merkki :love2

mewwi^^ Ikävää kun on niin kovat kivut menkkojen aikaan :sad001 Kyllähän se hellekin varmaan voi vaikuttaa..varsinkin että alkaa pyörryttää.. kun pitäis juoda paljon ja sitten vielä vuotaa, niin vähemmästäki alkaa huipata..

piia84 toivottavasti teillä tulee kehto omaan käyttöön pian, jos sen kehdon saat :P

shapa toivottavasti teillä pikkuinen pian paranee! Ja ONNEA sinne myös plussasta!! :blob7 :blob3 Ihanaa!!! Mä oon saanut nyt tässä kirjoitukses onnitella kahta! :excited001 Nyt lisää vain plussia! :biggrin Ja tarrasukkia paljon sinne! :happy093

Kolmassittenkin ohhoh, teillä on kadehdittavan usein tuota pupuilua, jos 3-7 kertaa viikos :P

Minkas uutta yritystä nyt tässä kierrossa! Kyllä se sieltä vielä tärppää :)

Anhe sulla on kyllä ollut TOSI raskaita aikoja :sad010 Ihan ymmärrettävää, että mietityttää tuo vauvanteko. En voi edes kuvitella miten kamalaa nuo sulle tapahtuneet asiat on ollut :sad001 Mutta kyllä se varmasti sieltä tulisi vielä onnellisesti loppuunasti mennyt raskauskin :)

Rosebud toivottavasti pääset nyt uuteen kiertoon jo tai sitten vielä parempi, et tuliski plussa :P

Haave toivottavasti saat plussan ja olisi tällä kertaa oikeassa paikassa! :)

_mirelyn_ toivottavasti saisitte pian uuden tärpin <3

OmenaPossu toivottavasti nuo sun oireet ei olis vaan valeoireita :P

Kaikki muutkin tekstit oon kyllä lukenut, joten anteeksi jos en nyt jollekin vastannut :) Kaikki olette kuitekin mun mielessä :)

ON: Itsellä menossa nyt KP 28/24-28. Eilen taas malttamattomana tein testin, mutta negahan se oli. Mutta en kyllä aio lannistua vielä, ennen kuin täti saapuu! :rolleyes: Jotenkin on sellainen olo mukamas, että olisi raskaana. Varmaan tällä viikolla jossain vaihees testailen taas uudelleen. Viimeistään perjantaina, koska kaverin kans illalla lähdetään baariin ehkä, niin tietää onko millä linjalla siellä :biggrin Toivottavasti nyt saisi vielä sen plussan nyt viikolla... Oon tehny nuo 2 aikasempaa negaa jollain aiva oudoilla halppistesteillä, niin kokeilen varmaan nyt viikolla sitten vielä CG:n digitaalista testiä :)

Kiitos kauhean paljon kaikille onnittelijoille :blob9 Kyllä on olo jotenkin yhtä hymyä nyt! Tosin nyt alkaa se stressailu "toivottavasti kaikki menee hyvin" ja ehkä sitten suostun kunnolla uskomaan jos ja kun pääsen sinne varhaisultraan ja siellä kaikki olisi hyvin :)

Plussaonnea kaikille!

Kiitokset kaikille onnitteluista♥

Nonna, kai se kiinnittyminen voi olla jo tuossa vaoheessa. Itellä alkoi vaaleanpunainen tuhruttelu n.4pvää oviksesta ja sitä kesti muutaman päivän kpt17-19, taas tuhrutteli kp 23 ja 25. Oliko näistä sit joku vai kaikki kiinnittymisvuotoa, niin tiedäppä häntä :)
Maha mulla oli aika kipeä yli viikon, varsinkin vasemmalta vihmoi ikävästi. Tyttötiikeri noita kipuja taisi miettiä.

Mirelyn, sanotaan että nainen on hyvinkin hedelmällinen km jälkeen, joten ei se olisi lainkaan ihme että piankin raskautuu. Itselläni ehti tosiaan yhdet kuukautiset tulemaan välissä. Kovasti tsemppiä sinne!

Lana, älä juu lannistu, niin kauan on toivoa, kun täti pysyy poissa :)
Mulla oli kanssa sellainen olo, että raskautunut olisin. Oli rauhallinen ja hyvä mieli ja sen vaan jotenkin tunsi. Muutamaa päivää ennen oletettujen menkkojen alkua iski kyllä "hermoromahus" ja epäilys hetkeksi, mut se kaikkos onneks parissa päivässä ja arvasin kyllä että plussa tulee jo ennen testiä, mut aina se testaaminen on silti yhtä jännää :)

Tsemppiä yhteisesti vielä kaikille piinailijoille ja uuteen kiertoon joutuneille♥

Shapa ja Nyytti: Onnea miljoonasti!!

Omanapa: Perjantaina tuhlasin viimeiset rahani ja kävin ostamassa itselleni moottoripyörän - nyt on laite, joka kulkee! Lauantaina oli lähtö miehekkeen kanssa Tallinnan risteilylle ja kerrankin ei perjantain nega harmittanut yhtään, rai rai vaan. Ja peitot heilui niin että taitaa olla vehkeet verillä, meinas Tallinnakin jäädä näkemättä kokonaan ja seisovasta pöydästä myöhästyttiin muiden seisokkien takia. :D

Eli kierto on nyt sen kohta 2,5 viikkoa myöhässä pisimmästä aiemmasta (ei hajuakaan kiertopäivästä enää vaik helppohan se ois laskea) ja itse asiassa olis ihan kiva viettää koko kesä ilman tädin vierailuja niin eipä hätää. Jos vaikka kerran viikossa testais raskautta varuiks ettei tuo juhliminen sitten vahingoita jos vaikka tärppi tulis mut nyt on muut asiat mielessä ennemmin. Ainoo et saatan sinne lääkäriin joutua soittamaan silti koska alavatsakivut piinaa, menkkamaista särkyä välillä ja ajoittain kunnon puukoniskuja jossain siellä kohdun takana. No kystahan miulla on jo kerran aiemmin löytynyt et lieniskö joku sellainen sekoittamassa. Nännit on tosi kipeet ja jotain munasarjanippailujakin tuntui lauantaina ja sunnuntaina. Antaa kropan sekoilla nyt vapaasti kunhan ei elämistä ala haitata nuo kivut jo. Tuntuu onneksi aika harvoin, lähinnä seksin aikana ja jälkeen ja syömisen jälkeen.

Vargynja: Toivottavasti tauti jo sulla väistynyt ja olo kohentunut. On hienoa (mahtavaa, upeaa, ihailtavaa, kunnioitettavaa) seurata, miten jaksat huomioida meitä muita täällä - ja tietysti samaa voisin sanoa monelle muullekin ;)

OmenaPossu: Muutoissa tuppaa hukkumaan erinäisiä tavaroita/asioita, kun liikkuvia osia ja muuttuvia tekijöitä on niin monta, ja harvassa ovat ne ihmiset, jotka siitä rubasta sen kummemmin nauttisivat - oletan. Mutta asiasta kolmanteen: eipä kuulosta kovin mukavalta nuo oireet. Voisikohan ne johtua (jos toistuvat säännöllisin väliajoin) hormonaalisista muutoksista ja vaihteluista kierron eri aikoina? Onko niitä esiintynyt jo pitkäänkin, vai onko ihan uusi ilmiö?

Chipmunk86: Itsekin arvelen, että ovis lykkääntynyt stressin vuoksi, vaikka plussan testiin sainkin kp 14... Tuo sun pissapäiväkirja nostatti hymyn huulille ;) Hauska idea! Kuinkahan kauan ne testit kestää "elinvoimaisina" siellä teippikerrosten alla? Noh, onhan niitä kummallisempiakin tieteellisiä tutkimuksia tehty - jos tätä nyt voi sellaiseksi sanoa.

piia84: Onnea oviksen bongaamisesta ja hyödyntämisestä! Oma haastavuutensahan tuossa on, jos kierrot ja lh- huippu heittelevät sattumanvaraisesti suntaansa, mutta testeillä ne on ehkä vähän helpompi sitten saada nalkkiin, eikä tarvitse pupuilla koko kiertoa varmuuden vuoksi - vaikka toisaalta sekin voisi olla kivaa!

Jippiina: Mahtavaa, että pystyt säilyttämään positiivisen asenteen kaikesta huolimatta. Toivottavasti noi kierrot nyt hiukka lyhenisi, ettei tarvitse piinailla ja odotella viikosta toiseen. Tsemppiä uuteen kiertoon!

Kolmassittenkin: Ole vaan onnellinen petipuuhien tiheydestä, hyvällä asialla kun olette! Ja ei, ei tullut liikaa infoa missään suhteessa. Mäkin välillä joudun runsaan vuodon takia olemaan jatkuvasti vaihtamassa tampoonia ja sidettä, kun meinaa tulla läpi, mutta onneksi ei ihan joka kierrossa vuoda niin pahasti.

Gatusa: Pidä vaan pääsi noissa työasioissa, itsehän sä määrittelet oman arvosi ja hintasi ;) Toivottavasti teillä tärppää tästä kierrosta! Edelleen jaksan ihmetellä, miten erilaista elämää siellä elelet, kun ei se ainakaan mitenkään helpolta kuulosta. Oot vahva ja sitkeä nainen!

Rosebud: Minäkin toivon, että saisit selvyyttä noihin kiertoihin! Vaatii aika lailla kärsivällisyyttä tasapainoilla "niillä rajoilla" koko ajan... Voimia!

Nonna: Kiinnittymiskipuihin en osaa ottaa kantaa, mutta mulla oli ihan samanlaisia kipukohtauksia tässä viime kierrossa, enkä saanut koskaan selville, mistä se johtui. Epäilen kuitenkin ovista, vaikka testien mukaan se olisi jo ollut takanapäin... Mutta eiköhän tuohonkin löydy vastaus, kun kuluu muutamia päiviä ja pääset testaamaan ;) Toivotaan parasta!

shapa: ONNEA, ONNEA, ONNEA! Tarrasukat ja teipit ja liimat ja kaikki tykötarpeet käyttöön, jotta pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti. (Olen ehkä pikkuruisesti kateellinen, mutta kyllä se meidänki aika vielä tulee.)

Minkas: Voihan sitä vaihtelua menkkojen välillä ihan normaalistikin olla paljon. Itsellä on toisinaan todella niukkaa vuotoa ja toisinaan taas runsaampaa, kierron pituuskin vaihtelee vuotopäivien ohella, ja siinäkin eroa, onko kipuja vaiko ei. Ihannehan olisi, jos tilanne pysyisi aina täysin samana, eikä tarvitsi arvuutella, mistä nyt tuulee ja mitä seuraavaksi tapahtuu - tai mitä mikäkin asia merkitsee.

Haave: Olisipa tuo nyt sitä itseään, eli että saisit plussan pikimiten! Raporttia sitten tänne suuntaan, kun päätät testata!

Tyttötiikeri: Sen enempää sinun tilannettasi tulkitsematta (koska en ole alan ammattihenkilö) voin kertoa, että mulla ainakin luultavasti ovistesti näytti virheellisesti positiivista, kun todellisesti ovis tapahtui vasta noin viikko plussan jälkeen. Kipuilin aika pahasti juuri silloin, jota myöskin ihmettelin... Keho on monimutkainen kokonaisuus, josta on ajoittain todella vaikea päästä perille.

mirelynille kovasti kärsivällisyyttä piinailuun! Kaikki on mahdollista kunnes toisin todistetaan, ja tässä kohtaa toivon sitä todistettavaksi plussalla!

helmiäippä: Tsemppiä siihenkin suuntaan! Oireettomuuskin voi olla oire ;)

Lana: Hui kun on jännät paikat siellä! Tulehan kertomaan, kun jotain tapahtuu. Toivotaan parasta!

Meillepä pamahti vihdoin ja viimein täti tänään paikalle! Jes! Vasta ekalla yrityskerrallahan tuossa oltiin, ja nyt on hyvä lähteä uusin voimin uuteen kiertoon. Tällä kertaa taidan jättää tikuttamatta, jos kerran testit ovat kaikessa luotettavuudessaankin noin epävarmoja, että antavat tuloksia miten sattuu - ehkä se vähentää stressin määrääkin.

Oikein ihanaa viikkoa kaikille! Jatkukoon plussa-aalto!

Shapa ja Nyytti ONNEA ihan älyttömästi. Kyllä on ihanaa, kun saa lukea, että vauvoja on tulossa :)

Oon ollut hiljaa viime kuukaudet. Koitan olla stressaamatta tästä projektista, mutta ei se ihan täysin oo onnistunut. Tänään alkoi kymmenes yrityskierto. :( Lueskelen täältä teidän kuulumisia aina välillä, mutta en halua olla kovin aktiivinen, koska pää ei kestä. Haluan jotenkin vaan jättää tän vauva-asian Korkeimman käsiin. Oon suunnitellut kaikkea mukavaa tulevaisuuden varalle, jotta elämä ei olis yhtä perheen perustamista ;)

Tsemppiä kaikille! :) Olette tärkeitä. Kiitos, kun ootte niin aktiivisia!

Onnea shapa ja Nyytti ihan hirveästi!!!! Ja hurjasti peukkuja että kaikki menee hyvin! Aivan ihania uutisia <3

Tulin ekaa kertaa kirjoittamaan tähän ketjuun, ja tuli heti hyvä mieli kun täällä on parilla tyypillä lykästänyt ja sai lukea kivoja uutisia! Onnea plussanneet! :)

Tosiaan, täällä myös ollaan sorvin äärellä vauvantekohommien suhteen oltu viime kesän lopulta. Olen seuraillut foorumia ja käynyt esittäytymässä tuolla keskenmeno-keskustelun puolella, kun ensimmäinen tärppäyksemme meni kesken 12. viikolla. Nyt halusin siirtyä km-keskustelusta tänne kirjoittamaan, juttu kun oli niin henkisesti rankka ja nyt tuntuu että se on aika jättää taakse ja suunnata etiäppäin :) ovis on mitä parhaiten hyödynnetty tässä kierrossa ja nyt reilu viikko sen jälkeen selkeitä oireita on ilmaantunut (ihan samaan malliin kuin viimeksikin), vaikkakaan en ole niistä osannut intoilla kun ensiksikin haluan plussata ja nähdä, ettei homma kusahda kuukautisten mukana ulos. Mies puolestaan taas hyppii ja hihkuu onnesta kun nousen sohvalta ja alavatsassa vihlaisee... Reilu kun on :D

Mutta jännäillään, plussan tuulahduksia kaikille minunkin puolestani! Huippua nähdä että täällä foorumilla on näin tsemppaavaa ja aktiivista porukkaa :)

Nyytti joo ei vielä lannistuta :) Jospa se plussa vielä saataisiin tällä viikolla! Toivon mukaan! 28 on mulla ollut se maksimikierto ja nyt on KP 28 ja ei tuu edes mitään tuhrua :P

Elmiina onnea moottoripyörästä! :) Nyt saat sitten ajella kunnolla! :) Toivottavasti tuohon sun kiertoon nyt tulis joku selvyys. Vaikka varmaan olis kiva olla kesä ilman menkkoja :biggrin

Tuulia meinaan kyllä haljeta jännityksestä täällä! :P Onnea tähän uuteen kiertoon sinne! :)

Eea toivottavasti teillä jo pian tärppäisi!

SUSu tervetuloa mukaan! :) Täällä foorumilla on kyllä oikeesti tosi mukavaa porukkaa ja saa hyvin tsemppiä :) Toivottavasti saatte pian uuden tärpin!

Omaa: Vielä ei tule edes tuhrua! Jännittää kyllä melkoisesti. Välillä on sellaista kuvottavaa oloa ja muutaman kerran kun oon syönyt, niin on meinannut nousta ylös ruoka. Rintoja jännästi vihloo välillä. Mutta silti pelottaa et jos täti nyt tuleekin vielä vaikka tämän päivän aikana.. Tai jos onkin vain jokin kysta :confused3 Noh..täytyy vain vielä hetken piinailla ja katsoa miten meidän käy :laughing002

lana mä osaan ruotsii, englantii, saksaa, espanjaa, ranskaa, vähä arabiaa ja japania. tullu opiskeltuu itsenäisest aikoinaa kieliä kotona ja koulus sit lähinnä kokeet..

plussatuulia kaikille, mies sano eile et tänää vapaapäivä eli mennää hakee kokeiden tulokset.

PÄIVITYS: käytii sairaalas kysyys tuloksia 5. kerroksessa vastaus: anteeksi sun näytteet tuhoutu ennen ku ehin tutkia, no ottivat ilmasin uudet joten lisää odotusta.

4. kerros vastaus: mä en kerro mitää kellee, menkää terveyskeskuksee kysymää.

2. kerros: tässä tulokset kardiopiinikokeista/fosfolipidivasta-aineista. kaikki ihanteellisia eli onrmi on tääl alle 10 aikuisil, mulla just ja just päälle 1. nyt sit ootetaa, annoin mun numeron et laboratorio 5. kerrokses voi ilmottaa mulle suoraa ku on vastaukset valmiit. oon kyl varma ettei mulla ole mitää tromboosi taipumusta eli ne näytteet tulee oleen normaalit. ne mitä en saanu sairaalast tietää oli juurikin kilpirauhaskokeiden tulokset.

Chipmunk, Kiitos tiedosta! Kuulostaa hyvinkin mahdolliselta tuo tuollainen diagnoosi. Olisipa helpottavaa, jos se olisi vain sellainen :) Eikä hän siis ole epänormaali :laughing002 tai no, riippuu miten normaalius määritellään. Toivottavasti saitte oviksen hyödynnettyä!

Ahne, osanotot kaikesta kokemastasi surusta! Luonto voi joskus olla julma! Mutta kyllä se onni sieltä vielä tulee ja silloin sitä osaa sitäkin enemmän arvostaa.

Tuulia, allekirjoitan tuon koukuttavuuden täysin!! Voi hyvin olla, että päädytään menemään yksityiselle kunhan vain saataisiin ajat varattua. Sullakin kierto vaan venyy, taisi tosin jo alkaakin uusi. Hyvä niin :) Onko sulla muuten jokin lääkärin ohje niiden Terojen käyttöön? Mullakin olis kaapissa niitä Primoja mutta en uskalla käyttää.. Enkä tosin haluakkaan. Tulkoot se uusi kierto sitten kun keho on siihen valmis.

Nonna ja tyttötiikeri, toivottavasti kipuilut enteilee salamatkustajaa <3

ja shapalle isot onnittelut plussasta!!! :wav paljon tarrasukkia pienelle matkustajalle!!

Lana, pennun kanssa on mennyt oikein hyvin. Paremmin kuin osattiin odottaa.. Kissatkin tottus melkein heti ja pikkuinen haluisi kovin leikkiä heidän kanssaan mutta saa vaan sähinää ja tassunläpsytyksiä vastaan. :) isäntö oli koirien kanssa mökillä ja pieni osasi jo nauttia täysin rinnoin. Pentu tosin kasvaa hurjaa vauhtia.. Pian en taida jaksaa edes nostaa syliin. Odotan kauhulla kun palataan Italiasta, että kuinka iso se on!

Miten Lana, onko täti jo saapunut vai vieläkö piinailet? Mulla tulee aina kauhee epäusko kaikkiin liuskatesteihin kun ne näyttää negaa mutta sitten kun vähän kalliimmat antaa saman vastauksen niin pakko se on uskoa.. Sulla tosin on vasta niin vähän myöhässä, että CB saattaa hyvinkin antaa paremman tuloksen. Toivon ainakin näin!! :)

Harmitukset kaikille tädin kohdanneille :sad001 uutta matoa vaan koukkuun! ja piinailijoille malttia. Toivotaan, että odotus palkitaan! :thumright

Oma napa seuraavassa postauksessa kun nyt tuli vierailijoita! :p

Lana sitähän mäkin toivon, mutta en mä niitä akuheen vakavasti uskalla ottaa :/

Tuulia voihan se niinkin olla, kun tää on ny jo kolmas kierto kun mulla on mukamas niitä, huoh.. ja nää siis alko noin viikko ekan oletetun oviksen jälkeen, elikkä viikko takaperin ja joka päivä ne on eri oireiset ja vähän pahemmat päivä päivältä :O mut joka päivästä on ollu armoton päikkäreitten tarve, vaika mua välillä muutenkin väsyttää päivisin, mutta ei näin paljoo :O

huoh tämä viikko viel pitäs jaksaa mennä esikoisen koululle tarvittaessa eli huomenna ja varmaanki perjantaina ku nyt on viiminen koeviikko täällä sit alkaa loma...toivottavasti. olin kyl tosi yllättyn ku sain tietää et kesäkuun puolee välii on koeviikko.

kp 7/X menossa ja menkat ei ol loppun, toivottavast huomen ois jo ohi, kyl se viikko riittää iha hyvin pituutena menkois. ois kova hinku päästä korkkaa uusi kierto ja samal yrittää pikkukakkosta. eile itkin miehelle illal ku aina menee kesken et mikä on vikana ja et miks mun kropan pitää olla sekasin ku pelikaani. se sit rauhotteli et kyllä me viel saadaa lisää lapsia inshallah, oot nuori (ite olen 28 mies 35) totes et ehkä hänes on vika hänetki pitäs tutkii. välil tulee vaa näit tämmösii hetkii et mikä on vikana ja miks mulle pitää kokoajan käydä näin.

Gatusa, toivottavasti täti ymmärtää pian pakata loputkin tavarat ja lähteä! Ja uusi yritys voi lähteä todenteolla käyntiin :) Mullekin tuo vikojen miettiminen on tuttua ja raastavaa. Pitäis vaan ymmärtää, ettei kaikelle voi aina tehdä mitään. Ihanaa, että miehesi tsemppaa <3

Nyt se oma napa
kp 62.. Eli perjantaina olis lähtö ja tajusin, et eiköhän se täti ilmesty sitten viimeistään matkan aikana paikalle. No onneksi tamppoonit on keksitty, eikä tädin takia tarvitse jättää uimista väliin.. Ja, jos menksut eivät ole perjantaihin mennessä alkaneet niin taidampa TAAS testata :laughing002 ihan vain sen vuoksi, kun Italiaan ollaan menossa ja ihan varppina tulee viinipullo jos toinenkin reissun aikana korkattua. Voipahan sitten hyvillä mielin kilistellä. Vaikka ihan mielelläni keksisin tekosyitä ettei tarvitsisi juoda ;)

Haave en enään tiedä oliko kiinnittymistä vai ei.. :) sen jälkeen olo oli ihan normaali kunnes tänä aamuna aamupalaa syödessä alkoi oksettaa ihan mielettömästi ja tuli tosi huono olo,mutta en kuitenkaan oksentanut. Sama juttu iltapäivästä, mutta huono olo tuli kukkapenkkiä laittaessa.. yritän ajatella, että se oli jostain ihan muusta.. :smiley-ashamed005
Ja toivotaan, että saat plussan eikä negoja enään :) koitahan jaksaa piinailla!

Tyttötiikeri mä en osaa sanoa missä niiden pitäis tuntua, mutta toi mun eilinen vatsakipu joka kesti sen 10-15sekuntia tuntui kauttaaltaan alamahassa joka puolella ja oli polttavaa..sitten se vain loppui..ota siitä ny sitte selvää :) toivottavasti sulla ois kans plussasta enteileviä kipuja!! :)

_mirelyn_ Toivotaan, että saat uuden plussan mahdollisimman pian!!! :) odottavan aika on pitkä.. itsekkin piinailen.

Gatusa Mulla kans kestää menkat yleensä sen 5-7 päivää ja on mun mielestä ihan tarpeeks kauan..toisaalta ei tartte miettiä mitää pupuilujakaan kun on menkat ku mies ei varmasti koskis menkkojen aikana ja samalla saa olla ajattelematta vauvajuttuja koska sillon on vaikeeta niitä hommaillakkaan..:D

Rosebud Hienoa, että menkat vihdoin alkoivat ja pääset seuraavaan yrityskiertoon!!! :) jos vaikka seuraavasta kierrosta menkat jäisivätkin pois plussan takia :)

Omasta navasta kerroinkin jo hieman tuohon Haaveen kommentointiin.. :)

Takaisin