Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
AINUT Älyttömän suuret onnittelut plussasta! Tuntuu niin hyvältä muiden puolesta, kun onnistaa. Nyt vaan nautit tästä hetkestä etkä murehdi liikoja! Kerkiät kyllä sit murehtiin myöhemmin ihan tarpeeks ja vähä turhaankin:D Ovulaatiotesti siis paljasti sun kohdalla raskaudenkin tosi ajoissa, ihan selkeä viiva.

Täällä kp 29/32, 4 päivää testaukseen... Vähä skeptinen oon siinä mielessä, että peittoja heiluteltiin tasan kolme kertaa hän kierron aikana ja yhden kerran luulen osuneen oviksen aikoihin. Eihän sitä tietetenkään tarvitakaan ku yks kerta mut silti:D Täs täytyy oikeesti ruveta ryhdistäytyyn tuolla petipuolella, jos ei nyt tärppää. Mitään oireita ei suuntaan taikka toiseen ole. Hyvä vai huono.... Täytyy palailla illalla, nyt nukkumaan flunssaa pois.

Minäkin kirjauduin tänne. Rupesi näkymään enemmän asioita. Pitää vaan keksiä miten nuita omia tietija muokataan. Taisi tulla joku outo nimimerkki minulle.

Onnea AINUT!

memmu84

no toivotaa anell että kuitenki on tärpänny.

hohhoijaa tänää alotettiiki sit nyrkkipyykillä päivä. esikoisel yskä ni annettii seesamiöljyä ja mitä päätti muksu tehä? sylkee sen ulos vaikka aiemmi ei mitää ongelmia ole ollu ja tykkää siitä. no sit pestii paita ennen ku öljytahrat pinttyy ja samal koulutakki ku täällä on uniformupakko (ainoastaa takki). aattelin et saatanpa teettää muksulle ens lukuvuodeks sit ite takin että saa parempilaatusen ja vois olla vaikka suvun vaakuna kuvana. eipä se teettäminen maksa liiemmi enempää ku kaupast ostettukaa.

mitä kiertoon tulee ni saapi nähä miten menkat alkaa tässä kierros mä oikeest ootan menkkoi ku kuuta nousevaa että saa kropan kuntoo.

Lana ei kait ne tikut miksikään ole kerennyt kuukaudessa menemään, joten ei muuta kuin käyttöön vain. :) Pitääköhän itsekin kokeilla ostaa noita tikkuja seuraavaan kiertoon. :)

shapa tervetuloa joukkoon. :) Toivottavasti pupuilut tuottaa tulosta. :)

elmiina toivotaan kuitenkin että saisit plussan, vaikka nega aluksi olikin. :) Kyllä varmasti se lääkäri selventäisi asioita, joten rohkeasti soittoa sinne vain jos edelleen kierrot sekoilee. :)

Rosebud kirjoita vain yhä edelleen siltä miltä tuntuu. :) Ei minua ainakaan tekstisi loukannut mitenkään. :) Täällä peukut pystyssä plussan puolesta. :)

Kolmassittenkin <3 tervetuloa sinullekin joukkoon mukaan. :)

Allison ihanaa kun saatte sen koiranpennun. :) :grommit Itse olen kyllä varmaan hieman enemmän kissaihmisiä, mutta kyllä koirat tulee hyvänä kakkosena perässä. Olen kyllä niin eläinrakas, että oikeastaan ihan mikä vaan nelijalkainen, kuusijalkainen, kahdeksanjalkainen tai jalaton menee. :)

Vargynja tästähän se kesä vasta alkaa, joten eiköhän sieltä vielä niitä lämpimiäkin päiviä ole tulossa. :glasses1 :)

ainut ihanaa!!! <3 Onnittelut plussasta ja tarrasukkia matkaan nyt mukaan. :smiley-bounce012

piia84 toivotaan, että menkat eivät kuitenkaan ala ja sinäkin pääsisit kohta plussanneiden joukkoon mukaan. :)

musicbox tuo piinailu on kyllä inhottavaa, joten toivon kyllä että saisit vaivanpalkaksi sen plussan. :)

Anell kyllähän se yksikin kerta peittojen heiluttelua voi tuottaa tulosta. :) Pikaisia paranemisia flunssasta. :)

Gatusa toivottavasti saat ne menkat, että pääset aloittamaan uuden kierron kunnolla plussan kera. :)

Omaa: lämmöt yhä edelleen laskenut, joten olen oikeastaan 100% varma että ne menkat sieltä tupsahtaa jossain vaiheessa. Viime kierrossakin oli muutama päivä ennen menkkoja tällaista tuhruttelua. Rupesin miettimään, että en tainnut edes ovuloida tässä kierrossa, koska lämmötkin heitti ihan härän pyllyä ja itse en sitä ovista juurikaan bongannut. No positiivista oli se että työpaikkahoitajalle kun soitin verikokeen tuloksista niin korkeat kolesteroliarvoni oli laskenut normaaliksi ilman lääkitystä (Whaaat!!! :happy2 ) ja oikeastaan ilman ruokaremppaakaan (taisi lukea väärän potilaan tulokset :laughing002 ). Onneksi tulokset tulee vielä paperisena postista, joten sitten ehkä uskon paremmin. :) Olen varma, että ne pillerit vaikuttivat niihinkin noin rajusti, joten kyllä taidan kiertää jatkossa pillerit kaukaa. :confused4

Kiitos kaikille, ootte ihania :hug007

Voi olla aivan pelkkää sattumaa, mutta tässä kierrossa kokeiltiin tosiaan sitä Frantsilan naisten voimajuomaa, joka on luontaislääke ja pitäs tasapainottaa hormonitoimintaa yms. Mun ovulaatio oli myöhemmin kun se on nyt viime kierrot ollut, mutta toisaalta viime vuonna mun kierrot oli aika tarkkaan sen 32 päivää, mitä tämä tärppikiertokin oli. Mikä lie sitten aiheuttanut noi lyhemmät kierrot.

Oireita ei oo juuri ollu muuta, kun pieni tuhruvuoto dpo8 (kiinnittymisvuoto ilmeisesti) ja naaman rasvasuus. Vatsassa on tuntemuksia, mutta ilman plussaa en osais sanoa, onko ne menkoista vai raskaudesta johtuvaa.

Nii ja sen lisäks käytiin tässä kierrossa tutkimuksissa, selvästi autto ku vikasta kierrosta ennen lääkkeitä plussattiin :P Vähän vaan kirosin, että ehdin käydä ostaa ne kalliit lääkkeet jo, mutta toisaalta pääasia on, että tuli plussa!

Nyt toivon vaan sitä plussa-aaltoa tänne, että päästään yhdessä vallottamaan helmikuiset!

Mie sain läjän vauvanvaatteita eilen, mies toi nuorimmaiselta pieneksi jääneitä. Oispa edes joskus joku, jolle niitä pukea. Vähän mietin että kehtaanko edes ottaa jos lisää vaan tuskaa vaan kaipa sitä joskus on joku ku miulla viä optimistisesti ajatellen 10 vuotta aikaa. Voihan ne sit antaa pois jos ei. Vielä en oo oikein uskaltanu katella mitä siellä on kun voin niin kuvitella itseni parkumassa niiden kanssa.

Vuotoa ei ole eli tästä kierrosta ei nyt tietoa. Yritän toivoa negaa kun saattaisin vihdoin saada sen tatuointiajankin mikä peruuntui joulukuussa. Vaikka tietty plussaa toivois ennemmin kuin mitään muuta ni tätiin yritän asennoitua. Kp 27/16-29. Pitkä kierto antaa ikävästi toivoa. Jos ois ees hormonit paremmin kohdillaan.

jaa-a, peittoa heiluteltiin vain yksi kerta noin vuorokausi ennenkuin sain vahvan positiivisen ovistestin. Eli en usko että on tärpännyt. Mies ei sitten ollut sillä tuulella kun ovis testi näytti plussaa, vaikken siitä mitään maininnutkaan. Menee taas yksi ovis hukkaan. Ehkä ensi kierrosta sitten. Huoh.

Niin ja HURJASTI ONNEA kaikille plussanneille :) Ja tsemppiä meille vielä yrittäville. :)

pahoittelut menkoista musicbox.

elmiina ainakaa ei tartte ostella uusia välttämättä mut jos tekee kipeetä katella niit ni kannattaa ehkä odottaa et se plussa tulee ennen ku kattelee.

Vargynja: Ittekin olen harmitellut, kun ulkona on täällä suunnalla kyllä ollut todella aurinkoisia päiviä, mutta ei vaan enää tunnu nousevan lämpötila riittävän ylös. Alle 20 ja tuulee niin hirveästi, ettei tuolla kovin vähissä vaatteissa tarkene olla.

Ainut: Onnea onnea suuresti plussasta! Oikein paljon onnea "peliin" myös jatkoa ajatellen. :)
Nyt sitten vaan muutkin Ainutin perässä plussaamaan!

Rosebud: Toivottavasti oireesi olisivat ihan oikeita raskautumisesta johtuvia, eikä mitään ns. valejuttuja.

Musicbox: Pahoittelut ja tsemppiä uuteen kiertoon.

:crybaby2 Tätä ei ole kiva tulla tänne kirjoittamaan ja mitään muuta en nyt pystykkään kirjoittamaan, kuin sen, että tulen takaisin kuumeilemaan ja toivomaan uutta tärppiä.
Meille tuli siis keskenmeno :smiley-angry017
Nyt menossa yk3 kp2/28.
Sydän vuotaa verta, ahdistaa, vituttaa ja masentaa. :sad010 Ensimmäinen keskenmeno kohdallani ja toivottavasti viimeinen. Olisihan se pitänyt arvata, että jos raskautumisessa ei niinkään ole ongelmaa, niin sitten lapsen mukana pysyminen tulee olemaan se ongelma... Tässä se taas nähdään että ne edelliset synnytykset ja sektio (minun tapauksessani) vaikuttaa matkustajan mukana pysymiseen, eli alkiolla ei ole niin paljon hyvää tilaa tuolla minne tarttua ja jatkaa kasvuaan :( :sad010
Nyt tuntuu niin pahalta kirjoittaa, joten voi olla, että pidän hiljaiseloa hetken, vaikka yritys onkin päällä.

Onnittelut kaikille jotka tällä välin on plussanneet!!! <3 Ja pahoittelut niille, joille on täti tullut :(

mirelyn olen niin pahoillani keskenmenosta. jaksamisia sinulle ja perheellesi. toivottavasti pian tulee uusi tärppi kuitenkin ja kaikki menee hyvin loppuun asti. hali

ainut oikein lämpimät onnittelut <3 ja sitkeet tarrasukat matkaan :).

_mirelyn_ voi harmi :(. Voimia kovasti!

Ainut: Onnea tärpistä
Musicbox: Harmittelut tädistä :(
Mirelyn: Voi ei! Tsemppiä! Ikävä kuulla tommosta!

ON: Ärsyttää jotenkin nyt. Sain 10pv antibiootti kuurin tänään ja liudan kaikkea muutakin. Mainitsin kyllä lekurille yrittämisesta ja laittoi jotain mikä sopii myös raskaana oleville. Tosin vahvaa antibioottia on. Viikonloppuna pitäisi oviksen olla, mutta jotenkin oon heittänyt toivon kaivoon tän kierron osalta sillä ei noi mitkään lääkkeet hyvää tee kropalle tai kierrolle saatika sitten raskautumiselle :/ Eihän toki abti kuuri raskautta estä, kait(?) mutta jotenkin en silti usko...

Anell toivotaan, että vähäisestä peittojen heiluttelusta huolimatta se plussa kuitenkin tulisi :) eihän sitä koskaan voi tietää..kerro sitten heti kuinka kävi :)

Gatusa Inhottavaa varmasti, kun menkat eivät ole säännölliset..pidän peukkuja, että kiertosi tasottuisi!

Chipmunk86 Wau! hyvä että olivat laskeneet ilman mitään remppaa :) ! ainahan sellaisia uutisia on kiva kuulla..

Elmiina Minä kans tänään mietin,että ois kiva kun olis jo vähä salaa varastossa jotain pieniä vauvan vaatteita, mutta pelkään kans, että varmaan parkuisin niitä katsoessani..sitä vauvaa, kun toivoo niin paljon.

_mirelyn_ EI VOI OLLA TOTTA! :sad015 :sad001...multa tuli aivan itku,kun luin sun kommentin! Olen pahoillani. Niin väärin, kun joutuu heti kokemaan jotain tuollaista! Tai ylipäätään kokemaan.. Voimia sulle <3

shapa Kaikki tuollaset lääkekuurit on perseestä ihan vain senki takia kun niitä pitää muistaa napsia..! :/

Ainut Onnea!!! :hello2

Minä: Kp 3 menossa (3/31) ja tilasin juuri ovis testejä netistä..clearbluen. Onko kuinka kokemuksia? tai siis kertokaa tyhmemmälle, että kun sitten siihen tikkuun saa sen hymyilevän naaman niin koska silloin kannattaa pupuilla? Seuraavana päivänä vai mahdollisimman paljon heti 24-36 tunnin sisällä? Ja koska ootte alkanut tikuttaa ovista? Minulla on tosi säännöllinen kierto, että varmaan päivää ennen oletettuako? vai aikaisemmin... :D

Oon ollu sen verta pitkään poisa tältä palstalta etten millään pysty kaikkia tekstejä lukemaan, vähän pläräilin kyllä ja suuremmoisen onnittelut plussanneille! :)​
Mirelynille jättimäiset osanotot*hugs*​
Pahoittelut tädin kohdanneille.. Se on vaan aina yhtä kurjaa ellei kurjemampaa mitä pitempi aika menee.​
Me ollaan oltu maalla/mökillä paljon ja foorumilla käynti siksi jäänyt. Ovis taisi olla tuossa kp13-14 ja tuli hyödynnettyä oikein hyvin, joten hyvillä mielin piinaviikoille odottelemaan mitä tulevan pitää :)​
Kesäkuun ekan viikon aikana pitäisi tädin tulla kai jos on tullakseen ja kierto ei pahasti heittele. Ainakin vaikuttaisi siltä että kierto olisi vähän lyhenemässä tuon kkm jälkeisen pidentyneen kierron jäljiltä.​
Donnatestistä pitää vielä sanoa, että mä löysin opaslehtisestä ihan uuden sivun, joka menny aiemmin jotenkin ohi ja siellä luki tapauksia, joissa sitä ei tulisi käyttää ja yksi niistä oli 2kk raskauden jälkeen! Eli sen takia se on mulla km jälkeen näyttänyt jatkuvaa plussaa, ei ois pitäny edes testata. Tässä kierrossa onkin menty pelkkien tuntemusten mukaan ja ahkeralla pupuilulla :)​

Liityn minäkin joukkoonne!

Luin koko ketjun parissa päivässä (99 sivua, hehe), ja kuumeilu ja vainoharhat sen kun pahenevat.

Meillä miehen kanssa eka yrityskerta käynnistyi viikonlopun pupuilulla tikutetun oviksen aikaan ja hyvillä mielin - kun vaan jaksaisi jäädä rauhassa odottelemaan tuloksia, sekä ottaa rakentavasti vastaan ne mahdolliset pettymyksetkin, joita varmasti on tiedossa näillä suurilla toiveilla.

Kamalasti onnea teille, jotka olette plussanneet!

Takaisin