JeKiira olen todella pahoillani, että teillä raskaus päättyi keskenmenoon! Olet kuitenkin ihanan
positiivinen! Niinhän siitä varmasti selviää parhaiten :) Keskityt nyt tuleviin häihin ja varmasti se
uusi tärppikin käy, kun nytkin onnistui! :)
Gatusa puhutko mitä kieltä miehesi perheen kanssa? Siis anopin ja kälyjen ym.? Ihanaa kun miehesi kanssa
teillä on niin vahva liitto, että jaksatte yhdessä, vaikka siellä ongelmia tuntuu olevankin välillä muun
perheen kanssa ym. Mites tädin kanssa? Tuliko se nyt kunnolla vai pyyhkiessä vain jotain? Ehkä vielä on toivoa, jos ei kunnolla ole alkanut :) Kummallista kyllä tuo, kun sulla on tuota tiputtelua
Vargynja oletko vielä testaillut uudelleen sillä ovistestillä? Oletko saanut niihin jotain kuviota? :)
Nonna- tuon alkoholin suhteen itse olen joskus saunasiiderin ottanut kyllä. Ajattelin sen nuon, että
ovulaation jälkeen jos on jotain tuntemuksia, niin olen vähän varovaisempi, mutta sitten kun sen plussan
saa, niin sitten viimeistään stoppi kaikelle alkoholille :) Mutta sitä ennen olen ajatellut, että voi
ottaa sen saunasiiderin :)
musicbox mikäs siellä tilanne? Onko vielä kovia kipuja mahassa ja selässä? Tietysti jos on oikein kova
ovulaatio, niin joskus ne voi sattuakkin melkoisesti.. Miten sulla yleensä on, tunnetko ovulaation?
_mirelyn_ Jokaisellahan se raskaus voi olla niin erilainen, että ei välttämättä tule oireita :) Eli
vaikka sulla ei nyt olisi oireita, niin hyvin voit olla raskaana :P Olisi kiva kyllä päästä yhdessä
testailemaan! :) Itsellä vain vähän nyt pelko, että onko täti hiipimässä paikalle
Voi miten sulle kävi
tuon sormuksen kanssa!!
Ymmärrän kyllä että suututtaa, koska itselle kans sormus olisi tosi tärkeä!
Sitähän kuitenkin kantaa sormessaan toivon mukaan loppuelämänsä. Olipa ihme kaivertaja, kun ei edes
soittanut ja kysynyt voiko tekstiä lyhentää jotenkin! Toivottavasti uusi on nyt sitten hyvä ja
kaiverrukset oikein!
Nyytti harmi kun täti saapui paikalle! Jospa sitten tästä kierrosta tärppäisi :)
kukka^^ onko siellä täti saapunut? Toivottavasti, niin pääsisitte uuteen kiertoon! :) Tai tulisi se
plussa!! :P
Voi
elmiina! Soita ihmeessä lääkäriin, josko saisit apua noihin kiertoihin ja muutenkin puhua. Kyllä se
plussa sieltä vielä jossain vaiheessa tulee! Nää äitienpäivät vaan on siitä rankkoja, kun kaikki juhlii,
kun on äitejä ja itse vain toivoo sitä. Halauksia sinne!
late- jos sulla se kipu vielä jatkuu, niin mee ihmeessä lääkäriin. Tutkivat ainakin, ettei mitään
tulehdusta ole tai kystia tms. Mikä siellä nyt on kipujen kanssa tilanne?
Tyttötiikeri tosi harmi, kun sen täti nyt sitten saapui paikalle!
Mutta tässä kierrossa sitten vain
uutta yritystä!
chipmunk86 kiitos vinkistä tuon sarjan suhteen! Pitääpä itsekkin vilkaista sitä! :) Kaikki tosikertomukset yms on aina mielenkiintoisia :)
mietteliäs kyllähän se mahdollista on vielä raskaana olla :) Jos tosiaan raskaushormoni ei vielä ole niin korkea ja et ole tehnyt aamuvirtsasta testiä, niin ehkä ei vain ole näyttänyt oikeaa tulosta. Tai muuten vain ei vielä näy.. olen kuullut, että joillain on näkynyt raskaus vasta tosi myöhäisessä vaiheessa. Joten toivoa on niin kauan, kunnes menkat alkaa :) Toivotaan että ei ala! :P
Anell tuo ajan järjestäminen lapsenteolle voi tosiaan olla vähän haasteellista, jos on jo ennestään lapsia :P Mutta eihän se välttämättä tarvitse kuin sen yhden pupuilukerran, että tärppää, jos hyvä tuuri käy :P
ON: KP 24/25-26. Luulen vähän, että täällä joudutaan tippumaan taas korkeelta ja kovaa!
Alaselkää jomottaa nyt vähän siihen malliin ja aamulla tuli paperiin ihan haaleaa jotain..
Äsken kävin vessassa ja ei tullut enää yhtään mitään, mutta luulen vähän, että täti on jo matkalla..
Harmittaa TOSI KOVASTI!! Meillä kans ei koskaan tärppää....