Hui, miten paljon tekstiä! Olen käynyt lueskelemassa mutta en ole ehtinyt itse vastata kun on ollut niin paljon puuhaa tuolla puutarhan puolella. Jee! Sain vihdoinkin sen viherpeukalon puserrettua taas esiin ja pihahommat maistuu :) itselläkin on hyvä mieli ja unohtuu nää vauvahommat ainakin hetkeksi.
Mun viimoisin viesti on tuolla sivulla 82 eli paljon olette ehtineet jo keskustella. En ihan kaikkeen nyt taida vastata
Omasta navasta tietysti voin sen sanoa, että nyt kp 32 ja niukkaa rusehtavaa vuotoa tuli noin kolmena päivänä ja nyt kolmeen päivään ei ole tullut kuin vähäistä valkovuotoa. Mielialanvaihtelutkin on historiaa ja muutenkaan en voi sanoa oireilevani mihinkään suuntaan. Huomenna piti testailla mutta taitaa olla turhaa touhua
pitäisi varmaan odottaa, että kierto etenee pidemmälle ja toivoa, että kierto jäisi tällä kertaa lyhyemmälle kuin viimeksi. Äitinpäivänä olisi ollut vain niin mukava saada ne kaksi viivaa.. Ehkä mä teen ihan vaan omasta mielenkiinnosta sen testin ja saan jotain mielenrauhaa ja voin alkaa odottelemaan todenteolla sitä tätiä kylään.
Yleisesti voin monelle nyt sanoa kun piinapäiviä on edessä että PLUSSAA, PLUSSAA, PLUSSAA
niitä uutisia toivon pian lukevani täältä. Joillakin oli ovikset tulossa. Hyödyntäkää ne hyvin ja jännitetään yhdessä myöhemmin :)
Sitten siihen vastavuoroisuuteen:
chilly, ihana tuo tatuointi! Multa löytyy mein kissan kuva selästä pienillä muokkauksilla :) ja mieheltä mein ison koiran ja pikkukissan jalanjäljet kyljestä. Nyt otettiin tän edesmenneen koiravanhuksenki tassunjälki ja ajatuksena miehellä on ottaa se myös iholle. Tassunjäljet on oikeassa koossa, joten hyvän kokonen on ainakin se meidän suursanutserin tassun jälki
Ihana
Gatusa tuo sun vauvan makuupussi
peukkuni ovat pystyssä, että ensi viikolla sulla plussa pärähtäis testiin!
_mirelyn_ , kurjaa möhlintää sormuksesi suhteen! saako udella millaisi häitä ootte suunnittelemassa? :) Meillä oli sellaiset ulkohäät ja oikeastaan vain siunaus, koska oltiin edellisenä päivänä oltu maistraatissa (en kuulu kirkkoon) vain todistajien läsnäollessa. Vihkiminen oli siis ulkona ja sisällä ruokailu. Ulkona ohjelmaa ja vapaata oleskelua. Vain lähimmät perheen/suvun jäsenet oli mukana ja siinäkin jo 30 ihmistä. Ja hyvin siinäkin jo budjetti ylittyi. Minun ja mieheni puvut olivat aitoa vintagea :)
Lilla ja Jippiina, Inhottavia nuo pitkittyneet kierrot... Olen itsekin ollut tuossa tilanteessa. Tiedä vaikka tämäkin kierto venähtäisi, toivonmukaan ei.
JeKiira, osanotot keskenmenosta
ihana tsemppi sulla kyllä päällä :) kovasti onnea uuteen yritykseen!
Nonna, toivottavasti loma meni hyvin! Mulla oli aikaisemmissa kierroissa hirveä ongelma tuon alkoholin kanssa kun en tiennyt voinko ottaa vaiko en kun kierrot vain venyi ja venyi mutta testit oli negaa. Elin plussan toivossa jo koin hi yhden lonkeron olevan liikaa. Mutta nyt olen päättänyt, etten stressaa turhaan ja otan sen yhden saunasiiderin jos mieli tekee. En usein edes juo ja kerralla menee todella vähän eli en usko sen olevan haitallista. Nollalinjaa voisin myös hyvin pitää, mutta koen sen nyt olevan turhaa. Sitten jos ja kun plussaan niin ei tee tiukkaa olla ilman. Mies joutuu kyllä koville, koska haluan sen vähentävän
ei sillä, että sillä jotain ongelmaa alkoholin kanssa olisi mutta olen itse kasvanut perheessä, jossa alkoholia ei juurikaan ole otettu ja haluaisin samanlaisen mallin omalle lapselle. En siis sellaista, että isi ottaa oluen kun tulee töistä, vaikka se olisikin vain se yksi olut.
Tällainen kysymys vielä teille, joilla raskaus on sujunut onnellisesti loppuun saakka. Toki muutkin voivat kommentoida
: Rajoitettiko liikuntaa ja missä vaiheessa raskautta? Olin viime maanantaina oikeassa rääkkijumpassa ja vähän oksettikin kotiin ajettaessa.. Olen myös lukenut jostain, että salibandy ei ole hyvä laji raskaana oleville. Ja sitähän minä harrastan, mutta kuinka alkuvaiheessa pitäisi treenailu lopettaa..?
Lämmintä kesän alkua kaikille ja ihanaa äitienpäivää yrittäville, odottaville ja "oikeille" äideille