kukka^^ Hienoa, että miehekkeen kanssa menee paremmin
Toivottavasti täti ei oo tullu kylään, vaan tulis se plussa!
Piia84 Toivotaan, ettei teillä vauvanteko ala liiaksi haittaamaan "spontaania pupuilua", toistaalta, kyllä siinä tikuttamisessakin on omat hauskuutensa, kuhan ei liian tiukkapiposesti siihen suhtaudu!
Gatusa Pikaisia paranemisia!
Nonna- Voi hitto tätä foorumia, joka kadottaa tekstit. Mä oon huomannu, että on tosi paljo vaikeempi kirjottaa niin, että vastailee kaikille, ku vastausruutu ei avaudu omaan ikkunaan. Mulla onki yleensä nykyään kaks selainta vierekkäin auki, toisessa palsta ja toisessa vastausruutu, johon kirjottelen.
Jekiira Onnea plussasta ja paljon tarrasukkia matkaan!!
Allison, tervetuloa tännekin puolelle! Mä yks päivä mietin, että näyttäs olevan nuo muut ketjut vähän aktiivisempia, kun tämä, aiemmin oli just toisinpäin. Toki se vaihtelee paljon. Toisaalta en oo keksiny mihin ketjuun siellä liittysin, kuka perustais ketjun äidiksi ensimmäistä kertaa pidemmän kaavan kautta
Sullaki näyttäs olevan pitkä kierto, jos ovis on vasta kp23 tietämillä.. Tsemppiä oviksen odotteluun!
musicbox Hyvä ettei tätiä näy!! Ei tartte tullakaan vai mitä
_mirelyn_ noniin, tädittömänä etiäpäin
Tsemppiä tähän kiertoon, toivottavasti tärppää!
_chilly Pakkohan sulla on olla masuasukki kun on tollaset oireetkin! Maltatko tosiaan sunnuntaihin asti :D No, pitääki olla ite sitte täällä päivystämässä sun plussa-uutisia
Toivottavasti!!
OmenaPossu Nyt annat sille tädille kenkää!
Rosebud Toivotaan, että tärppi on käynyt, millos meinaat testailla?
Lanalle tsemppiä oviksen odotteluun, millos sen pitäs tulla? Ai kamala mitä hymiöitä :D mihin noita vauva-palstala tarttee?!
Chipmunk86 Voihan se olla kiinnitysvuotoa, älä vielä menetä toivoa!
Lilla82 härrekyyd miten pitkä kierto! Onko ensimmäistä kertaa vai onko aiemminki ollu pitkiä kiertoja?
Tyttötiikeri toivotaan, että sun ovis on tuloillaan tässä parin päivän sisään, että simpat on sopivasti valmiina!
Omaa napaa. Joo ei ONNEKSI oo mitään vaihdevuosioireita ollut. Luin kanssa netistä että joka tuhannella munasarjojen toiminta loppuu alle 30-vuotiaana ja joka sadannella alle 40-vuotiaana. Ihan kamala ajatuski. Eikä sellaselle kait voi tehdä mitään. No onneks on ovulaatiot tullu yms. ajallaan, että tuskimpa nyt niin huono tuuri ois.
Tänään kävin tosiaan verikokeissa. 100 € meni kahteen verikokeeseen.... Ei oo halpaa tää raskautumisen yritys. Nyt toivotaan, että tulokset on normaalit. Oli muuten hassua, kun toinen testattava oli se joku imetyshormoni ja sain ohjeet, että tissejä ei saa hieroa ennen sitä verikoetta, et muuten voi tulla väärä tulos :D
Pitäs vielä varata aika sinne klinikalle itelle ja miehelle..
Onko kukaan menossa lapsimessuille viikonloppuna? Mä oon monena vuonna ollu lemmikkipuolella töissä ja nyt mietin, että pitäskö mennä ku ois monet mielenkiintoset messut samaan aikaan. Toisaalta liput on järkkykalliita ja en tiiä kannattaako noita lapsijuttuja nyt oikee vielä katella, ois kiva ku ois tärppi käyny ni ois voinu eri silmällä tutkailla niitä...