Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kylläpä jännityksessä piti. Aamulla tein puikkotestin joka nega. Harmi meinas tulla mutta tein silti samasta pissistä GB digin jonka ruutuun hetken odotuksen jälkeen pärähti Raskaana 1-2. Eli kai nyt jo voi uskoa että raskaana ollaan kun eilen illalla kahteen puikkoon tuli haaleat viivat ja nyt digi vahvisti asian...? Vaikea vieläkään uskoa, ja tietysti pelko on että kyse on kemiallisesta tai jostain, kohdun ulkosesta tai että menee kesken kun näin aikasin testaan. Laskurin mukaan nyt olis rv 3+4...

LAAANAAA! :wav Mää täällä vielä yövuoron loppumetreiltä :coffee päivystän hetken että kerkiätkö testaamaan ennenku kotona painun maate!

bongaajille: Nuo oviksen bongaamiset on kyllä yhenlasia, joskus tuntuu että miten voi testiin luottaa jos kroppa sanoo toisin ja toisinpäin :D

OIKEIN PALJON ONNEA HAAMUISTA Tyttötiikeri ja Liinu!!!

miekin hihittelin sille ON-jutulle hetken :laughing001 :laughing001 :laughing001 mutta toisaalta, eihän sitä voi tietää aina kaikkea! :confused013 Kuin myös sammakolla testaaminen, pystyn sieluni silmin kuvittelemaan naiset hameen helmat korvissa pitkin ojia kuseksimassa :laughing021 :laughing021 :laughing005 :laughing005 :laughing021 :laughing021

Mä tässä mietiskelin yön pitkinä tunteina että oviksesta ois nyt 4 tai 5 päivää (kun tämä tuleva päivä lasketaan)... voi kun pikkuhiljaa mahdollinen kyytiläinen haluaisi ilmoitella ittestään esim. juurikin kiinnittymisvuodolla.... tosin eipä mulla sitä esikoisestakaan ollut (tai en ainakaan huomannut). On se vaan kumma miten sitä tulee semmonen ihan pakottava tarve saada itsensä paksuksi!... yritän elää kuitenkin matalalentoa nyt ja nauttia tulevasta (hyvin) kosteasta viikonlopusta :excited001 :happy112Ensin kavereita moikkaamaan pe-la väliseksi yöksi entiseen kotopaikkaan ja sitten la-iltana jos kunto antaa periksi, jatkaa täällä :rolleyes: saas nähä miten eukon käy... muttapa, eipä sitten tarttekkaan loppu kesään muuta tämänmoista tullakkaan, kun vapaatkin menee niin hyvin että aina on jotain tekemistä tai reissaamista :grin

Miehen puoleltakin on tulossa taas lisää vauvoja loppusyksylle, olen heidän puolestaan kyllä todella aidosti onnellinen <3

AH, tunnin päästä kotiin! ilmoilkaa nyt hyvät ihmiset ja PIINAILIJAT, täällä ollaan tosi malttamattomia :blob1

Tyttötiikeri Ihanata ihanata! :), uskot vaan! ja yrität olla mahd. positiivisella mielellä asian suhteen. menee kuitenkin vielä viikkoja ennenkuin ultraan pääsee. Tietenkin verikokeeseen voi pyytää lähetettä jos haluaa varmistaa että raskaushormoni nousee... mutta en sitten tiedä miten mm. kemiallisissa tai ulkoisissa käy, nouseeko arvot silloinkin normisti? kuka viisas osaisi kertoa?

Vaikka toki se pieni haikeus vaan omalla osallani kasvaa...

:gen014 Tyttötiikeri TOSI paljon ONNEA! :love7 Aivan ihanaa!!!! :cool05

Nyt en taida jaksaa alkaa muille vielä vastailla.. pitää katsoa päivemmällä...
Omaa vain vähän...
En nyt sitten alkanut tänä aamuna testaamaan..
Eilen illalla tuli vähäsen jo paperiin kirkasta verta ja nyt sitten yön aikana oli tullut siteeseen asti ja aamulla tuli paperiin vielä joku hyytymä :crybaby2
Eli eipä täällä oo sitten taaskaan tärpännyt.. :smiley-angry017
Tää on NIIIIN väärin, kun menkat myöhässä ja oireitakin mukamas on ja sitten loppujenlppuksi kuitenkin ne toiveet raakasti vaan lytätään maan tasalle :sad001 :sad001 :sad001
Saas nähdä saadaanko me koskaan sitä omaa nyyttiä :sad010

Eilen kun tuli jo kirkasta verta, niin itkuhan siinä tuli.. :sad001
Suihkussakin itkin vain koko ajan ja tuntui niin pahalta...

Oon ajatellut aina, että en lannistu liikaa jos tulee se nega tai jos täti pyyhältää paikalle, mutta jotenkin nyt vain oli viimeinen niitti ja tuntui että yksinkertaisesti pato murtui...
Mutta ei se auta.. pakko se kai on vain koittaa tästä nostaa taas pää pystyyn ja jatkaa yrittämistä.
Tai eihän toki pakko oo, mutta kun haluan kuitenkin :biggrin

Anteeksi nyt kun tällein purkauduin...

OmenaPossu: Vaude vau ja onnea lapsosen hampaasta - yksi rajapyykki taas ylitetty ;) Vielä jos parisen päivää odottelisit ja sitten testaisit? Toivottavasti tulee selkeä plussa niin että pärähtää!

Liinu: Oih, hienoa, ihanaa! Paljon, paljon onnea! Mullakin jossain vaiheessa jäänyt ovis väliin kokonaan, ja sen vuoksi testaankin sen digillä nyt melkein jokaisessa kierrossa.

Tyttötiikeri: Olen niiiiiiin iloinen teidän puolesta! Tuhannesti onnea!

Lana: Syvimmät pahoitteluni. (Menin sanattomaksi.) Valehtelisin jos väittäisin, että tiedän miltä noin suuri pettymys tuntuu, mutta uskon kuitenkin, että tästäkin selvitään. Hetki ja päivä kerrallaan vaan kohti uutta yritystä, ja muistahan antaa itsellesi aikaa, sekä oikeuden kaikenlaisiin tunteisiin.

Minä siirryn kans tänne tuolta helmikuisista 2014. Eli mulla siis jo kaksi poikaa, nyt haaveissa tyttö. Kumpikin poika tullut hedelmällisyyshoidoilla, koska mulla on pcos ( = monirakkulainen munasarjaoireyhtymä) eli kierto on mitä sattuu (jos on :D ). Viime viikolla sain digitestiin Raskaana 1-2 ja ehdin jo iloita, että on hoidot jälleen onnistuneet, mutta tällä vkolla olen tehnyt useamman testin ja uskottava se kai on, että oli vain kemiallinen, koska jokainen testi tällä viikolla on ollut nega. :( Odottelen nyt vkl:n yli että tuleeko menkat vai ei. Jos ei niin sitten testaan taas, mutta luulen, että ne kyllä tulee. Eli yritys jatkuu edelleen tällä suunnalla. :) Toivoa on silti.
Ja kaikille täällä toivon positiivisia tuulia ja että "toukat" jaksavat pysyä matkassa loppuun asti! Jos joku haluaa vaihtaa kokemuksia, niin mielelläni jaan niitä kanssanne esim. juuri tästä hoidosta millä me ollaan saatu suht helposti ja "luomusti" molemmat pojat. :) Kyselkää rohkeasti vain.

Tuulia mökkireissu oviksen aikaan kuullostaa kyllä mukavalle. :) Olipas jännä tuo sammakkotesti. :) Kaikkea sitä on keksitty ennen kunnon testejä. :) En usko, että ihan ensimmäiseksi olisin keksinyt kusasta sen raukan sammakon päälle. laughing7 Jos kuitenkin jätän ne kurnuttajat rauhaan. :laughing002

_mirelyn_ samaa mieltä, että aika menee hitaasti kun sitä oikein odottamalla odottaa kuluvaksi. :happy119 Ehkä juuri ennen juhannusta pääsen testiä dippaamaan jos täti ei kurvaa sitä ennen paikalle. :) Minä olen niin "kaikkiruokainen" musiikissa, että oikeastaan kaikki käy. Mies kuuntelee enemmän iskelmää ja siihen ei uppoa niin hyvin nykyajan renkutus niin kuin minuun. laughing7

Minkas toivottavasti kropassa kaikki kuitenkin on kunnossa, vaikka hieman menkat sekoileekin. Kyllähän sitä varmaan voi kysellä joltain terveydenhuollon ammattilaisilta, jos ihmeellinen vuoto jatkuu.

BeNe Toivottavasti oireet lupailee hyvää. :wink

Liinu2013 paljon olet joutunut kokemaan, pahoitteluni. :sad001 Tervetuloa mukaan kuumeilemaan. :) Hihii, ihana tuo sinun ON-nimimerkin etsiminen. laughing7 Täytyy myöntää, että ei ihan välähtänyt täälläkään kun luin kommentisi ja ensiksi mietin ankarasti että mikä hitsin ON??? Lamppu välähti vasta hetken päästä ja sitten oli hauskaa. laughing7 Onnea!!! Toivottavasti viiva siitä vahvistuu. Nyt tarrasukkia matkaan mukaan. :)

Nonna- kokeilin kanssa tuota sormustestiä ja kyllä se pyörimään alkoi minullakin, että tyttö se sitten taitaa tulla. Sanoin miehellekin, että pahoitteluni että vanhan sormustestin mukaan tyttö olisi tulossa. laughing7 Ei ihan luottanut minun testiini. :) Ihan sama kumpi sieltä tulee kun vain tulisi joskus. :rolleyes:

Haave kyllä täälläkin ollaan hivelty tuota pömppistä ja unelmoitu. :rolleyes: Toivottavasti saat plussaa kun päätät testata. :)

Emmuliini ihanaa, että kaikki ultrassa oli hyvin. :)

Helmiäippä varmaan justiin ennen juhannusrientoja testaan jos täti ei ole tullut paikalle. :) Toivottavasti saat plussan viikonloppuna. :)

OmenaPossu onnea poitsulle uudesta hampaasta. :)

JMH kiitos vinkistä. Pitääpä tuotakin harkita jos seuraava kierto alkaa. :) Onnittelut. :)

Vargynja onnea oviksen bongaamiseen. :)

Tyttötiikeri hurjasti onnea!!! Nyt tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan mukaan. :)

Piia84 samanlaisina dpo mietintöjä täälläkin. :rolleyes: Taas aika samassa mennään. :)

Lana pahoittelut menkoista. :hug013 On se niin väärin kun kroppa noin pitää piinassa ja sitten tiputtaa taivaalta. :sad001 Täällä saat purkaa tuntojasi niin paljon kuin haluat. :) Kyllä teille vielä oma nyytti suodaan. :)

Mia82 pahoitteluni kuin plussa vaihtuikin negaksi. :sad001 Tervetuloa kuitenkin mukaan kuumeilemaan. :)

Omaa: kp 21/27-28 menossa ja nyt FF pääsi mukaan minun lämpöihini. Sen arvauksen mukaan ovis olisi ollut 7.6 mutta itse kyllä veikkaan tuota 5.6. No eihän niillä kovin monta päivää eroa ole, vaikka tässä vaiheessa piinailua se yksikin päivä tuntuu ikuisuudelta. :) Nivusia on kolottanut muutaman päivän menkkamaisesti ja samaten hieman rintoja aristanut. En kuitenkaan anna itseni uskoa plussaan, ennen kuin se näkyy siinä naaman edessä vessassa. :)

Tuulia melkonen kyllä tuo sammakkotesti! Pitäisköhän hommata tuollanen lemmikiksi.. tulis halvaksi tuo
testailu :P Tuntuu kyllä tosi pahalle vieläkin tuo menkkojen alkaminen... Ehkä se tästä helpottaa...jossain välissä ainakin..

OmenaPossu onnea pojan ekasta hampaasta :P

Liinu2013 onnea haamuviivasta! :hello2

JMH hitsi pitääköhän kokeilla tuota omenaviinietikkaa. Se vain on niin saakelin pahaa :gen045

piia84 kivaa viikonloppua sulle :cool05 :happy

Mia82 Tervetuloa joukkoon! :) Pahoittelut, kun plussa muuttuikin negaksi :sad001 Toivottavasti saatte pian uuden plussan! :) Millaisia nuo hoidot teillä on? Siis miten ne toteutetaan?

Chipmunk86 kiitos tsempistä <3 Eiköhän se aurinko taas täälläkin nouse ja pääse tästä uuteen tsemppiin ja yritykseen :)

Omaa taas: ÄLLÖVAROITUS! Kävin tuossa äsken vessassa ja vähän tulee vertakin, mutta myös sellaista ihme hyytymää. Kaikista eniten ihmetyttää, kun tuli sellainen pienen pieni hyytymä tai jokin, jossa oli jotain ihme roikaleita. Mietinkin että mahtoiko olla varhainen keskenmeno :confused1

Pikaviesti Lanalle kiireen keskeltä! Itse tuosta syystä testailen ajoissa kun jos joutuu hakemaan apua, niin on eriasia jos et ole raskautunut kuin että jos päättyvät heti!! Suuren suuri halaus sinulle - tiedän kuinka pahalta tuntuu kun schumi pörhältää paikalle oireiden ja toiveiden jälkeen :(

ON: ajoin autoa ja piättelin kunnon itkua ku tuli Jukka Pojan älä tyri nyt... Ja taas meinaa itku tulla... Enkä ees ihmeemmin tykkää kappaleesta :D

LANA: Meillä ne toteutetaan pistoshoidoilla, eli pistän itse Puregon-nimistä lääkettä, joka "kasvattaa" munasoluja. UÄ pitää tehdä säännöllisesti gynellä, että tietää kypsyykö ja monta. Sitten, kun munasolu(t) on tarpeeksi iso(t) niin pistän irrotuslääkkeen ja sit parina päivänä pitää ahkerasti pöllyttää lakanoita :D.

Liinu2013 hitsi olis pitäny vissiin testata uudelleen vähän aiemmin..

Mia82 hienoa jos nuosta on ollut apua! :) Eilen sanoin miehelle, että jos ei loppuvuoteen mennessä ole tärpännyt, niin sitten mennään kyllä lääkärin puheille.. saa nähä sitten selviääkö mitään. Kyllähän mua on joskus ultrattu ja mitään ns. rakenteellista vikaa ei ole. Mutta en sitten tiedä enkö ovuloi vai eikö vaan tartu hedelmöittynyt munasolu vai mikä on...

Ottakaapa kantaa et mahtaisko näkyä tänään vielä raskaustestis, jos päivällä teen, ku kotiin pääsen, jos olisin ollut raskaana? Vai onkohan hormoni jo laskenut alas, jos on ollut keskenmeno eilen tai tänään..?

Onnea Tyttötiikeri!

Pahoittelut tädistä Lana. :( Julmaa, kun ensin annetaan toivoa, joka sitten nykäistäänkin pois. Voimia, kyllä tekin vielä oman nyytin saatte. :hug013 Purkaudu vaan niin paljon kuin haluat. Me ymmärretään.

Tervetuloa Mia ja pahoittelut negaksi muuttuneesta plussasta. :(
Tsemppiä piinaviikolle Chipmunk. Pidän peukut pystyssä jotta saat liittyä plussa-aaltoon. Ja kiitos, onnea tässä saatetaan tarvitakin. Tai lähinnä siihen, että sen pongaus on mahdollista, eikä se ole vielä mennyt.

ON: Yritän uskoa että ovis odottaa edessäpäin, mutta pieni pelko kalvaa mieltä. Jos se ehtikin mennä sairastaessa, vaikka se olisikin sitten ollut etuajassa... Nyt olo sentään alkaa olla melko hyvä ja harjoitukset jatkuu. Ehkä tämä flunssa sentään tästä selättyy. :>

Lana: Pahoittelut tädin vierailusta :sad001

Liinu2013: Nyt täytyy myöntää, että pitkät piuhat on olleet mullakin. Ensin ihmettelin itsekin tätä kyseistä ON tarkoitusta ja en vain kehadannut kysyä. Kesti vielä hetki sinun kirjoituksen jälkeen mikä kyseessä todella on. (Nyt nolona varmistan, että: Onhan kyseessä omanapailu?)
:computer005

Mia82: Voi ei, kyllä tuollainen plussan muuttuminen negaksi syö naista :sad001

Vargynja: Pidän peukkuja sille, että ovisksesi on vasta tuloillaan.

Chipmunk86: Ei tarvitse enää minun ihmetellä. Tänään alkoi runsas vuoto. Hassua kyllä, olen kerrankin iloinen tädistä. Eipä tarvitse miettiä olikohan nyt kyseessä menkat vai jokin niukka vuoto, joita ei edes menkoiksi lasketa. Ja tsemppiä piinaviikoille!

Haave: Kyllä tässä itsekin on tullut peilistä katseltua ja hiveltyä pömpöttävää vatsaa ja haaveiltua. Kuten huomaat meitä taitaa olla aikas monta :happy118

Nyt en viitsi lähteä lukemaan foorumia taaksepäin kun pelkään että nämä vähäisetkin tekstit häviävät kun vaihtaa sivua..

En millään jaksaisi odottaa että täti tulee kylään. Pääsisi taas pistoksille kierron 5. pvä alkaen. Ennakoin ja varasin jo ajan gynelleni ensi vkolle. :biggrin Viimeksi pistin 11 pvää ja 12 pvän aamuna irrotuspiikki, samana iltana ja seuraavana aamuna oli homma miehen "käsissä". "Varmistuslaukaus" aamulla ei meinannut onnistua ed. illan ulkonaolon takia, mutta aikamme ku yritettiin, niin saatiin homma hoidettua mallikkaasti. :happy112 Ei mennyt monta päivää kun sain jo oireita, joista tiesin, että plussa tulee, mutta se sitten ei jaksanut kuitenkaan pitää kiinni. :sad001 No, en lannistu. :)

Moikka kaikki! Ihanan vilkkaalta vaikuttaa tämä ketju ja foorumi muutenkin! Liitympä joukkoon...
Yritys ei ole alkanut mutta vitosen tekoon ollaan rohkeutta kerätty ;) tämä kierto ollaan menty varmoilla päivillä...kp nyt 23/26-30, viimeisimmät olleet 27 päiväisiä. Ihan pikkupikkumahdollisuus on siis olemassa mutta katsotaan ollaanko rohkeampia ensi kierrossa. Suojaamatta oltu kp 6-8 ja kp 17. Ovis tais olla kp 14.

Tässä näin alkuun omanapaisena ;)

Nonna-: Toivottavasti tuo tekemäsi sormustesti pitää paikkansa :wink :)

Kolmassittenkin ja helmiäippä ja muutkin joita en nyt muista :smiley-ashamed008 : ihanaa, että löytyi muutama jotka iskelmääkin (muun musiikin ohessa) kuuntelee :) Minä en karaokesta niin "välitä" en siis itse laula, kun ei ole lauluääntä minulla ollenkaan... Kuuntelen kyllä kun muut laulaa :) Mutta kuuntelen iskelmääkin aina silloin tällöin ja varsinkin sitten näin kesän aikaan :) Ja meillä on lähellä tanssilava, jossa tulee muutaman kerran kesässä käytyä kuuntelemassa milloin mitäkin/riippuu onko "hyviä" esiintyjiä.

OmenaPossu: Onnittelut sinne, ensimmäinen hammas on ylpeydenaihe ja kohta sinne pieneen suuhun putkahtaa se toinenkin hammas :) Tsemppiä teille sinne piinailuun :)

Liinu2013: Onnittelut haamusta. Aivan ihanaa! Toivottavasti viiva vahvistuu vahvistumistaan!!!! <3

Tyttötiikeri: Sinulle myös suuret onnittelut plussasta, kyllä siellä sitten se kyytiläinen on matkassa, jos digitestikin niin sanoo!!! IHANAA!! <3

Voi Lana: :crybaby2Mä niin ajattelin pääseväni tänään onnittelemaan sinua plussasta, kun tänne kuulumisia lukemaan tulen, mutta ei... Miten elämä voikaan olla niin epäreilua... Ensin annetaan olettaa (kun menkat myöhässä ja oireita on) ja sitten otetaankin pois :sad001 Olen niiiiiin pahoillani puolestasi! Nyt ei siltä varmasti tunnu, mutta olo helpottaa ja mitä lähemmäs uusi ovis tulee, niin toive uudesta tärpistä kasvaa. Tsemppiä sinne teille <3 <3

Mia82: Pahoittelut, että plussa muuttuikin useammaksi negaksi :sad001 Menkkoja ei silti vielä kuulu? o_O

Chipmunk86: Toivon todella, että tätiä ei teillä juhannukseen mennessä (eikä siitä eteenpäinkään) näy. Mukava kuulla että myös sinä tykkäät kaikenlaisesta musiikista ja pisteet myös miehellesi, kun hänkin on iskelmän ystävä :) :wink

Vargynja: Täällä peukut pystyssä, että ovis ei ole vielä ollut vaan on juuri kulman takana tulossa. Tsemppiä sen hyödyntämiseen myös :wink :p Niin ja hienoa, että flunssakin on jo helpottanut!

epexina: Tervetuloa joukkoon mukaan! :) Ihanaa, kun teillä alkaa vitosen yritys (jos ei siis ole jo tärpännyt).
Meitä ei montaa, ainakaan kovin aktiivista ole täällä, jotka yrittää nelosta tai vitosta... Meillä siis nelosen yritys menossa... Minkäs ikäisiä lapsosia teiltä löytyy? :)

ON: Kp 23/28. Tänään olen ollut tuntevinani jotain... Mitä se jotain on, sitä en oikein osaa sanoa... Tai en osaa sanoiksi sitä pukea. Tuntemuksia alamahassa... Mihinkä ne sitten liittyvät, jääpi nähtäväksi. Muita "kunnon" oireita ei ole, ei ollut viime kierrostakaan, "oireet" ilmestyivät pari päivää ennen kuin plussasin.
Mä niin toivon ja toivon ja toivon, että olisi käynyt tärppi. Vielä ainakin 5 pitkää päivää täytyisi odottaa, jos ei täti tule ennenkuin pääsen testaamaan... Huoh, on tämä vaan niin hermojaraastavaa välillä...

Tsemppiä kaikille piinailijoille, onnittelut vielä kerran plussanneille ja tädin kohdanneille suuret pahoittelut ja tsempit samassa lauseessa uuteen kiertoon!!
Tää lähtee nyt tekemään jotain "järkevää", että saan ajatukset muualle tästä piinailusta (ainakin hetkeksi). :wink :p

Voi että..ensin kun luin uusia kirjoituksia, niin ihmettelin sitä plussa-aaltoa ja nyt sitten tänne onkin jouduttu palaamaan jo raskausketjuista :( Pahoittelut ja halit kaikille, joille tuli ikäviä uutisia. Ja tietty yhtä iso hali kaikille, joilla haamuilee ja plussat pysyy!!

Mulla alkaa jo hermot kärsiä, vaikka on vasta kp24. Hohhoijaa. Niin ärsyttävää. Piikkikammoisena voisin vaikka istahtaa labratädin tuoliin ja vapaaehtoisesti ojentaa käden, että ottavat hcg:n. Ei haittaa, vaikka pyörtyis. Onko kenestäkään pitkään yrittäneestä tuntunut jo alussa tältä? Oonko nyt jotenkin supermalttamaton? Loppuuko tämä "mulle kaikki justiinsa nyt" -asenne vai pitääkö joka kierto olla tärinä päällä..?

Moni kirjoittaa, että tulee oireita ja sit kuitenkin nega. Mitä oireita teillä on ollut negakierroilla? Jotenki oon suurimman osan ajasta siinä uskossa, että olisin raskaana, mutta en uskalla luottaa siihen ollenkaan. Välillä taas haluaisin, että alkais ne menkat jo kun kuitenkin alkaa ja kaikki onkin "valeoireita" niin pääsis uuteen kiertoon.. Pahoittelut niille, jotka on yrittäneet jo pitkään, kun joudutte lukemaan tällaisen pari kuukautta yrittäneen hermoiluja. Tiiän, että HIRMU vähän aikaa on kulunut, mutta se vaan tuntuu niin pitkältä. Olin kyllä varautunut johonkin puoleen vuoteen, ettei tapahtuisi mitään, mutta se eka kierron kohdunulkoinen kuitenkin sai jo kerran aikaan sen pienen onnen tunteen ja se vaan oli niin ihana.

OmenaPossu Ihanaa me mennää melkein samassa kiertopäivässä niin saadaan piinailla yhdessä :) en toki muista oonko tätä jo sun kans hehkuttanut, mutta no kumminki :D Ja kiva kuulla hampaasta..niin ne lapset vaan kasvaa :)

Liinu2013 Ihanaa!! Plussaa vain tuntuu tulevan joka suunnasta :) varovaiset onnittelut sinulle sinne!! :)

TyttöTiikerillekkin tänne vielä onnea! :) kateellisena täällä ruudun toisella puolella... :p

JMH Ooooo! Kiva kun kerroit ja lueskelinkin kauan aikaa tuosta omenaviinietikasta! Jos tästä kierrosta ei tärppää niin menen ja ostan myös :)

Tuulia Voi sammakko parkaa :D !! nauroin kyllä makeasti. Hmm.. osaankohan selittää ton sormustestin oikein..eli ota omasta päästä hius, pujota jokin sormus (mielellää oma kihla tai vaikka miehen..oon testannu vaikka millä joten ei mun mielestä sormuksella väliä kuitenkaan) hiukseesi ja ota hiuksien päästä niin että sormus roikkuu vähän kuin kaulakorussa :) pidä hiusten päästä edelleen kiinni ja hiero sormusta hiusten varassa iha pari kertaa paljaan vatsasi päällä ja nosta sormus ilmaan. Jos sormus alkaa tehdä selvää pyörimisliikettä pyörien siis ympyrää, olet raskaana ja saat tytön ja jos taas sormus alkaakin heilua ees taa,tai vaikka sivulta toiselle..kuitenkin sellaista heilurimaista liikettä niin olet raskaana ja saat pojan, mutta jos et ole raskaana niin sormus ei juurikaan heilu mihinkään vaan pysyy suurinpiirtein paikalla..toki vähän saattaa liikkua koska käsi ei ole niin vakaa.. :) en tiedä tajusko tästä mitää! :D mutta kun tein ton miehen vatsanpäällä nii se pysy paikoillaa luonnollisesti :)

ton voi tehdä myös siis neulalla..! ja nätäki tapoja on monia...

Piia84 Juu on se kyllä kumma ku pakko on saada ittensä raskaaksi..mäki niin kovasti oottelin kiinnittymisvuotoa mut pah...ei sellasta oo näkyny :D ! sunnuntaina oli se vatsa tosiaan kipee 10-15sekuntia jos se vaikka oli sitte sitä kiinnittymiskipua.

Lana Voi sinua ! <3 :( menkat on niin perseestä..kuka typerä ne meni edes keksimään!! ja kun sitä vähiten oottaa niitä tälläisessä tilanteessa kun toivoo raskautta... koitahan jaksaa ja lue sinäkin tuo omenaviinietikka + raskaus juttu. oli mielenkiintoista!!

Mia82 Tervetuloa joukkoomme,mutta harmi että testit näyttävät nyt negaa... :( täällä on hyvä purkaa tunteitaan.

Chipmunk86 toivotaan,että sormustesti ois oikeessa!! Sittenhän meille kummallekkin ois tyttö tulossa ;) ja jos toi testi huijaa mua niin manaan sen maanrakoon...oon sen verran hömppä ja taikauskoinen, että itse jopa salaa uskon tuohon testiin!! Hihihiiii... :)

_mirelyn_ sama täällä..aivan kun jotain tuntemuksia ois ja jotain tapahtuis mut vaikee kuvailla mitä. vatsaa vähä nipistelee ehkä mut kipua on vaikea kuvailla kun ei oikein voi verrata kunnolla menkkakipuunkaan jne. noh... piinailua.. :)

Haave SAMAA MIETIN!! Loppuuko tää olo KAIKKI MULLE HETI NYT koskaan?! ihan kamalaa oikeesti.. siis aattelen tätä asiaa n. 22 tuntia päivässä varmaan. Ihan järkyttävää tuntuu, että mieles ei oo muuta. mulla oli ekas yrityskierros niin vahva tunne,että oon raskaana, mutta tässä toisessa olo on sellanen ''no tuskin oon''..saas nähä:)

OmaNapa Alavatsassa siis outo tunne..vaikea kuvailla oisko mistää raskaudesta johtuvaa..vähän pientä kipua/pistelyä..ei voi ehkä ihan verrata menkkatuntemuksiinkaan, mutta jotain siellä tapahtuu tiedä sitten mitä. toinen juttu on VÄSYMYS. siis mua nukuttaa koko ajan ja oon nukkunut päiväuniaki mitä en oo muutamaan kuukauteen harrastanut ja kolmas asia...mua ottaa joka päivä kaikki päähän! ihan kaikki. jopa miehen naama välillä ärsyttää tai vaikka pölypallo nurkassa :laughing014 yleensä mua alkaa V**uttaa kaikki paria päivää ennen menkkoja,mut tätä on ollu jo muutaman päivän ja menkkoihinkin on tasan viikko vielä aikaa...VIIKKO!! kuka jaksaa oottaa..no ei auta..pakko se on. Mä varmaan testailen jo tiistaina, kun en vaan jaksa oottaa...

Mia82: Tervetuloa, ja jos ei ole maailman epäkorrektein laukaisu, niin tätimagneetit teille, että pääsette eteenpäin. Jonkinlainen omakohtainen kokemus meilläkin on hoidoista, mutta ei lähdetty täysillä mukaan tutkimusten jälkeen, kun haluttiin vielä yrittää keskenämme tärppiä - se vaihtoehto on kuitenkin pidetty avoinna, jos ei vuoden loppuun mennessä ala putoilla plussia. Molemmilla siis kaikki siltä osin kunnossa, että raskautumisen pitäisi teoriassa onnistua. Joillain se vain ottaa enemmän aikaa, kuin toisilla. Saatan palata kyselemään sulta kokemuksia, jos se asia tulee ajankohtaiseksi.

Chipmunk86: Niin eläinrakas kun olenkin, saattaisin mielenkiinnosta noita sammakoita jurnuttaakin, jos tilaisuus tarjoutuisi. Ihan silkasta kokeilunhalusta, että toimiiko oikeasti. Ja tosiaan: päivillä on merkitystä, ainakin tämän ikuisuudelta tuntuvan odottelun keskellä. Niin että voimia nyt vain loppuajan piinailuun, ja toivotaan teille kunnollista plussaa, kun pääset testaamaan.

Lana: Voithan sä kokeilla testata, mutta epäilen ettei näkyisi enää, jos olisit ollut raskaana - vaikka mikä minä olen tässä mitään sanomaan. Samaa kuitenkin spekuloin edellisessä kierrossani, joka venyi viikolla normaalista, ja testeihinhän sain negaa harva se päivä. Tää vuoto vaan on nyt sen verran merkillistä, sen enempää analysoimatta, että väkisinkin tulee mietittyä sitä ja erinäisiä tätiä edeltäneitä oireita, että oliskohan voinut sittenkin...

Vargynja: Useinhan flunssat ja muut sairastamiset siirtävät ovista eteenpäin, joten ahkerasti vain niitä sulkeisia pitämään vaikka sitten ihan vaan huvin vuoksi.

Minkas: Onnea uuteen kiertoon! (Tuntuisi kamalalta onnitella tädistä, mutta kokemuksesta tiedän, että se voi todellakin olla helpotus.)

epexina: Sinullekin tervetulotoivotukset! Täällä on kyllä mahtava porukka ja mitä mainioin ilmapiiri, mitä nyt ruudun läpi voi vaikutteita saada. Teillä tuota jälkikasvua jo onkin muutama, ja sekaan kaiketi mahtuu vielä lisääkin - plussaonnea siis, jos ei tästä kierrosta niin sitten seuraavasta!

mirelyn: Olisiko se "jotain- tuntemus" intuitiivinen äidinvaisto tai jokin sitä läheisesti muistuttava ennakkoaavistus tai -tietämys? Kunhan ajattelin... Kohtahan pääsetkin jo testailemaan, joten älä pidä meitä sitten tarpeettomasti jännityksessä, kun alat dippailla tikkua (jos et niitä sammakoita kokeile).

Haave: Samojen kysymysten äärellä pyöritään näistä kiduttavan pitkistä odotteluajoista ja pohdinnoista mahdollisen raskautumisen toiveissa. Mulle on suht tuttua, että ennen menkkoja on tietyt oireet, joista osa on myös raskausoireita. Mutta kun ne oireetkin vaihtelevat täysin satunnaisesti, niin arvailujen varaanhan se usein jää, että mistä mikäkin johtuu. Joskus olen jopa oksentanut tädin kolkutellessa ovella, mutta enemmän se on vain sellaista turvottaa-tisseihin sattuu-vatsaa juilii-ärsyttää-väsyttää-nälättää- höttöä, joka poistuu sen siliän tien, kun hanat aukeaa. Mielenkiinnolla odotan, että miten tuo kaikki ilmenee sitten, kun plussaan - tai ennen sitä.

Mirelyn: Meillä on pian 10v.
täyttävä poika, 8v4kk poika, 6v6kk tyttö ja 1v1kk poika ♥ Olen joskus pienenä likkana tädilleni sanonut että haluan monta lasta...en edes muistanut sitä itse mutta tätini hiljakkoin siitä mua muistutti että sähän elät haavettasi :)

Negakierto-oireita joku kyseli; mulla oli viime kierrossa KAIKKI raskausoireet; pissahätä, mahajomotus, repäisykipuja, äklötystä...olin jo ihan ihmeissäni :D ainoa mikä puuttui oli ahdistava tunne kohdussa farkut jalassa ja se mulle tuli ainakin nelosen kohdalla jo ennen plussaa.

Takaisin