No huh ku täällä on kirjoitettu! :D En ehtiny koko viikonloppuna käydä täällä, niin nyt onki vähä
lukemista
En taida nyt jaksaa kaikille henk. koht. vastata valitettavasti...
Nonna- hehe, joo luultavasti niin on, että kaveritkin täällä :D Mitä, mitä?!?!? Miksi et juokkaan?? Ootko
saanu positiivisen tuloksen? Voi olis ihanaa! :D
Voih, älä masennu ystäväsi puheista
Jospa hän ei vain oikein ajatellut mitä sanoo...
Vargynja ootko jo testaillut?? :)
OmenaPossu toivottavasti löydätte pian kivan talon! :) Meillä valmistui talo viime joulukuussa :) Jotkut
ei vain ymmärrä, että kaikki ei imetä..siihenhän voi olla monia syitä, miksei imetä ja inhottavaa, jos
jotkut sitten sen vuoksi "mulkoilee"..
Mutta älä välitä niistä!
_chilly kumman toinen ystäväsi sai? :) Pahoittelut negasta ja tädistä
kukka^^ toivottavasti nuo sun oireet enteilis plussaa :)
elmiina pahoittelut tädistä
Kylläpä sulla on lyhkäsiä kiertoja...
Rosebud harmi negasta
Mutta tätiäkään jos ei ole näkynyt, niin vielä on toivoa
Gatusa hienoa, että vihdoinkin tutkivat sut kunnolla! :) Toivottavasti saisitte nyt sitten tärppiä ja
kaikki menisi hyvin :) Paranemisia myös sinne! Kyllä on omituista toimintaa siellä miehes sukulaisilta!
Miten ne voi olla tuollasia..
Kiittämättömiä ihmisiä... Olishan se hienoa, jos pääsisitte muuttaan
pois sieltä! Kun tuut raskaaksi, niin olisi silloinkin parempi, kun ei tarvisi niiden ilkeiden
sukulaisten kanssa asua ja stressata!
piia84 itse asustelen Laihialla :) Mä nyt kerron, kun ei mulle sinänsä oo väliä, jos mut joku tunnistaa :D Oon aika avoin ihminen, ehkä liianki ;D
Allison onko veljesi saanut jo perheenlisäystä? :) kumpiko tuli? :) Ja onnea tädillekin!
saiski87 pahoittelut tädistä
Omaa: en ihan oo varma olisko ovis ollu jo eilen.. mies ei kuitenkaa jaksanu pupuilla, joten en tiä menikö nyt tilaisuus.. Mun piti alkaa testailla eilen jo ovista, mutta unohdin. Ja töihin kiire tänään, niin unohdin sit siinäki :D Nooh..tosin en oo ennenkää tunnistanu ovista, joten en oo varma oliko se :D Täytyy nyt täs kierros sit pupuilla mahdollisimman usein vaan :P