Musicbox kyllä tuo kipuilu ovikselta vaikuttaa. :) Hyvä jos saitte sen hyödynnettyä. :) Nyt vain odotellaan, odotellaan...
Gatusa kyllähän tuo hankaloittaa työtä, kun lähtömateriaalikin on mitä sattuu.
Toivottavasti kuitenkin selviät hommasta kunnialla ja saat palkkasi kovasta työstä. :)
Nonna- täällä ollaan niin onnellisia myös miehesi hyvästä kotiintuloajasta. :) Olisiko voinut paremmin mennä. :) Nyt sitten vain tänne piinailukerhoon mukaan odottelemaan tulosta. :)
Tuulia hyvä, että gynellä käynti selvensi tilannetta.
Vargynja mies sanoi, että oli herännyt aamuyöstä hyttysen pistoon ja päättänyt sitten sen jälkeen herätellä minuakin kun ei heti saanut unta. :) Eli näköjään saan kiittää sitä hyttystä, joka tuikkasi sille vauhtia persuksiin.
Allison hyvä, että pikku karvaturri on kotiutunut. :) Oletko jo testin tehnyt?
Nyytti hienoa!!! :) Nyt tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan mukaan. :)
Shapa pikaista paranemista pojalle. On ikävää kun pikkuiset sairastaa.
Toivotaan, että menkat jättävät tulematta. :)
Omaa: kp 15/27-28 menossa ja mulla on massu kipeä.
Eillen iltapäivästä pissasin ovistikkuun ja sieltä tuli vastaukseksi hailakka viiva, joten nega se oli verrattuna kp 12-13 kunnon viivoihin. Minulla oli kipuiluja oikealla puolella kp 13 illasta ja arvelin oviksen olleen silloin, mutta eillen iltapäivästä alavatsa on ollut kipeä varsinkin oikealta puolelta. Siinä yön kipujen kanssa kärvistellen tuli jo mieleen umpparikin tai joku kysta. Tänä aamuna kävin TK:ssa ja ainakin tulehdusarvot oli normaalit ja pissatestin tuloksia odottelen. Iltapäivästä saa kuulla alustavan tuloksen, mutta vasta viikonlopun jälkeen selviää kunnon viljely. Edelleen maha juilii, mutta ehkä sen kanssa jo hieman pärjää. Mikähän kumma siellä oireilee 
Gatusa kyllähän tuo hankaloittaa työtä, kun lähtömateriaalikin on mitä sattuu.
Nonna- täällä ollaan niin onnellisia myös miehesi hyvästä kotiintuloajasta. :) Olisiko voinut paremmin mennä. :) Nyt sitten vain tänne piinailukerhoon mukaan odottelemaan tulosta. :)
Tuulia hyvä, että gynellä käynti selvensi tilannetta.
Vargynja mies sanoi, että oli herännyt aamuyöstä hyttysen pistoon ja päättänyt sitten sen jälkeen herätellä minuakin kun ei heti saanut unta. :) Eli näköjään saan kiittää sitä hyttystä, joka tuikkasi sille vauhtia persuksiin.

Allison hyvä, että pikku karvaturri on kotiutunut. :) Oletko jo testin tehnyt?
Nyytti hienoa!!! :) Nyt tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan mukaan. :)
Shapa pikaista paranemista pojalle. On ikävää kun pikkuiset sairastaa.
Omaa: kp 15/27-28 menossa ja mulla on massu kipeä.

Ihana uutinen! Onnea odotusajalle, toivotaan että kaikki sujuu hyvin loppun asti!
muut ne vaan lisääntyy. Juttelin vielä samaisen tyypin kanssa viime syksynä ja vaihettiin kuulumiset. Muistan, että salaperäisenä mainitsin vauva-asiat ja hän sanoi käyvänsä ainakin koulun loppuun. No ehtii hän ehkä just ja just tehdä kouluhommat ennen laskettua aikaa..
Olen niin pahoillani.
RoseBudin innoittamana kokeilen pistää omista ovistikuista kuvaa. Olen teipannut ne kuivana vihkon väliin. Miekkonen sanoo sitä pissapäiväkirjaksi.