Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Musicbox kyllä tuo kipuilu ovikselta vaikuttaa. :) Hyvä jos saitte sen hyödynnettyä. :) Nyt vain odotellaan, odotellaan...

Gatusa kyllähän tuo hankaloittaa työtä, kun lähtömateriaalikin on mitä sattuu. :sad001 Toivottavasti kuitenkin selviät hommasta kunnialla ja saat palkkasi kovasta työstä. :)

Nonna- täällä ollaan niin onnellisia myös miehesi hyvästä kotiintuloajasta. :) Olisiko voinut paremmin mennä. :) Nyt sitten vain tänne piinailukerhoon mukaan odottelemaan tulosta. :)

Tuulia hyvä, että gynellä käynti selvensi tilannetta.

Vargynja mies sanoi, että oli herännyt aamuyöstä hyttysen pistoon ja päättänyt sitten sen jälkeen herätellä minuakin kun ei heti saanut unta. :) Eli näköjään saan kiittää sitä hyttystä, joka tuikkasi sille vauhtia persuksiin. :laughing002

Allison hyvä, että pikku karvaturri on kotiutunut. :) Oletko jo testin tehnyt?

Nyytti hienoa!!! :) Nyt tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan mukaan. :)

Shapa pikaista paranemista pojalle. On ikävää kun pikkuiset sairastaa. :sad001 Toivotaan, että menkat jättävät tulematta. :)

Omaa: kp 15/27-28 menossa ja mulla on massu kipeä. :sad001 Eillen iltapäivästä pissasin ovistikkuun ja sieltä tuli vastaukseksi hailakka viiva, joten nega se oli verrattuna kp 12-13 kunnon viivoihin. Minulla oli kipuiluja oikealla puolella kp 13 illasta ja arvelin oviksen olleen silloin, mutta eillen iltapäivästä alavatsa on ollut kipeä varsinkin oikealta puolelta. Siinä yön kipujen kanssa kärvistellen tuli jo mieleen umpparikin tai joku kysta. Tänä aamuna kävin TK:ssa ja ainakin tulehdusarvot oli normaalit ja pissatestin tuloksia odottelen. Iltapäivästä saa kuulla alustavan tuloksen, mutta vasta viikonlopun jälkeen selviää kunnon viljely. Edelleen maha juilii, mutta ehkä sen kanssa jo hieman pärjää. Mikähän kumma siellä oireilee :confused004

Nyytti ONNEA PALJON! <3

Chipmunk86 Mulla oli viime kierrossa ovis kivut niin voimakkaita,että tuntui ihan järkyttävältä yöllä herätä siihen vatsakipuun mikä mulla oli..en saanut sinä yönä nukuttua edes kunnolla..toivotaan, että ois vaa ollu oviksesta johtuvaa eikä mitään vakavaa..pärjäile.. :)

Kiitos vastaukistanne eli mun kierto on siis sen 30 päivää..noh..tänään menossa kp 18 :) alavattas tuntuu vieläki omituiselta..aina oviksen jälkeen on muutaman päivän tälläistä..viime kierrossa se kyllä oikeasti tuntui melkein menkkoihin asti..siksi luulin niin vahvasti silloin olevani raskaana joten nyt osaan suhtautua tähän kiertoon vähä rauhallisemmin vaikka kyllä mä ajattelen mielessäni aina että oiskohan tärpänny....:) mutta en elättele liikoja toiveita ennen kun todella saan kunnon merkkejä raskaudesta tai sitten että kuukautiset myöhästyvät.. aattelin ensviikolla vasta tilata netistä rtestejäki ku ei niitä oo ees kaapissa valmiina :)

Höh, shapa, meidän pojat on kanssa sairastelleet paljon noita korvatulehduksia... Ei kiva. :-( Meillä on nyt toisella pojalla jo toiset putket korvissa, mutta onneksi ilmeisesti toisen pojan kanssa on jo helpottamassa, hänellä vähentynyt paljon ko. tulehdukset.

Onnea Nyytti! Ja paljon tarrasukkia mukaan. :happy093

Shapa, toivottavasti lapsoset parantuu pian. Pidän peukut pystyssä, että täti pysyy sieltä poissa.

Chipmunk, eipä olisi uskonut että niistäkin on joskus jotain hyötyä. :D Toivottavasti massussa ei ole mitään vakavaa.

Omanapa(valitusta): Piti sitten munkin sairastua kesän kunniaksi. :( Kurkku on kamalan kipeä ja olo voimaton.

onnea Nyytti :)

ON: tein sen ovistestin tuossa yöllä, noin puolentoista tunnin päästä edellisestä vessareissusta ja kyll siin testiviivan paikalla oli reippaasti väriä, himpun verran oli kuitenki haaleempi ku kontrolli ja jos tiistaina oli se vahva ovis-plussa, niin onko tää nyt sit sen pois laskua (vieläkin??) vaiko pyrkiikö mun "normaali" hormoonitaso nousemaan? on tää vaan arvoituksellista :D mut nooh no stres ja menkkoja varrotessa ;)

IHANAA NYYTTI !!! ja onneksi olkoon! Tarrasukkia vaan matkaan :talk017

Omanapakopio:
Testasin ja edelleen tyylipuhdas nega :sad001 Mulla taisi toivo nousta liian korkeelle kun eilen lueskelin joltain foorumilta tarinoita, joissa plussa on pärähtänyt vasta myöhemmin. No enpä voi omaa tarinaani sinne laittaa kun kerran nyt vihdoin on uskottava, ettei siellä ketään ole.

Eilen taas luin naamakirjasta, että vanha luokkatoveri on raskaana :smiley-angry017 muut ne vaan lisääntyy. Juttelin vielä samaisen tyypin kanssa viime syksynä ja vaihettiin kuulumiset. Muistan, että salaperäisenä mainitsin vauva-asiat ja hän sanoi käyvänsä ainakin koulun loppuun. No ehtii hän ehkä just ja just tehdä kouluhommat ennen laskettua aikaa..

Oon myös ajatellu, että kai mun pitää uudestaan vaan mennä tarkistuttaa kaikki paikat. Huoh. Lähdetään ulkomaille ens viikolla niin sen jälkeen sitten soittelen ja varailen aikoja. Onko kokemuksia kannattaako mennä yksityiselle vai kunnalliselle? Kunnallisella olen ollut ja tuntui ärsyttävältä mennä ensin terveyskeskukseen, josta sitten sai lähetteen. Oli aika ronkittu olo. Eikä juuri mitään vastausta.

Mieskin lupasi, että voi käydä oman tavaransa testauttaa. Oon jo pidempään halunnutkin, että käy näyttämässä sukukalleuksiaan kun sillä on sellainen epämääräinen pehmeän kiinteä "kolmas kives". Intissä se oli ollu housut kintuissa mutta oli ollu kylmä eikä se ollu näkyny. Ollu kuulemma ihan pienestä pitäen mutta mua ihmetyttää aina välillä, että mikäs se voisi olla. Ehkä se vaikuttaa simppojen laatuun vaikka tällä hetkellä luulen yrityksen kiikastavan enemmän mun puuttuvasta/oudosta ovuloinnista.

Nyytti, monta päivää sulla oli menkat myöhässä kun teit testin? Entä oliko kuinka tumma viiva? (Sori jos oot kirjottanut näitä jo aikasemmin mut en jaksa plärätä taaksepäin :) )

Mä olen niiiin malttamaton persoona, että tekis mieli jo testata huomenna aamulla, eli menkkapäivänä, mitä testi sanoo :laughing002 Käskin miehen tuoda mulle kotiin tullessa apteekin testin jos innostun/uskallan testata! Esikoisesta siis testasin kun menkat oli kaks viikkoa myöhässä ja silloin oli niin nopea ja selkeä viiva ettei tosikaan.

ONNEA NYYTTI!!!!!!!!!!!!!!! <3

Nyt ne menkat sitte alko.. No liian hyvin tässä ois käynykin jos heti kierukan poiston jälkeen ois tärpänny ;) Uutta yritystä vaan! Seksi on ihanaa ja sitä meillä onkin 4-7 kertaa viikossa :P

Allison tuli vain mieleen kun katselin tässä joku aika sitten Amerikkalaista nolot vartalot ohjelmaa ja siinä yksi poika tuli näyttämään juuri tuollaista outoa "kolmatta kivestä". Siinä muistaakseni lääkäri sanoi sen olevan sellainen harmiton vesikives. Voisikohan miehelläsi olla myös sellainen? No joka tapauksessa kannattaa sitä varmaan jossain vaiheessa käydä näyttämässä ihan varmuuden vuoksi. :)

ONNEA NYYTTI :love7

Itselläni nyt kp 1.Tänään alkoi niukka verinen vuoto, joka voimistunut hieman iltaa kohden. Ei tullut tärppiä tästä kierrosta, osasinkin sitä jo vähän odottaa. Jospa sitten seuraavasta :)

Ihanaa Nyytti, mie pidän täällä sormia ja varpaita tiukasti ristissä <3

Tervetuloa uusille, täällä on mahtavaa porukkaa, toivottavasti viihdytte, mutta pääsisitte pian täältä seuraavaan vaiheeseen ;)

Mirelynille paljon onnea rouviintumisesta, jospa sitä meilläkin tänä vuonna aikaansaataisiin avioituminen :D

Aika harmittavan paljon on tällä porukalla tainnut taas olla kuukautisten alkamisia. Olisi niin ihanaa kun koko porukka voitaisiin siirtyä odottajiin ilman huolen häivää.

Mie oon käynyt itseni kanssa kahden viikon ajan tiukkaa keskustelua vauvanteon mielekkyydestä. Siis vauvojen tekeminenhän on tosi mukavaa, mutta kun mietityttää miten kestän enää yhtään vastoinkäymistä. Toisaalta pää ja sydän ovat aivan valmiita vastaanottamaan vauvan, mutta tällä hetkellä epäilen onko mun kroppani sittenkin luontoäidin kanssa salaliitossa mua vastaan. Outoahan on se että raskaana ollessa oon voinut molemmilla kerroilla hyvin, mutta sitten kaikki on mennyt pieleen, eikä mikään pahemmin ennakoinut tulevaa mun kropassani ei kohtukuolemassa eikä nyt keskeytyneessä keskenmenossakaan. Molemmilla kerroilla oon ollut hehkeää odottavaa äitiä varpaanpäitä myöten, kunnes sairaalassa todellisuus on lyönyt vasten kasvoja.

Nyytti <3 ONNEA!

Minkas/ pahottelut tädistä :(

ON: Eilen huvikseen testasin ovista, että kuinka tummana normisti näkyy mutta tuli niin haamu kun olla voi.. joten ovis on ollut sitten pakosti 25.5.?

Mahakipua ja paljon limaa silloin 25.5.

Tuo kirkas kuva on 28.5. otettu eli ilmeisesti ihan vähän oviksen jälkeen.
Vaaka kuva otettu 29.5. eli haalistunut.
Ja nyt 7.6. oli noin haamujen haamu.

Onkohan mulla siis tapahtunut ovis? :D

PS: näkeeks noi kuvat? :D

Liitteet

• 2013-05-29 ti.png
    2013-05-29 ti.png
    189.7 KB · Katsottu: 14
  • 2013-05-29 ke.png
    2013-05-29 ke.png
    236.8 KB · Katsottu: 14
  • 7.6.jpg
    7.6.jpg
    24.3 KB · Katsottu: 14
Kolmassittenkin<3 no teillä ei ainakaan jää yrityksestä kiinni raskautuminen ;)

Minkas pahoittelut tädistä ja plussatuulia tähän kiertoon :)

anhe osaan huonosti pukea sanoiksi mitä ajattelen, mutta nyt vasta huomasin tuon sun allekirjoituksen :( ihan itku tulee kun kuvittelen miltä susta on tuntunut viime vuonna ja nyt taas :'(

Rosebud kyllä näkyy :)

ON: eilen oli sukkapuikko vihlasuja ja tuskin niitä kuvittelin ku ukko kyseli et mitä irvistelen :D ei tuntunu missään ja silleen.. onko muuten mahdollista että sisä lämpötila vaikuttais näin paljon kehon lämpötilaan; mulla normaali lämpö on 34,5-35 ja nyt kun mittailin niin 36,7? (mikä oli itse asiassa esikosta mun normi lämpö koko raskausajan)
ja jokuhan tuolla kirjotteli että tarvis useemman päivän ajan samaan aikaan päivästä mitata, mahdollisen kiinnittymisen jälkeen? joskohan mä sitä alkasin harrastaan :D

Allison: noi keskustelupalstat on tosi koukuttavia, niin hyvässä kuin pahassakin, ja itsekin eksyin lueskelemaan myöhään plussanneiden kokemuksia alkuraskaudesta, kun omat menkat jo viikon myöhässä ja testit negaa vielä muutama päivä sitten. Aina sitä toivoo, että se plussa pärähtäisi viiveellä, eikä täti tulisikaan... Onhan niin käynyt monelle. Tiedä sitten, kuinka viisasta se (turhien) toiveitten elättely sitten on. Me on molemmat käyty aina miehen kanssa yksityisellä asiassa kuin asiassa, kun siellä saa aikoja ja hoitoa huomattavasti helpommin (ja nopeammin) kuin julkisella puolella, vaikka vähän enemmänhän siitä joutuu pulittamaan. Suosittelen lämpimästi. Ja hyvää lomaa!

shapa: mikä siellä tilanne? Testasitko jo?

Kolmassittenkin: pahoittelut tädistä! Josko seuraavalla kertaa sitten tärppäisi - pupuilut ainakin kuulostaa olevan kohdillaan ;)

Minkas: onnea uuteen yritykseen! Vielä se teidänkin vuoro tulee.

ahne: kovia olet joutunut kokemaan. Pahoittelut menetyksistä! En väitä tietäväni, miltä tuollaisten ajatusten, kokemusten ja kysymysten kanssa eläminen tuntuu, mutta toivon ettet ainakaan itseäsi ala syyttää mistään tapahtuneesta - teille on vain sattunut todella huono tuuri ja siinä se. Vielä se kuitenkin iloksi muuttuu, ihan varmasti ;) Tsemppiä!

Rosebud: hyvältä näyttää kuvat, ja aika selvä erohan noiden välillä on. Nyt sitten vain "työn tuloksia" odottelemaan!

Ja kaikille yhteisesti paljon plussatuulia, sekä tädin kohdanneille sympatiat! Tulkaaha te piinailijat heti kertomaan, kun testaatte - jännitys tiivistyy.

ON: kp 36/29 menossa, eikä mitään vuotoa havaittavissa. Aloitan Tero- kuurin ensi viikolla, jos ei ennen sitä tapahdu mitään. Koskaan ei ole täti ollut näin myöhässä, ja kun ovispulussasta (cb digitaalinen) lasketaan, niin tänään olisi dpo 21. Outoa. Luottamus testehin ihan yleisesti horjuu jonkin verran.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

OmenaPossu, mieleeni tuli että kun teit sen ovistestin niin vähän aikaa edellisestä vessakäynnistä niin sitä hormonia ei ehkä ollut ehtinyt kertyä niin paljoa. Mut tiedä näistä sitten. Odotellaan tätiä ja toivotaan ettei se tule.

Pahoittelut negasta ja paljon voimia Allison täälläkin. Tuolla toisessa ketjussa höpöttelin jo enemmänkin ni ei viitsi tähän kaikkea toistaa.

Pahoittelut tädistä Kolmassittenkin. Oli kyllä julma kehosi, kun niin paljon kaikkia oireita kehitti. Toivottavasti kroppasi tasaantuu pian ja saat plussan. Ei ainakaan yrityksen puutteesta pitäisi jäädä kiinni. :>

Samoin Minkas pahoittelut tädistä. Onnea uuteen kiertoon.

Voi ei anhe, olet joutunut kestämään ihan liikaa. :( Pahoittelut menetyksistä ja paljon tsemppiä ja voimia päädyt sitten mihin hyvänsä ratkaisuun.

Toivottavasti täti löytää pian Tuulian luo, jos on tullakseen. Mieluummin ilman lääkkeitä.

Eilen iltaa kohti mennessä nousi sitten kuume. Nyt ei sentään satu enää kurkkuun ja muutenkin olo on vähän parempi. Vähintäänkin lämpöä tosin on varmaan vieläkin, mut ehkä tää tästä.

Vargynja sehän siinä just hassua olikin, kun oli niin vähän aikaa siitä edellisestä vessareissusta, vahvasta plussasta yli 2 vuorokautta ja silti tuli melkein plussa :O mutta tää on varmaan taas tätä mun kropan kiusottelua ;)
ja toivottavasti paranet pian

ON: sillon kun kaks viikkoo sitten tuotiin kuorma-autolla tota muutto kuormaa, niin tää ukkojen (oma ja isä) pakkaaminenhan oli et tungetaan kaikki vaan mihin saadaan sopimaan (itehän oisin pakannu etukäteen, jos ukko ei ois sanonu et haetaan autolla loput kamat seuraavan viikon aikana) ja mun bikini-pussukka katos sen siliän tien :( nooh, nyt mä vihdosta viimein löysin sen pussin kun kolmannen kerran tongin tuolla muuttokamojen keskellä :D
ja ei, tää ei liity vauvoihin tai raskautumiseen, mut nyt mä oon niiiiin tyytyväinen kun ei tartte ennen syksyä käyttää hiostimia (=rintsikoita) xD

Nonna- kyllä se kipuilu taisi olla juurikin oviksesta johtuvaa. Mutta jessus sentään 3 päivää!!! Keskiviikko iltana oikea alavatsa juili ja ajattelin, että se oli ovis oli siinä, mutta kuitenkin torstaina iltapäivästä juilinnat yltyi ja sitten sen illan ja yön sain kärvistellä. Onneksi perjantai päivä oli jo hieman parempi ja nyt enää hieman alavatsa aristaa. Tsemppiä sinulle loppukiertoon. :)

Vargynja pikaista paranemista. Nuo kurkkutaudit on kyllä inhottavia. No oikeastaan sairastaminen yleensäkin on inhaa, mutta muutaman nielutulehduksen sairastaneena tunnen kyllä myötätuntoa. Saisi minulta ainakin leukkauttaa nuo nielurisat pois.

Allison pahoittelut negasta. :sad001 Itse olen huomannut, että yksityiseltä saa aina nopeampaa ja parempaa palvelua, vaikka ne hieman kukkaroa kirpaiseekin.

Shapa joko olet kokeillut testata? :)

Kolmassittenkin<3 pahoittelut menkoista. :sad001 Nyt vain innolla uuteen kiertoon. :) Teillä heiluu kyllä peitot usein. :)

Minkas pahoittelut tädistä. :sad001

anhe paljon olette joutuneet kestämään.:sad010Olen niin pahoillani. :sad001

Rosebud kyllä kuvat näkyy. Kyllähän niissä selvä ero on. Nyt vain sitä inhaa odottelua. :)

Tuulia toivottavasti pääset sitten lääkkeiden avulla uuteen kiertoon jos plussaa ei tule. Jos kuitenkaan ovista ei ole tapahtunut, vaikka plussan sait ovistestiin ja nyt kroppa on hieman hämillään että mitä seuraavaksi.

OmenaPossu en usko että sisätilan lämpö voisi hirveästi vaikuttaa ruumiinlämpöön tai ainakaan paljon. Eikös me olla tasalämpöisiä. :laughing002 Tuohon lämmön mittaamiseen jää kyllä koukkuun ja on siitä kyllä apua kun muutenkin on ihan ulalla kropan tekemisistä. :) Sellaistahan se vähän on kun miehet päästää pakkaamaan. :) Miekkonenkin oikein ihmettelee miten saan niin paljon ja siististi mahtumaan tavarat kauppakassiin. :laughing002 Sen pakkaaminen on vähän niin ja näin. :)

Omaa: Tosiaan kyllä tuo muutaman päivän mahakipuilu taisi ovista tarkoittaa. Jos se ei olisi ollut juurikin oikealla puolella, niin en olisi säihkähtänyt tuota umpisuolta niin pahasti. Kuullut aina niin kamalia juttuja kun on käyty lähellä kuolemaa kun umpisuoli on päässyt puhkeamaan. :confused: No onneksi mahakipuilu on rauhaantunut ja enää pieni muisto takaraivossa. :) Miten tuota ovista voi hyödyntää jos on noin jessuksen kipeä? Onneksi pupuiltiin juuri ennen sitä. Ei tullut mieleenkään siinä kaksinkerron makoiltaessa vielä peittojen heilutusta harrastaa. :laughing005 RoseBudin innoittamana kokeilen pistää omista ovistikuista kuvaa. Olen teipannut ne kuivana vihkon väliin. Miekkonen sanoo sitä pissapäiväkirjaksi. :laughing002 Kp 12 tein kaksi testiä toisen iltapäivästä ja toisen illalla. Kp 13 taisi tulla se vahvin.

Liitteet

• IMG_0150.JPG
    IMG_0150.JPG
    80.9 KB · Katsottu: 10
Omaa napaa muiden oviksien innoittamana :happy112

Siis tänäänhän on kp 14 ja mulla näytti nyt ovistikut plussaa!!! SIIS MITÄ? Kyllä mulla sitte nää kierrot oikeesti vaan menee ihan miten sattuu jos ovi on ovella jo nyt! normisti aikasintaan siinä 19 kieppeillä, ja viimesimmän kierron mukaan vasta 23 päivä tuli plussa, ja tätikin paukahti kylään tasan neljätoista päivää myöhemmin!

Kyllä kuulkaa saa taas olla ihmeissään loppukiertoa kohden....

Takaisin