Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rosebud: Samoilla fiiliksillä mennään. :( Tsemppiä sinne kera halausten! :)

Nonna-: Tule heti välittömästi ilmoittamaan sitten kun olet testin tehnyt. Kyllä tuo musta vähän siltä kuulostaa, että jos olisin lääkäri niin väittäisin että raskaana olet. ;D

ainut: Haha, meillä ei mies varmaan edes tiedä mikä on ovulaatio, saati kiinnittymisvuotoja tai muita haastavampia termejä. :laughing021

Chipmunk86: Toivottavasti ei ole pissatulehdus tuloillaan! Pysyköön täti pois, ja ei muuta kuin viikonloppuna testiä tekemään. :)

helmiäippä: Toivotetaan nyt sitten poikkeuksellisesti onnittelut menkoista. Onhan sekin hyvä merkki kun säännöllisesti tulevat. :)

elmiina, piia84 ja musicbox: Teillähän onkin jännät päivät menossa. Toivottavasti kaikki saatte vielä tämän viikon aikana onnellisia uutisia, tulisi oikein hyökyaallollinen plussia. :)

Lana: Koittakaahan löytää joku sopiva rako peittojen heiluttelulle, muuten se lisääntyminen on vallan vaikeaa. Tai ei kai sitä tarvi välttämättä edes kirjaimellisesti peittoja heilutella. :sex:laughing002

Gatusa: Voihan hitsi, jopa sulla on kierto totaalisen sekaisin. Mutta hyvä että syy kuitenkin löytyi niin asian saa korjattua pikimmiten. :)

ON: Oliskohan mulla ollut ovis viikonloppuna? Perjantaina (kp 18) testasin selkeän viivan, mutta ei missään tapauksessa kontrolliviivan vahvuinen. Lauantai jäi väliin kun oltiin euroviisustudiota viettämässä kaveripariskunnan luona, eilen oli perjantaita vahvempi viiva, mutta ei edelleenkään kontrolliviivan vahvuinen. Tänään enää aivan haalea, juuri ja juuri erottuu. Nyt siis kp 21. Hemmetti kun se lauantai jäi testaamatta, olisi ollut aika oleellinen tieto tässä tapauksessa. :D

Vargynja: kirjoiteltiin näköjään yhtä aikaa. Sama tilanne siis täällä, ovis oli ehkä viikonloppuna, ja hyödynnetty kyllä on. Sitten vaan odotellaan ja toivotaan.:smiley-angelic001 :rolleyes:

juu kierto oli vallan sekasin noin joka viides päivä oli tiputtelua sillo ku menkkojen piti alkaa ni tuli kerran näkyväst ja muuten tiputteli huomaamattomast ja tiputtelu vikan kerran alko muutama päivä etuajassa ni ihmettelin mikä on. no nyt kuitenki tänää alko progesteronikuuri vaikka onki kp 9 tai jotai menossa mua ei jaksa kiinnostaa kunha sais ne normi menkat vihdoinki, tosin mulla on ihmeest kyl ku tutkin ite ni ovist enteileväst tuo kn pehmee ja auki vaikka vast muutama päivä sit oli ns menkat loppunu ja eile ihme viiltelykipui. no katsomme millanen kierto nyt on ku keinotekosest pistetää käyntii. toivottavast kehoki alkas erittää normaalist progesteronia sit ja nää diagnoosit on mun omia, verikokeist ei ol tietoakaa viel. lääkäri vaa samaa mieltä et näemmä kroppa ei eritä normaalist progeteronia ni ei tul normi menkkoi mikä on helppo yhteenlasku joten nyt lääkekuuri.

Kiitos lohdutuksista.

Nyt täytyy toivoa, että seuraava ovulaatio sattuisi aikanaan viikonlopulle, kun mies on kotona :) melkein joka viikko on kauempana töissä. Minulla mies on oppinut sanaston jo varsin hyvin, viimekierrossa kyseli oliko kiinnittymisvuotoa.

Pari kertaa itkin tänään töissä, mutta en onneksi asiakkaiden nähden.

Jippiina, mennään sitten aika samoissa. :D Toivottavasti alotetaan kesäkuun plussa-aalto. ;)

memmu, voimia sinne (melkein jokaviikkoisen) miehen poissaolon kestämiseen. Toivon, että ovulaatio osuu oikeille päiville, ni saatte hyödynnettyä.

Lana: Varmastikkin toi maidon tulo voi johtua hormonaalisista syistä. Tuo ei nimittäin ole eka kerta kun mulla tulee maitoa rinnoista vaikka imetys onkin loppunut. :) Nyt vain aattelee ihan erilailla tota maidon tuloa rinnoista kun kerta lasta yritetään :P Heti into piukeena jos vaikka olis lykästäny ;D

musicbox mulla oli iha sama juttu eli olin innoissani et tärppäskö sittenki kunnes tänää lääkäri ultras ja sano etten ol raskaana. josko tuo progesteronikuuri sais kropan toimii et vois tärpätäki.

Testailusta: ajattelin viikonloppuna, mikäli ei kuukautiset kuulu ennen sitä :) Nyt on mentävä taasen jotta joutaa kaikkiin paikkoihin ennen töihin menoa!

Minä ajattelin että oisko kokeillu jo tänään pari päivää etuajassa kun äiti tulee käymään, että uskaltaako sitä vaikka viinipullon korkata. Mutta taidanpa vain jättää viinin väliin ja testailla viikonloppuna jos ei vuotoa kuulu, kun ei välttämättä näkyis vaikka oliskin. Tätituntemuksia kyllä tulee tihenevässä määrin koko ajan, että näinköhän pääsee testaamaan.

Viikko aikaa oletettujen menkkojen alkuun, varmaan joku kp25 eikä mitään tuntemuksia esim mitä viime kierrossa jo tähän aikaan. Eli olisiko nyt sir kuitenkn hyvä juttu jos tyypillisiä ennen menkkija oireita ei ilmenemään...taidan nyt luottaa että kun kohdalla oireettomuus voiskin olla ihan hyvä juttu :) seuraillaan

Oisit elmiina testannu! Sais jännittää muiden testituloksia, eikä tarttis miettiä ite, että pitäskö testata :p

piia84 Toivottavasti viikonloppun saatte plussan!

Toivottavasti Gatusan kierto tasaantuisi. On varmaan tosi ärsyttävää tollanen.

Musicbox. Mun yhdellä ystävällä, joka ei ole koskaan synnyttänyt, tuli kerran maitoa rinnasta ja hän pelästyi olevansa raskaana, mutta ei sitten ollut. Eli voi ilmeisesti tulla ihan muistakin syistä, mutta toivotaan, että se ois teillä merkki juuri siitä asukista!

Toivottavasti memmun seuraava ovis osuu oikeelle kohdalle. Tuo reissumiehen puolison elämä ei varmaan ole helppoa!

Jippiina, kuulostaa siltä, että lh-huippu on ollu siinä sun testailujen välissä. Hyvä että saitte hyödynnettyä! Ei tullu suomelle kultaa tai euroviisuvoittoa, mutta jos teillä ois ollu vähä onnekkaampi viikonloppu ;)

vargynjalle tsemppiä piinaviikkoihin ja lanalle oviksen pongailuun!

Täällä ei mitään uutta, paitsi se malttamattomuus nostaa päätään. Äsken jo mietin, et hittolainen, testaan huomenna :P Mut ehkä nyt pitää taas yrittää pitää järki päässä. En oo vaan päässy pitkiin aikoihin testailee ku aina on menkat tullu vähä odotettua aikasemmi. Nyt ei sunnuntaisen pienen alushousutuhrun jälkeen ole ollu mitään merkkejä tuhruilusta, kohdun suullakin vaan kirkasta/valkosta vuotoa, ei rusehtavaa. Toisaalta, onhan menkoilla aikaa vielä saapua hyvä tovi, mutta JOS kuitenki.... :P

Gatusa harmi kun et ole raskaana, mutta hyvä kun sait nyt edes lääkekuurin, niin jospa ne kierrot sais normaaliksi ja keho alkais toimia normaalisti, niin helpottais varmasti sitä raskaaksi tuloakin :)

butterfly85 kaippa se on outoa alkaa tikkua kastella pissaan, mut sellasta se nyt vaan on :P Rohkeesti siis vain tikutteleen! Mietin jos itekkin taas kokeilis löytää tikuilla sen oviksen..

Rosebud harmi negasta :sad001 Kyllä sä vielä varmasti tulet raskaaksi! Älä lannistu! *halaus!*

Vargynja hyvä kun saitte oviksen hyödynnettyä! :) Nyt sitten vain jännäilyä!

Jippiina joo eiköhän sitä joku aika löydetä pupuiluunkin laughing6 Se on vähä niinkuin pakko ehtiä! :P Toivottavasti te nyt saitte oviksen viikonloppuna hyödynnettyä! Mutta jos pupuilitte kuitenkin vaikka perjantaina (?) niin kyllähän ne simpat siellä säilyi varmaan koko viikonlopun odottaen sopivaa hetkeä iskeä :P

memmu84 harmi kun viikot joudut olemaan miehestä erossa.. Koitahan jaksella siellä!

musicbox toivotaan että olisit raskaana ja sen takia rinnoistakin tulee maitoa! :P

piia84 toivottavasti saat plussan viikonloppuna! Kerrohan sitten meillekin kun olet testaillut :) ja samoin elmiina!

ON: Täällä odotellaan sitä ovista josko olisi viikonloppuna.. Sitten taas lisää odottelua. Täähän on vaan odottelua ja toivomista koko yrittäminen :P

lana odottamist ja toivomist tosiaa tää on. :) vois olla hiukka helpompaa tosiaa mikäli ees progesteronia erittys ku kerran limakalvo ei näytä ees kasvaneen tippaakaa. eihä se munasolu voi kiinnittyy mikäli ei ole mitää mihi kiinnittyä. kokeilemme tässä kierrossa nyt sitten synteettistä progesteronia 10mg/pvä.

Pahoittelut negasta Rosebud. Lähetit viestisi samaan aikaan kuin kirjoitin omaani, enkä huomannut sitä lainkaan ennen kuin nyt. Toivottavasti kehosi alkaa käyttäytyä normaalisti.

Tsemppiä piinaviikkoon Anell, pidän peukut pystyssä plussan puolesta.

Onnea oviksen pongaukseen ja hyödyntämiseen Lana. Tuo on kyllä niin totta, että tämä on yhtä odottamista ja toivomista. Kokoajan toivotaan, että seuraavaa tätiä ei tulekaan. Ensin odotetaan ovista, sitten odotetaan että täti ei tule ja jos se tulee, odotetaan että se menee ohi ja taas alkaa alusta.

Toivottavasti lääkitys tehoaa ja kehosi normalisoituu Gatusa. Raskautuminen voi kieltämättä olla vaikeaa, jos limakalvot ei paksuunnu ollenkaan. :(

jep jep, tässä työn lomassa kirjoitan kun yritän epätoivoisesti keksiä miten saan näkyvyyttä ja asiakkaita itselleni...hankalaa.

tsemppiä kaikille kiertoon ja piinailuun :)

helmiäippä rupesin seuraamaan lämpöjäni ensimmäisen kiertoni loppupäässä. Nyt siis yk3 menossa. Olikohan se ainut täältä, joka joskus suositteli tuota fertility friend sivustoa, jonne saa oman "päiväkirjan" kiertonsa seurailuun. Sinne joka päivälle kirjataan lämmöt ja ohjelma osaa laskea sen kierron normilämmön ja ennustaa milloin ovulaatio tapahtuu/on tapahtunut. Siinä taisi olla aluksi sellainen 10 päivän kokeilujakso, jossa sai tarkempia tietoja syötellä mm. erilaisia kierron aikana tulleita oireita ja tuntemuksia, kohdun kaulan asentoja jne. Sen kokeilujakson jälkeen siirtyi peruskäyttäjäksi jos ei halunnut maksaa hieman siitä VIP-tasosta. Itse olen päivittäin sinne syöttänyt tosiaan vain lämmön, liman koostumuksen, pupuilut ja menkkojen vuodon määrän, niin niilläkin jo pääsee aika kivasti vauhtiin. Lämmön otan aina aamulla noustessani suusta. Tuon avulla olen ainakin huomannut, että normilämpöni on 36,5-36,6 ja oletetun oviksen jälkeen lämpö pompsahtaa sinne 36,8-36,9. Sitten kun lämpö romahtaa sinne normaalilämpöön niin yleensä menkat sieltä pärähtää muutaman päivän sisään.

Ainut, elmiina, musicbox, piia84 taidetaan kaikki olla jännillä päivillä nyt. :)

Rosebud pahoittelut negasta. :sad001

Vargynja hyvä, että pupuilut osui nappiin. :) Nyt sitten vain sitä inhottavaa odottelua. :)

Jippiina hyvä kans että siellä on kans mahdollinen ovis hyödynnetty. :)

Lana juu kyllä tämä on varsinaista odottelua tämä yritysaika. :laughing002

Gatusa hyvä kun pääsit lääkäriin. :) Toivottavasti nyt nuo lääkkeet avittaa, niin että teillä olisi pian salamatkustaja massussa mukana. :)

Omaa: odotellaan, odotellaan. :smiley-angelic006 Kp 24/27-28 ja dpo 10. Kyllä ne taisi ihan oikeita pissatulehdusoireita olla, koska tuo eillinen nesteiden ja c-vitamiinin lipittely on ainakin auttanut. :) Tänään aamulla lämpö oli 36.7 eli lähempänä sitä normilämpöä, mutta edelleen koholla. Hieman jänskättää laskeeko tuo lämpö edelleen ja saan ruveta odottelemaan menkkoja. :shaking Oireista ehkä tuo viimeaikainen kuvotus on hieman väistynyt ja tilalle on tullut silloin tällöin tulevia menkkajuilintoja. No ei kait tässä auta kuin odotella. :)

Aamulla innoissani sitten heti herättyäni ja untakin nähtyäni, että olen raskaana juoksin vessaan kiireellä ja tein testin...digitesti sen ku vilkku vaan ja pitkän odotuksen jälkeen ruutuun pamahti [ ei raskaana ]... :sad001 Masensihan se mieltäni, koska niin paljon muka olin oireita tuntenut ja mieskin ootti innoissaan ja enhän minä nyt voi olla poikkeus, kun melkein kaikki siskonikin ovat raskautuneet ensimmäisestä yrityksestä... tätikin löysi tiensä muutaman tunnin päästä perille, joten KP1 menossa.. :schocked028 :mad: Mies juuri soittikin ja kysyi onko menkkoja näkynyt..sitäkin harmittaa, MUTTA en lannistu! Olenhan nuori ja minulla on aikaa kyllä paneskella ensi kuussakin! :laughing014 ja onpahan taas jotain mitä odottaa ja toivoa...ja olihan tämä vasta yk1 eli ei tässä pitäis vielä olla mitään hätää oon vaan niin malttamaton, että kaikki pitäis saada heti just nyt! :smiley-bounce005 Ärsyttää vain kun ennen juhannusta juuri pääsee testaileen, että jos taas näyttääkin negaa..no sitten vedän varmaan perskännit..jos en ole siis töissä koko jussia...:)

nonna pahoittelut negasta, toivottavasti pian tärppäis teil.

chipmunk86 toivotaa parasta että tulis kuitenki plussa sulle :)

kp 26/28. Ja erittäin vahva tunne että menkat alkavat huomenna. Kovaa kipuilua ollut selässä ja alavatsassa, juuri niinkuin menkkojen aikana. Ääh.. :/

Luin näitä viestejä ja nyt on ihan pakko kysyä, että mikä ihmeen TÄTI? Mä en hiffaa :D

Takaisin