Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kiitos tsempistä kaikki, juu kyllähä se alkaa rassaa ku tiputtelee vähä väliä mutta ei tule ku pyyhkies niinku menkkojen aikaaki tuos viimeks. lisäks hirvee yskä, totesin miehelle et millokoha tää elämäntyyli oikei muuttuu kenties, ei ol omaa valoa edes saamari ni ei voi neuloa iltasin ja nyt ku ääni ei taho kulkee ees ni ois kiva jos ois jotai tekemist. no josko tästä joskus normalisoitus sit. sainpa sentää lankaa lisää että saan neuloa mahollisuuksien mukaan. näemmä oottaa että mä oon taas vuokranmaksaja kuten ennen. alkaa kyllästyttää et mult ootetaa et tulee rahaa kaikkii saamarin kuluihin, ihan ku aikoinaa ei olis tullu maksettuu tarpeeks, millokoha sitä sais itellee vähä säästettyä rahaa!!!

vargynja uskon että ärsyttää ku menkat tuli, pitää nyt vaa toivoo että teil tärppäis pian.

Moikka!
onko vapun riennoista selvitty? ;)
Pakko oli tulla kirjottaan omaa napaa. Eli kp 19/32-37 tänään, ja OVIS on nyyyyyyyyt!! tein testin ja tuli tummat viivat ja heti rupes juilimaan vasemmalle noustessa! Sekä limojen perusteella ei ole epäilystäkään ettei ovis olisi.. AINOA paska juttu tässä nyt on se että mies on siellä töissä... 16 TUNTIA!!! tulee vasta huomen aamulla :BangHead. Ollaan ihan hyvin nyt muutama päivä tässä heiluteltu peittoja, kun viimeksi kirjoittelin mutta eilen ei keretty yksinkertaisesti!! :( pelottaa ja harmittaa että jos nyt meni tsäänssit siinä kun ei osu aikataulut yksiin :/ kauankohan ne simpat siellä jaksaa ootella ja onko tänä iltana tai huomen aamulla vielä liian myöhäistä ? AUTTAKAA!!! :schocked028

pahoittelut vargynja tädistä. Uuteen kiertoon vaan :) kyllä se tuo aurinko tekee tehtävänsä! Usko pois :3some Ja muut myös, joille täti rynnistänyt paikalle, ei luovuteta!! :) Uus kierto on aina uus mahdollisuus! :)
Ja te ihanat jotka vastasitte mulle (en niitä nimiä oikeesti muista) Kiitos tsempeistä, niitä aina tarvitaan! :hug007 toivotaan parasta että ei menny nyt ihan persiilleen tämä yritys kun mies vielä viime yönä tuli kotiin nukkumaan 6h ja sit takas töihin lähti. NIIN en paljon kehdannut rueta aamu kuuden aikaan siltä vonkaamaan, kun toinen on tehny 16h töitä ja on ihan puhki, JA flunssanki kuulemma vielä saanu ja kurkku sika kipee :/ että jos ei nyt tärppää niin sit ei tärppää... Ens kiertoon vaan.. Ompahan tässä aikaa :)

joku kysy että minkä auton ostettiin, niin farkku mese c220 -08.. muuta en osaa kertoa siitälaughing6 mutta hyvä ja turvallinen auto, ja nyt mahtuu hyvin kaikki kamat kyytiin :)

Palataan naiset! Plussatuulia kaikille! edelleen oottelen sitä super plussa-aaltoa alkavaksi :greet015

late no panic ne simpat voi selvitä jopa 5pvä siel, ja kyl jonkinmoiset tsänssit huomenki on olemas jos tänää kerra ei mahiksia. iteki viime vuonna raskauduin vaikkei oltu ovispäivänä vaan 2pvä ennen. muistan hyvin ku se oli ainoo mahis, pidin kirjaa koko sen kierron ja fertilityfriend oli käytös. PLUSSATUULIA SULLE JA TSEMPPIÄ :)

mutta hei ystäväiseni siellä kaukana, kertokaahan oonko mä iha tyhmä ku neulon vauvalle makuupussia vaikken ole ees raskaana... tuli yks kaks sellai olo et onko täs järkee mut jatkan silti.

Kiitos Gatusa ja late, pahimmat menkkakivut alkaa jättämään rauhaan ja sitä myöten mielialakin nousta. Ehkä ensi kierrossa parempi tuuri... Tai edes joskus...

Gatusa, musta et oo tyhmä. Tuleehan se vauva sieltä kuitenkin ennemmin tai myöhemmin käyttämään sitä. ;) Onpahan sitten jotain valmiina niin on vähän vähemmän tekemistä kun haikara löytää viimein sinne. Tai näin ainakin järkeilisin.

Late, kuten Gatusa jo sanoikin, ne simpat säilyy kyllä jopa sen viisi päivää ja teillä on vaan pari päivää. Ja eiköhän huomennakin puuhailusta voi vielä ehtiä tälle kierrokselle. Plussatuulia sinne. :>

Eiköhän tässä menkkoja ootella. Edelleen oli nega enkä usko että plussaksi muuttuu. Kyllä se jo näkyis :/

kiitos vargynja positiivisista sanoista sai mielen piristyy. viikonloppuna onki varmaa neulomus valmis sitte ku koht alkaa hihan neulominen, sit ku vasen puoli on tehty ja ommeltu takakappaleesee (oikee puoli ommeltu jo) ni pääsee tekee hupun ja ompeleen napit jotta saa kiinni, mies sano et on kyl hieno vaikka on viel kesken :) Niin ja kiva kuulla että sulla kivut helpottaa.

rosebud harmi ettei plussaks ol muuttun, no josko tilanne selkiytys sulla kohta.

ite alan kypsyy tähä tiputteluu sen verra että harkitsen jo vuodon lopettavan lääkkeen ottoa ku laskurin ja vikan kierron mukaa ovis ois vast tulossa, pelottaa vaa et käykö samal taval ku viimeks eli tuli moninkertaset kivut ja komplikaatiot. harvemmin verta mutta sit oliki vaatteet veres vaikka oli yöside vaihettu vähä aikasemmin. yritän kaikes pysyy kaukana lääkkeist.

Tänään taas ihan selvä viiva nähtävissä ovistestissä. Nythän se voi tieten pitää paikkaansa, kun kp 12 meneillään. JOS kuukautiset tulisivat sillä 28 päivän kierrolla... no tikuttelen joka päivä ainakin sinne kp 21 saakka ja katon miten tikut muuttuu, jos muuttuu :D :D nyt kuitenkin mennää sillä että harrastetaan sitä itteään kyllä mahd. paljon mahd. usein :P Kunhan vaan hyvätä tuntuu, eikä suorittamiselta... On kyllä pakko sanoa että mahtavaa kun on mieskin niin mukana tässä touhussa <3

Kuinkas teidän muiden vappu sujui? :) Me istuimma iltaa ja sitten pörähdettiin laihialle cheekin keikalle paikalliseen :D Empä ois uskonu siellä käyväni, mutta nyt oli kyllä hauskaa ja esiintyjäkin hyvä =P

Tänään iltasella käytiin "lainaamassa" yheltä hiekkamontulta kiviä mun "kukka"penkkiin. ja kuulin myös että tilaamani liljan sipulit on tulleet, JEI! ja joo, en todellakaan ole ikinä ollut mikään hortonomi, mutta tää elämä vie mut mukanaan. Ei vois parempaa oloa olla ihmisellä just nyt <3

hienoa piia että noin hyvin on asiat ja elämä hymyilee, tsemppiä yritykseen ja istutukseen. toivottavast alkaa vähä muutaki kasvaa täs kuus ku kukat :)

mies kerto että saadaa tietää koht yhest talost, siin on 1000m2 lääniä piha mukaaluettuna. saa nähä miten käy ja kuulemma "muurit" eli yksityisyys taattu. pääsispä näkee sen pian. ihanaa ja kerranki me ollaa onnistuttu pitää mein säästöt itellämme :)

Allison: Pahoittelut koiravanhuksen menetyksestä. Itse myös olen joutunut tuon päätöksen tekemään ja tiedän ettei se päätös ole helppo. :( Jospa se uusi koiravauva sitten aikanaan tuo helpotusta suruun, vaikka eihän uusi koira taida sitä vanhaa korvata :( Kyllä nyt olisi teidän vuoro saada uutta elämää myös sen vauvan muodossa :)

OmenaPossu: Voipi olla tosiaan viisainta käydä lääkärissä tsekkaamassa tilanne, jospa sieltä löytyisi syy oireille, vaikka se plussa :) :)

Vargynja: No voi harmi sentään... Pahoittelut tädistä... Mä niin toivoin teille sitä plussaa, mutta ei auta. Uutta yritystä kehiin, kyllä se vielä teilläkin tärppää, aivan varmasti! :)

late-: Meidän vapussa ei hirveesti oo selviimistä :) ;) Käytiin kavereiden luona iltaa istumassa ja siellä yhden sidukan join ja mies otti yhden kaljan ja siinäpä se oli meidän osalta :) Sitten lasten kanssa ollaan puhallettu serpentiiniä ja ilmapalloja ja syötiin moooonta hillomunkkia :D
Harmi, että ovis sattuu olemaan juuri nyt, kun miehesi on töissä, mutta tosiaan, voihan se olla hyvinkin niin että simpat on jaksanu ootella siellä ja mahiksia on :)
Minä olin se joka kyseli siitä teidän uudesta autosta :) Piti ihan nettiautosta kattoo et millanen se teidän mese oikein on ja näytti kyllä siltä, että hyvä auto on teillä kyseessä... :) (vaikken minäkään autoista hirveesti tiedä :) )

Gatusa: Minusta et ole tyhmä ollenkaan. On jotenkin ihanaa, että neulot etukäteen tulevalle pienokaiselle. Se antaa uskoa siihen, että teille tosiaan tulee vauva, kun sen aika on :)
Taloasia taitaa edetä nopeempaa tahtia kuin kukaan arvasi, sehän on vaan hyvä asia :)

Rosebud: Jännä, että tätiä ei näy ja plussaa ei tullut testiin, kuitenkin 4 päivää jo periaatteessa sulla menkat myöhässä :/ hmmm... Onko nyt oireita, suuntaan tai toiseen?

piia84: Kovasti plussatuulia sinne teille ja nyt toivotaan että tärppi tulee, ainakin kuulostaa hyvältä :)
Meidän vappuun ei ihmeitä. Kaveriporukassa vietettiin iltaa ja yhden siiderin join koko illan aikana. Eli ei ollut oloja ainakaan huonoon suuntaan :) Lasten kanssa puhallettiin serpentiiniä ja ilmapalloja ja herkuteltiin hillomunkeilla :D :) Teidän ilta kuulostaa oikein mukavalta :D
Meillä myös riittää pihahommia, pitäisi hankkia omenapuita ja marjapensaita ja joitain kukkia/pensaitakin pitäisi istuttaa. Tällä hetkellä ei ole, kuin kolme pensasta ja mansikoita viimekesältä... :) Niin ja saatiinhan me nurmikko kylvettyä viime vuonna loppukesästä :D :D :)

ON: Kp11/(24)28. Ovista ei ole vielä omien tuntemusten perusteella ollut, joten odotellaan ja puuhaillaan pilke silmäkulmassa ;) :) :) Ei tämä yrittäminenkään yhtään hassumpaa ole, mutta tietysti tulostakin toivoisi tulevan mahdollisimman pian! :)

mirelyn kyllähä tuo näyttää etenevän nopeammin ku aattelin mut oon mä siitä miehelle kälättänyki ja se on kans kyllästyn muiden ruinaamisee. kuulostaa kivalt tuo puutarhasuunnitelma, iteki haluisin päästä puutarhatöihi. oon haaveillu mm. mustaherukoist, ois ihana tehä erilaisii tuotteit niist. haluu istuttaa kasvei, viimeks teininä tuli puutarhahommii tehtyy.

Ajattelinpa minäkin laittaa muutaman sanasen omasta tilanteestani.VALTAVA on vauvakuume.Marraskuussa tulee 3v edell.km.sta:( .Yritystä on ollut mutta,kun ei niin ei.Toiveissa olisi tosin jo 6.s lapsi,ikää minulla on 42v.Useasti olen ajatellut lyödä hanskat tiskiin,mutta jostain se ajatus "jospa sittenkin" vaan putkahtaa esiin.Vaikeinta oli silloin kun paras kaveri sai vauvan ja siskon perheeseen odotetaan näinäpäivinä perheenlisäystä....itkua siis luvassa.

Mirelyn: Nyt varmaan viikon verran ollut menkkamaisia oloja ja luulen niiden aina alkavan, mutta sitten tuntemus katoaa täysin. Tunne saattaa yhtäkkiä alkaa ja yhtäkkiä päättyä. Sen lisäksi eilen aamulla ja tänään semmoste pientä etovaa oloa, joka voi oikeasti olla nyt kyllä vaan psyykkistä ;) Rinnat tuntuu aroilta, mutta ne vasta palautuu imetyksestä, että niihinkään en osaa turvata. Tänään huomasin paljon turvotusta mahassa, joten alan siis oottelemaan menkkoja. Usein vatsan turvotus kertoo niistä.

Sais vaan edes ne menkat alkaa ;)

Saiski87 pahoittelut tädistä, mutta ei muuta kuin uuteen nousuun. :)

Piia84 kyllä olisi mielenkiintoa kahvitella jos sinne raskautumiseen asti pääsisi. :) Minullakin hieman harvassa nuo kaverit, joten voisi olla kiva tutustua oikein nenätysten. :) Vappu meni oikein rauhallisesti. Saunassa käytiin ja yhden siiderin nappasin. :) Itseänikin hieman kevätti, niin aamulla laitoin Teneriffalta aikoja sitten tuomani palmujen siemenet likoon ja toivon että ne alkaisi itämään. :)

Vargynja en tiedä onko siitä dosetista mitään hyötyä kun sitä ei muista sitten käyttää. :D Ehkä pitäisi ottaa taas itsestään niskasta kiinni ja syödä ne vitamiinit ajallaan. :) Pahoittelut, että täti päätti sittenkin tulla kylään. :(

Butterfly85 toivotaan, että teillä pupuilut osui ajalleen ja kohta plussa pärähtäisi. :)

ainut hyvä, että edistystä tapahtuu. Kyllä minullekin kelpaisi 3 päivän menkat. :) Täällä kärvistellään vielä viidennettä päivää. :( Noh, ehkä pillerien kanssa kesti kauemminkin menkat, vaikka yleensä niiden pitäisi pillerien kanssa lyhentyä. o_O

Late- no siellä on nyt sitten vappu mennyt peittojen alla. :happy112 Eiköhän se simpat siellä elä pitkäänkin, joten no hätä vaikka ei ihan jetsulleen ole peittojen välissä. :)

Nonna- olipas ihanaa kun mieskin on noin innolla mukana. :)

Allison osanottoni koiravanhuksesta. :sad001 Se lähti nyt viimeiselle matkalle sinne Sateenkaarisillalle teitä odottamaan. :smiley-angelic005 Ihan hyvin saattoi olla haikara. :) Kattohaikaroita on ainakin ollut paljon liikkeellä, joten toivotaan että niitä plussia rupeaa kohtpuoliin ropisemaan. :)

OmenaPossu toivotaan, että pääset piahkoin lääkärin pakeille, että noihin kummallisiin oireisiin löytyy syy. Toivotaan että se olisi se plussa. :)

Gatusa ei ole tyhmää neuloa tulevalle vaaville vaan tosi söpöä. :) Neuloisin varmaan itsekin jos vain osaisin. :) Toivottavasti tuo ylimääräinen tiputtelu rauhoittuisi. Oma koti olisi kyllä teille se parhain juttu ja plussa tietenkin. :)

_mirelyn_ juu kyllä se on kiva, että tuo vauvojen tekokin on mukavaa puuhaa. :) Toivotaan, että tulosta syntyy itse kullakin. :)

Nipa-70 tervetuloa kuumeilemaan tännekin. Harmi kun on ollut noin vastoinkäymisiä. :( Toivon tosiaan, että saisitte plussan.

Rosebud toivotaan, että tilanne selkiintyisi. :(

omaa: kp 5/28 menossa ja täti on alkanut keräilemään jo kiireellä kamppeitaan. Toiveissa olisi, että pääsisin jo illalla peittoja heiluttelemaan miekkosen kanssa. :love7

tänää sa tietää inshaallah siitä talosta, mies menee kattoo eka missä se on kunha näkee sen joka vuokraa talon mahollisesti meille. mä pääsen sen jälkee kattoon et tykkäänkö vai en.

Vargynjalle pahoittelut tädistä, ehkä ensi kierto on se teid'än kierto sitten :)

Late, minäkin sitä mieltä ettei ole mitään hätää, jos olette kerran ahkeria olleet niin siellä on simppasia odottelemassa ja mä taisin esikoisesta raskautua päivän oviksen jälkeen suoritetusta pupuilusta, tai sitten siitä viisi päivää aiemmasta, mistä näistä tietää. Sen muistan et kahteen kertaan jäi oviksen tietämillä.

Gatusa, ei ole hölmöä minunkaan mielestäni :)
Tekis itekki mieli alkaa ompelemaan pieniä juttuja, mut en vaan jotenkaan pysty. Varmaan vasta eka ultran jälkeen sit jos/kun sinne asti päästään. Luulen et mulle vaan iskis haikeus ja surullinen olo kun ei sitä käyttäjää vielä ole. Ja se pelottaa, että jos jotain teen tulevalle vauvalle ja meneekin kesken, niin en pysty samaa sitten käyttämään enää toisella jatkossa. Kaikenlaisia ajatuksia.
Mut saas nähä, kunhan nyt sais sen plussan eka :)
Toivottavasti pääsette kattomana taloa pian ja olis mieluisa! Kyllä teille tekis niiin hyvää päästä oman katon alle ja pois turhan negatiivisuuden ja stressin "ympäriltä".

Rosebud, harmistus :/ Tulis nyt edes se täti nii pääsisitte uuteen kiertoon ja yritykseen :)

Piia, onnittelut oviksen bongaamisesta ja nyt tosiaan vaan kovasti hyödyntämään :)
Me oltiin vappu ihan rauhallisesti pääasiassa kotosalla, aattona nukahettii molemmat sohvalle jo hyvissä ajoin ja vappupäivänä käytiin siskon synttäreitä kahvittelemassa.
Me ollaan kanssa tilattu liljoja, puuliljoja ja kärhöjä. Mökille laitetaan kunnon kukkapenkit ja kasvimaat tänä kesänä. Laajennetaan pihaa muutenkin ja mies jo lähti sinne käymään ja vei mennessää pojalle ostetun ison trampoliinin. Saa sit pomppia sydämensä kyllyydestä kun aletaan siellä aikaa viettämään :)
Ihanaa kun tulee kesä!!! :)

Mirelynille tsemppiä tähän kiertoon :)

Nipa, pahoittelut km:sta ja siitä että uudelleen raskautuminen tuntuu kestävän :/ Ei varmasti ole helppoa katsella muiden vauvoja, itellekkin teki pahaa katsella kun pari kaveria on raskaana ja oma mahan alku kuihtunut pois.
Kovasti tsemppiä sinne!!

Chipmunk, kiva että täti tekee lähtöään ja pääsette pian taas rakkautta jakamaan :)

Täällä meneillään kp27 jos tyhjennyspäivästä lasketaan. Ovistetiin on tosiaan tullut plussaa pitkin kiertoa pienillä tauoilla, nyt parina päivänä putkeen taas oikein vahvojakin :) Tänään pieniä tuntemuksia munasarjoissakin, mut tiedä tästä nyt sit et koska se ovis oikeasti oli/on, kun koko kierto ollut aika sekava kkm johtuen.
Mut hyödynnetty ollaan, koko kierron aikana ollut max 3päivän taukoja pupuiluisen välissä, usein vähemmänkin eli oli/on se koska vaan. niin jotkut tsänssit pitäis olla anyway :)
Mies lähti aamulla puuhommiin, niin vihjasin kyllä ettei väsytä itteään likaa, vähän ytyä pitää olla vielä illallakin :)
Jos nyt näiden vahvojen plussien aikana koittas vähintään jokatoinen päivä.
Huomenna sitten verikokeisiin tarkistamaan hcg. Jänskättää, mut eiköhän ne ed. raskaushormonit hormonit ole jo pois lähteneet. Eli huomenna tosiaan 4viikkoa tyhjennyksestä. Kiertohan mulla oli ennen raskautta parilla kerralla 27pvää, mutta en edes oleta et nyt ois sama, joten odottelen rauhassa vielä ainakin pari viikkoa ennenkuin edes ajattelen testailua, mulla kun luteaalivaihe ollu sen 16pvää. SIt kun tulee selkeä nega ovistestiin, mielellään parinakin päivänä, ni sit alan laskemana tuon 16pvää eteenpäin :)
Vein pojan äsken mummilaan ni saatiin kannettua se järkyttvän painava tramppa pakkauksissaan autoon ja taidankin hyödyntää tän hetken hiljasuuden ja jatkaa ompeluhommia. Poika kasvaa niin kovaa vauhtia et pitäis vaatetta enempikin surautella, kohta jo teeppareiden ja sortsien vuoro:)
Ainiin ja mä näin viime yönä unta et olin raskaana! Testiä en ollu tehny, mut maha oli sen verta iso et siitä päättelin :D

kiitos nyytti :) iteki toivon että ois mieluisa talo ja saatas se, haluun päästä istuttaa kasveja, viljelee kasviksia jne. mä muute alotin neulomaa tuota makuupussia viimesimmäs raskaudes muistaakseni ja sehä meni sit kesken mut eipä tuo mua haittaa, toivon vaa et seuraaval kerral menis hyvin että olis käyttäjä makuupussille. lanko kysy et teenkö mä koristepalmikotki käsin, ei voi uskoo et joku tekee kaiken käsin eikä ol koneellisest tehty, sano että on tosi hieno neule.
mitä taloo tulee ni jos tarttee maalata ulkoa valkosel ni ei haittaa kyl me maalataa varmaa miehen kans tarvittaes mä haluun vihdoin oman kodin että saa tehä mitä haluu millo haluu eikä tartte miettii et vahtiiko joku.

Nonna- hienoa, kun mieskin on nyt oikein kunnolla vauvapuuhissa mukana! :)

Allison olen pahoillani teidän koiravanhuksen vuoksi :angel10 Varmasti tosi raskasta! Tuossa 13 vuodessa koirasta ja mistä tahansa lemmikistä tulee kuitenkin niin rakas perheenjäsen. Tai vaikka olisi ollut vasta 2 viikkoa, niin niistä on aina NIIN hankala luopua! Mutta nyt vanhus on vihreimmillä laitumilla. Onnea kuitenkin uudesta koiravauvasta :) Koska saatte sen? :)

OmenaPossu itsellä kans hieman epävarmaa pystynkö imettämään, mutta sen sitten aika näyttää. Ihan yhtä onnellinen ja hyvinvoiva se vauva on, saa se sitten ruokansa tissistä tai pullosta :laughing002 Kun vain on rakastava äiti :love7
Voi toivottavasti tuo sun olo nyt helpottuisi tai siihen saataisiin jotain selkyyttä! Ei tuo kyllä oikein normaalille kuulosta, että monta viikkoa putkeen huimaa ym. :dontknow

Vargynja voi harmi, kun se täti nyt sitten saapui sinnekin :( Mutta positiivista mieltä ja uutta yritystä vain kehiin, kunhan tädistä pääsette eroon! Kyllä se vielä tärppää! :)

Gatusa ihanaa kyllä kun teet pikkuiselle jo sitä makuupussia! :) Ei ole siis ollenkaan tyhmää! Itsekin tekisin varmasti jo vaatetta ym. jos vain osaisin :D Mut toivottavasti sulla nyt selviäis jo pikkuhiljaa mistä tuo tiputtelu johtuu.. uskon että on tosi turhauttavaa ja ärsyttävää tuollainen :(
Mutta voi vitsit on hienoa, jos löydätte nyt kivan talon!! Kerrohan miten siellä käy, että oliko se kiva ja otatteko sen :)

late- vapun riennot rajoittui meillä saunomiseen ja sohvalla löhöilyyn :D Yhden 0,33 saunasiiderin join :D Ei se ovis kai niin nopeeta mee ohi, et varmasti ehditte mukaan, vaikka vasta seuraavana aamuna puuhailittekin :) Ja ne simpat kyllä pysyy aika kauan matkassa mukana elävänä, joten voi hyvin olla että tärppi kävi jo niistä edellisistä puuhailuista! ;) Nyt vain sormet ja varpaatkin ristissä, että onnistui!! :gen014

piia84 meinasin kans lähteä Cheekiä kattomaan Laihialla, mutta kotisohva vei tällä kertaa voiton :P

Nipa-70 tervetuloa mukaan! :) Toivottavasti teillä tärppäisi ja saisitte sen kuudennen "rakkauspakkauksen" :)

Chipmunk86 ja Piia84 saanko lyöttäytyä teidän mukaan sitten kahvitteluissa, kun ollaan kaikki mahat pystyssä? :D Jos nuo teidän nimien perässä on syntymävuodet, niin itse olen 85, että aika samanikäisiä ollaan :) Vois olla kiva jutustella joskus kahvin ääressä - tai teetä, jos on raskaana :P

Nyytti toivotaan että uni oli enne! ;)

OMAA: Miehen kanssa nyt Vappuna tuli ainakin hyödynneltyä, jos oli ovis ;) En kyllä nyt tikutellut ollenkaan, kun en jotenkin ole jaksanut. Ajattelin et jospa pupuillaan sillon kun huvittaa ja toivotaan, että tärppää. Jospa ei ihan niin lujaa pettyisi, kun ei ole niin mahdottomasti testaillut ja oikein yrittänyt..no en tiedä. pettyyhän sitä jokatapauksessa, joka kerta kun se täti saapuu.. :)
Pihaa pitäisi alkaa laittaa ja pitäisi rakennella sellaisia puukehikkoja, että saan sitten istutella pikkuisen perunaa, porkkanoita, ruohosipulia ym.. ym.. :)

juu kerron kun tiedän, kohta on etukappale kokonaisuudessaan valmis :) sit vaa huppu ja on valmista, laitan tänne kuvan kunhan valmistuu :) nii ja lana meil saattaa olla samat projektit koht eli kehikoita jne. mä oon -85 kans ja vajaa 2vko ja taas vuotta vanhempi ois kyl paras ylläri jos ei menkkoi tuliskaa ja tulis plussa, toiveajattelua vaan.

Heippahei!

Täällä menkat on loppunut, luojan kiitos :D Nyt siis kp 7/27-28.
Mies saatu viime viikonloppuna muutettua saman katon alle : )
Vappu vietetty kipeän lapsen kanssa, täällä tällä kertaa jyllää flunssa ja neiti on ollu jo muutaman päivän kuumeessa. Tänään lääkäriin aika varmuuden vuoksi.

Toivottavasti perjantaihin mennessä neiti olisi selättänyt tuon kuumeen ainakin, nimittäin mua menottaa hirmuisesti :D Perjantaina olisi tiedossa lapsivapaa ilta/yö, joten sopii toivoa tosiaan että tuo reissu tulisi onnistumaan ! :)

Takaisin