Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ohhoh, ootkos Omenapossu testaillu, et josko olis ollu "vale"menksut, kun kerran tuolleen keho käyttäytyy. :p

Mutta siis mun veljen perheellä on h-hetket käsillä. Laittanu just naamakirjaaan ilmotuksen, että ovat sairaalassa. Pian munsta tulee neljännen kerran täti :smiley-bounce012 kurjaa, kun sinne taitaa nykyään päästä vain isovanhemmat katsomaan. Toivottavasti he kotiutuvat pian, niin pääsen toivottamaan uuden tulokkaan tervetulleeksi maailmaan :love017

pahoittelut menkat kohdanneille. chilly hyvä ettet jääny märehtimää, josko se siitä tärppäis täs kierros kunha menkat loppuu.

on: meil mies on oikei innoissaa nyt täst pikkukakkos puolest, eile illal ilmas et meidänhä pitääki sit joka ilta pupuilla että tärppäis, no saas ny nähä tänää tuli taas tiputtelua varmaa paikat vähä herkät eilisen gynen tutkimuksen jäljilt ja mies illal sit halus pupuilla. verenpaineki meni sit vissii romahtaa aamun kunniaks niin et meinas jalat lähtä alta keittiös ku tiskasin ja vieläki huippaa vaikka oonki mein makuupaikal lepäämäs. viel n. 6pvä laskurien mukaa ovikseen. tänää tulee kyl tauko pupuilus mikäli olo jatkuu tälläsenä. täytyy sanoo et oon kyl siivoomisen ja tiskaamisen suhteen perfektionisti, ei pysty kukaa valittaa mistää.

Täällä meneillään kp4 tai 5/30-32, alkaa pikku hiljaa loppumaa, et varmaan pari päivää enää. Seuraavan oviksen arvion laskin nyt tuon 30 päivän kierron mukaan, niin varmasti ollaan ajoissa. Helpompi sit pidempään vaan seurailla. Seuraava ovis olis varmaan tuolla 11.-13.5 paikkeilla. Mäkin taidan tällä kertaa tilata tikkuja netistä, niin tulis halvemmaks. Joskin viimeks ainakin tunnistin oviksen ihan vaan selvän kirkkaan liman perusteella, jota tuli vain parina päivänä ja olo oli jokseenkin kostea:D Eli ens viikon saapi elellä vielä ilman ressejä.

Hei onko kukaan käynyt korkeasaaressa näin keväällä? kun mä sain kuningasidea, että lähdettäis huomenna vapaapäivän kunniaks eläimiä kattoon:) Viimeks mentiin kesällä ja sato kaatamalla, et jäi paljon näkemättä. Mietin, et olisko siellä jo paljon nähtävää tähän aikaa?

Chilly pahoittelut tädistä :( No toisaalta parempi, et tuli aiemmin kun et joutuu odotteleen. Nopeemmin pääsee lähteen taas uuten yritykseen ;) Mä meinaan tehdä tänään samat ja pistään grillin kuumaks ja ottaa huurteisen.

Gatusa ymmärsinks oikein, että asutteko jossain muualla ku suomes? Siis jostain jutusta vaan muistui mieleen tai sit oon ymmärtäny vaan jotain väärin:D Kiva, että innostus on nyt molemmin puoleista:) Meillä ei sen enempää mies ehkä intoile, mut ihan kivasti ollaan silloin tällöin höpötelty oviksesta ja et menkat alko ym. Ei siis liian syvällisiä :D Kyl se tossa totes kun kerroin, et menkat alko, että olishan se nyt ollu ihme jos taas heti tärppäis.

Piia84 Siis mitä noi haamut ovistesteissä oikeen tarkoittaa? Kun ensin jostain luin, että haamuja ei laskettais...Mut mullakin oli niin, että muutamia päiviä ennen ovista tuli niitä haaleita viivoja ja sit ovispäivänä selkeästi tummempi. Et tarkoittaako se sitä. että hormoonitasot on alkanut jo nousemaan, mutta vasta tumman viivan kohdalla riittävästi, et munasolu irtoo? Mä en oo tosiaan kun kerran vasta tikutellut, et ihan pihalla oon:D Mut sit kun tossa tikutin ihan huvikseni muutama päivä ennen menkkoja, niin toista viivaa ei enää ilmestynyt. Et laskeeko se ovishormooni sit heti kun ovis on ollut? Toivottavasti bongaat oviksen:) Ihania noi aamuheräämiset ja siihen viel duuni päälle, yöks!

mun mies ei yleensä halua tietää mistää mitää, valittaa et kerron liikaa. sit jos tilanne et tarttee lääkäriä ni valittaa ja kyselee miks ja sit ku kertoo syyn ni valittaa miks mä kerron sille mikä on vialla. onneks nyt on toinen ääni kellossa. juu ulkomailla asutaan eli ihan oikein ymmärsit. nyt on kyl iha ihme olot ku kokoajan huimaa, paineet päässä vissii vähä epätasasest jakautunu tai verenpaine päin mäntyä. mul normaalistiki suht matala verenpaine ollu mut nyt ollu nousu trendi lääkärikäynneil eli yläpaine yli 100 mut alapaine useimmiten on siel 60-70.

juu eli ovistesti lasketaa sit ku viivat yhtätummia mut hormonitaso ku lähtee nousuu ni viiva alkaa tummumaa ja sillo ku yhtävahva tai vahvempi ku kontrolliviiva ni ovis on 24-48h sisällä eli sillo on parasta pupuilla. tosin kaikillahan ei välttämättä tule edes yhtä tummaa viivaa vaikka ovis tapahtuis. ite vihaan viivojen tulkitsemisia ni aikoinaa sit uhrasin jonki verra välillä digitaalisii ovistesteihi clearbluelta vaikka kalliita olivatki mut ainaki sain tietää oikeen vastauksen. nyt ei ol mitää apukeinoja ainoastaa oma kropan tulkitseminen ja näniden viime päivien huomioiden perusteel ovis alkaa olla käsillä pian, tuskinpa ootetaa sitä 6 päivää.

Omanapailen vielä, kun kännykällä vaikea vastailla muille ... :/

Mutta nega tuli ja menkat edelleen kadoksissa. Noh odotellaan. Maha-oireita on edelleen.

Anell, siis juu, haamuja ei kyllä lasketa :) mutta esim. mulla ei oo ikinä tullu yhtä vahvaa viivaa yhteenkään ovistestiin kun oon aikakaan tikuttanu jo esikon kohadalla. ja tätä toista nyt yrittäessä sain juuri tuollaisen viivan vahvimmillaan toissakierrossa, muuten on aina ollut tikut täysin puhtaita. Mä en oo siis tosiaan ikinä tunnistanut itelläni ovulaatiota mistään limoista tai muista jomotuksista. Viime kierrossa ekan kerran yritin aavistella, mutta luultavasti ajankohta siinäkin pilalle meni :D

Allison ei ole kauan olleet epäsäännölliset kierrot. Tammikuussa lopetin pillerit ja ensimmäisiä luomumenkkoja odotin sinne kp 63. Nyt näyttäisi normalisoituvan jo toisessa kierrossa. :) Kävin ennen joulua verikokeissa ja silloin hemoglobiini oli hyvä, mutta lääkäri höpötti että kuulemma jotkut rautavarastot oli melkein nollilla, joten olen minäkin aina silloin tällöin rautatabletteja napsinut. Myös B ja D vitamiinit oli alarajoissa, joten niitäkin syön. Olen vain niin huono muistamaan niiden syönnin päiväittäin, että ostin oikein sellaisen mummojen dosetin ja silläkin tavoin meinaa vitamiinit unohtua. Ihme että pillerit söin säännöllisesti. :laughing002

Saiski87 toivotaan että plussa tulisi! :)

Piia84 ööh ehkä odottaisin sinne massujen kasvamiseen asti ennen kuin paljastan missä tarkalleen ottaen asun. :) Ensimmäistä kun haaveilen ja en ole kenellekkään yrittämistä paljastanut muuta kuin miehelleni. :laughing002 Tarkennuksia voin antaa, että Etelä-Pohjanmaalta. :hello

Rosebud toivotaan, että saat kohta selvyyden tuohon epätietoisuuteen.

Chilly uskon, että seuraan esimerkkiä ja täältäkin päin kuuluu illalla hamsterin aivastus eli siideripullo sihahtaa. :laughing002
:glasses1

Omaa: kuten tuossa chilylle tokaisin, niin täti löysi perille aamusta tännekin. Lähetteli vain muutamaa päivää ennen tekstiviestejä, että hämmennyin onko tulossa vai ei. laughing7 Hieman harmittaa, mutta positiivista kuitenkin, että ei venynyt kierto sinne päälle 60. Ei muuta kuin uuteen nousuun. :)

Allison Ei nyt ehkä ihan tipatonta..jos nyt vaikka muutaman siiderin jois :) Mutta ei oo oikein edes sellaista seuraa, että vois juoda enemmän ja ei enään vaan niin huvita. Vauvakuume liian suuri :D

_chilly hyvä, että et jäänyt murehtimaan! hymyssä naama uutta kiertoa kohti :)

piia84 minä en taida ollenkaan uskaltaa paljastaa mistä päin oon pohjanmaata.. :confused: :) tää paikka on sen verran pieni, että mun tuurilla täällä on kaikki liianki tuttuja :biggrin ehkä joskus sitten kun vauva on jo maailmassa tai oon loppusuoralla taitai... jotenkin on mukava purkautua täällä,kun tietää, että kukaan tuttu ei oo lukemassa tai ei ainakaan tunnista mua tästä :)

Voi, että mua omassa pääkopassa harmittaa..mies on nyt jarrutellut makkariin menoa..oon nyt päättänyt olla puhumatta petipuuhista mitään, että ei ressaannu! Sit vasta ehdottelen,kun ovis ovella ja jos ei oo vieläkää tapahtunut makkarin puolella mitään muuta kuin nukkumista...:p Yritin siltä illalla kysellä, että ahdistaako, pelottaako vai mikä on kun ei nyt kiinnosta... en oikein saanu vastausta..luulen, että sitä jänskättää...:) no elän toivossa,että se ite tekee aloittee täs parin päivän sisällä.. :rolleyes:

Allison juu testailin tossa kun menkat oli 6 päivää myöhässä ja näytti puhdasta negaa, siitä meni 5 päivää, niin ne alko :O ja näyttihän mulla tosta esikostakin vasta rv5+jotain (ultran mukasesti) erittäin haaleeta haamua, et jos mulla vaan nousee ne hormoonitasot niin hitaasti?! tarkotus ois kyllä huomisen kauppareissun yhteydessä ostaa taas testiliuskat ;) josko sieltä tuis muutakin kun se kontrolliviiva <3

ON: yk2 kp8, tänäänn ei oo ollu kumma kyllä minkään sortin oireilua, liekkö johtunut siitä kun koko päivän nukkunut ja maannut sängyssä poitsun kans :D saapa nähdä mitä ilta tuo tullessaan ;) ja tosiaan eilen illalla ja yöllä oli sellasia "menkat alkaa" oireita; alaselkää jomotti ja kuumotti ja alamahaa vihlo :O

Anell, mulla meni hetkeks pasmat sekasin, mut sinähän se oot!♥
Kun ole ollut mitään puhetta, niin en jotenkaan osannu ajatella että sinäkin täällä taas kirjoittelisit ja tästä syystä ei nimimerkkikään sanonut mitään, sujuvasti siis lukenu sun juttuja kuin vieraan ;)
Ihanaa olla täällä taas yhdessä ja toivotaan että molemmilla tärppäisi pian ja päästäis saman kuun odottajiin, olis kyllä tosi hienoa :)

Gatusa, hienoa että siellä vihdoin päästu kunnon seurantaan! Varmasti tekis hyvää päästä muuttamaan pois, ei kotona pitäisi tuollaista olla :/

Saiski, toivotaan että se plussa vielä tulisi! :)

Chilly, voi ei:/ Mutta hyvä että mieli parani pian :)

Allison, ei mulla ennen km donnatesti tällaista tehnyt, eli oletan hormonien olevan ehkä edelleen sit sekaisin. Pelkään että tuo samaninen perhanan km sekoitti niin, ettei omiin tuntemuksiinkana voi luottaa. Ei ole tullut ollenkaan perinteistä vihlontaa, mullakin ollu siis maha yleensä niin kipeä ettei oviksesta ole voinut erehtyä. Mut ei auta kun odotella :) Tsemppiä sinne oviksen hyödyntelyyn! :-)

Tänne ei ihmeitä, väsymystä edelleen ja sen takia ollut pari päivää taukoa punkan puolellakin. Tänään ole des testannut ovista vielä, ehkä illemmalla sitten, jos jaksaa.
Meillä oli mammaporukan&lasten vappujuhlat tänään ja siellä kun oli pari mammaa mahat pystyssä, yhdellä LA vaan kuukautta ennemmin kuin mulla olis ollu, niin meinas kyllä tulla tippa linssiin. Oon pärjänny muutoin tosi hyvin, mut tuo oli nyt vähän paha nakki. Kaikki ei edes tietäny vielä että kesken meni, niin oli vähän vaikea olo. Riehuva poikaseni ei yhtään auttanu asiaa. Mut siitäkin selvittiin anyway :)

Siis apua sentään kun ootte olleet tehokkaita tän kirjottamisen osalta tänä vkloppuna... Montako sivua lie on tullut luettavaa tekstiä... Kivaa... :)
Mulla menee nää vkloput aina perheen kanssa puuhaillessa (kun ollaan kaikki kotosalla) niin en jouda päiväsaikaan koneella käymään, yömyöhällä sit käyn lukemassa pikaisesti mitä kukin on päivän aikana kirjoitellut.
Mutta nyt on lasten uniaika ja tulin käymään koneella, vaikka tuolla iso pino viikattavia vaatteita ja muitakin hommia olisi ;) :) Ja näyttihän tuo koko lasten uniaika menevät vastaillessa ja omaanapaa kirjoitellessa :D :)

Lilla82: Ompas sinulla pitkä kierto?!! Ja niin näyttää nuo muutkin kiertosi olleen pitkiä :( Mutta kiva kun on bileet tiedossa, saat muuta ajateltavaa :) Toivottavasti tuo gynellä käynti auttaa ja saat sieltä tarvittavat välineet kiertojen lyhentämiseksi ja ovulaation aikaansaamiseksi. Täälläpäin ei ole kaveripiiristä vielä kantautunut korviini vauvauutisia, mutta eiköhän sekin muutu tässä kevään aikana :) Plussatuulia myös sinne teidän suuntaan :)

Tyttötiikeri: Täällä sormet ja varpaat pystyssä teille ja sille että ovis oli ja saitte sen hyödynnettyä ennen reissuasi :)

ainut: No olipa kalliit verikokeet, mutta mitäpä sitä ei raskautumisen eteen tekisi... Lapsimessuille olisin halunnut ja liputkin olisi ollut, mutta täältä reippaan 400km päästä ei tullut lähdettyä, varsinkin kun oltiin viime vkloppu siellä Tallinnassa :( :(

Rosebud: Pahoittelut negasta, mutta siihen asti, kun täti on poissa, on myös toivoa. Joten jospa saisit pian sen plussan siihen testiin :)

Elmiina: Pahoittelut tädistä :( Saanko kysyä, että mitäs korttia ajelet, kun ajotunneilla käyt? :)

Musicbox: Pahoittelut tädistä ja onnea uuteen kiertoon! :)

Nonna-: Tsemppiä tähän kiertoon, toivottavasti peitot heiluu (miehen jännitys helpottaa) ja tärppi tulee :D Ompas ystäväsi ollut tahditon, mutta kuten joku jo sanoikin, niin hänhän ei tiennyt vauvahaaveistanne, joten anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos :)

Lana: Tsemppiä sinne oviksen odotteluun ja hyödyntämiseen :) Ja juu osa nuista hymiöistä on kyllä aika karseita ja eipä tosiaan tule käytettyä niitä tällä palstalla :D

Vargynja: Mikä tilanne siellä?

OmenaPossu: Onnittelut yhteenmuutosta ja tsemppiä uuden asunnon etsintään, toivottavasti tärppää pian myös sillä rintamalla :)

Anell: Onnea normaaleista menkoista :) Tsemppiä oviksen odotteluun ja hyödyntämiseen! :)

Gatusa: Pikaista paranemista vaikka tauti taitaakin jo olla paranemaan päin :) Ja todella hienoa jos lääkäri tutki kunnolla ja seuranta jatkuu mahdollisen plussan jälkeen, ihanaa kun ottivat sinut nuin tarkkaan syyniin, nyt sinun pitäisi kyllä sitten olla hyvässä hoidossa jatkossakin... Kuulostaa siis oikein hyvältä jatkoa ajatellen :) Edelleen ihmettelen tuota miehesi suvun käytöstä... Eihän ne nyt teitä voi pois pakottaa, kun miehesi kuitenkin maksaa teidän siellä olosta (siis ruoka, vesi, sähkö yms muut missä sitten avittaakaan) Toisaalta taas pois muutto sieltä voisi tehdä teille hyvää ja saisi sukukin hieman mietittävää, että kukas nyt auttaa kotitöissä jne kun olisitte sieltä poissa! On kyllä kurja tilanne...

Kukka^^: Voi kun sulle tulis nyt siihen testiin se plussa :) Mä pidän peukkuja <3 Jännityksellä jään odottamaan kuulumisia :)

Nyytti: No ompas siellä erikoinen tilanne... Mitenkä ne ovistestitkin voi heitellä tolleen? Luulis kai niiden sentään olevan oikeessa (mene ja tiedä sitte loppupeleissä). Ja jos oma kroppakin on hieman sekaisin niin onhan se vaikee ynnäillä, että millon ovis luultavasti on... Ei oo helppoo ei... Tsemppiä perjantain verikokeisiin...

Chipmunk86: Pahoittelut tädistä :( On tää niin epäreilua, mutta uutta yritystä kehiin, kunhan täti lähtee :)

saiski87: Pahoittelut negasta, mutta jos tätiä ei kunnolla vielä näy niin ei heitetä vielä toivoa :)

_chilly: Voi ei, pahoittelut tädistä :( Mites tatska voi? :)

Allison: Tsempit tähän kiertoon ja tosiaan peitot heilumaan, niin mekin tehdään ;) :) :) Jännät ajat menossa veljesi perheessä, toivottavasti kaikki menee siellä hyvin <3

ON: Täällä menossa kp8/(24)28, Nyt ajateltiin "tiheämmät" puuhailut aloitella hieman aiemmin, kuin viime kierrosta, ihan siitä syystä jos ovis sattuukin taas olemaan aiemmin... Viimeksi tunnistin oviksen limojen perusteella (näin jälkikäteen ajateltuna) mutta en silloin uskonut sen olevan ovis (vaikka se oli :) ) kun se oli mielestäni "liian aikaisin" kiertoon nähden. No nyt ei anneta saman mokan tapahtua uudestaan :) Ihanaa kun meillä mies jo kyseli omatoimisesti kierrostani, että milloin on parhaat tärppipäivät ja milloin päästään mahdollisesti testailemaan :)

Nyt kovasti tsemppiä niille joilla odotellaan/pongaillaan kohtapuoliin olevaa ovista...
Tsempit myös niille jotka vielä piinailee, toivottavasti odottelu palkitaan ja plussatuuli puhaltaa... Pahoittelut vielä niille jotka ovat tädin kohdanneet! :(

juu mä oon salaa katellu netistä kämppää meille tässä ekaa palkkiota odotellessa. mun hyvä ystävä tanskast lähetti meille paketin mikä on täynnä kaikkee ihanaa ja nyt ootan innolla sen sisältöä. sukkapuikot, normaalit puikot, vissii pyöröpuikko, jotai herkkui, mahollisest salmiakkia tai lakritsia ( tekee verenpaineelle hyvää pienissä määrissä nautittuna ku matala) muksulle tulee jotai, miehelle tulee jotai jne... hupaisinta on että tää ystävä on mun miehen ex tyttöystävä mut tutustuttii vast ku olin menny naimisii ja ollaa kuin siskoja.
ja kivust päätellen ovis on TODELLA LÄHELLÄ koska alko juilimaa vasenta munasarjaa niin julmetust. mä ku tunnen kipuu ni mä nauran yleensä ja mähä en sais nauraa mistää syystä tässä talossa joten yritän olla hiljaa, mies on ainaki tyytyväinen ku pääsee pupuilemaa oikei urakal.
mun mieshä ostaa kaikille ruuat ja vedet jne ei pelkästää meille kolmelle vaan kaikille 8 yhteensä. päivittäin menee se n. 10-20 dinaaria helposti ja sit jos isä tarttee lääkkeit ni yks lääke voi maksaa sen n. 25 dinaaria. kehtaavat viel valittaa. mähä en sais niiden mielest saada tuloi, menestyä tai tehä mitää töitä. kälyki joka ei ol mitenkää menestynyt liikenainen sano että mä varastin sen idean ja työn, tein vastaavaa työtä jo 2005 joten hänenä pitäisin mölyt mahassa (hän alotti tänä vuonna) ja maailmassa on tuhansia ellei miljoonia jotka tekee vastaavaa työtä. mut tämä taas ei ole konsultti kuten minä joten en ol varastan mitää ideaa.

nyt tuli täti sit .. pöh sanon minä! mut kierto oli jopa normaali ku oli 29 päivää ;) josko se sieltä löytäs taas rytmin !

Ymmärrän kyllä täysin ettei sen tarkemmin haluta vielä kertoa. EN itsekkään vielä näin yritysvaiheessa... raskaana ollessani asia omalla kohdallani on varmasti eri :biggrin Itselläni on se hyvä puoli, etten tunne ketään :laughing002. Ajattelin lähinnä tuolla kysymykselläni jo (pitkälle) tulevaisuuteen siihen saakka, että KUN olemma raskaana, niin voisi olla ihan kiva vaikka jossain joskus kahvitella ja vaihtaa kuulumisia. Aikanaan savossa teimme saman siellä suunnalla asuvien kanssa ja oli kyllä silloin mukava vaihtaa ajatuksia, vaikka lapsi joillekin oli se ensimmäinen ja joillekkin viides :happy090 Tämä ehken myös mielessä siksi, että täällä ei tosiaan kavereita ole tullut vielä hankittua :confused004 (omaa laiskuuttani, vuorotyötäkin on helppo syyttää ;))

Toki arvostan myös sitä, jos toiset eivät tahdo tavata esim. kasvotusten. Se on täysin ymmärrettävää, jos tänne haluaa kirjoitella omia tuntojaan ym. niin ettei kuikaan tunne/tunnista.

Grillikausi avattu! nams!!!

Eipä mulla nyt muuta :laughing025

Tsemppiä kämpän etsintään Omenapossu. Ja onnea yhteen muutosta. :> Toivottavasti tuo tilanteesi selkenee pian, mieluiten sillai että tulee uuteen testiin plussa.

Anell, hienoa jos kiertosi on nyt tasaantunut.

Nonna, ikävää tuollaiset ajattelemattomat lausahdukset ystäviltä. :( Mut anna sen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, ei se varmastikaan tarkottanut loukata. Toivottavasti saat miehen puuhailemaan oviksen paikkeilla ja se pääsee jännityksestä eroon. Ei varmaan toimi kaikilla, mut oon huomannu et kimppuun käyminen mitään kyselemättä on välillä ihan toimiva taktiikka. ;)

Pahoittelut chilly tädistä. Kiva ettet kuitenkaan jääny sen enempää asiaa murehtimaan.

Nyytti, kurja kun kehosi tuolla lailla temppuilee. :( Toivottavasti se pian asettuu ja toivottavasti verikokeesta tulee hyvä tulos.

Pahoittelut tädistä elmiina. Toivottavasti saatte lääkäriajan eikä arvaus.. eikun terveyskeskus ryhdy hankalaksi.

Hienoa Gatusa, että saatte vihdoin kunnon hoitoa ja tutkimuksia. :) Ihan kummallista meininkiä siellä teillä, kun miehesi pitää koko perhe elättää, eikä sekään riitä etkä sinä saisi edes nauraa. o.O Toivottavasti löydät pian sopivan oman kodin, jonne voitte saamiesi rahojen turvin muuttaa kaksin miehesi kanssa (ja sinne sitten se kolmas).

Onnea Allison tätiytymisestä. :>

Toivottavasti Rosebud siellä tilanne selkenee pian edes johonkin suuntaan. Kurjaa, kun tulee aina vain negaa.

Chipmunkillekin tädin ketale löysi, pahoittelut siitä. Mut hyvä ettei odotuttanut itseään tuon kauempaa. Mäkin oon välillä miettiny pitäiskö hankkia dosetti kun ei noita vitamiineja meinaa muistaa ottaa. :D

Mirelyn, tätiä ei näy vieläkään ja toivo nousee kiihtyvää vauhtia ylöspäin, vaikka pelkään että saan taas pudota. Huomenna ajattelin testailla. Tsemppiä sinne oviksen hyödyntämisessä. ;)

Pahoittelut saiski tädistä. Mut hienoa jos kierto on nyt tasautunut.

Pahoittelut tädistä kaikille!

Omenapossu: ;) Tsemit kämpän etsintään.. ESPOOOOSEEN! :D

Mirelyn: Millon ovis sulla siis yleensä ollut? Testailetko tikuilla?

Nyytti: Haleja <3 Varmaan rankkaa nähdä toisia mahoja tavallaan :(

Nonna: Yritättekö ekaa? Silleen yrittämällä yritätte? Mun mies ekan kohdalla oli kun jossain vaiheessa yritettiin niin hirveen haluton kun stressas niin paljon. Kun lopetettiin yrittäminen muiden kuvioiden takia ja mun menkatki käynnistettiin parin vuoden tauolta ja alotin ehkäsyn niin tärppi kävi... Mies oli kauhuissaan. Nyt tokan kohalla ajattelin että sama juttu edessä, että haluthan siltä menee kun mun kuume kasvaa. Onneks ei menny näin. Mies vaan innoissaan ehottelee, että tehäänkös Topille sisarus :D

ON: Mä täällä odotan malttamattomana.. kp 30/28 ja ei oireita menkoista :D Mutta ei muutenkaan oireita. Paitsi että eilen nukahdin sohvalle klo 21.00 ja nukuin 15 tuntia putkeen hehe.. :D

Noh odotellessa. Koskakohan kannattaa testaa uudelleen halppis testillä??

hihii, Rosebud ehkä tällä menolla ne meiän plussat tulee yhtaikaa ;D ja toi ukko sano et hän ei espooseen muuta, tyhmeliini.. muut kyll mä sen mielen viel jotenki käännän ;)

ON: yk2 kp10, ja taas oli alamahassa ihme vihlasuja, ja ei siis munasarjoissa vaan vaakatasossa mahan ja kummun välissä :O ovis vai liitoskipuja?? vappuna oli tarkoitus ottaa parit, mutta tää epäselvä tilanne vähän mietityttää ja taitaa jäädä juomingit kauppaan :)

Takaisin