Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
butterfly85 voi harmi kun siellä täti saapui! :( Hanki ihmeessä niitä ovistikkuja, jos yhtään kiinnostaa hankkia niitä! Tuleepahan sitten testattua. Itse kans testasin yhdellä paketilla, mutta en kyllä löytänyt ovista.. Pitää katsoa jos jossain vaiheessa vielä testaa..

ainut toivottavasti nyt saatte plussan ja saat sen reseptin repiä! :P

Gatusa toivotaan, että tuo sun tiputtelu loppuisi ja olisit kuitenkin raskaana! Toivottavasti saatte pian sen paketin!

ON: Itsellä ei vielä täti saapunutkaan paikalle. Aamulla vain tuli jotain TOSI vähän paperille ja jäi siihen. Selkä ollut tosin koko päivän kipeänä vähän, joten kyllä se täti varmaan tulee huomenna tai ylihuomenna viimeistään. Saa nähdä. Parempi toki olis, ku ei tulis ollenkaan :P

lana mies lähti just hakemaa paketin. minäki toivon kieltämättä että oisin raskaana vaikka tarkottaisikin ettei paastota mut toivon että on oma koti ennen ramadania koska tääl viime ramadanina mua vähä arvosteltii ku en paastonnu koska olin raskaana. koht saa puikot, herkut ja vaatteit. :)

hei apua!
Tulin nyt vaan omanapailemaan KOSKA olen malttamaton, vainoharhainen ja hullu akka. :smiley-ashamed005 Tein aamulla rtestin, tänään siis kp 31/32-37 eli jänniä aikoja elellään. Joka tapauksessa meikkailin töihin ja annoin tikun olla vieressä välillä sitä vilaillen. otin sen käteen ja katsoin tarkasti ja siinä oli TOSI HAALEA viiva! Eli ehkä se kuuluisa haamu???tai sitten viivan paikka. Oon tehny ennenkin testeja (samoja vieläpä) ja oon aina saanu niin blankko valkosia ettei oo tosikaan!!! En uskalla riemuita, koska kuitenkin huomenna menkat tulee kun viime kierto oli 32pv :cussing No sitten tämä jatkuu.,,,, menin töihin ja kun olin ollut 4h pissaamatta, tein töissä uuden testin ja SAMA juttu!! _tosi_ haalee viiva tuli tumman kaveriksi.... :dance008.. noooh. sitten koska menin ihan sekaisin kaikesta ja sekoilin vaan töissä, tein kotona vielä yhden tikun äsken ja ANDON digitestin (onko kelläään kokemuksia? joku kiinan ihme :happy090 ) ja siihen tuli NO, eli ei raskaana.. mut haalee viiva tikkutestiin (david) NIIN MIHIN TÄSSÄ NYT USKOO JA MIHIN EI!!! kauanko pitää oottaa ja mitä ihmettä täällä tapahtuu... voiko ne tikut olla rikki vai onko tapana jäädä viivan paikkaan tosi tosi tosi vaalee jälki, ihan silmällä kyllä erotettava.. oon ihan sekaisin täällä :schocked028 Mies jo innostui, mut sanoin että ei vielä, koska kuitenkin huomenna tipahan korkeelta kun täti tuleee yllätysryminällä :sad001

ja ps: kipu vasemmalla puolella senkun jatkuu., siirtyy jo vähän kylkeenkin.. kipu on siis vaan yhdellä puolella.. mä tuun hulluksi seuraava paikka on hullujen huoneella :BangHead

Viikonloppuna en ehtinyt tänne vilkaistakaan. Oli kyllä mukava viikonloppu. :> Lauantaina ystävien kanssa ja sunnuntaina äitienpäivän viettoa äidin ja sen äidin luona. (Voi kun ensi vuonna sais jo viettää omaakin äitienpäivää.) Niin paljon olette ehtineet kirjoittelemaan, että en kaikille pysty kommentoimaan. Kaikki kuitenkin on luettu. Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille ja voimia kaikille muillekin joilla on harmeja.

Late pidän sormet ristissä, että viivat oli ihan oikeita ja täti pysyy poissa. Ehkä se digitesti ei vaan ollut yhtä herkkä kuin ne tikut.

Gatusa, ei vielä heitetä kirvestä kaivoon, kun ei kunnolla vuoda. Testaile ihmeessä jossain välissä, jos ei tuota enempää ala vuotaa.

Lana, viikonloppuna ei ehtinyt testailemaan, kun kotonakaan ei oltu juuri yhtään. Tänään sitten taas. Ei vielä näy mitään ovikseen viittaavaa, mut ehkä sentään osasin käyttää sitä paremmin kuin ensimmäisellä kerralla.

Vargynja: Samaa toivon, siis että ensi vuonna saisi viimeinkin itsekin juhlia äitien päivää, äitinä. Plussatuulia sinne! :)

late-: Testaa huomenna aamulla aamupissasta, tuossa vaiheessa kai hormonin pitäisi nousta melko nopeasti. :) Ja jos olet noin moneen testiin haalean viivan saanut (siis ihan silmin nähtävän), niin kyllä mä ennemmin niihin luottaisin kuin johonkin kiinan digiin. ;D Peukut pystyssä!

Lana: Voi, toivotaan että täti olis kuitenkin eksynyt kokonaan ja palaisi takaisin vasta ensi vuoden puolella.. :)

_mirelyn_: Kiitos tsempityksestä.Just juoksemasta tulin ja hyvältä tuntuu ainakin vielä. :) Toivottavasti vaan ei ala paikat kremppaan. Olen mä tosiaan joskus ovistestejä käyttänyt/kokeillut, mutta näillä mun 26-90+ -kierroilla se on vähän haastavaa ja kallista. :D

Tyttötiikeri: Tosissaan yrityksessä on oma viehätyksensä, mutta kyllä se alkaa näin vuoden rajapyykin hurjaa vauhtia lähestyessä jo vituttaakin (ihan suoraan sanottuna :D ). Tätä yrittämistä riittävän pitkään harjoitelleena siirtyisin mieluusti odottajien puolelle. :) Toki positiivinen asenne on aina hyvästä, minäkin sitä kovasti kannatan. :)

Piia84: Supervoimakkaat viivat ja selkeät oireet kuulostaa kyllä hyvältä. Jospa sieltä olis nyt irronnut joku supermunasolu jota supersimpat siellä jo odottelee. ;)

ainut: Toivotaan että oviksen ajankohta olis ollut otollinen follien kasvun suhteen. Nyt sitten enää pari viikkoa odottelua. ;)

Hei kertokaapa te kokemuksianne, jotka olette käyttäneet/käytätte sitä syljestä tehtävää ovistestiä. Onko hintansa arvoinen kapistus? Ajattelin että se saattaisi olla tällaiselle sekakiertolaiselle jopa halvempi ratkaisu oviksen bongailuun entä kuin ne liuska- ja puikkomallin testit.

no kyl mä alan hiljallee uskoo et menkat tulossa ku nyt sitees näky ekan kerran vaalean punasta mut iha minimaalist tää kyl on et sen jälkee ei ol näkyn lisää. sais alkaa kunnol, no ens viikol valitan lääkärille ku käydää kuulemas tuloksii.

Jippiina Viikon päästä keskiviikkona pitäis tulla JOS tulee...:)

OMAA NAPAA!!: pakko tulla kertomaan... vaikka oon yrittänyt vältellä oireiden etsimistä itestäni niin aina iltaa kohden kumma tunne valtaa alavatsan ja eilen illalla selvästi kun yskäsin niin sattui niin perhanan kovaa vasemmalle puolelle alavatsaan se oli oikein repäsy kipu ja äsken, kun aloitin tätä kirjoitusta kirjoittamaan niin sama juttu! Sitten muka hulluinta..mun normaali lämpö on siinä 34.9-35.5. Niin töissä korvakuumemittarilla piruuttani kokeilin lämpöäni ja mittari näytti 37.3!! Voisko todella olla........ mua niiiiin jännittää ja ootan että viikko menis jo!!!! Ja testasin monta kertaa iltavuoron aikana ja ainase lämpö oli 37 päälle... eikä mulla oo siis mitenkää kuumeinen olo vaikka yleensä jo tuos lämpötilassa oon ihan horkassa... :) :happy093 Oon ehkä liika innoissani, koska saatan pudota hyvinkin korkeelta, mutta niin kauan elän toivossa, kunnes toisin todistetaan!

Anteeks oma napa en pysty nyt keskittyyn muuhun..

tsemppiä nonna toivottavast saat ens viikol plussan :)

tääl paketti avattu ja sain kaikkee ihanaa, lähetti mulle pehmeetä navy blue lankaa, kahta eri paksuutta olevii puikkoi, sukkapuikot, pyöröpuikon, purkkaa jne...

Että ärsyttää.. ei vieläkään tätiä :(

Taitaa marsia tkhon noutaa keltarauhashormonikuuria.. Sain lähetteen verikokeisiin josta tutkitaan mun hormonit yms.

Taitaa olla niin ettei mulla oo tarpeeks jtn hormonia jotta tärppäis.. viimeksikin tärppäsi vasta nimenomaan keltarauhash.kuurin jälkeen.

Äiti kuulemma yrittänyt meitä molempia vuoden :/

Lana: Niihän se menee, et jokainen raskaus on omanlaisensa, huomattu on :) Mut jotenkin sitä vaan olisi luottavaisemmin liikenteessä, jos edes jotain oireita olisi. Mutta ei kait tässä muuta auta kuin odotella! :) Mä niin toivon että se täti pysyy myös sieltä teiltä poissa, plussattais molemmat tästä kierrosta ja siirryttäis yhessä tonne odottajien puolelle... No ainahan sitä saa toivoo ja toivossa on hyvä elää...Kyllä se plussa sieltä vielä meille molemmille tulee, ennemmin tai myöhemmin! :) Muoks: Ihanaa, että täti ei saapunutkaan :D Vielä jännäillään!!
Vielä tuosta sormusasiasta, että itsekin ajattelen juuri nuin kuin kirjoitit, eli ehkä juuri siksi se asia oli minulle niin tunteita nostattava, kun se sormus tulee tosiaan sormessa koko ajan olemaan ja tottahan se harmittaa, jos se ei ole sellainen kuin on aina ajatellut. Mutta jospa tämä toinen kerta toden sanoo ja se uusi sormus on vielä parempi, kuin se edellinen ( ja kaiverruskin on oikein ) :) <3

butterfly85: Pahoittelut tädistä :sad001 Tsemppiä uuteen kiertoon!

ainut: Toivotaan parasta, eli sitä tärppiä :) Tsemppiä piinapäiviin!

Gatusa: Voi harmien harmi, jos se täti nyt sieltä tosiaan on tulossa :sad001
Mutta onneksi saamasi paketti hieman lohduttaa, kun sisältö oli toivottu!

late-: Onnittelut haamuista, jospa se viiva siitä vahvistuu päivä päivältä, jolloin voit uskoa todellakin olevasi raskaana <3 Nyt ei auta kuin odotella muutama päivä ja testailla ja toivoa, että täti pysyy poissa :)

Jippiina: Voi vitsit kun kuulostaa ihanalta toi sun juoksuharrastus... Minäkin joskus aikoinaan olen harrastamalla harrastanut yleisurheilua siis ihan oikeesti kilpailu mielessä, mut niin sekin on vaan taaksejäänyttä elämää nykyään...
Jospa vielä jossain vaiheessa mullekkin löytyisi joku mukava harrastus, joka jaksaisi kiinnostaa pitempään kuin osa tähän astisista urheiluyrityksistä ;) :) Sitä odotellessa... :)
Ja nuista ovistesteistä niin eikun vaan ostat ja alat testailemaan, ne kun on sulle jo entuudestaan tuttuja niin sitä helpompihan niitä on käyttää :) Tosin, nuo kiertojen pituudet sais olla hieman tasasempia ja lyhempiä niin ei kävis kukkarolle niin paljoo ;) :)

Nonna-: Tsemppiä piinailuun, jospa odottelu palkitaan plussalla :) Oispa ihanaa, jos sulle plussa tulis, ei auta kuin jännäillä ensi viikkoon asti :)

ON: Kp24/(24)28 pyörähti juuri käyntiin... Jaksaa jaksaa odotella vielä muutaman päivän, jospa se täti ei tulisikaan, jospa pääsisin tällä kertaa testaamaan ja jospa se testi näyttäisi plussaa... Ainahan sitä saa toivoa :)
Asiasta toiseen, koitan miettiä muita juttuja, joten huomenna tulee pitopalvelun täti käymään ja toivottavasti saadaan häämenu valmiiksi :) Keskiviikkona huilipäivä ja torstaina häiden juhlapaikalle tsekkaamaan vielä kerran että millainen paikka se nyt oikein olikaan. Samalla mietitään koristeluita ja muita käytännön asioita :)
Mitähän muuta sitä keksisi tälle viikkoa? Voisi varmaan kukkakaupassakin pyörähtää, jos hääkimppua ja vieheitä kävis tilaamassa :) Ensi viikko onkin sitten jo melkolailla täynnä, on koekampausta, esikoisen 3v neuvolaa, viimehetken askartelua ja opas/hääkyltitkin on vielä tekemättä. Myös tuon tulevan miehen polttaritkin on vielä pitämättä... Niin ja mainitsinko vielä siitä, että meidän hääautonkuljettaja menetti sunnuntaiyönä ajokorttinsa, kun meidän tulevalla hääautolla mittaili kiihtyvyyttä moottoritiellä... Kortti pois ja käräjät kutsuu, fiksu veto sanon minä!!
No jospa tästäkin selvitään tavalla tai toisella... :)

late voi vitsi ku jännäää!!! Mulla ei ainakaan oo koskaan tullut ees haaleeta viivaa testaillessa negaa ja sekin ainoo haalee tuli silloin kun olin oikeesti raskaana. Kyllä mä luottaisin noihin perinteisiin testeihin, noissa digitaalisissa on varmasti se tietty raja mikä pitää ylittyä, että näyttäis sen raskaana. Eli on joko tai. Kaikki sormet pystyssä, että olis positiivinen!

Gatusa kurjaa, että tulee taas noita vuotoja miten sattuu eikä sit kunnolla. Kuiteski elättelee sit toiveita, jos on ihan pientä vuotoo, mikä alkuraskaudessa saattais olla normaalia.

Nonna kuulostaa lupaavalta sielläkin:) Peukut pystyssä!

Täällä eilinen äitienpäivä sujui töiden parissa, mut sit kun tulin kotiin, niin oli laitettu ruokaa ja tehty kortti. Poika halas ja toivotti hyvää syntymäpäivää äiti <3 Vitsi mä en tiiä osaisinko mä enää jäädä kotiäidiks, kun päässyt jotenkin niin hyvin työn makuun ja rytmeihin. Nooh kylllähän kaikkeen sitten taas tottuu:) Mulla oli ainakin just passeli töihin paluu, kun poika täytti 1v. Nyt asutaan toisaalta ihan eri ympäristössä kun mitä silloin ku esikko oli pieni, tässä just tosi paljon lapsia ja ihana pihapiiri ja porukka, et esikonkin sit kiva viettää pihassa aikaa kavereiden kanssa. Eilen sit peittoja heiluteltiin ja vähä jänskättää, kun nyt ehkä kerrankin oltiin oikeeseen aikaan touhuissa. Tai emmä varma oo, mut en nyt usko että ovis enää edessäkään olis, kun kuiteski jo kp 18 vai mitä se nyt oli, Ja kuitenkin kaks viimeistä kiertoa ollut sen n.32 päivää. Mut nyt ei kyl mitään niin selkeitä merkkejä ollut huomattavissa ku viime kierrossa. Tänään vähä jomotteli alavattaa, et saattaa olla se ovis ollut tänäänki, mut kyllähän ne eiliset simpat tuolla elelee toivottavasti. Ens kiertoon kyl varaan taas tikkuja, pakko ihan senkin takia, et ku sitä seksiä ei oo paljoa, niin tietää suurinpiirtein ne parhaimmat päivät.

Kp 25 /30-34 eipä mulla muuta! nyt tosin taitaa testaaminen venähtää sinne likemmäs 26.5 tienoolle kun ovulaatio olikin vasta NIIN myöhään... No toivossa on hyvä elää! Nyt töihin :)

hyvääää huomenta :happy093!!!!!

tänä aamuna davidin puikkotesti antoi minulle kaksi viivaa, toinen vaaleampi mutta JO paljon selkeempi kun eilen!! JA kaiken huipuksi kiinan ihme ando digitesti sanoi Y E S !!!! :binkybaby OON ihan kujalla ja shokissa nyt kun olin varma että täti tulee.. mahassa vähän tuntuu hassulta, edelleen vasemmalla puolella mutta nyt jo välillä sit oikeellaki... hassua.. niiin hassua.. MINÄ sain plussan.. näin 7-8 kk jälkeen (en pysynyt enää kyydissä) olo on sanoinkuvaamattoman onnellinen mutta samalla pelokas ja epävarma... pelottaa että jotain kauheeta tapahtuu, mut nyt ainakin nautin tästä hetkestä ja pysyn täällä palstalla...

plussia nyt hei muillekki :3some <3

Late-: Mahdottoman suuret onnittelut plussasta ja tarrasukkia matkaan!! :cool05 :gen014 :love017 Tästäkö se toukokuun plussa-aalto sitten lähtee :)

Voi late-! Paljon PALJON onnea!!!! Tarrasukkia!!!

Jospa nyt tää "kuivakausi" päättyis meidän muidenki kohalta ;)

_mirelyn_: eikä! mikäs säätäjä se teidän kuski oikeen on?? Onneks noita ajokortin omaavia tyyppejä kuitekin löytyy ;)

ON: Yritän nyt taustailla suurimmaks osaks täällä. kp 17 menossa,ovis oli n, viikko sitten...et joko vielä viikko tai puoltoista viikkoa mahdolliseen tädin saapumiseen. Ärsyttää ku ei tiedä! >:(
Rintoja särkee..ei satu tai mitään jos niitä kokeilee. muutenvaan kolottelee...

_chilly: Toivotaan todella että "kuivakausi" loppuisi kaikkien täällä kuumeilevien kohdalla!
Niin ja tuosta hääautonkuljettajasta, että kyseessä livenä tosi mukava tyyppi, hieman impulsiivinen ja tuo hääauto on hänen oma autonsa. Hän oli tulossa yöllä näyttelystä, jossa kyseinen auto oli viime vklopun näytillä. Ja sitten kait oli kaasujalka painanut hieman (aika paljon) liikaa. 155km/h oli poliisit saaneet mittariin 100 alueella. :sad001
Tyhmäähän tuo on ja oli onni onnettomuudessa että ei kellekkään sattunut mitään.
Alkoholilla ei ole osuutta asiaan, pelkästään tyhmyydellä!
No mutta toinen hääautonkuljettaja on jo mahdollisesti löytynyt, joten sekin asia alkaa olla kunnossa :) Ainut on vaan, että ihan kuka tahansa ei pääse tuon ko. auton rattiin, on nimittäin sen verran arvokas ja "hankala" ajettava, että kuljettajalla pitää olla hieman kokemusta taustalla...
Tsemppiä sinulle piinailuun, jospa se plussa sieltä reippaan viikon päästä tulee :)

Nonna- toivottavasti tuo lämmön kohoilu nyt tarkoittaisi, että olisi pikku matkalainen kyydissä :)

Rosebud tosi harmi kyllä, kun tuota sun kiertoa ei saada kohdilleen :( Toivottavasti saat nyt sitten sen keltarauhashormonin ja samalla auttaisi raskautumisessakin :P

_mirelyn_ sulla riittää vielä häiden kanssa puuhaa :) Toivottavasti nyt saatte sen kuskinkin järkättyä! Tosi harmi kun edellinen menetti juuri sitten korttinsa :/ Toivottavasti sitten edes nautti sen edestä siitä hurjastelustaan :P

Anell toivottavasti saitte puuhailtua oikeaan aikaan ja olisi tärppi käyny :)

Voi late- siis ihanaa!! O-N-N-E-A!!! :happy093 Paljon tarrasukkia mukaan ja toivottavasti kaikki menee hyvin! Tosi ihanaa!! :hello2

ON: Kylläpä täällä nyt näytti niin käyvän et se perhanan täti vain saapuu paikalle :sad001Tulee jo sellaista ruskean punertavaa sotkua, että kyllä ne menkat alkaa kunnolla joko tänään tai huomenna viimeistään :sad001 Täytyy kyllä sanoa, että masentaa niin hitsin kovaa.. Tuntuu aivan sellainen paino tuossa sydämen/rinnan kohdalla ja kurkussa, kun harmittaa ja itkettää ja kaikkea... :smiley-angry017
Onneksi täällä nyt late- edes sai plussaa, niin josko meillä muillakin olisi vielä toivoa :rolleyes: :binkybaby

ONNEA late olen niin onnellinen puolestasi :) tonnikaupalla tarrasukkia ja vauvaliimaa :)

nyt se plussa-aalto tänne oikeest ni mäki saan piristystä.

on: kp 1/34 alko sit näköjää tänää, vuoto on vähä runsaampaa ku viime ns menkat ja kivut on kyl kans sitä luokkaa jo että melkei tippa tulee linssii. no ainaki kierto on näköjää sen normaalin 34 päivää ja kroppa palautunee ilman lääkkeitä. tuli siivottua ni kyl huomaa ettää saharasta tulee hiekkaa ja paljon vaikkei iha siin saharan rajal ollakaa. hengittäminen oli hiukka hankalaa ku siivos ja hiekka pölisi. eli toivoa on että nyt alkas normaali elämä jossain määrin ja ois peräti toivoa saada se oviskin sit bongattua. viime menkat oli täysin kivuttomat käytännös ottaen ja nää mitä nyt on on niin tutut. ihan hyvä oikeestaa et menkat alko normaalisti ainaki tiedän ettei kierto ole muuttun ja kivut merkkaa sitä et tässä kierros on toiveita tunnistaa oviskin sit normaalisti.

ja päivän kevennys mä ihmettelin kuka alko huutaa ku syötävä kuulosti vähä ku naista kidutettas mut se oliki jonku aasi joka alko hirnumaa ku omistaja tais antaa oliivipuun oksasta.

Takaisin