Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
vargynja kolmestaa, mul on yks jo mut sisarusta yritetää, toissapäivän esikoinen sano et hänelle käy kumpi tahansa kunha saa sisaruksen. totes itku kurkussa ku hänelleki oli kova paikka nuo mun keskenmenot. saas nähä oliko ovis sit eile kipujen perusteel ainaki ois pupuilut osunu kohallee ja kierto ois sama mikä ennen siin tapauksessa, jäämme katsomaan mikä on homman nimi.

No huh ku täällä on kirjoitettu! :D En ehtiny koko viikonloppuna käydä täällä, niin nyt onki vähä
lukemista ;) En taida nyt jaksaa kaikille henk. koht. vastata valitettavasti...

Nonna- hehe, joo luultavasti niin on, että kaveritkin täällä :D Mitä, mitä?!?!? Miksi et juokkaan?? Ootko
saanu positiivisen tuloksen? Voi olis ihanaa! :D
Voih, älä masennu ystäväsi puheista :( Jospa hän ei vain oikein ajatellut mitä sanoo...

Vargynja ootko jo testaillut?? :)

OmenaPossu toivottavasti löydätte pian kivan talon! :) Meillä valmistui talo viime joulukuussa :) Jotkut
ei vain ymmärrä, että kaikki ei imetä..siihenhän voi olla monia syitä, miksei imetä ja inhottavaa, jos
jotkut sitten sen vuoksi "mulkoilee".. :( Mutta älä välitä niistä! ;)

_chilly kumman toinen ystäväsi sai? :) Pahoittelut negasta ja tädistä :(

kukka^^ toivottavasti nuo sun oireet enteilis plussaa :)

elmiina pahoittelut tädistä :( Kylläpä sulla on lyhkäsiä kiertoja...

Rosebud harmi negasta :( Mutta tätiäkään jos ei ole näkynyt, niin vielä on toivoa ;)

Gatusa hienoa, että vihdoinkin tutkivat sut kunnolla! :) Toivottavasti saisitte nyt sitten tärppiä ja
kaikki menisi hyvin :) Paranemisia myös sinne! Kyllä on omituista toimintaa siellä miehes sukulaisilta!
:( Miten ne voi olla tuollasia.. :( Kiittämättömiä ihmisiä... Olishan se hienoa, jos pääsisitte muuttaan
pois sieltä! Kun tuut raskaaksi, niin olisi silloinkin parempi, kun ei tarvisi niiden ilkeiden
sukulaisten kanssa asua ja stressata!

piia84 itse asustelen Laihialla :) Mä nyt kerron, kun ei mulle sinänsä oo väliä, jos mut joku tunnistaa :D Oon aika avoin ihminen, ehkä liianki ;D

Allison onko veljesi saanut jo perheenlisäystä? :) kumpiko tuli? :) Ja onnea tädillekin! ;)

saiski87 pahoittelut tädistä :(

Omaa: en ihan oo varma olisko ovis ollu jo eilen.. mies ei kuitenkaa jaksanu pupuilla, joten en tiä menikö nyt tilaisuus.. Mun piti alkaa testailla eilen jo ovista, mutta unohdin. Ja töihin kiire tänään, niin unohdin sit siinäki :D Nooh..tosin en oo ennenkää tunnistanu ovista, joten en oo varma oliko se :D Täytyy nyt täs kierros sit pupuilla mahdollisimman usein vaan :P

saiski87: Pahoittelut tädistä :( Harmi, että se löysi tiensä teille :( Hyvää oli kuitenkin se, että kierto oli normaali, eikä ainakaan pidentynyt :) Tädin lähdettyä vaan uutta yritystä, eihän siinä muu auta, tsemppiä! :)

Gatusa: Ompas sinulla ihana ystävä, kun muistaa teitä paketilla :) Toivotaan oireista päätellen, että ovis oli eilen ja mikä parasta, taisitte saada sen myös hyödynnettyä ;) :) Jospa teille löytyisi se oma koti pian, niin pääsisitte sieltä sukulaisten nurkista pois... Saanko kysyä, miten poikanne kokee sukulaisten häätöyritykset vai hänkö ei ole tietoinen niistä? Uskoisin, että olisi teille kaikille helpompaa jos oma koti löytyisi. Jos muuttaisitte niin maksaisiko miehesi siitä huolimatta edelleen osan sukulaisten jokapäiväisistä kustannuksista? Onko se sielläpäin maailmaa sitten enempi niin että vanhemmista huolehditaan taloudellisesti vai onko miehesi luonteeltaan erittäin huolehtivaa sorttia? :)

Vargynja: Mua niin jännittää sun puolesta, ois kyllä niin ihanaa jos nyt plussaisit <3 :)
Ja kiitos, ovis yritetään hyödyntää parhaamme mukaan ;) :)

Rosebud: Meillä menossa vasta toinen yk, joten edellisestä kierrosta pongasin oviksen kyllä (näin jälkikäteen ajateltuna) ja pelkistä limoista sen päättelin. Normaali kierto pillereiden kanssa oli se 28 mutta nyt tuo eka yk jäi 24 päivän mittaiseksi. Ovistestejä ei ole käytössä, eli niistä en ymmärrä tuon taivaallista :D Eikä tarkoituksena ole niillä testailla, ainakaan tässä vaiheessa vielä :) Jospa pongaisin oviksen omin avuin myös tästä kierrosta, juuri nuiden limojen perusteella, silloin olisi helpompaa hyödyntää se ;) :) Ja jos en pongaa niin peittoja heilutellaan siitä huolimatta reippaasti ja toivotaan, että tärppää :D
Sulla on kyllä niin jännät paikat siellä, että ihanhan tässä itsekkin jännittää sun puolesta. Sä taisit tehä viimeks testin eilen eli sunnuntaina... Entäs jos oottelet tämän päivää ja testaat huomenna heti aamusta uudelleen? :) Sillonhan menkat olis sen 3 päivää myöhässä? Millanen/minkä merkkinen testi sulla on millä testailet? :)

butterfly85: Mukava lukea hyviä uutisia, että saitte oletetun oviksen hyödynnettyä. Nyt sitten odotellaan ja toivotaan parasta! <3 Millonka mahdollisesti pääset sitten testailemaan?

jep. siis kulttuuri on sellai et vanhemmist huolehditaa mut tuskinpa mun mies sitä tekis kaiken sen jälkee mitä ollaa koettu täällä.
eilen oli kivun lisäks pari tippaa verta liman seas ni veikkaan et ovis saatto olla koska oviksen aikaanha saattaa tulla muutama tippa ku munasolu irtoaa. tänää ei kipui ja lämmin joten eiköhä ne lämmötki ol lähten nousuu näköjää taas.
mä haluisin pois koko kaupungist mut nyt ku mul on lääkäri täällä joka otti mun asian hoitaaksee ni ei voi häippästä. kunha löytäs toisest kaupunginosast sen kodin. mul hirvee into sisustaa ku ei ol ollu mahollisuutta tehä mitää IKUISUUTEE ja mä rakastan sisustamist, puutarhanhoitoa, käsitöitä ( se makuupussi on melkei valmis pitää saada lisää lankaa että saa valmiiks) jne.

mitäpä muiden maanantaihin? täällä aurinko paistaa ja on lämmin, sää enteilee kyl ukkosta jonkin verran mut päätä ei säre viel.

Gatusa, hups, kylhän mä tiesin että teillä jo yksi on. Mikä lie ajatuskatkos tuli kun sitä viestiä kirjoitin ^^;

Pikainen omanapailu, kun ei kauaa ehdi koneella olla. Tulen sitten varmaan illemmalla tutustumaan teidän kuulumisiin tarkemmin. Tein testin ja negaa näytti. :( Sellainen pieni toivo on vielä, että jos ovis oli silloin kun oli limoja, tädin kuuluisikin tulla vasta torstaina eikä testi välttämättä siis näytä vielä mitään, vaikka olisikin pikkuinen tulossa. Toivossa on hyvä elää ja niin pois päin. :D Torstaita odotellessa. Sen jälkeen testaan sitten uudelleen jos tätiä ei näy.

_mirelyn_ juu hän ei tiedä vauva haaveista tai puuhista mitään ja seuraavana päivänä olinkin jo unohtanut koko asian..:)

Vargynja mies jo tuossa jutteli siihen malliin,että kyllä joku päivä heilutellaan peittoa kunnolla..annan hänen itse tehdä tällä kertaa aloitteen.. :p

Rosebud Joo ensimmäistä yritetään ja ihan ensimmäinen yrityskertakin vasta tulossa!Mutta ovista en aijo testata ja oon vähä sillä meiningillä, että tärppää jos tärppää,mutta tietysti haluan keskittää peti jutut oviksen tienoille. Meillä on kyllä aina ollut niin, että oon ite innokkaampi menemään makkarin puolelle kuin hän, että sinänsä tämä ei yllätä. Ja oon miehelle sanonut, että sanoo jos ei oikeasti vielä halua lasta, mutta olen ymmärtänyt, että kyllä hän haluaa. En halua missään nimessä toista pakottaa.. :) Eilen hän jopa illalla saunassa kyseli vauva juttuja ja minä vastailin parhaani mukaan kysymyksiin enkä alkanut tohkeissani selittää vauva juttuja sen enempää. On se sanonut kyllä aina joskus, että ahdistaa kun koko ajan höpötän vauva sitä tai tätä, mutta nyt oon päättänyt olla ihan hiljaa ja mies kyllä aamulla sano, että puuhaillaan joku kerta oikein kunnolla..ihan itse aloitti aiheen :) luulen, että kun en oo koko ajan täpisemäs tän asian kans niin seki innostuu.

piia84 Aivan :) no katsotaan sitten myöhemmin uudestaan jos vaikka sais ton mahan ensi kasvuun.. :) ;)

Gatusa toivottavasti pääset vielä sisustamaan omaa kotia :) Meidän pitäis alkaa nyt pihaa suunnitella, kun talo valmistui. Josko sais pihanki vielä jonkinlaiseen kuntoon :)

Vargynja pahoittelut negasta :( Mutta ei uskota sitä negaa viellä!! :) Loppuviikosta sitte uutta testiä ja sehän onki sitte jo plussaa ;)

Ihanaa kun on enää huominen töitä ja sitte 1 päivä vapaata ja sit 2 päivää töitä ja 2 vapaata :) Ja ens viikollaki torstai vapaa! :)
Mulla on nyt jotenki ihan hirvee hellyydenkipu :D
Toivottavasti mies olis samalla tuulella illalla :P

Täältäkin nopea omanapailu. Jotenki kökköfiilis, vaikka kaiken pitäs olla kunnossa. Sain lekurin ens maanantaiksi kp13. Miehen simppatesti menee reilun parin viikon päähän. Mutta jotain edistystä kuiteski :) Ja jos jotain positiivista, ni menkat on nykyään aika tasan 3 päivää. Ei paha yhtään.

vargynja sellasta sattuu, toivottavast teillä tulee plussa menkkojen sijaan.

lana: kuulostaa ihanalta kevääks on ainaki tekemistä ku suunnittelette ja istutatte kun lumet on sulanu :) ite oon pienest pitäen kasvattan yhtä sun toista. nii ja mitä tuoho hellydenkipeytee tulee ni toivottavat mies on samal tuulel.

on: täällä ei ol kipui enää tänää ollu joten veikkaan oviksen olleen eilen, osuipa ainaki nappii pupuilut. nyt odotamme lopputulosta. kp 20/34-38 nyt sitte :)

No niin, nyt on aikaa lukea teidän viestit ajatuksella ja kommentoida. :>

Rosebud, onpa kumma tilanne. Mut ehkä se plussa sieltä putkahtaa seuraavassa testissä, jos vaikka ovulaatiosi onkin ollut myöhemmin tai hormonisi vain nousee tavallista hitaammin.

Omenapossu, ihanaa jos ne olikin valemenkat ja varmistustestiin tulee plussa. Pidän peukut pystyssä.

Gatusa, hienoa jos saitte nyt oviksen hyödynnettyä. :>

Butterflylle samat sanat. Toivottavasti teillä molemmilla tärppäsi.

Ja toivottavasti Lanalla ei mennyt ovis hukkaan. :\

Nonna toi ainaki kuulostaa positiiviselta, et mieski kyselee ja juttelee asioista oma-aloitteisesti. :>

hyvää päivää arvon naiset!!
HUH HUH sanon minä tätä viesti tulvaa.. eilen luin näitä kaks tuntia !!!! kävin siis viimeks viime ma tai ti täällä :D oli työreissua ja muuta niin en kerenny viestejä laittaan ja lukea.. Ja eilen aattelin että nyt luen kaikki ja sit kirjotan.. No en jaksanut edes loppuun :D tänään nyt kuitenki luin kaikki viestit loppuun ja kärryllä taas ollaan teidän muiden tilanteista :DD En todellakaan ala taas erittelemään nimiä, mutta positiivisia ajatuksia kaikille<3 ja varsinkin EEA:n viesti oli niin huippu ja positiivinen että hymy tuli :) KIITOS SIITÄ! :)
Mä oon rauhottunut jotenkin, kevät ja aurinko on niin ihania että talven harmaus on unohtunut ja oon vaan toiveikkaampi tän vauvakuumeen kanssa :) Sieltä se tulee meille kaikille vielä, uskokaa pois :binkybaby :3some Tänään siis kp 17/32-37 ja ovis ois laskureiden mukaan 2 päivän päästä. ELI VAPPUNA!!! :) onneksi mies on töissä niin ei tuu lähettyä minnekkään (odotan siis haarat auki ovella laughing1 ) Ollaan tässä nyt pari päivää ja peittoja heiluteltu ja ajattelin kellistää miehen vielä joka päivä tän viikon ajan :D HUH! hän on ehkä muutenkin meistä se joka haluaa vähemmän seksiä, joten viettelytaidot on kovilla :laughing021 Tässä kierrossa ei mitää kommervenkkejä ja poppakonsteja. samat vitskut jatkunut ja seksiä suht säännöllisesti. Mies on kans jo puhunut paljon enemmän vauvoista ja haaveilee mun kanssa <3 ihana. Hankittiin jo valmiiks isompi auto, että jos vaikka taijat tapahtuisi, niin on kaikki valmiina ;) (vitsi) Ens viikonloppuna on kaverin babyshowerit :happy093 jee!!
Mut hei ihanaa vappua kaikille ja siellä tais useemmallaki olla ovis nyt vappuna!! Puhallelkaa serpentiinit sängyssä yhessä ;) PLUSSATUULIA KAIKILLE!!! pusss<3

Täällä alkoi vihdoin vapaat! huomenna vähän vapun juhlintaa ja vappupäivänä onkin sitten vieraita tiedossa (infosin kyllä että vasta illemmalla ovat tervetulleita mahdollisesti heikon hapen takia ;) )

OIKEIN HYVÄÄ JA HAUSKAA VAPPUA KAIKILLE JO NÄIN ETUKÄTEEN :)

kiitos piia vaikkei tääl sitä vietetäkää. nauti babyshowerista :)
late toivottavast tekniikat toimii ja tulos toivottu :)

jo on aikoihin eletty, eilen tuli pyyhkies pari tippaa verta liman seas, tänää taas mikähä ny on vial. ei täs menkkojen pitäs viel alkaa, vastaha ne loppu ti muistaakseni kestettyään vain sen 13pvä. kp 20 munasarjoi juilii ja tiputtelua taas. koskaha ois normaali,

Gatusa ajattelin kans vähä kaikenlaista istuttaa :) Tietty ihan omenapuita, kirsikkapuita ja sitte jotain kukkia. Sitte pieni alue, jonne porkkanoita, salaattia, herneitä yms.. pitäis vaan tehdä jokku kehikot, niin tulis siisti :)
No johan nyt on kummallista tuo sun vuoto :( Eikö se nyt ollenkaan lopu, vaikka on tutkittu ja ei oo löytynyt mitää vikaa!

late- onnea tuohon miehen viettelyyn joka päivä! :D Meillä kyllä ei onnistuisi ;) Meillä kans mies se joka haluaa harvemmin, ku minä ;) Toivottavasti saatte oviksen hyödynnettyä! :) heh, on se ainaki hyvä, et isompi auto on jo valmiiksi :D

:cool05 HYVÄÄ VAPPUA KAIKILLE!! :cool05

HYVÄÄ VAPPUA!!! :hello2

Meillä kävi eilen illalla niin, että mies kellistikin minut! ollaan lähdössä muutaman päivän lomalle mieheni kanssa ja vitsillä heitin, että harrastetaan koko matka seksiä joten muista ottaa kondomi paketti mukaan...mies oli hetken hiljaa ja sanoi, että jos me seksiä harrastetaan niin sitten ilman ehkäisyä! Ja viittasi tällä nimenomaan siihen, että nyt on vauva puuhat virallisesti aloitettu ;) Piti hieman testata tuota ukkoa... :love017

Vargynja: Harmi että eka testi näytti negaa :( No mut me ei lannistuta vielä, eli odotellaan sinne torstaille ja sit testailet uudestaan :)

ainut: Jospa sun fiilis paranis viimestään sitte kun saat käytyä siellä lekurissa :) Sitte ois ainaki yks asia jo eteenpäin ja enää hetki siihen, kun miehesikin pääsee sinne simppatestiin :) Ja sun menkkojen pituudessa ei ainakaan oo mitään huonoo sanottavaa, oispa itelläki yhtä lyhyet :)

late-: Ihana huomata miten positiivinen asenne sinullakin on, ehkä tämä kevät ja aurinko tosiaan luo meihin kaikkiin jollain lailla uutta virtaa ja myönteisempää asennetta. :) Suunnitelmasi miehen kellistämisestä kuulostaa oikein hyvältä, tuskin miehesikään pistää pahakseen jos odottelet häntä valmiina, hänen tullessa kotiin töistä ;) ;) :) Joten tsemppiä oviksen hyödyntämiseen :)
Millaisen auton ostitte? Meillä myös jossain vaiheessa auton vaihto isompaan edessä...
Vappuja myös sinne teille! Pitäkäähän sitten vkloppuna kunnon babyshowerit :)

piia84: Onko pitkäkin vapaa tiedossa? Mukavaa vappua myös sinne teille, pitäkäähän hauskat juhlat :)

Gatusa: Kylläpä on inhottavaa tuo jatkuva on/off tiputtelu ja vielä inhottavampaa jos syytä sille ei löydy tai ei tähän mennessä ole löytynyt :(

Nonna-: Mahtavia uutisia, nyt sitten peitot urakalla heilumaan, kun miehesikin on täysillä mukana :) Hienoa! :)

ON: Täällä kp10/(24)28. Ovis luultavasti vasta vkloppuna, jos ei sitten ole taas "ajoissa" eli nyt parin kolmen päivän sisällä... No puuhailut on aloitettu hyvissä ajoin ja jatketaan samaa rataa, pakko sitä tulosta on jossain vaiheessa tulla :D :) ;) Toivottavasti!
:smiley-bounce015 :blob6 OIKEIN HAUSKAA VAPPUA MYÖS MINUNKIN PUOLESTANI KAIKILLE :blob7 :cool05

Minunkin puolestani OIKEIN MAKOISAA VAPPUA :_rr juokaa paljon simaa ja syökää munkkeja. omnom.

Pikainen omanapailu.
Vietiin eilen meidän koiravanhus viimeiselle levolle mökille. Kyllä oli itku herkässä varsinkin miehellä. Hänen ensimmäinen koiransa, jonka kanssa hän oli ollut lähes kolmetoistavuotta. Onneksi sain töistä vapaata ja pystyin olemaan mukana eläinlääkärillä sekä mukana hautaamassa. Kotiin tultiin jo illaksi takaisin, kun muut elukat odotti.. no ei tämän kaiken lopullisuutta ole vielä käsittänyt mutta eiköhän se siitä. Matkalla nähtiin haikara. Tai niin me ainakin halutaan uskoa (saattoi se kurkikin olla..) että ehkä se elämä myös antaa samalla kun se ottaa. Jospa nyt olis meidän vuoro saattaa uutta elämää maailmaan. Uusi koiravauva on ainakin tilauksessa :)

Lana vähän luulen että on pitkän pitkä prosessi :/ molemmilla oma vaatimustaso, ja pakko olla ok-talo, lisäksi kun meistä vaan toisella on luottotiedot kunnossa niin sekin hidastaa asian etenemistä :/ ja mitä tuohon imetykseen tulee, olen ihan sujut sen asian kanssa etten pysty imettämään, vaikka tahtoisinkin, niin mun puolesta saavat jäädä omaan arvoonsa mulkoilijat ;)

Vargynja enpä aatellut enää testiä tehä, vaan soittaa suoraan aikaa lääkärille :)

ON: yk2 kp11, edelleen oireet jatkaa olemassa oloaan, mm eilen meinasin pyörtyä pukiessani pojalle yövaatteita :O ajattelin to soittaa aikaa lääkärille ja vaatia lähetteet kaikkiin mahdollisiin kokeisiin mitä vaan keksitään, jotta näille mun oireille löytyisi syy (sormet ristissä toivon, että olisi raskasutesti postiivinen), koska ei tää mun mielestä oo enää millään tavalla normaalia :O pari päivää nyt vielä ymmärtäis, mutta se että eka jatkuu 3 viikkoa, loppuu viikoksi (menkat) ja taas jatkuu jo neljättä päivää, kuullostaakin jo kummalliselta, saatika sitten että kokee tämän :/

Late sun viesti oli kans ihanan positiivinen. :> Hienoa et oot saanu harmauden karistettua pois. Hyvää vappua sinne miehesi kanssa. ;)

Voi kurja gatusa kun taas tiputtaa eikä syy ilmeisesti tahdo selvitä. :( Tsemppiä!

Nonna, oi, miehesi tuntuu olevan ihanasti hommassa mukana. :D

Kiitos mirelyn, ei tosin tarvitse testailla loppuviikosta sittenkään. Täti rymisteli paikalle aamulla, että kp1 menossa. :(

Osan ottoni Allison, toivottavasti uusi koiravauva helpottaa ikävää. :( Ja toivottavasti haikara oli tulossa tuomaan teille ihmisvauvaa.

Omenapossu, saatto kyllä olla järkevin päätös se lääkäriin soittelu. Toivottavasti pääset tutkimuksiin ja selviää mikä on. Mieluiten plussa siihen tiettyyn testiin. ;)

Omanapa: täti tosiaan tuli tänään paikalle. Ketutus käyrä on aika korkealla. Varsinkin kun päivä ei muutenkaan ollut ihan mukavimmasta päästä. -.- Mut ehkä tää tästä taas. Uuteen yritykseen vaan, pakko sen on joskus tärpätä.

Takaisin