Lana: Tsemppiä myös sinne sinulle piinailuun ja toivotaan kaikki sormet ja varpaat ristissä, että meillä molemmilla olisi tärpännyt tästä kierrosta!! :) :)
Lilla82: No kylläpä on pitkä kierto sinulla
Mienasitko kuitenkin ennen lääkäriin menoa ottaa tuon terolut kuurin vai vasta siellä käytyäsi?
Sannuinen: Tervetuloa joukkoon mukaan :) Toivottavasti teillä tärppäisi pian, joten plussatuulia puhaltelen sinne teidän suuntaan. Ihanaa kun mieskin on noin innoissaan yrityksen aloittamisesta
:) Tsemppiä teille yk1:seen.
Gatusa: Sulla on jo ihan nurkantakana se kun pääset testailemaan... Mua jännittää niin paljon sun puolesta, toivottavasti se on plussa mikä siihen testiin tulee... Pakkohan sen on tulla, kun on sun synttärit ja kaikki
:)
piia84: Mä oon kans sitä mieltä, että ei pakon edessä tai aikatauluttamalla ole hyvä edes yrittää... Katoaa seksistä se viimeinenkin ilo jos se on pakkopullaa... Eli sillä mennään meilläkin, että peittoja heilutellaan sillon kun kummankin mieli tekee... Meillä yleensä minä olen se jota mielestäni vähemmän haluttaa, mutta esim. tästä kierrosta, huomasin selvästi, että mieleni teki puuhailla useammin kuin "normaalisti" :) Ja ei tuo mies siitä ainakaan huonoa tykännyt
Tyttötiikeri: Jospa testasit liian aikaisin, eli huomenna sitten uudestaan paremmalla onnella ja jos silloin tulee nega tai haamu niin sitten vaikka lauantaina tai sunnuntaina testaat uusiks jos/kun tätiä ei näy :) :) Eli älä hätäile... Tsemppiä, kohtahan tuo huominen jo on :)
_chilly: Ihanaa kuulla että pongasit oviksen ja vielä parempi, että sen pääsitte hyödyntämään
:) Happy happy :)
Ja kyllä tulee sinunkin vuoro puuhailla näitä hääjuttuja, vink vink sun miehelles :D :)
late-: Sullakaan ei oo pitkäaika kun pääset testailemaan :) Mut tiedän että nuo viimeset päivät on ne vaikeimmat jaksaa odottaa, joten tsemppiä odotteluun, jospa se odottelu palkitaan sillä plussalla
mietteliäs: Kokeile tehdä testi huomenna aamupissasta. Millanen testi sulla on millä testailet? Onko sun kiertojen pituudet ollu aina samat vai onko heittoja, eli olisiko tämä kierto ollut hieman pidempi, ovis myöhemmin ja siksi testiin tuli nega? Joten älä vielä hätäile, vaan tee uusi testi aamusta ja tule sitten kertomaan miten kävi :) :)
ON: Kp 19/(24)28. Kylläpä aika menee hitaasti...
Huomenna hieman shoppailemaan hääjuttuja ja loput synttärijutut... Vihkisormukset haetaan, kun ne on ollu kaiverrutettavana
Sit lauantaina juhlitaan esikoista ja sunnuntaina kaikkia äitejä... Jospa mekin ollaan äitejä sitten ensivuonna äitienpäivään mennessä!!!!
Nyt tosiaan niitä plussatuulia aivan kaikille, kohta niitä plussauutisia alkaa tulemaan, eiks juu?! :)