Kiitos kaikille
Eihän tämä helppoa ole, mutta jos jotain positiivista pitää hakea, niin onneksi meni kesken näinkin alussa, eikä sitten myöhemmässä vaiheessa.
Yökötysvaroitus!!
Ja siis en ole lääkärissä käynyt, että olisivat siellä todenneet keskenmenon, vaan esikoisen 3v neuvolassa kysyin asiasta, niin siellä th sanoi, että vasta parin viikon päästä pääsen ultraan, jossa todetaan sitten se keskenmeno (tai siis, että kohtu on tyhjentynyt) tai jos jollain ihmeellä siellä "jotain" edelleen on. Raskaustestin voin kuulemma tehdä jahka vuoto loppuu ja todeta itse sillä asian oikean laidan. Omasta mielestäni (vaikka ei aiemmin onneksi ole kokemusta keskenmenosta) niin tämä oli kyllä tässä, vuoto on niin runsasta ja kaikki "raskausoireet" ovat poissa. Kaikkein oudointa tässä on se, että kirkkaan punaisen veren tulo alkoi heti seksin jälkeen ja on siitä asti kestänyt melko runsaana, nyt lisänä hyytymät sen veren lisäksi. Vaikka seksin ei pitäisi keskenmenoa saada aikaan, niin liekkö sitten ollut sattumaa, että vuoto alkoi heti puuhailun jälkeen...
Te jotka olette joutuneet keskenmenon kokemaan, miten pitkään vuoto kestää? En älynnyt terkalta kysyä, että voiko uutta raskautta yrittää heti vai pitääkö odottaa, ilmeisesti tästäkin on eri mielipiteitä?!
Huoh... Jospa tästä selvitään.
Häihin olisi enää 9 päivää, mitenkähän sitä niitäkään pystyy kunnolla viettämään...
Mies lähtee lauantaina viettämään polttareitaan ja minä jään tämän vuodon ja pahanolon kanssa yksin lasten kanssa... Itku on kyllä herkässä, toisaalta en voi käsittää itseäni, että miksi teen tästä näin ison ja vaikean asian, kun raskaus oli vielä niin alussa, mutta toisaalta taas menetys on aina menetys... Ja kukin suree tavallaan.
Kukaan läheisistä ei tiedä yrityksestä, joten en voi asiasta muille kuin miehelle puhua
Olen oikein onnellinen siitä, että meillä on nämä kolme lasta jo ennestään, mutta tiedättekö sen tunteen, että silti jotain puuttuu? Se tunne kun haluaa jotain enemmän kuin mitään muuta...
No jospa meidänkin aika koittaa uudelleen ja sillä kerralla kyytiläinen pysyy matkassa loppuun asti
Ei auta muuta kuin toivoa ja jatkaa yritystä...
Pahoittelut että taas puran vain tätä omaa oloani teille, koittakaa jaksaa minua!