Lana: On kyllä kiva, kun on joku joka pääsee testaamaan samoilla päivillä kuin minä itse, (toivottavasti) voi kun kumpainenkin saataisiin plussat testeihin :) Mietin nuita sinulla olevia oireita, että missähän minun oireet on?! En voi sanoa, että oireita olisi, onkohan se hyvä vai paha?
butterfly85: Tsemppiä sinne viimeisiin piinapäiviin, toivottavasti maanantaina tulet kertomaan plussauutisia!! :)
Chipmunk86: Tsemppiä oviksen pongailuun ja sen hyödyntämiseen!
Sannuinen: Meillä menossa vasta yk2 eli maaliskuussa jätettiin ehkäisy pois... Sen pitempään ei olla vielä yritetty. Kuumeiltu onkin sitten jo pitempään ja tää yrittäminen piti oikeestaan alottaa vasta häiden jälkeen, mutta ei millään jaksettu oottaa sinne asti, joten otettiin varaslähtö :) :)
JeKiira: Pahoittelut keskenmenosta!
Mutta ihanan positiivinen asenne sinulla kyllä on, ei voi muuta kuin ihailla sun päättäväisyyttä ja optimismia. Tsemppiä uuteen yritykseen, toivotaan uutta plussaa ja kyytiläistä joka pysyy matkassa loppuun asti
:)
Lilla82: No jospa se lääkärissä käynti antaa selvyyttä asioihin :)
Tyttötiikeri: Tsemppiä sinne ja pahoittelut negasta, jospa se vielä plussaksi muuttuisi :)
Vargynja: Hienoa, että ovistestit saapuivat ja pääset niitä tukailemaan ja testailemaan. Toivottavasti pongaat niiden testien avulla oviksen ja pääsette sen hyödyntämään :) :)
Nonna-: Toivotaan että teillä olisi tärppi käynyt :) Meillä menossa toinen yrityskierto. Ekassa kierrossa juhlin (join) omissa polttareissani juuri ennen ovista, mutta tärppiä ei ekasta kierrosta tullut. Tässä toisessa kierrossa olen ottanut vappuna yhden siiderin, sekin siis ennen mahd.ovista. Jos/kun tärppi tulee niin nolla linjalla mennään :) En siis minäkään liiemmin ole tuon alkoholin ystävä, mutta silloin tällöin hyvässä seurassa :)
Jippiina: Kiteytit asian hyvin, eli ihanaa, mutta kiireistä aikaa, jolloin ei vauva-asiat niin kerkee mielessä pyöriä :) Mutta vielä kolme viikkoa ja sitten se hääpäivä koittaa... Mitäs sitten kun ne häät on ohi? Sittenkö ne vauva-asiat taas valtaa mielen kokonaan :D :)
Tsemppiä sinne teille oviksen odotteluun ja tasaiseen tahtiin vaan puuhailette niin ei sitä ovista välttämättä pongata tarvitse ja tärppi voi silti käydä... Itsehän en tästä kierrosta ovista pongannut, joten nyt vain odotellaan, että ollaanko saatu mah.ovis hyödynnettyä ja salamatkustaja mukaan vaiko ei...
Gatusa: Voi miten ihanan lämmintä siellä on... Täällä tämä päivä oli niin harmaa ja sateinen
Jospa se kesä tulee tänne koto suomeenkin... Sais olla 3viikon päästä jo puissa lehdet ja nurmikko vihreetä :) heh...
Edelleen tsemppiä sinulle piinailuun, ei olis enää montaa päivää :)
JMH: Nyt peukut ja varpaat pystyyn, että miehesi saapi sen työn maista ja tietenkin sille, että oisitte saanu oviksen hyödynnettyä!! :)
ON: Mun on nyt ihan pakko napista vaikka tää ei tänne kuuluis, eli kun kirjoitin aiemmin että tänään mennään shoppailemaan ja haetaan vihkisormukset niin en ihan ajatellut että tähän päivään kuuluisi itku, ahdistus ja paniikki... niiden sormusten osalta siis...
Mentiin hakemaan niitä sormuksia ja miehen sormus oli aivan ihana ja kunnossa mutta minun vihkisormuksen kaiverruksen olivat menneet sössimään!!!!
Voitte uskoa että kun on 3 viikkoa häihin niin pienin huolenaihe pitäisi olla sormukset, jotka piti tosiaan olla jo noutoa vaille valmiit, mutta ei... Jouduin valitsemaan uuden sormuksen itselleni, koska haluamani teksti sormukseen ei ollut mahtunut siihen kokonaan ja kaivertaja oli omin vapauksin lyhentänyt sitä (ilmoittamatta meille mitään) ja tehnyt siitä aivan kauhean!!! Nyt uusi sormus lähti kaiverrutettavaksi ja toivon todella, että tällä kertaa sinne on kaiverrettu kaikki mitä pitikin!
Huoh, kylläpä helpotti kun sai purkaa pahaa oloa...Eniten ketuttaa, että se aiempi sormus oli aivan ihana ja olin kerennyt jo "kiintyä" siihen ja kuvitella sitä sormeeni yms... On mulla tietysti joihinkin verrattuna pienet huolenaiheet, mutta tää sormus asia nyt vaan sattuu olemaan tärkee mulle...
Sittempä muihin asioihin :) Kp20/(24)28 menossa ja missä ne on ne oireet suuntaan tai toiseen?? Mulla ei oo mitään oireita, missä ne on? Muilla tuntuu olevan vaikka minkalaisia oireita, mutta täällä ei mitään, jos ei lasketa tuota tänään pitämääni itkupotkuraivaria tuolla kultasepänliikkeessä, mutta ei sitäkään raskausoireeksi voi oikein sanoa! Pitäsköhän jo huolestua, että tätihän sieltä on viikon sisään tulossa, kun ei ole mitään oireita mahdollisesta raskaudesta. No tää päivä on muutenkin ollu niin P***A, joten toivotaan, että huomenna on parempi päivä, kun on ne esikoisen 3v synttärit :)
Oikein ihanaa äitienpäivää niille jotka ovat jo kertaalleen tai usempaan kertaan päässeet äideiksi ja kaikille kuumeilijoille ja yrittäjille plussatuulia, ensi vuonna onkin sitten toivottavasti monta uutta äitiä juhlimassa äitienpäivää!!