Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rosebud minä en kans ymmärrä miks muiden tunteita vähättelemällä haetaan omille tunteille oikeutusta. Miullakin on vasta muutama kuukaus yritystä ja tuntuu se pahalta - en osaa ees kuvitella kuinka pahalta tuntuu vuosien jälkeen. Tai ehkä siihen sopeutuu ja tottuu lopulta. Ja varsinkin tuntuu pahalta kun täällä toiset poikkeaa ja jatkaa yhden, kahden yrityksen jälkeen plussanneisiin. Miksen minäkin, edes sitä ensimmäistä.

Silti ei tulis mieleenkään tää "mitä sä ruikutat on menny vasta kuukausi / siulla on jo yks / älä stressaa" vähättely. Jokaisella on oikeus tunteisiinsa ja mie yritän parhaani mukaan jokaista tukea ja lohduttaa vaik aina en osaa ja joskus tuntuu suora kateus muita kohtaan niin pahalta et tekis mieli itkeä eikä onnitella.

Niillä pelimerkeillä mennään mitä on saatu ja siihen on jotenkin sopeuduttava mitä saa osakseen, on se sitten lopulta monta lasta tai ei yhtäkään. Kuitenkaan lopulta sillä stressillä myrkyttää vaan oman mielensä kun miullakin on rakastava mies, ihania kavereita ja upeita harrastuksia elämässä. Silti pitää surra jos surettaa. On se suru iso tai pieni. Tarvii vaan muistaa että nekin jotka sinuu satuttaa noilla kommenteilla kärsii. Ja niillä ei ole armoa, ymmärrystä tai kykyä toimia mitenkään toisin. Se kertoo siitä kuinka ne ihmiset kärsii, ei, että siun tunteet ois vääriä.

Moikka! Mahtuuko mukaan uusi vauvakuumeilija!? Oon vähän hukassa näiden sivujen kanssa :confused2 Enköhän mä opi käyttämään näitä :) Ensiksi kysyn, että ettehän näe sähköpostiosoitettani tai nimeäni, sillä en nyt tutuille haluaisi kertoa vielä, että kolmatta yritetään :pale Ja eihän nää jutut mee omille Facebook-sivuille? :D Aikamoinen blondi taidan olla näitten tietokoneiden kanssa :laughing002

En masennu vaan iloisin mielin menen kohti uutta yrityskertaa joka on meillä vasta toinen ja ootan innolla taas ovista joka vasta kolkuttelee ovelle parin viikon päästä,mutta aijon nauttia kesästä sitäkin enemmän ja antaa ajan kulua!

Mun piti kommentoida vähän jokaiselle jotain, mutta uppouduin lueskelemaan Rosebudin blogia ja ajatukseni jäivät sille tielle. Mielestäni et oo tehnyt mitään väärin!! Kauhistuin, kun lueskelin niitä kommentteja! Siis mitä ihmettä.. mielestäni on tosi kamalaa,että ihmiset tulevat vähättelemään toisen pelkoja tai ajatuksia. Mielestäni saat kirjoittaa blogiisi ihan mitä haluat mikä liittyy sinuun ja ajatuksiisi ja mikä vain helpottaa oloasi. Mä niin ymmärrän,että pelottaa jos vaikka ei saakkaan toista lasta ja tottakai sitä miettii vaikka oiski VASTA se kolmas yritys kerta menossa..mulla on vasta toinen alkamassa ja oon jo ihan hätää kärsimässä,että onkohan jotai vikaa jossai ku ei tärpänny ja jopa mieskin mietti tätä asiaa koko eilisen päivän. Mutta siis aivan hölmöä, että et saisi murehtia tuollaista asiaa, tottakai saat ja on hyvä, että pystyt kertomaan niistä meille! Älä siis ressaa kommenttien takia <3 minä jäin lukijaksi! :dance008

Mie testasin äsken niin tutun negan eli positiivisesta ajattelusta huolimatta ei oo kovin iloinen olo. Tätiä tänään tai huomenna odotellessa (viimeistään viikonloppuna jos ei mahdottomasti heitä) ja sitpä yk8 käyntiin ja pitäis kai sinne lääkäriin soittaa. En voi väittää ettei harmittaisi.

elmiina Voi hittolainen. Mutta voin omalta osaltani kertoo, että se lääkärissä käynti oli tosi positiivinen kokemus ja mulla on ainaki puhtia ihan eri tavalla ens kiertoon, kun tiiän, että on tutkittu ja osa asioista on kunnossa ja sitten ne mitkä ei välttämättä ole, niin saadaan lääkettä. Mies oli eka vähän haluton lääkäriin, mutta sitten kun lähettiin ni on ollu kans tyytyväinen. Eihän sitä tiiä et vaiks oiski vaan joku ihan pikkujuttu miksi ei tuu raskaaksi ni hyvä se on tutkia ja hoitaa ja sitten raskautua jatkossa toivottavasti nopeemmin, kun että vaan ois tietämättömänä ja yrittäis. <3 Tsemppiä!

ja rosebud Ei sitä lapsettomien katkeruutta varmaan ymmärrä kun toinen lapseton, mutta ei se siltikään oikeuta purkaa sitä omaa pahaa oloa muihin. Tosi typerästi on ihmiset sun blogissa käyttäytyneet. Tottakai peloista saa puhua ja ei sun pelot lapsettomuudesta ole yhtään sen vähempiarvoisia kun muidenkaan. <3 Yritä ignoorata blogihölmöt!

rosebud jätä muiden kommentit omaan arvoonsa, on hyvä purkaa omii tuntoja ja ajatuksia koska jos ne pitää sisällä ni ne vaa patoutuu ja sit ku purkautuu kerralla ni onki hiukka pahempi juttu. on luonnollista tuntea pelkoa ja huolta. jatka vain kirjoittamista äläkä välitä jos joku tuleeki mollaamaa tai kirjottaa negatiivisia kommenttei, ne ei vaa tiedä oikeest liiemmi mistää mitää tai on katkeria jostai.

ei liity vauvoihin tai raskautumiseen, mut millä mä saan allekirjotukseen ylimmäiseks blogi linkkini? kun oon miljoona kertaa yrittäny, mut saan sen vaan siihen niiden kahden "mittariston" väliin, kun muutenki meinaan poistaa sen keskimmäisen, mut en niitä kahta muuta, enkä viittis niitä uudelleenka tehä..

Samaa mieltä muiden kanssa! Jätä Rosebud muiden mielipiteet omaan arvoonsa. Mielestäni kirjoitat hienosti omista ajatuksista. Itsekin olen huomannut, että helpottaa kun saa kirjoittaa omia ajatuksiaan ylös. Harmi, että kaikki eivät tajua, että ne eivät ole tarkoitettu loukkauksena tai kohdistettu kenellekään vaan ne ovat itseomaan itseä varten kirjoitettu. Olen myös varma, että moni ajattelee samanlailla kuin sinä. Osa ei ehkä halua puhua ääneen peloistaan, koska pelkää saavansa samaa arvostelua niskaan, jota sinä sait. Reiluahan se ei ole. Tottakai minäkin olen omalla tavalla kateellinen, kun sinulle jo pienokainen on siunaantunut, mutta en halua vähätellä pelkojasi ja ajatuksiasi. :3some

Mun viimoisin viesti oli kamalan kaukana ja tänne on niin hirmuisesti tullut viestiä mutta olen myös lueskellut ahkerasti. Ei vain ole ollut inspiraatiota vastata.. Nytpä sitten joitakin pointteja:

Mirelyn, musta on ihanaa lukea hääjuttujasi :love017 ja apua, nehän vain lähenee. JA SUURET ONNITTELUT PLUSSASTA! :wav Miten ihana uutinen. Paljon vain tarrasukkia sinne! ja paljon onnea syntymäpäiväsi johdosta myöskin. Kylläpä sua saa onnitella oikein urakalla :grin

Joku puhui täällä siitä, että toi täti ilmestyy heti kun testaa ja voiko se olla, että mieli pitää tädin poissa.. Oon niin samalla linjalla! Mulla oli viime kierto niin, että tein monen monta liuskatestiä ja lopulta kun tein CB digin niin täti ilmestyi iltapäivällä. Nyt mietityttääkin pitäiskö se taas tehdä. Uskooko mieli paremmin, jos se lukee jossain.. Oma napa -kopsaus muualta: Nyt siis kp 43. Negaa testattu kaksi kertaa, kp 33 ja kp 38. Viime kierto kesti sen 46 päivää mutta jo viikko (ellei yli) ennen alkoi oireet, jotka olivat pääasiassa rintojen paisuminen ja aristaminen. Nyt ei mitään. Ei niin yhtään mitään. Välillä on sellainen "märkä" olo ja pupuilu luistaa hyvin vaikka haluja ei niinkään ole. Eli liukkaria ei todellakaan ole tarvittu :smiley-bounce022 Lisäyksenä pari minuuttia sitten saatu tieto, että meille tulee koiranpentu! Noin viikon päästä. Hurjaa! Mulla ei ennen ole ollut koiraa pennusta saakka.. Noi nykyset oli miehen ja tuli siinä sivussa. Kovin läheistä tunnesidettä ei niihin ole niinkuin kissoihin, jotka on ihan pennusta saakka ollu.. Ehkä mä nyt sitten vihdoin ymmärrän noiden koirien omalaatuisuuden kokonaisuudessaan. Olen siis aina koirista tykännyt ja kivoja nämä meidänkin ovat/olivat mutta vähän jännittää miten pennun kanssa selvitään :smiley-bounce012

Se taas siitäkin kesästä. No okei, ehkä se vielä tulee takaisin. Mutta pöh silti, kun oli muutaman päivän niin mukavan kesäistä ja lämmintä ja nyt taas sataa vettä ja on nippa nappa kymmenen asteen paremmalla puolella. Heh, kevät ja syksy ei ole suosikkejani. Talvesta ja kesästä taas tykkään. Joko tai, joko miinuksen puolella tai tähän aikaan vuodesta kahdenkymmenen yläpuolella. :D

Tsemppiä Gatusa asiakkaiden "metsästykseen". Ehkä se alkaa sujua paremmin, kun saat työstäsi enemmän kokemusta.

Chipmunk, kurja että tulehdus sitten iski kuitenkin, mutta hyvä että pääsit siitä niin hyvin eroon. Toivottavasti tuhru jäi pelkäksi tuhruksi. Toivoahan on niin kauan kun ei vuoda kunnolla. (ainakin yleensä)

Toivottavasti Nonna saat olla vapaalla juhannuksen ja juhlia plussaa. ;)

Tsemppiä loppuviikkoon chilly. Toivottavasti teet muiden viikonloppua odottavien kanssa plussahyökyaallon. :>

Älä välitä Rosebud negatiivisista kommenteista. Minusta blogissasi ei ollut mitään, minkä pitäisi loukata ketään, kun et millään lailla vähätellyt kenenkään ongelmia. Tietenkin sinulla on oikeus purkaa siellä omia ajatuksiasi ja pelkojasi.

Pahoittelut tädistä Omenapossu. Onnea oviksen pongailuun, toivottavasti tällä kertaa tärppää.

Sinähän olit ahkera Sannuinen. o.o On normaalia tuo, "jos nyt raskautuisin, synnyttäisin silloin" ajattelu. Tai minä ainakin myös mietin välillä niitä. :>

Lana, ei ainakaan luulisi että tikut siinä kuukaudessa miksikään menisi. Onnea oviksen pongaukseen. :>

Ainut, pidän peukut pystyssä, että saat vielä plussan. Ehkä nyt oli vain liian aikaista testata.

Tervetuloa shapa. :>

Samoin kolmassittenkin<3, tervetuloa. Minä en ainakaan löydä nimeäsi tai sähköpostiosoitettasi, että ei niiden pitäisi näkyä. :> Facebookista en mene vannomaan (kun en sinne ole mennyt), mutta en usko että sinunkaan tekstit sinne menee.

Pahoittelut negasta elmiina. Mut ehkä oli vielä liian aikaista testata. Toivossa on hyvä elää vai mites se meni.

Onnea Allison koiranpennun saannista. :> Uskon että jännittää, mutta etteköhän te pärjää. Miehesi sentään kasvattanut koiria pennusta pitäen, jos nyt oikein ymmärsin. Kurjaa, kun ei sinne tule plussaa eikä tätiä. :( Toivottavasti täti löytää pian perille, eikä odotuta loputtomiin. Plussa tietenkin mieluummin, mutta jos ei niin edes se täti.

Kun tulin kotiin niin päätin kurkata aamun testiä ja siihen oli ilmestyny todella haalee hailurainen. Sitten pimeni päässä: kaupasta pregcheck ja cb digi. Pregcheckiin selvä plussa ja digiin raskaana 1-2! Siis mitä! Meillekö plussa! Mä itken täällä! Tuntuu aivan käsittämättömän hienolta! Päätin myös etten tänään murehdi keskenmenon mahdollisuudesta, vaan tänään vaan nautin!

onnee ainut :)

ON: samalla kun muiden puolesta on onnellinen plussista, jotenkin ärsyttää kun omat testit näyttää negaa :/ mutta onhan mulla jo yks terve vauva, joka on tullut ilman hoitoja, niin ei pitäisi raskautumiselle olla ongelmia, kun vaan jaksetaan yrittää :)
ja toivottavasti ketään ei käsittäny tota mun tekstiä väärin, oon huono kirjottaan mitä tarkotan :D

Täällä mennään kiertopäivässä 33, periaatteessa huomenna pitäs menkkojen alkaa, siis sikälimikäli ne nyt haluaisivat alkaa ajallansa.... Ei oo kyllä niin mitään oireita mihinkään suuntaan.. Nännit ehkä vähän arat, mutta pistän senkin kyllä ihan rintsikoiden piikkiin!

Onnea AINUT!!! ihanaa että täällä alkaa vihdoin tulla näitä plussiakin... Itte kyllä olen jotenkin valmistautunut aloittamaan yk 6:sen... "eihän se voi osua nytkään kohdalle" ajatus lähinnä mielessä koko ajan.

Ja valeraskautta pukkaa TAAS. Toivottavasti tää tarkottaa nyt vihdoin, että menkat olis tulossa :)

Aamulla oli tosi huonovointinen olo, joka meni ohi kun ahdoin väkisin banaanin suuhun. IHAN sama tunne kun esikoisesta. Ja koko päivän ollut mukamas kiinnike kipuja.

Nyt en kyllä jaksa uskoa raskauteen, kun mulla on tää kierto näin venynyt. Mutta josko ne menkat tulis ;)

AINUT: ONNEA <3

Ja kiitos kaikille piristävistä kommenteista :)

Ainut: Kovasti onnea <3
Täällä menossa 27/28. Tänään ei ole menkkamaisia oloja ollut. Häjyä vähän tehnyt, mutta ei muuta. Silti edelleenki uskon että menkat alkaa viimeistään huomenna aamuna.. Kuten yleensä tapana alkaa keskellä yötä tai herätessäni. Kamalaa piinailua :D

Kiitos kaikille! Tuntuu niin oudolta vieläki. Vaikka aina niin uskoo ja toivoo, ni nyt onkin ihan ihmeissään, kun plussa tulikin!

Tässä vielä kuvat testeistä. Tuntuu, et nuo davivin erittäin herkät on ihan huijausta, tuo pregcheck, jonka pitäisi olla vaan herkkä (selosteen mukaan näyttää päivää ennen tätiä, kun david lupaa 4 päivää) näyttää monta kertaa paremmin. Yllä (vihreät) kaksi davidiä, aamuinen ja sitten iltainen. PC (sininen) ja alempi david, ovulaatiotesti (pinkki) ja clearblue digitaalinen tehty siis samaan aikaan. Ovistestin tein vahingossa kun meni tikut sekasin :D

Onnea Ainut!!!!!!! <3 <3 <3 Mulla on kaks lasta ja lapsiluvun piti olla täynnä ;) No onneksi saa muuttaa mielipiteitään <3 Kauhea vauvakuume!! Maanantaina vedin kierukan itse pois :O Juu ei paras vaihtoehto, mut niin vaan kävi.. Kokeilin, että tunnenko lankoja ja sit se lähti helposti, eikä tuntu missään.. Joo en suosittele, mut onpahan poissa monen vekotin ;D Tänään alko tyhjennysvuoto.. Toivottavasti tärppäis nopeesti <3 Esikoisen kohdalla ilmeisesti ekasta yrityskierrosta varhainen keskenmeno ja toisesta sit pysy matkassa :) Toisen lapsen kohdalla meni n. 8kk.. Nyt oon paaaaaaljon hoikempi ja siitä ei ainakaa haittaa ole :)

Apuva! Onnea ainut!!! Ihan tajutonta et 3 on vetässy plussat hihasta muutaman päivän säteellä!! PALJON ONNEA!!
:talk017 :cool05

Takaisin