Piia hyvä, että ovisplussa on hyödynnetty perusteellisesti.

Minä saan ehkä juuri ennen juhannusviikonloppua tietää piinailun tuloksen. Kerkeää sitten ottaa hölkynkölkyn jos täti kurvaa paikalle. :) Voisi kyllä jättää tulemattakin.
Jippiina harmi kun ei sitä kunnon plussaa ilmestynyt.

Hyvä kuitenkin, että menkat alkoivat suhtkoht ajoissa eikä odotattanut pitkään.
Kolmassittenkin<3 Hyvä, että mieskin on noin innoissaan yrityksessä mukana.

Ei ollut liika infoa. :)
Rosebud onnittelut menkoista. :) Mulla on ainakin kahdessa viimeisessä kierrossa tuhrutellut aina kaksi ensimmäistä päivää, jonka jälkeen menkat ovat tulleet kunnolla visiitille.
Nonna- en osaa sanoa voisiko olla kiinnittymiskipua. Kait se voi olla mahdollista. :) Se selviää taas vain sillä inhalla odotuksella. :)
Minkas onpas ihmeelliset menkat, mutta kait se saattaa vaihdella kierrottain???
shapa jihuuu!!! :) Onnittelut plussasta ja nyt vauvaliimaa ja tarrasukkia mukaan. :)
Gatusa inhottavaa, että kroppa vieläkin hieman oikuttelee. Minua aina huvittaa tuo sinun sanontasi "sekaisin kuin pelikaani". En ole nähnyt sekaisin olevaa pelikaania, mutta voin kuvitella semmoisen.

Sinähän osaat monta kieltä. :) Toivottavasti kohta saat kuulla loputkin tulokset.
Haave hienoa, että olet päässyt rentoutumaan. :) Toivotaan plussaa tuon negakokeilun jälkeen. :)
_mirelyn_ on se miekkonen sellainen vekkuilija.

Täällä niiin peukut pystyssä, että saisit plussan ja pikkuinen tarraisi kunnolla kiinni. :)
OmenaPossu toivotaan, että ei olisi pelkästään kiusimisesta kyse. :)
Helmiäippä ihanaa, että siellä ollaan vietetty mukavaa viikonloppua. Tuollaiset aina piristää mieltä. Kyllähän se plussa saattaa tulla kun sitä vähiten odottaa. :)
Lana pitää raahata mies sitten sänkyyn seuraavalla kerralla kun tuollainen kipukohtaus tulee ja testata käytännössä.

Ei saakaan lannistua vielä. :) Niin kauan ku menkat ovat tipotiessään on mahdollisuus. :) Jännää, jännää! :)
elmiina onnittelut moottoripyörän ostosta. Ei muuta kuin mukavia ja turvallisia kilometrejä. :) toivottavasti nuo alamahakivut selviää.
Tuulia uskon, että tyhjennän tuota pissapäiväkirjaa välillä. :) Tuo on ollut vain niin helppo tapa verrata kierron testejä allekain ettei tarvitse jossain vessassa niitä säilytellä. Näkee pian joku sellainenkin jonka ei tarvitse tietää. :) Hyvä, että pääsit uuteen kiertoon, vaikka olisihan se plussa ensimmäisellä kierrolla ollut mukava. :)
Eea kiva kuulla sinustakin välillä. :) Ymmärrän hyvin, jos et halua täällä aktiivisesti kirjoitella. Toivottavasti tuossa kaiken muun mukavan keskellä saisitte sen plussan. :)
SUSu pahoittelut kokemuksestanne.

Tervetuloa tänne kirjoittelemaan ja toivottavasti oireet tarkoittavat uutta plussaa ja kaikki menee hyvin loppuun asti. :)
Allison kyllä ovis hyödynnettiin ainakin osittain jos se sellainen oli. :) No aika näyttää. :) Hyvää reissua teille. :)
Tyttötiikeri Inhottavaa kuin noin kipuilee.

Toivottavasti kipuilu tarkoittaisi vain sitä tulevaa plussaa. :)
Omaa: kp 19/27-28 menossa ja minun mielestä dpo 6, mutta aamulämmöt on heitellyt ihan häränpyllyä. FF ei ole lämpöjen perusteella osannut bongata ovista. Sain sen vahvan ovisplussan kp 13 ja maha vihloi silloin samaisena iltana + kaksi päivää sen jälkeen. Lämmöt myös rupesi nousemaan silloin kp 13 lähtien, mutta kp 17 ne rupesivat yhtäkkiä laskemaan. Nyt tänä aamuna ne oli hieman korkeammalla, mutta ei siltikään niin korkealla kuin yleensä tässä vaiheessa kiertoa.

Iltapäivästä kun olen mitannut lämpöä niin sitten se on huidellut päälle 37. Jaa-a joka kierrossa osaa tuo kroppa jujuttaa jossakin. :)