Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
monella näyttä olevan vaikka mitä tekemistä kevääksi ja kesäksi, elmiina tsemppiä kokeeseen ja nauti kesästä. meilläki on kulkuvälineenä kakspyöränen tosin vespa mut menee yli 100km/h, täs maas ei tartte ees korttia ellei ole hayabusa tms.

mitä ovikseen tulee ni joko menny tai sit pidemmän kierron mukaa viimeistää huomenna. täällä kevät jo pitkällä ni itellä hirvee into et nyt on pakko saada ennen ns kuivaa kautta istutettua kaikki jos saadaa tänää se talo, sanoin miehelle et kunha raanast tulee vettä ja vessa on sisällä ja ok kuntonen ni ota mikäli vuokra on siedettävä. mä haluun istuttaa oliivipuita, appelsiinei, persikoi jne. ja tietty vihanneksia ja kukkia :)

Nyytti ei mullakaan ole varaa mut kun kaiken muun on ottanu minimiin ja osti pyöräksi vanhan romun ni jollain ne vakuutusmaksut vielä makselee. Nyt vaan tais tulla romun remontista odotettua kalliimpi kun on koneessa laakerit menny. Huonolla tuurilla on sitten miun rahat siinä ja luottokortti tapissa että hyvin on rahaa bensaan kesäks. Jotain lisätyötä pakko keksiä tai myydä omaisuutta pois että pääsee ajamaan tai saa edes ton ajokortin maksettua.

Miekin aina ajattelin että ei oo rahaa mut kummasti sitä on löytynyt kun prioriteetit on muuttunut. Aika rankalla kädellä tosin on saanut karsia ihan vaatteista, ruuasta, hygieniatuotteista että edes jotenkin riittää rahat ja en oo varma riittääkö silti. Onneks on miehellä ja miulla samat prioriteetit - omasta elämisestä karsitaan pyörien vuoksi ja jos sitä perheenlisäystä tulee ni sit karsitaan pyöräkuluista sen vuoksi (mut harrastuksesta ei luovuta). Kaikkeen ei rahat riitä.

Gatusa busahan se tossa pihalla seisoo... ;) Miehen laite tosin, itelle on tulossa 600-kuutioinen RF jonka ajattelin ens talvena rempata vimpan päälle, saa vanhus uuden elämän 20 vuoden ja monen kolarin jälkeen. Mulle *pitäis* tulla jouluks hyvät veronpalautukset ni jos ois ens vuodeks varaa ostaa joku uudempi ja pitää toi harrastusprojektina.

elmiina mikä oot koulutukseltas jos saan kysyä. mä ite oon freelance konsultti/kääntäjä sivustolla nimeltä Elance.
mitä ajokkeihi tulee ni busa on hieno kulkupeli ite tykkään iha älyttömäst niistä. ite haaveilin joskus kilpapyöräst, 600cc tai 750cc. no meil on tuommoi vanha vm 2004 vespa piaggio jolla körötellää täällä ympäri vuoden tosin sitä on joutun korjaamaa aika paljo mm. moottoria, kynttilää ja muita osia myöten joten voit kuvitella miten meil on menny. mies on hitsaaja koulutukselt ja osaa käyttää cnc:tä ni on päässy joissai paikois aina ite korjaamaa osia ni tullu halvemmaks ja yhes sit korjailtu aikas usein. mun rahoil ostettu skootteri varastettii 150m poliisiasemalt viime vuonna ja kytät ei tietenkää tapansa mukaa tehny mitää, eihä ne tehny mitää sillokaa ku mentii ilmottaa et mun laukku varastettii ( kun tultii tähä maaha) joten luotto kyttiin on hiukka matalalla tasolla. eli actionia on riittän kyllä.

sais mies tulla kotii kertoo jo saatiiko me se talo, mä haluun oman kodin (tietää vaa miljoonaa asiaa mitä pitää tehä. verhot ommella käsin, tyynynpäälliset ommellaa käsin, saatanpa leikkiä puuseppää ja tehä huonekaluja (lanko teki aikoinaa upeit huonekalui) lisäks puutarha ja kasvimaa tehtävä ja istutettava kaikki mitä haluun, kotityöt, mahollinen siipikarja ja nelijalkaset elikot joita hankintasuunnitelmis miehellä, oma työ. haluuko joku kertoo missä vaihees mä nukun?

Gatusa mä pidän välivuotta koulusta... Taitaa olla yhdeksäs menossa ;) Eli lukiopohja ja sen jälkeen tehnyt myynti/asiakaspalvelutöitä ja ollut yrittäjänä monta vuotta (liikunta-ala). Nyt oon näin varaton kun muutin miehen perässä tänne perähikiälle ja ilman ammattitutkintoa tai sen kanssakin on vaikea saada täältä töitä. Ekaa kertaa eläessäni oon nyt kortistossa. Syksyksi oon hakenut opettajakoulutukseen ja pienkonekorjaajaksi. Pienkonekorjaajana voisi täällä maakunnassa työllistää itsensä ja tulla toimeen kun yrittäjätaustaakin on. Traktoreita, moottorikelkkoja, moottorisahoja ja tietty niitä moottoripyöriä on maakunta täynnä.

late-: Ihan sun miehen aloitteesta loppupeleissä tuo teidän touhuilu tapahtui, joten et todellakaan oo mikään kamala akka. Ja välillä miehet tarvii hieman potkua persuksille (näin nätisti sanottuna) että ne saa edes tekemään jotain. Ymmärrän kyllä, että miehetkin on väsyneitä ja tekeevät pitkää päivää duunissa ja ovat levon tarpeessa kun pääsevät kotiin... Kuitenkin mielestäni, kun ovis on vaan sen kerran kuussa ja jos tulosta haluaa niin miehenkin on jaksettava panostaa asiaan, vaikka kuinka väsyttäis. :) Tietysti poikkeuksiakin on (sairastelut yms), eli jokainen pari tekee niin kuin on heille paras :) En minäkään ole mikään orjapiiskuri, että nyt pakko sekstata kun on ne päivät, mutta kuten jo sanoin, ei tulosta voi syntyä jos ei "mahdollisen" oviksen aikaan puuhaile.
Nyt sitten vaan teille peukut pystyyn, että tärppi kävi ja pääset testailemaan aikanaan sen PLUSSAN :)

Allison: Onnittelut veljellesi tyttövauvasta ja sinulle myös kun olet nyt täti :) Onko sinulla jo useampi täditettävä vai oliko tämä ensimmäinen?

_chilly: No ompas sun menkat ollu erikoiset :/ :( Toivottavasti tuo humps ei käyny missään julkisella paikalla tms...
Ei kuulosta kivalta :(
Eli kohta puoliin saadaan kuvaa tatskasta (kunhan se siis ensin parantuu hyvin) :)
Onnittelut ystävällesi pienestä pojasta :) :)

Rosebud: Miten kävi, saitko lähetettä verikokeisiin?

Elmiina: <3 Hyvä päätös. Jos yhtään tuntuu siltä miltä sinusta nyt tuntuu, niin pieni tauko voi tehdä hyvää. Toivon teille stressitöntä elämää ja oikein antoisaa kesää :) :) Mutta jos tärppi käy kesän aikana niin tulethan siitä kertomaan :D :)

Lana: Anopilla on kyllä tulossa aika kivasti kaikkee tuonne kasvimaalle ja ehkä meilläkin sitten, kun saadaan pensaat/puut hankittua ja istutettua :) Nyt on piha vielä melko paljas, toivotaan siihen muutosta tässä kevään aikana :D Niin ja tuosta syntymäpäivästä ja horoskoopista vielä sen verran, että tuo 21 päivä on juuri se päivä (useimmissa kalentereissa yms) jolloin härkä vaihtuu kaksoseksi, eli olen horoskoopiltani kaksonen :wink

butterfly85: Vitamiineista... Mulla käytössä multivitan raskaus ja imetys vitamiinit. Onhan ne isohkoja/litteitä, mutta ei niin isoja etteikö niitä saisi nieltyä (itselläni on aika herkkä yökkäysrefleksi).

ainut: Nuo luumu ja kirsikkapuiden siirrot ovatkin sitten isompi operaatio jos siihen päädyt, mutta jos tilanne sitä vaatii niin sittenhän se on tehtävä ja toivottava että puut tykkää paremmin uudesta kasvupaikasta :)
Tsempit maanantain ultraan, kuulumisia odottelen sitten kun olet siellä käynyt. Ja tsemppiä myös oviksen hyödyntämiseen ;) :)

Nyytti: Olipas mukava hoitaja sulla, kerrothan sitte ku tiiät mitä niistä kokeista selvis :) Nyt jatkatte vaan puuhailua samaan tapaan ku ennenki :)

Gatusa: Tulispa se miehes kotiin pian niin pääset meillekkin kertomaan miten kävi, peukut pystyssä täällä :)
Ja kun sä kysyit, että missä vaiheessa kerkeet nukkumaan, niin mun vastaus on se perinteinen, että haudassa on sitten aikaa nukkua! :)

ON: Kp 13/(24)28 menossa. Ovista en ole edelleenkään pongannut (jääköhän pongaamatta). Peittoja ollaan kuitenkin reippaasti heiluteltu, joten mikäli ovis on ollut tai on tulossa, niin todennäköisesti se saadaan aika hyvin hyödynnettyä (jos ei mitään yllättävää satu).
Häihin enää vajaa kuukausi ja paniikki iskee pikkuhiljaa... Tuntuu, että on vielä liian paljon tekemättä ja aika sen kun vähenee... Ei ole hyvä stressata kun yrittää, mutta minkäs teet... Jos tästä kierrosta ei tärppää ja täti tulee ajallaan niin seuraavassa kierrossa ovis osuu juuri häävkloppuun/hääyölle :) Heh... Mutta ei mennä vielä asioiden edelle vaan katsotaan menossa oleva kierto ensin :)

Aurinkoista päivää itsekullekkin... Tänä vkloppuna katsotaan MM-lätkää tässäkin taloudessa ja kannustetaan suomen joukkuetta!! Katsooko muut lätkää??

_mirelyn_ Juu en muuten niihin koskisikaan, mutta ne on ihan mahdottomassa paikassa ja joutuu kaivurin alle, jos siihen jää. Eli joko luovutetaan heti tai sitten ees yritetään siirtää johonki muualle :D En oo viel päättäny kyl kummin teen. Marjapensaat istutin viime vuonna vähän huonoon paikkaan ku en keksiny muutakaan. Nyt oon keksiny niille täydellisen paikan! :)

_chilly kuulostipa kummallisesta humpsahdukselta :laughing002 Toivottavasti täti on nyt kokonaan lähtenyt ja nyt siis uutta matoa koukkuun ja ovista odottamaan! Onnea ystävällesi pienen pojan johdosta :binkybaby Multa on sun tatuointi keskustelu menny ohi. Minkäslainen kuva sun ihoa koristaa :) ?

Gatusa oletpas aikamoinen tehomamma. Tuntuu, että kaikkea osaat tehdä :) ei voi muuta kuin ihailla osaamistasi ja intoasi. Ja oi, mäkin olen joskus haaveillut Vespasta, sellaisesta retrosta. Ne on niin upeita :p ja mikä päätös tuli talon osalta!!?

Rosebud toivottavasti saat selvyyden outoihin oireisiin!

Elmiina täälläkin taitaa olla flunssa aluillaan.. Sitä taitaa olla liikkeellä. Toivottavasti myös sulla hormonit alkais toimimaan asianmukaisesti ja pieni tauko tekee tehtävänsä ja ehkä toisi sen plussankin tullessaan. Tuntuu, että kaikki tulee juuri silloin kun sitä ei odota. Tekisi varmaan mullekin hyvää olla ajattelematta näitä oviksia ja plussia yms. Nautinnollisia ajohetkiä :cool01 olkoon kelit suotuisia!

Ainut meilläkin on projektina siirtää joitain puskia, marja ja kukka sellaisia. Tuntuu jotenkin helpommalta vaan tuhota ja ostaa uusia sitten kun on kaikki selvää. Tai no viime vuonna näin teimmekin ja nyt siis pitäisi punaviinimarjapuskia istuttaa. :) Tsemppiä miehellesi simppojen testailuun, sulle ultraan ja molemmille oviksen hyödyntämiseen :)

Kiitos Lana ja _mirelyn_. Tämä tätitettävä oli nyt neljäs :love017 ja viides syntyy toiselle veljelle kesällä. Eli jonkinlainen konkari taidan jo olla :wink omaa odotellessa.

Mä en niin tosta lätkästä ole kiinnostunut mutta mieluummin sitä katon ku jalkapalloa, jota mies kattoo melkein joka päivä. Tietysti Suomea kannatan :cheers. Mutta rivien välistä mirelyn, käsitin että ootte naimisiin menossa. Onnea! Onko isotkin juhlat tiedossa? Oi, se häiden suunnittelu oli kyllä niin mukavaa, vaikka välillä stressaavaa. Lopputulos palkitsee kyllä :)

ON: ei se ruoka nyt tehnyt tehtäviään. Kyllä siis ilta meni taas hyvin ja yhdessä sohvalle nukahdettiin. Alkaa jo hieman väsyttämään tässä vaiheessa. Nyt mies lähti mökille eli pieni aikalisä pupuiluun. Toivottavasti se ovis oli sillon vappuna eikä vasta edessä! Mielialanailahtelut on jatkunu tänäänki ja ihan voin sanoa, että turhista oon kiukutellu. Oon vaa nii jääräpää, etten halua pyytää anteeksi :smiley-ashamed005 . Katsotaan sunnuntai-iltana mitenkä on asian laita. Pelkään kyllä, että huominen iltavuoro ja sunnuntainen aamuvuoro ei oo kovin hyvä yhdistelmä. Varsinkaan kun seuraava vapaa on helatorstaina. Huoh.. Onneksi jääkaapissa on sitä kaalipataa :smiley-bounce022

eipä saatu ku omistajan mies sano että he myy sen vaikka vaimo eli omistaja sano että vuokrais. ois ollu täydellinen koska iso tontti, hyvät naapurit ja iso talo. nyt sit pitää ettiä uus talo...prkle!!!!! kun sais miehen lähtee mun kans ajelee ja kattoo jos löytys talo vuokralle mut ei ol hällä motivaatioo ku tulivat just.
elämä opettan tekee yhtä sun toista ja koulu myös.

ihan pikapika vastaus ku lätkä alkaa NYYYYT

_mirelyn_: siis juu,oli ruokakaupassa sillon ja siitä vielä 30min bussilla himaan. Et oli "vähän" inhat oltavat :/
Allison: tähti ja lintu oikeessa käsivarressa (kyynärtaive?) :)

NYT LÄTKÄÄ!!!
Ihanaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille!!!

eli tosiaa taloa ei ole, jatkuu tää kituminen, yleensä en hirveemmi parkuis mut nyt suunnillee koko päivä ja ilta paruttu. stressi vissii ja pms oletettavast. eli parin viikon sisää menkat varmaan, en oota plussaa... enkä oota enää sitäkää et pääsisin viljelee mitää että sais omaa kotia tai mitää muutakaa. alkaa täst naisest tulla totaalinen pessimisti optimismi on vikan vuoden aikana saanu aikalailla kyytiä jo.

Huhhuh... Hetken jo luulin, että me ollaan hävitty tää peli... Siis jääkiekossa :) :D :)
Mut onneks ei hävitty! :cool05

Rosebud: No hyvä, että pääsit kokeissa käymään. Tietysti nyt joudut odottamaan tuloksia maanantaille, mut on se parempi kuin ei mitään, joten odotellaan :)

ainut: Hyvä että marjapensaille on hyvä paikka tiedossa. ;) :) Jospa saisitte siirrettyä ne luumu ja kirsikka puutkin. Saanko kysyä millanen tontti teillä on, kun tuntuu että teilläkin on enempi vähempi kaikenlaista siellä tontilla. Ja mihinkä te kaivuria tartteette? :D :D :) Minäkö utelias ;) ;)

Allison: No onhan sulla nuita täditettäviä sitten jo :) Mulla vasta yksi, tosin mulla ei oo ku yks sisko ja se on mua nuorempi niin ei oo "kerenny" vielä tekemään enempää ku yhen :)
En minäkään muuten jääkiekkoa, saatikka jalkapalloa katso, mutta Suomen joukkueen MM pelit on jostain syystä tullu aina katottua ;) :)
Ja juu, naimisiin ollaan 1.6 menossa :) Meillä on "pienehköt" häät eli yhteensä on n.50 vierasta. Se riittää meille paremmin kuin hyvin :) Tänä vuonna tuli täyteen 10 vuotta yhdessäoloa, niin aateltiin, että jokohan olis aika mennä naimisiin... Tosin eihän siinä juuri muu muutu kuin minun sukunimi, vai muuttuuko?? :)
Jospa se ovis ois sulla ollu tosiaan sillon vappuna, mä pidän peukkuja, että se oli sillon :) Missäpäin teillä on mökki? :)

Gatusa: Voi ei sentään... Kylläpä nyt on huonoo tuuria :( No mut jospa tulee toinen, vielä parempi talo jonka saatte sitten vuokralle :) Tiedän ettei tää nyt hirveesti auta, kun harmittaa ja masentaa... Mut pakko teillekkin on jossain vaiheessa alkaa tulemaan niitä hyviä uutisia, ei kaikki voi mennä aina pieleen!! Mites sen työn kanssa, onko kuulunu mitään/ millon ne tekee niitä päätöksiä, et kuka paikan saa? Mut hei, ei heitetä toivoa kuitenkaan, vaikka vastoinkäymisiä on... Pää pystyyn, huomenna on taatusti parempi päivä ku tänään!! :)
Mites muuten aikaero? Mitä se kello siellä päin maailmaa on verrattuna suomen aikaan?

_chilly: EIKÄ, kaupassa... Apua... :eek: Miten sä pärjäsit kotiin saakka tai siis eihän siinä varmaan muu auttanu ku pärjätä mut silti... No mut nyt kuitenkin täti on lähtenyt niin ei muistella sitä enää... Toivottavasti se oli tädin viimeinen kerta piiiiitkään aikaan siellä teillä päin :) :)

Apua kun ootte puhunu paljon, kun taas pariin päivään ei ole ehtinyt kirjottamaan. Kaikki viestit on taas toki luettu, mutta on taas niin paljon tapahtunu, ettei pysty kaikkee kommentoimaan. Yhteisesti tsemppiä kaikille, sitä tarvitsevia tuntuu nyt olevan paljon. Ja plussatuulia myös! Täällä ei mitään kummempia. Täti on vielä riesana ja suunnittelen vakavasti tilaavani jostain nettikaupasta ovistestejä. Simmoset syljestä tehtävät, joita joillain täälläkin on tainnu olla(?) kiinnostaa...

täällä ei perjantai menny niinku strömsöössä....

OMAA NAPAA!:

Eilen aamulla ajattelin että ah, ompa ihanaa päästä nukkumaan vihdoin ekan yövuoron jäliltä, se ennakkoon nukkuminen kun ei tahdo multa onnistua.

Kotiin tullessani katselin että ompa kiva :) koirat on jo heränneet ja heti odottivat ruokaakin, pienemmät haukkui häkissään ja vanhus makoili saunan portaalla ja otti aamu aurinkoa siinä vartin yli seittemän aamulla :) vein kahdelle hätäisimmälle ruoan ensin ja pieni kummastus nousi kun huomasin ettei vanhus heti noussutkaan intona pomppimaan ruoan perään.
Olin kirjaimellisesti valahtaa maahan koiran paskaan, kun huomasin miten vaivalloisesti koira pääsi portaalta ylös ja samantien takajalat pettivät alta. Nousi uudelleen pystyyn ja ihmeen kaupalla sai otettua muutamia askelia hoippuen ja kaatuen minua kohti :(.... Sain tehdä kaikkeni että omat jalkani kantaisivat koiran luokse sitä auttamaan... Annoin ruokaa, koira alkoi syömään, katsoin onko tehnyt tarpeensa alleen, ei, sitten juoksin sisälle, pojat vielä nukkuivat, herätin ne ja laitoin lapsen istumaan ja katsomaan lastenohjelmia ja eikun takaisin ulos.
Koira söi kaikessa rauhallisuudessaan mutta ne jalat, ei mitään rotia, itsekin ihan ihmeissään oli että mitä tapahtuu. Mies istui koiran kaverina, kun minä lähdin sisälle, puin vauhdilla lapselle vaatteet päälle ja selitin samalla että koira on todella pipi ja että nyt käydään sanomassa koiralle heippa, ja äiti vie sinut vähäksi aikaa hoitoon, samalla autolla ajaessani soitin ja jätin viestiä eläinlääkärille, joka pian soittikin takaisin. Selitin samat asiat puhelimessa ja eikun lopulta peruutusajan saatuamme koira autoon ja menoksi. Voihan se olla välilevytyrä joka MAHDOLLISESTI voi mennä levolla ohitse(tai ei ja sekin on sitten mahdollisesti koiralle vaan kärsimystä), voi myös uusia jne. tai sitten neurologista, halvausoiretta.... Koiraa autosta ulos ottaessa tuntui ja kai myös näki, että ihan kuin etutassuistakin alkaisi häviämään voimat, kipureaktiota en saanut vasemmasta etutassusta siinä lääkäriä odotellessa, katsoin miestä ja siihen ei sanoja enää tarvittu.
Pöydällä lääkärin tutkiessa otti vielä etutassuilleen, takajaloissakin refleksiä oli. Lattialle laskiessa ei toivoakaan enää ylöspääsemisestä... siinä se päätös tehtiin, tai päätöshän oli jo selvä, kun sen saisi sylkäistyä ulos! Ei enää yhtään kärsimystä tuolle 11-vuotiaalle ihanalle nappisilmälle... Tiukka paikka... minä itkin ja niin itki mieskin.
Se ratkaisu oli kaikkein paras eläkeläiselle, mutta tämä suru joka aaltomaisesti tulee oikein hyökyaaltona kerralla on jotain aivan kauheaa, ajatus tosiaan siitä että sitä jokapäiväistä, vahtivaa, iloista karvakaveria ei tosiaan enää ole, sitä en vaan vieläkään tajua.
Koira haudattiin omaan pihaan... Sen jälkeen sitten yrittää nukkumaan.... nukuin neljä tuntia yhteensä pätkissä ennen tätä viimeistä yövuoroa. Aina, kun silmäni laitoin kiinni, näin vain sen portailta ylösnousun ja maahan lysähdyksen....
En ikinä unohda sitä toisaalta niin iloista katsetta kun lähestyin koiraa, mutten myöskään unohda sitä samalla nii kysyvää, ehkä jopa anovaa katsetta, kun se ei itsekkään tajunnut mitä tapahtuu....

Vahvasti jäi kuitenkin sellainen tunne, että aivan kuin se olisi sinnitellyt, sinnitellyt viimeisillä voimilaan sen verran että saa jättää meille hyvästit kunnolla ja että sen voimat saivat luvan kanssa uupua vasta lääkärissä...aivan kuin se olisi tiennyt, mitä siellä tulee tapahtumaan, se katsoi niin silmiin ja oli rauhallinen... Aistiihan koira ihmisestä erilaisia tunnetiloja...

Lepää rauhassa <3 3.5.2013

Voi Piia, multa tuli itku.. Olen niin pahoillani koiravanhuksenne puolesta :(
Omasta koiravanhuksestani jouduin luopumaan vuosi sitten 13v iässä ja tuli nyt liiankin elävästi mieleen, senkin silmistä näki, että tietää mitä on tapahtumassa ja nuolaisi minua hellästi naamasta, sitten katsoi vain rauhallisesti silmiin ja mun sydän särkyi..
Kovasti voimia sinne♥

Voi kurjuus, Gatusa, ettei talo tullutkaan vuokralle :sad001 Varsinkin kun olit jo niin ehtinyt unelmoimaan pihan laitosta jne. Mutta kyllä te vielä sopivan talon löydätte, olen siitä aivan varma!

mirelyn, meilläkin oli pienet häät ja olin loppujen lopuksi ne olivat meille juuri täydelliset. Intiimit ja rennot, ei mitään sukulaisten uusia puolisoita, joita ei ole ennen nähty jne. Ja jaksoi itse hyvin tehdä kutsut, ohjelmalaput, ja muut pienet tilpehöörit kun ei niitä tarvinnut tehdä satoja :) Oikein paljon onnea isolle päivälle! Itse olen huomannut vain positiivisia asioita avioliitossa. Yhteinen sukunimi helpottaa huomattavasti (vaikka ensin se oli hieman vaikea omaksua) ja mutkien tullessa vastaan tietää, ettei se toinen noin vain ole lähdössä pois :) varmuus voi kyllä ajoittain muuttua siihen, että pitää toista itsestäänselkeänä asiana. Mutta teilläkin on jo niin monta vuotta yhdessä, että etteköhän osaa muistaa toista arjen pienillä teoilla ♥ Mökki on itseasiassa appivanhempien mutta yhteisessä käytössä, se sijaitsee Turun saaristossa.

Osanottoni piia :sad010 Meidän koirakin siis tuossa viikko takaperin jouduttiin lopettamaan. Me tosin olimme ehtineet siihen asennoitua ja hyvästelemään. Mutta ei sekään tehnyt asiasta sen helpompaa. Voin vain kuvitella surunne määrää. Ilmeisesti teillä on kuitenkin ainakin kaksi muuta koiraa eli hyvä, että niistä on toisilleen seuraa.. Ja onneksi koiravanhuksen ei tarvinnut kauan kärsiä. Eli hyvän elämän rakastettuna perheenjäsenenä. Päätöksen tekeminen on silti vaikeaa. Voimia ♥

piia84 Kovasti voimia koiran menetyksen johdosta <3. Mä uskon, että voit olla hyvinkin oikeassa. Että koira odotti oikeaa hetkeä. Ne on niin viisaita ja lauma on kaikki kaikessa...
Itku tuli täälläkin. Mulla täyttää noi vanhukset tänä vuonna 11 ja 13. Monesti on tullut mietittyä, että koskakohan se päivä koittaa... Lähiaikoina vanhimmalla alkanut fysiikka rapistumaan :/.

Allisonille myös jaksuja kovasti!

Nopea omanapailu:
Alustava suunnitelma on ollut, että jos tätiä ei näy ja edes jonkinmoisia tuntemuksia raskauteen liittyen ilmenisi niin testailen puolessa välissä kuuta. Nyt tajusin juuri, että voin herkällä testillä testailla äitienpäivänä :p Siis, jos ovikseni olisi ollut siinä hieman ennen vappua, jolloin valkovuodon määrä oli "huipussaan" vaikka koko kierron se on ollut olematonta o_O voi siis olla ettei koko ovulaatiota ole tapahtunut. Nyt kuitenkin kun näitä mielialanvaihteluita on ollu viimoset päivät niin ajattelin, että josko se kierron loppuvaihe olis alkamassa. Ainahan sitä voi toivoa ja voi kun olisi hienoa herättää mies äitienpäivänä plussatesti kädessä.. Nyt vain odottelen, että tuoko ensi viikko tullessaan myös joitain oireita. Jos oireet puuttuu niin en ehkä rupea testailemaan turhaan. No katsellaan mitä tuleman pitää :)

Kiitos JMH, aika parantaa haavat ja muistot säilyvät ♥

Osan ottoni ja paljon tsemppiä piia. :( Lemmikin kuolema on kamalaa, on se kuitenkin perheen jäsen.

Allison pidän peukut pystyssä, että täti jättää tulematta ja testiin tulee plussa. Tsemppiä odotteluun.

Meillä oli myös ihan pienet häät. Vain 20 vierasta, mutta ei sen enempää oltaisi haluttukaan. Olivat mukavan intiimit ja meidän näköiset. <3 Onnea mirelyn etukäteen. Eihän siinä paljoa muutu, mutta meistä on tuntunut jollain tavalla läheisemmältä häiden jälkeen kuin ennen häitä ja pyrokratia helpottuu (sitten kun on selvinnyt hääpyrokratiasta ja nimen vaihdosta ja muusta. Meillä mm. kesti iät ja ajat että väestörekisteriin meni tieto siitä että ollaan naimisissa, mikä taas hankaloitti nimen vaihtoa. :D Sillon ärsytti, mut nyt lähinnä naurattaa). :>

Takaisin