Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heipä hei piiiiitkästä aikaa! Täällä onkin tapahtunut ihan hirveästi sitten viime kerran, jokunen plussakin tullut! :) Huomasin, että JMH näyttäisi täällä vielä jutustelevan, ja Nyyttikin on palannut takaisin. Kurjaa. :( Pikaisia plussauksia toivon teille! <3 Ja tietysti kaikille muillekin. :)

Tämä viesti sisältää nyt lähinnä omaanapaa, pahoittelen.
Minä täällä alkuvuodesta tuskailin haamuviivojen(?) ja pitkittyneiden kiertojen kanssa. Haamuviivat jäi haamuviivoiksi, jos ne nyt edes niitä oli. Olen nimittäin miettinyt että voiko ne olla vain mun mielikuvituksen tuotetta? :D Vaikka aika hyvä mielikuvitus siihen saisi olla. Ja toisekseen ne ekat oli ainakin ihan oikeita kun mieskin ne näki.
No, joka tapauksessa, päätin että palaan tänne kirjoittelemaan taas vasta sitten kun jotain tapahtuu. Sitä saikin sitten odotella. Edellinen kierto venyi lopulta päiviin 90 ja rapiat (en ole ihan varma, laskemisen lopetin kp 50 jälkeen..). Menkat alkoi viime viikolla Terolutien avulla. :O Lääkärissä olen käynyt pari viikkoa sitten ja verikokeissa eilen. Osa verikokeiden tuloksista on jo tullut, ja toistaiseksi ei vaikuttaisi mitään syytä tähän ihmeellisyyteen olevan, mutta joitain tuloksia joudun vielä jonkin aikaa odottelemaan. Lääkärin soittoajan sain ensi viikon perjantaille, katsotaan sitten miten jatkossa menetellään. Nyt siis menossa kp 8 tätä kiertoa, toivottavasti kierto jäis edes pikkusen lyhyemmäksi. XD

Keväisiä plussatuulia siis kaikille! :)

p.s. katsotaanpa osasinko toimia oikein tän "uuden" forumin kanssa. ;)

ainut: No ymmärsin minä sitten jotain oikein :) Mutta toivotaan että tuo lääke toimii teillä ja saatte sen avustuksella sen kaikkein tärkeimmän eli lapsen <3 :)

Vargynja: Kiitos :) Esikoiselle on tulossa ihana Cars aiheinen kakku ystävän tekemänä :D :) :)

OmenaPossu: No ompa teillä kurja tilanne, toivotaan että miehesikin innostuu yrityksestä ja saatte (mies saa) asiat kuntoon. Onhan se ikävää jos halut ja aikataulut ei kohtaa :( Onko miehesi töissä vai tekee töitä kotoa käsin vai miksi hän on päivät kotona?

_chilly: Mitä ovistesti näytti tänään? :)

Rosebud: Toivotaan, että se ovis on vaan myöhässä :) Tsemppiä sinne!

Eetula: Tsemppiä sinne teille, viettäkää oikein mukava kesä ilman huolia ja syksyllä sitten taas palaatte sorvin ääreen :)

Lana: Kiitos huomautuksesta! :) Oli lipsahtanut viime tekstiini väärät päivämäärät :oops: Oikeat päivämäärät on nuo 18-19. päivä, jotka olevinaan tuohon aiempaan viestiin laitoin mutta mutta... :) :smiley-ashamed008 No mutta nyt siellä viestissäkin on sitten ne oikeat... Eli me päästään sitten toivottavasti testaamaan samaan aikaan? :) :p Kivaa!

Gatusa: Tsemppiä piinailuun, jospa sieltä se plussa pärähtää testiin, oireista päätellen ainakin kuulostaa hyvältä :)
Ps. Ihanalta näyttää tuo sun tekemä makuupussi <3 <3 :)

Jippiina: Pahoittelut pitkittyneistä kierroista, jospa kierrot nyt tasaantuisivat/lyhenisivät ja pääsisitte kunnon yrityskiertoon :) Tulehan kertomaan uusia kuulumisia, kunhan niitä ensin itse saat! :)

ON: Kp17/(24)28. Tänään käyty koemeikissä... IIKS... Niin ne vaan häät lähenee :) Huomenna sitten vuorossa kampaajalla käynti, saan hiuksiin uutta väriä :) Vkloppuna ne esikoisen synttärit ja äitienpäivä. Ensi viikolla käyntiä häiden juhlapaikalla, lopullisen menun päätös ja lisää askartelua. Ja sitten vkloppuna... Toivottavasti plussa testissä <3 :)

mirelyn kiitos, kyl alkaa nyt tuntuu silt et jotai on tapahtun, yleensä en tunne mitää supparei pupuilun jälkee, nyt pari kertaa ollu et supparei tuntuu. saapi nähä miten käy ens ti :)

jippiin: harmillista tuommoi kiertojen venyminen. ite saan 2 ja 3vko:n pääst kuulla verikokeiden tulokset ku mult tutkitaa syy keskenmenoihi.

Gatusa voi kyllä mulla menis tuollaisen pussin tekemiseen varmaan ikuisuus, kun oon nuossa ompeluksissa
ym. niin nolo :P Hienoa, kun jotkut on nuon taitavia :)

Jippiina tervetuloa takaisin joukkoon! :) Toivottavasti siellä selviää, että mistä on kyse, kun kierto
oli nuonkin pitkä. Toivottavasti saatte kierrot nyt sitten lyhentymään ja vakiintumaan ja sen plussan
myös :P

_mirelyn_ Samaan aikaan taidetaan sitten testailla :) Mikäli täti ei saavu ennen sitä - paras olisi pysyä
poissa! :mad: Saadaan yhdes jännittää! Oliskin hienoa, kun saataisiin kummatkin plussat!! :P Sulla riittääkin nyt paljon hommaa häiden ja esikoisen synttäreiden ym. kanssa :) Tsemppiä ja jaksamista sinne! :)

ON: Täällä nyt piinaillaan vielä tämä ja ens viikko :) Eli ei auta kuin odottaa ja toivoa :rolleyes:
Eilen mukamas oli vähä rinnat arat, mutta tuo nyt voi olla mielikuvitusta vain. Nyt sitten alaselkä vähän jomottaa.. toivottavasti ei enteile tädin saapumista :confused1

Tännehän on tullut mukavasti uusia/"vanhoja" kuumeilijoita....osa kylläkin ikävistä syistä :( Pahoittelut heille. Jännäilen täällä teidän muiden mukana, että jospa niitä plussatestejä alkaisi kevään tullen napsahdella :)

ON: Pitkästä aikaa on jotain oireita joita kuulostelen. Kp 69 menossa. Testin tein reilu viikko sitten viimeksi ---> nega. Nyt jostain kumman syystä on valkkarin määrä lisääntynyt. Kuten joskus kirjoittelin, se on minulla yleensä hyvin niukkaa ja muutoksen huomaa helposti. Myös rinnat ovat pikkiriikkisen kipeät sieltätäältä, mutta hyvin vähän. Rinnat ei myöskään minulla oireile juuri koskaan, ei ennen menkkoja eikä muulloinkaan, joten senkin huomaa heti. Voivathan nämä enteillä myös menkkoja (joka olisi sekin ihan iloinen asia, jos alkaisivat).... En ole vieläkään aloittanut viimeistä Terolut-kuuria...en tiedä miksi en vain saa aloitettua. Lääkäriin on vielä vajaa pari viikkoa aikaa...aika menee NIIN hitaasti. Onneksi olen puuhastellut käsitöiden parissa nyt aika paljon, joten ei ihan kaikki aika mene oireita tunnostellessa ja miettiessä :) Muuten hieno makuupussi Gatusa :)

Heipä hei :)

Olen uusi täällä, yksi ilta tässä päätettiin avomiehen kanssa, että Nyt lopetetaan ehkäisyn käyttö (Nuvaring). Olemme puhuneet jo hyvän tovin, että kokeillaan sitä lapsen tekoa sitten kun aika on otollisempi, mutta tulin viimein itsekin siihen tulokseen, että onko sellaista otollisempaa aikaa välttämättä olemassakaan... Minulla siis vielä opiskelu kesken, yksi oman alan tutkinto jo taustalla. Mies valmistuu (ja sai onneksi samantien hyvän työpaikan) tässä kuussa.

No, nyt ollaan siis yrittäjiä. Jännä nähdä missä vaiheessa mahdollisesti tärppää. :) Minulla takana historiassa yksi raskaus (varhainen keskenmeno), e-pillereiden aikaan. Kierron pituuksista ilman ehkäisyä ei ole mitään havaintoa, luonnollisestikaan, kun olen käyttänyt hormonaalista ehkäisyä todella pitkään (joitakin taukoja lukuunottamatta). Toivotaan, että tasaantuisi mahdollisimman pian ja että ovulaatiotkin ilmaantuisi normaalisti... Mies halusi jo ostaa ovistestitkin, vähän tohkeissaan tästä yritelmästä. :D

kiitos lana ja lilla82 :) täällä pahoinvointi jatkuu, meinasin oksentaaki peräti. vessas ravataa eikä nukkumisest tullu mitää viime yönä joten vähä zombi olo nytte ollu. saas nähä tuleeko synttärinä plussa testiin. lisäks nälkä on jatkuva ja rintoiki välil nippaa mut menee aina ohi ni ihmetyttää mikä on. oli pakko kertoo anopille et hän saattaa olla oikeassa epäilyksensä suhteen eli että oisin pieninpäin. ei mul yleensä ol tarvetta käydä vessas usein mut nyt on alkan ravaaminen yötä päivää, toivottavast nyt vaa tulee sit plussa viel pitäs malttaa tiistaihin. tänää pakko kinuta kyl ne napit ni saa makuupussin valmiiks, oon alkan kattelee uusia ideoita mitä neuloa ku tuota lankaa löytyy viel ihan mukavast.

Lilla82 hui kun sulla on pitkä kierto! Toivottavasti pääset pian uuteen kiertoon tai mikä parempi, saisit sen plussan! :)

Sannuinen tervetuloa mukaan kuumeilemaan! :) Toivottavasti sun vierailu on täälä lyhyt ja pääset pian tuonne odottajien puoleen ;) Ihanaa kun sun mieskin on niin innolla mukana, että olis jo ovistestejäki ostamassa!! :P

Gatusa mitä anoppisi meinasi sun epäilyistä? :) Voi oliskin ihanaa, kun olisit raskaana! Hyvälle kyllä kuulostaa nuo sun oireet! :thumleft

ON: En oikein tiedä mikä nyt on, kun alaselkä meinaa olla silleen kipee mitä on yleensä ennen tätiä.. Laskin, että nyt on vasta KP 19. Huonoa oloakin vähän välillä on, mutta en sitten tiedä. Mun mielikuvitus tuntuu tekevän nuota oireita, kun ennenkin ollut mukamas tuota huonoa oloa :rolleyes:

lana mun anoppi kysy mult jo pari päivää sit et oonko raskaana itellä ei käyny sillo pienes mielessäkää mahollisuus. tänää ku sanoin et taidetaa olla pieninpäin taas ni totes toivotaan, inshaallah eli mikäli Allah niin tahtoo. juu vietii miehen kans yhes esikoinen kouluu, meinasin oksentaa miehen nahkatakille ku etoo kokoajan. ei mul tätä kyl pms oireis ole ennen ollu, tiistaina sit vois tosiaa testata vaikka tekis mieli testata jo enne sitä ku sen verran voimakkaat oireet on kyl jo. tänää saan napit mennää meinaa koht ostamaa ne ja sit mietin mitä teen seuraavaks, on hirvee into neuloa, aattelin että pidän parin kk:n tauon mut eihä siit tul mitää. varmaa paidan, takin, housut, sukat tai potkupuvun neulon pikkuselle samalla langalla kuin tuo makuupussi.
jos plussa pärähtää testii ni lääkäri tulee sanomaa varmaanki et siinä ei sit kauaa menny et raskaaks tulit. tosin tietää jo taustan ni tarkkailussa kokoajan.

Jippiina täällä ollaan kyllä :). Hyvin pitkälti taustalla kylläkin... Enemmän kirjottelen tuolla Äidiksi ensi kertaa-ketjussa nyt. Täällä kun ei pysy enää oikein jutuissa mukana, jos ei joka päivä kirjottele.
Pidän peukkuja, että siellä nyt kierto normalisoituu!

Nyt on pojukin kotona taas <3 Ihmetteli vaan että missä koira, koitappa 2,5 vuotiaalle selittää mitä on tapahtunu, lopulta todettiin vaan että koira ei enää oo kotona vaan mennyt jonnekkin muualle missä on koirien parasta olla.

Määhän oon tässä koittanu sitä ovista tikuilla bongata, vaan eipä tuu positiivista testiin vaikka kuinka yrittäs. Aina iltapäivän pissasta sen testaan. Eilen nippaili alamahaa jonkinverran ja tänään housuun lorissut limaa, muuta voisko tosiaan selvempää negaa testiin tulla ?? Kyllä mua sitten rassaa... entäs jos en ovuloikkaan tosissaan ollenkaan, kyllä v*t*tt** ihan suorastaan ootella se vuosi jos tilanne onkin tämä. Eipä vois ihminen oikeestaan tällä hetkellä pessimistisempi olla :D :D (lähinnä enää nauran tälle ololle ja tilanteelle). Kp nyt19/33 22.5 ois kp 33 menossa... että sopivasti juuri siskon pojan ristiäisiin ois kuukautisetkin sitte ootettavissa! wippppiiii.....

JaJaJa, tulipahan testattua ettei meistä oo tekemällä tekemään tätä lasta :D eilen sinnillä laitettiin miehen kello soimaan aiemmin, jotta kerettäs pupuilla, mahdollisimman paljon mahdollisen huomisen oviksen takia, vaan eihän siitä mitään tullu! :excited001 :taunt005 Ihan meni höpöksi koko touhu... Ihan luonnostaan tuota vielä tulee makkarijumppaa harjotettua suhteellisen usein.... onneksi :)

Nyt äkkiä ulos vielä hetkeksi ennen nukkumaanmenoa, tuokaahan niitä iloisia uutisia tänne, jotta saataisiin toukokuukin kunnolla käyntiin :)!

Pikainen omanapaulu tähän, kun ahdistaa tää tilanne.
Tänään kp 27 mut silti hätäisenä tein jo testin. Negahan se oli :( Mut silti näitä epämääräisiä oireita on taas niin paljon, että välistä tuntuu ihan täysin varmalta, että tärppi on käynyt, mutta sitten taas samantien realismi pukkaa päälle, ja tajuun että eiköhän nämä ihan menkkoja enteileviä oireita ole... Puuh... ehkä pe kun menkkojen mahdollisesti pitäs alkaa, vois testata, tai sit sinnitellä maanantaihin.... tai, no, eihän siinä menetä ku muutamia euroja, vaikka testailis joka päivä.. :D

_mirelyn_: juu, on ovis bongattu eilen alkuillasta :) mut eipä sit ollukkaan enää tänään ku tossa reilu tunti sit tein uudestaan :S perkl! vaik aamulla/päivällä oli kunnon ovis-krampit et hyvä et suorassa pysty kävelee... mut onneks kerran kerettiin touhuumaan..ja viel varman päälle sit ku toi lätkä matsi loppuu (taitaa kyl tulla piiiiiiitkä ottelu. Huh et on kyl jännä! jenkit on niin törkeitä!!!)).
Käy niiin kateeks noita sun häätouhuiluja. Ehkä mäki sit joskus :)

Hei kertokaahan te kokeneemmat, että onko järjetön nälän tunne raskausoire? tai siis voiko se olla mahdollinen oire? Yleensä mulla on "nälkäpäivä" joko menkkojen alkamispäivää edeltävä TAI se alkamispäivä, ja sillon tuntuu, et vois vaan syödä ja syödä, eikä varsinaisesti tuu kylläseks. Mut nyt on jo kolmatta päivää ihan koko ajan näläntunne, vaikka oon syöny ja syöny... Niin kävi vaan mielessä, että onko tää nyt täysin selkeä menkkoja enteilevä oire, joka sattuu nyt vaan esiintymään vähän pitkäaikaisempana kuin ennen vai voisiko mahdollisesti se toivon pilkahdus olla, että raskaus aiheuttaa myös tämmöistä?

piia kyllä se vähä semmost on et jos sitä suunnittelee liikaa ni ei varmast tul mittää. huomattu monta kertaa. toivottavast kuitenki tärppäis :)

tyttötiikeri kuulostaa niin tutulta tuo tunne. ite pitäs malttaa ti asti oottaa mut on niin voimakkait oireit ja sit kuitenki välil suht normi olo ni ihmetyttää vaan. varmaa mulla jotai rankkoi pms oireita.

on: hirveen kaksjakoset fiilikset, järki sanoo että ois pms oireit varmaa mut sit jostai syyst miettii kuitenki josko ois kuitenki tärpänny. nyt nippailee/polttelee vattanpohjaa ni mietin et ei kai menkat nyt jo ala melkei viikon etuajas tai supermyöhänen ovis eli piina ei olekaa ohi. sais kroppa olla normaali ettei tarttis miettii kokoajan. plussaaha tässä toivotaa kuten kaikki mut niin epätoivonen olo ku ei jaksais oottaa.
mies muute valitti napeist ku käytii ostaas, olivat niin kalliita kuulemma 20 tummanvihreetä hohtavaa nappia 6dinaaria eli 3e. ei ois ostan joa ois etukätee tienny mut joutu toteemaa lopuks ku näki makuupussin valmiina et on niin ihana. vihdoin on makuupussi valmis ja seuraavaks neulotaanki vaatekerta ku löysin ihanat ohjeet :)

tyttötiikeri mulla on ollu nyt muutaman päivän sama juttu ja joka raskaudes on ollu tuo ennen plussaa jo. mutta voi se tietysti olla pms oirekin mut toivotaa että on raskausoire. :)
onko muita oireita? ite ravaan vessas, etoo.

Oireita on tällä hetkellä siis tuo nälkähomma, alavatsan turvotus (tuntuu ku joku olis tunkenu nimen omaan ihan tonne alavatsan pohjalle ilmapallon), kipu/painontunne vatsassa, joka on erilainen kun siis normi menkkakivut ja sitten sellaisia viiltäviä ovis/menkka vihlontakipuja. Ja rinnat tuntuu jotenkin turvonneilta/raskailta. Ja suht usein pissihätä... Ja oon jotenkin kiihtyny nollasta sataan pikku asioistakin miehelle, ja yhtä nopeesti leppynyt, ja tänään mies sano, et oon kokoajan niin väsyny, ettei voi olla tervettä.. Tosin ite en oo väsymystä pannu mitenkään erityisesti merkille. Mutta siis tokihan nää kaikki voi hyvinkin (todennäköisesti) olla vaan poikkeuksellisen rajuja pms oireita, ja toki osa voi olla kuviteltuja/mielen liioittelemia, mut silti, kyllä ne vähän tietysti toivon kipinää sytyttelee.. :smiley-ashamed005 Mutta todennäkösesti saa taas karvaasti pettyä.... :sad001

nuo kuulostaa hyvinkin tutuilta mutei pms oireina. mun mies on osannu onneks miettii ennen ku on aukonu suutansa ni oon pysyn rauhallisena. mul on samat oireet mitä ite luettelit kattotaa tuleeko molemmilla plussa sit ku testataa, kannattaa oottaa ainaki menkkojen oletettuu alkamispäivää tai et on vähä myöhäs. meil menis la sit suht samoihi vissii jos tulee plussa :)

Voi kurja Jippiina tuota kiertoasi. :( Toivottavasti kehosi alkaa pian toimia normaalisti ja tulisi peräti plussa.

Lilla, toivottavasti täti tai haikara löytää sinne pian. Ikäviä tommoset pitkittyvät kierrot. :( Tsemppiä!

Tervetuloa Sannuinen tännekin. o/ Hienoa että miehesikin on noin innoissaan.

Piia, ei nyt vielä heitetä kirvestä kaivoon. Voihan se ovis olla vaikka ei testissä näy. Kai? Ainakin muistelisin et joku joka ei ole saanut sitä ikinä näkymään on saanut siihen toiseen testiin plussan.. Tuo on kyllä harmillisen totta, että ei pupuilusta mitään tule jos liikaa suunnittelee.

Chilly, hyvä että ovis on hyödynnetty ainakin kertaalleen. Ei se määrä vaan ajotus. ;) Tsemppiä loppukiertoon.

Tyttötiikeri ja gatusa, pidän teille molemmille peukkuja pystyssä. Toivottavasti oireet tarkottaa hyvää ja tyttötiikerin kohdalla oli vielä liian aikaista plussata.

Jos sitten menisi uinumaan..

Takaisin