Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sydämelliset onnittelut Nyytti!! <3 Ihanaa, että uusi raskaus alkoi näinkin pian. Toivottavasti nyt kaikki menee hienosti loppuun asti. :)

Täällä onkin monella piinaviikot alkamassa / meneillään. Tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja rautaisia hermoja. ;)

chipmunk: Kyllähän tuo kp13 selkeältä ovisplussalta näyttää. Hyvä idea tuo "pissapäiväkirja" :laughing002 Vois kokeilla samaa.

Tuulia: Juu, todellakin alkuvuodesta pariinkin otteeseen sain haaleita plussia, mutta siinä se. Kyllä se aina vähän koville ottaa, mutta en tiedä kumpi olisi vaikeampaa; tämä tilanne vai se että en olisi vuoden aikana saanut minkäänlaista viivan värähdystä.. Koitan ajatella positiivisesti, että jotain sentään yrittää tapahtua. :) viimeisimmän jälkeen tosin päätin, että en todellakaan innostu ennen kuin testiviiva on vähintäänkin musta. Toivottavasti saat sinäkin pian sen plussan (tai ainakin tädin vierailulle jotta pääsette uuteen yritykseen.) :)

Piti sanomani, että kiitos kaikille tsemppauksesta ja tuesta, lämmittää kovasti mieltä. <3 Täällä täti tuli torstaina kylään, eli noin viikko haamuilun päättymisestä.. kierto jäi siis vain 37 päivän mittaiseksi. Ihanaa, että pääsi nyt näinkin pian uuteen kiertoon, suorastaan luksusta sen 90+ jälkeen. :D En saanut varattua soittoaikaakaan sinne lääkärille gynelähetettä varten, kun tuhruilu alkoi jo tiistaina. Ajattelin, että katselen nyt vielä tämän kierron että kuinka pitkäksi venyy, sittenpä alkaa tulla jo se vuosikin täyteen yritystä..

Heh, moni teistä kommentoi meidän ahkeraa peiton heiluttelua ;D Pakko korjata, että ennen vauvan yrittämistä ei ihan noin usein kuitenkaan pupuiltu(vaikka minänymfo voisinkin nu**ia koko ajan :laughing025) Nyt mies vaan lähti niin innolla kanssani vauvakuumeiluun, että haluaa kuulemma tehä kaikkensa :D

On muuten ollu älyttömän runsaat menkat :O Isoin tampooni on hetkessä täynnä narua myöten... Sori jos viesti sisälti to much info :D

ONNEA nyytti valtavasti, mä niin tiesin että odotat pikkusta, inshaallah kaikki menee hyvin kertoilepa meille jatkossakin kuulumisia :) tonnikaupalla tarrasukkia ja vauvaliimaa :)

rosebud jos menkkoi kerta toivot ni toivottavast ne saat :)

minulta joku kysyi miten sen käännöken kanssa kävi, no totesin tällä joka tartti käännöksen et 6h sisää saa sen ja selvennyksenki, anto jollee kanadalaiselle...onneks koska mulla ei ole tapana tehä mitää projektei ellei liksa ol se mitä työmäärä edellyttää ja vastaa mun palvelun tasoa joka on tunnetusti korkea (näin on sanonu mun asiakkaat mun palvelusta). edes mun mies ei saanu suurimmast osast selvää. no nyt yritän saada muita asiakkaita ja oon oikeestiki tyytyväinen että mun ei tartte kääntää sitä, saisin vaa päänsäryn siitä ku siit ei saa oikeest mitää selvää.

on: menkat tekee lähtöä, näemmä vikat tipat on hiljallee tulossa pois vihdoin eli kohtapuolin näemme millainen kierto tulee olemaan, toivottavast tää ois tärppikierto. mut täytyy sanoo et helpot menkat, 1 side/pvä riittäny joten eipä ol menny rahaakaa liiemmi. ei ol tullu nukuttua useampaa yöhö nyt, en tiä miks, ehkä sen takia et ku ei ol viel sänkyä ja esikoinen haluu nukkuu mein vieres ni mä päädyn AINA lattialle patjalta ja peittoki liikkuu ihmeest pois mun päältä.

Hienoa Jippiina, ettei kiertosi tällä kertaa venähtänyt sen pidemmäksi. Vaikka sääli ettei plussaa tullut. Toivottavasti ensikierrossa tärppää.

Rosebud, toivon sydämestäni että siellä tapahtuisi pian jotain. Mieluummin plussa, mutta edes täti niin pääsisit viimein uuteen kiertoon.

Pakko tulla kirjoittelemaan ja ehkä hieman kyselemäänkin..

Päätin siis, että en etsi itsestäni mitään oireita ennen kuin niitä oikeasti selvästi tulee..noh..tänään on 4 päivää ovulaatiosta ja kp 20 menossa. Aamulla töissä asiakkaan luona jouduin menemään kaksinkerroin kun yhtäkkiä iski ihan mieletön vatsakipu joka kesti n. 10-15 sekuntia! Se kipu oli niin polttavaa ja samalla menkkamaista.. väkisinkin pistää miettimään, että oisko ollu kiinnittymiskipua? mitään muuta mulla ei siis ole..ja jos vatsassa jotain tuntuukin niin pistän ilmavaivojen piikkiin tai johonkin ihan muuhun..oireita en halua etsiä.. o_O

Kysymys kuuluukin, että te jotka joskus olette olleet raskaana tai tiedättekö niin voiko kiinnyttiminen tapahtua jo neljässä päivässä? Lähinnä pohdiskelen vain tätä asiaa.. vielä piinaavat 10 päivää jäljellä! On tää tuskaa ei voi muuta sanoa :excited001 Odottelua......

Rosebud toivottavasti saat kiertosi tasoittumaan! Toivotaan siis menkkoja jos kerran ei plussaa näy... :)

Nyt sitten menkat päivän myöhässä. Tein eilen malttamattomana aamulla apteekin oman raskaustestin ja kolmen minuutin sisällä siinä oli viiva. Paljon haaleampi kuin kontrolliviiva mutta jopa mies näki sen sekunnin vilkasulla :grin
Teen tänään illalla vielä sen toisen testin siitä paketista... Oiskohan tää nyt sitä???? :rolleyes:

Shapa: Toivottavasti se viiva siitä vahvistuu :happy093Mietin vain, että eikö kannattaisi testata vasta aamulla, kun eikös sitä hormonia erity enemmän yö aikaan?( onkohan mulla edes oikea käsitys asiasta) Vai maltatko enää? :smiley-bounce012

En enää ymmärrä.. Kerroin että täti pyyhälsi paikalle. Mutta on ainoastaan niukaa veristä vuotoa, eikä sitä edes tule koko ajan. Luulin jo, että kiertoni ovat jo tasaantuneet ja normalisoituneet, nähtävästi ei.. Kipuja kyllä on, ei normaalia menkkakipua, mutta kuitenkin. Tuntuu, että koko alapää olisi jotenkin kauttaaltaan kipeä..

Onnea Shapa! Ja paljon tarrasukkia. ^^

Minkas, onpa omituista. Voisko olla valemenkat?

vargynja: En oikein jaksa uskoa valemenkkoihin. Eilen varmuuden vuoksi tein testin, koska illalla oli yhdet juhlat ja negahan sieltä tuli.

hienoa shapa, tonnikaupalla tarrasukkia ja vauvaliimaa :)

nyt näköjää alkaa kesän kunniaks se plussa-aalto josta ollaa puhuttu.

joko mä oon syöny jotai sopimatonta tai kroppa on sekasin ku pelikaani millokoha sitä normalisoitus...

Viikonloppu vietetty muualla kuin koneen ääressä! :) Ihanaa rentoutua välillä kunnolla.

Nyytti ja shapa ONNEA! Ihanaa!! Kertokaahan vielä kuulumisia myöhemminkin :)

Rosebud jospa se pian alkaisi sielläkin tilanne normalisoitumaan.. tympeää tuollainen!

Nonna- kyllähän se voisi kiinnittymistäkin olla? Mistäpä sitä koskaan tietää :) Millainen olo on jälkeen päin ollut?

Täällä on edelleen rinnat arat ja toinen saattaa olla hieman turvoksissa. Mahaa/kylkiä/selkää saattaa välillä jomottaa/vihlasta, mutta ei sitä kivuksi voi sanoa. Voi olla sitä, ettei keho ole vielä ihan entisellään ja kovasti sitä yrittää. Mutta ens viikolla saattaisi sitten tulla vastauksia, jos kierto on palautunut entiselleen. Nyt menossa kp 20 ja viimeksi plussasin tosi aikaisin.. en kuitenkaan voi verrata siihen edelliseen, koska oli ulkoinen eikä siis oikea raskaus. Ehkä siksi plussasin aikaisin viimeksi, ettei mennyt aikaa siihen kohtuun kulkemiseen, vaan yritti kiinnittymistä tosi aikaisin. Tein varulta jo yhden halvan testin, kun alkoi pelottaa - nega tuli ja vielä voin sanoa, että onneksi! Toivottavasti uutta negaa ei sitten enää tämän jälkeen tule.

Onnea Shapa!!!!!

Hei, missä kohtaa kiinnittymiskivut tuntuvat? Kovaa kipua ollut tänään oikeella alavatsassa. Niin pahasti on pariin kertaan vihlassu, että oon ääneen parahtanu. Semmosta viiltävää kipua. En nyt siis halua edes ruveta kehittelemään pilvilinnoja ja näkemään oireita, koska en halua taas pettyä, mutta mietityttää, että mistä vastaavat kivut voisi johtua.. Välillä jopa mietin että voiko ovis olla vasta nyt plussaovistestistä ja lämpöjen noususta huolimatta vai voisiko kyseessä olla toinen ovis samassa kierrossa???

Oikein paljon onnea Nyytille ja shapalle <3 <3 <3 Molemmille tarrasukkia kasa tolkulla matkaan!
Toivottavasti kyytiläinen pysyy teillä molemmilla mukana loppuun asti :) Olen niin onnellinen teidän puolesta!!

anhe: Kiitos. :) Joko teillä on hääpäivä päätettynä, kun tänä vuonna olette aikeissa naimisiin mennä? :)

Vargynja: Pikaista paranemista sinulle, toivottavasti tauti on jo poistunut :)

Chipmunk86: Minä hihittelen tuolle sun pissapäiväkirjalle :) Tai en siis itse sille kirjalle, vaan lähinnä sille nimelle, kun se on niin osuva että... Pisteet miehellesi tuosta nimestä :wink :)

Pahoittelut taas niille, joille täti on tullut kylään. Uuteen kiertoon paremmalla onnella, eihän se muu auta...
Tsemppiä piinailijoille ja peukut pystyyn niille jotka pääsee ihan kohta testailemaan, pysykööt tädit poissa teiltä ja (meiltä muiltakin) tulkoon testiin plussa! :)

ON:
Kp 20/28 menossa, kun kellokin on taas yli puolenyön... Piinapäivät siis menossa täällä Savon suunnalla.
On tää aika vaan niin pitkä... siis mahd. oviksesta siihen, että ehkä/jos/kun pääsee joskus testailemaan JOS/KUN ei sitä tätiä näy...
Hieman arveluttaa, että voiko km jälkeen heti tärpätä uusiks, mutta ei kait se mahdottomuus ole. Tietysti sitä plussaa toivoo, mutta pitää kait se varautua myös siihen, että tätikin voi yhtä hyvin tulla visiitille :sad001
Yrityksen puutteesta ei ainakaan meillä ole kiinni tämä raskaaksi tulo, joten jos ei nyt ole tärpännyt niin, syy on sitten jossain muussa... Ovulaatio oli ehkä jo maanantaina (ei mitään varmuutta) omien tuntemusten mukaan. Laskureiden mukaan ovulaatio olisi ollut vasta keskiviikkona, mutta silloin ei omia tuntemuksia ollut joten... Jääpi siis nähtäväksi mitä tuleman pitää :) Jotenkin jännittää ehkä nyt enempi, kuin esim. viime kierrossa.
Ei auta, vielä ainakin 8 päivää pitäisi jaksaa odotella ja toivoa parasta. Mene aika nopeammin mene :)

Nyt alkaa silmät luppasta sen verran, että luovutan tältä iltaa/yötä...
Oikein ihanaa alkavaa viikkoa kaikille, palataan asiaan, kun on taas jotain mielenpäällä! :)
Plussatuulia <3 :love022

Onnea Shapa! <3

ON: Turhautuminen!!! Pelkkää tuhrua vaan edelleen. Eikä edes menkka kipuja. Ei tää kroppa tahdo toimia :S

Takaisin