Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pikainen omanapailu
Periaatteessa limojen, oletetun kierron pituuden ja nippailujen yms oireiden perusteella tänään olis ovis. mutta tikuttelut näyttää puhdasta negaa.. No, eilen ja toissapäivänä pupuiltiin miehen kanssa, ja tänään lähden reissuun, eli seuraava pupuilu mahdollisuus on aikasintaan sunnuntaina. Enkä edes reissussa "voi" ovista tikutella... Että nyt on vaan toivottava että negasta ovistesistä huolimatta tärppäisi... Tai sit yritetään taas ens kierrossa.
Ja jos ei nyt tärppää, niin toivotaan että ne menkat tulis "ajallaan" että sais edes jonkinlaisen käsityksen kierron todellisesta pituudesta...

kukka^^ Hienoa, että miehekkeen kanssa menee paremmin <3 Toivottavasti täti ei oo tullu kylään, vaan tulis se plussa!

Piia84 Toivotaan, ettei teillä vauvanteko ala liiaksi haittaamaan "spontaania pupuilua", toistaalta, kyllä siinä tikuttamisessakin on omat hauskuutensa, kuhan ei liian tiukkapiposesti siihen suhtaudu!

Gatusa Pikaisia paranemisia!

Nonna- Voi hitto tätä foorumia, joka kadottaa tekstit. Mä oon huomannu, että on tosi paljo vaikeempi kirjottaa niin, että vastailee kaikille, ku vastausruutu ei avaudu omaan ikkunaan. Mulla onki yleensä nykyään kaks selainta vierekkäin auki, toisessa palsta ja toisessa vastausruutu, johon kirjottelen.

Jekiira Onnea plussasta ja paljon tarrasukkia matkaan!!

Allison, tervetuloa tännekin puolelle! Mä yks päivä mietin, että näyttäs olevan nuo muut ketjut vähän aktiivisempia, kun tämä, aiemmin oli just toisinpäin. Toki se vaihtelee paljon. Toisaalta en oo keksiny mihin ketjuun siellä liittysin, kuka perustais ketjun äidiksi ensimmäistä kertaa pidemmän kaavan kautta :laughing002 Sullaki näyttäs olevan pitkä kierto, jos ovis on vasta kp23 tietämillä.. Tsemppiä oviksen odotteluun!

musicbox Hyvä ettei tätiä näy!! Ei tartte tullakaan vai mitä ;)

_mirelyn_ noniin, tädittömänä etiäpäin ;) Tsemppiä tähän kiertoon, toivottavasti tärppää!

_chilly Pakkohan sulla on olla masuasukki kun on tollaset oireetkin! Maltatko tosiaan sunnuntaihin asti :D No, pitääki olla ite sitte täällä päivystämässä sun plussa-uutisia ;) Toivottavasti!!

OmenaPossu Nyt annat sille tädille kenkää!

Rosebud Toivotaan, että tärppi on käynyt, millos meinaat testailla?

Lanalle tsemppiä oviksen odotteluun, millos sen pitäs tulla? Ai kamala mitä hymiöitä :D mihin noita vauva-palstala tarttee?!

Chipmunk86 Voihan se olla kiinnitysvuotoa, älä vielä menetä toivoa!

Lilla82 härrekyyd miten pitkä kierto! Onko ensimmäistä kertaa vai onko aiemminki ollu pitkiä kiertoja?

Tyttötiikeri toivotaan, että sun ovis on tuloillaan tässä parin päivän sisään, että simpat on sopivasti valmiina!

Omaa napaa. Joo ei ONNEKSI oo mitään vaihdevuosioireita ollut. Luin kanssa netistä että joka tuhannella munasarjojen toiminta loppuu alle 30-vuotiaana ja joka sadannella alle 40-vuotiaana. Ihan kamala ajatuski. Eikä sellaselle kait voi tehdä mitään. No onneks on ovulaatiot tullu yms. ajallaan, että tuskimpa nyt niin huono tuuri ois.

Tänään kävin tosiaan verikokeissa. 100 € meni kahteen verikokeeseen.... Ei oo halpaa tää raskautumisen yritys. Nyt toivotaan, että tulokset on normaalit. Oli muuten hassua, kun toinen testattava oli se joku imetyshormoni ja sain ohjeet, että tissejä ei saa hieroa ennen sitä verikoetta, et muuten voi tulla väärä tulos :D

Pitäs vielä varata aika sinne klinikalle itelle ja miehelle..

Onko kukaan menossa lapsimessuille viikonloppuna? Mä oon monena vuonna ollu lemmikkipuolella töissä ja nyt mietin, että pitäskö mennä ku ois monet mielenkiintoset messut samaan aikaan. Toisaalta liput on järkkykalliita ja en tiiä kannattaako noita lapsijuttuja nyt oikee vielä katella, ois kiva ku ois tärppi käyny ni ois voinu eri silmällä tutkailla niitä...

_chilly sun oireet kulostavat lupaavilta! :thumleft Mä en tiedä malttaisinko sunnuntaihin saakka odottaa :smiley-bounce012 Kerro sitten tulokset!

Rosebud, toivotaan, että aavistuksesi plussasta osuisivat oikeaan! Ne raskausoireethan on niin yksilöllisiä. Mulla sillon kun viimeksi plussan sain (meni siis kesken myöhemmin) niin ainoana oireena oli tissien kasvaminen. Jota ei koskaan ennen ollut. No viime kierron lopussa, kun täti tuli tapansa mukaan myöhässä, tissit oli taas kasvaneet ja kipeät. Monesti ajattelin, että NYT tärppäs mutta toisaalta tiesin kiertoni olevan niin epätasainen, että en tiennyt mitä ajatella. Monet testit tuli tehtyä ja no, negaahan ne näytti. :dontknow kaikki peukut ja varpaat pystyssä, että sulla näyttäis testit toisin :)

Chipmunk86, toivotaan että täti pakkaisi kamansa ja lähtisi. Onneksi sun ei tarvitse enää kauan odotella, että tiedät tai voit testata :p Kerrohan miten kävi.

Lilla82. Mä otin itseeni vaan niskasta kiinni ja ajattelin osalle vastata ihan henkilökohtaisesti. Ehkä ne nimimerkit jää sitä kautta päähän :) Pitää vaan ajan kanssa kirjotella kun pitää scrollata välillä ylös ja sit taas alas ja oon tykästyny noihin hymiöihinki ni niitäki välillä jään etsiskelemään :computer005 . Tosi ärsyttävää kyllä se, että se sivu vaihtuu automaattisesti, niinku Chipmunk myös mainitsi. Mä en ole ainakaan keksinyt siihen mitään viisasten kiveä.. Nyt tein niin, että kirjotin tekstin ja myöhemmin lisään hymiöt.
Onkos sulla kauankin ollu kierto sekaisin? Mulla on ollu jo kauan o_O ja nyt toivoisin tasaantuvan. Viimeksi oli 46 pvää sitä ennen oli 62 jne. Olen nyt alkanut syömään rautatabletteja (Elivo Rauta 25 mg B+C, sisältää myös foolihappoa 400
µg
). Kolme päivää aloittamisen jälkeen lähti tämänhetkinen kierto itseasiassa käyntiin. Tiedä sitten oliko rautavalmisteella osuutta asiaan.

_mirelyn_, onneksi on uusi kierto lähtenyt hyvin käyntiin ja toivotaan sen menevän suunnitelmien mukaan ja oviksen tulevan oikeaan aikaan, jotta pystyisitte sen hyvin hyödyntämään!

Täällä ei mitään uutta.. Huomaa, että täällä on muitakin, joilla kierrot on heitellyt. Kurjinta, kun ei oikein tiedä miten se keho oikein nyt sitten toimii ja milloin on ovis vai onko sitä ylipäänsä. No, ehkä tää mun projekti auttaa mua tulkitsemaan ainakin joitakin merkkejä ja tuntemaa oman kehoni toimintaa hitusen enemmän.

Miul alkaa piinailu taas. Ovisarvailujen perusteella pitäis tädin tulla ens viikon alkupuolella. Ei mitää sen oudompia oireita, normilta tuntuu. Onneks on viikonlopuks menoja ja maanantaina ajotunti ni o muutakin jännitettävää kun tikut ja viivat. Tietty jos oikein pitkä kierto voi mennä sitä seuraavan viikon alkuunkin.

Joku kyseli ni miulla ois itelle eka, miehelle neljäs. Yk 6 menossa. Pohjois-Karjalassa asun.

Oivoi Rosebud :sad001 mulla meni kirjottamiseen niin kauan, etten huomannu sun viimoista viestiä. Mutta voihan olla, että oli liian aikaista testata. Teitkö jollain herkällä testillä? Katsotaan tuleeko täti ja jos ei, niin vielä voikin olla niin, että tässä kierrossa jo tärppäsi.

Täti ilmestyi paikalle viime yönä, eli kp 1 menossa ://

Lana. Mäkin olen Pohjanmaalta, tarkemmin ottaen Etelä-Pohjanmaalta. :))

Jekiira Oikein paljon onnea! <3

_chilly no toivotaan nyt,että nuo hajut tietää vain pelkkää hyvää :) Mulla tänään kp 7/31 ja nyt vasta näyttää siltä, että illalla ehkä vois miehen kanssa vähän peittoa alkaa heiluttelemaan... :)

OmenaPossu Minulla tänään kp7 ja nyt vasta täti alkaa poistua kunnolla paikalta..tosi ärsyttävää pitkät menkat, mutta sitten taas toisaalta ajatellen niin on lyhyempi aika oottaa menkoista ovista.. :)

Rosebud :sad001 <3 Toivotaan, että testasit vain liian aikaisin ja plussa tuleekin vielä sieltä..

Lana joo oon kans huomannut, että melko karuja hymiöitä ovat! :D sais olla enemmän semmosia söpömpiä..

Chipmunk86 ihan samaa mietin joka kerta, kun tänne kirjoitan! ärsyttää, kun yrittää oikein etsiskellä jotain kivaa hymiötä niin just sitte vaihtuu toi lehti... :angry1

Tyttötiikeri toivotaan, että saisit jonkinlaisen käsityksen omasta kierrosta..paljon helponpaahan se olis sitten kun osais ees jollain tavalla arvata koska on ovis jne. :)

ainut kiitos vinkistä! Tämähän on paljon helpompaa näin, kun on toinenkin ruutu auki kirjoittelua varten! :cheers :gen014

Elmiina minä kans ensimmäistä kertaa yritän oikein bongata ovista..pitäis olla ensviikolla..tai no olenhan minä ennenkin oviksen huomannut vaikka ei ole yritystä ollutkaan..olen harjoitellut... :)

Elikkäs minulla siis kp7/31..menkat alkavat vihdoin paeta paikalta ja mieskin aamulla jo kyseli, että koskas päästään petipuuhiin..lupailin, että jos illalla sitten :love022 :love2 Vähän jänskättää vaikka ovis onkin vasta ensiviikon puolella, mutta onhan se hyvä pelata varman päälle ja pupuilla niin paljon,kun vain mahdollista. Sisimmässäni olen toosi innoissani tästä seuraavasta kierrosta, mutta en näytä sitä miehelle liikaa, että ei vain ahdistu..sitä tämä varmaan enemmän jännittää :happy090

Allison: Niin kyllähän se taitaa vähän laiskuutta itselläni olla tämän henkilökohtaisen vastaamisen osalta :-(

Ainut ja Allison: Mulla ovat kierrot olleet vuoden 2012 toukokuusta lähtien seuraavanlaiset:
kierto 1: 39 päivää
kierto 2: 43 päivää
kierto 3: 58 päivää
kierto 4: 89 päivää (käynnistetty Terolut -kuurilla)
kierto 5: 60 päivää (käynnistetty Terolut -kuurilla)
kierto 6: tällä hetkellä menossa siis 57. päivä

Ovulaatiota olen muutaman kierron aikana yrittänyt tikutella, mutta niitä tikkuja saisi olla säkkikaupalla, jotta voisin sieltä kp10-12 lähtien alkaa testailemaan.... Raskaustestejä on mennyt varmaan jo...no en jaksa edes laskea. Aika paljon! E-pillereitä olin siis ennen lopettamista syönyt varmaan jotain 14-15 vuotta. Minulla todettiin olevan PCOS tuossa viime joulukuussa. Olen varannut ajan taas gynelle, jotta voidaan keskustella jatkotoimenpiteistä. Eli toivon saavani avuksi sellaiset tabut jotka avittavat ovulaation tapahtumisessa. Nythän siitä ei ole mitään takeita, että ovulaatiota edes tapahtuisi.

Chipmunk86 Mua kans ärsyttää ku nuo hymiöiden sivut vaihtelee. Jos joku siis keksii konstin millä ne saa pysäytettyä, niin jakakoon tämän viisauden meidän muidenkin kanssa :rolleyes: Toivottavasti tuo sun hennonruskea vuoto nyt ei tarkoita tädin saapumista!

Lilla82 voi hitsi kun tuli nega :( Mutta nauti vappujuhlista ja uutta yritystä kohti sitten vain :) Kyllä se plussakin sieltä vielä tulee :)
Tyttötiikeri toivottavasti saitte miehen kanssa puuhailtua nyt tulevan plussan! :happy093

ainut oviksen pitäis olla joskus tuossa vapun paikkeilla :) 1-3.5 uskoisin. Toivottavasti saadaan se sitten hyödynnettyä! hehee, joo oli jotenkin kamalia nuo hymiöt ja vielä vauvapalstalla tosiaan :alien Huh, kyllä on kalliita verikokeita.. mutta toisaalta jos niistä nyt jotain selviäisi tai ei selviä, niin tietää sitten ainakin onko jotain ongelmaa vai voiko vain jatkaa yrittämistä ja luottaa että plussa tulee :) haha, ai ei saa hieroa tissejä ku menee verikokeeseen :D Siis mä ainaki tapaan hieroa tissejäni, ku oottelen odotushuonees verikokeeseen pääsyä ym. :laughing021

Rodebud voi harmi :sad001 Toivotaan, että oli vain liian aikaista testailla! Jos ei täti saavu, niin muutaman päivän päästä sitten vain testailet uudelleen, niin voikin tulla iloinen yllätys :)

Musicbox, noniin lisää Pohjanmaalaisia :excited001 Mä oon kotoisin Etelä-Pohjanmaalta ja nykyään majailen Pohjanmaan puolella ;) Kun tulee näitä ihmisiä täältä päin täällä palstalla, niin alkaa miettiä, että onko joku teistä tuttu :D Istuu tietty töis mun lähellä tai joku naapuri tai jotain, hih :D Harmi kun täti tuli :(
Nonna- joo vois olla kaikkia söpöjä vauva ja rakkaus hymiöitä ym. :bunny Hauskaa iltaa sinne! ;) Oi ja sääki Pohjanmaalta!! Vau! Meitä on täällä paljon!

Poimin Nonna-n viestistä ainutin ohjeen ja oi, että kirjottaminen sujuu paremmin kun tekee oman "pop up" ikkunan :happy090 ja kannattaa nonna- varmaan pupuilla ihan varmuudeksi, mukavaa puuhaahan se on :p .

Musicbox pahoittelut tädistä.

Lilla82 kumma kun pitenee vaan.. Ootko Teroja ottanu tässä kierrossa uuden kierron aloittamiseen? Me ollaan ilmeisesti samoihin aikoihin lopetettu hormonaalinen :) viime toukokuussa minäkin siis. En edes uskalla laskea kuinka paljon mulla on mennyt rahaa raskaustesteihin siitä lähtien mutta siitä saakka ollu kierrot hakusessa.. Veikkaan syyksi, että söin välillä on/off tyylisesti pillereitä ja kokeilin yhen kuukauden nuvaringia mutta en pitänyt ja heti sen jälkeen päätettiin lopettaa hormonaalinen kokonaan. Kroppa ei siis ehtinyt tottua. Mulla lääkäri määräs primolutkuurin tuohon edelliseen joka siis lopulta kesti sen 62 pvää. Olisi varmaan kestänyt kauemminkin. Nuo edelliset kuukautiset tulivat ihan ilman mitään ja olin niin iloinen, että kierto oli vain sen 46 pv. Elän nyt toivossa, että kroppa alkaa tasaantumaan. Mulla on siis kerran tutkittu nyt hormonaalisen lopettamisen jälkeen munasarjat mutta en osannut edes kysyä mistään PCOSin mahdollisuudesta tai mistään muustakaan. Hieman pelottaa olisiko siellä sittenkin jotain sellaista :confused3 apuva.

niin, ja minä oon täältä Varsinais-Suomesta :)

Kiitos Lana tsempistä :-)

Allison: En oo vielä viittinyt alottaa Teroja..... Pitänee vaikka tuossa vapun jälkeen syödä se 10 päivän kuuri. Sen jälkeen menee tasan kolme päivää ja täti tulee. Mulla kuitenkin alkaa menkat noilla tabuilla, se on lohdullista. Nimittäin lueskelin jotain keskustelupalstaa jossa osalla porukasta Teroilla ei ole ollut mitään vaikutusta menkkojen tulemiseen. Mulle tuli kyllä NIIN puskista se PCOS -diagnoosi, että! Joo mäkin olisin ihan ekstaasissa, jos olis kierto edes ton 46 päivää :-) Luulen, että ilman Teroja mulla kestäis kierto vaikka maailman ääriin. Luulen, että lääkäri olisi sinulle kyllä maininnut, jos siellä olisi ollut jotain epänormaalia. Rahaa on tosiaan mennyt mullakin noihin tikkuihin....olenkin alkanut tilaamaan niitä sieltä Kotitesti -sivuilta. Alle kympillä saa kymmenen kappaleen pakkauksen. Aiemmin ostelin milloin kaupasta ja milloin apteekista, siellähän ne on kalliimpia. Mutta kannattaa kyllä hakeutua sen vuoden yrittämisen jälkeen jo lääkäriin, että jos jotain häikkää sattuu olemaan niin siihen aika suurella todennäköisyydellä kyllä löytyy apukeinoja :-) Onneksi! Meillä tulee tosiaan yritystä tasan vuosi ens kuussa, joten ollaan lopetettu hormonaaliset samoihin aikoihin :-)

En ole tainnut aiemmin mainitakkaan, että Kainuulainen täällä kirjoittelee :-)

Ohhoh, osa tekstistä jäi puuttumaan o_O mihin lie hävisi.

Mutta siis piti toivottaa Chipmunk86 tervetulleeksi jutustelemaan myös sinne äidiksi ensi kertaa!! Tule ihmeessä jakamaan ajatuksiasi sinne :)

ja toivottavasti tyttötiikeri saatte oviksen hyödynnettyä vaikka vaikeaahan se on kun kierrot on pielessä. Luottakaamme omaan tuntemuksiimme noiden testien sijaan, nehän voi näyttää väärin :p (nimimerkillä, monta negaa tehnyt kun olen uskonut ekan näyttävän väärin - no ei näyttänyt)

ainut, tää tosiaan on ihanan aktiivinen. Joutuu olemaan todella skarppi, että saa kommentoitua kaikille :smiley-bounce022 Voihan sitä perustaa oman ketjun "äidiksi ensimmäistä kertaa pidemmän kaavan kautta". Lueskelisin varmaan sitäkin, vaikka varsinaista yritystä on ollut 2 kk mutta mahdollisuudet raskautua on ollut jo vuoden. Kiinnostaa lukea muiden tarinoita ja varsinkin onnistumisia! Yksi keskenmeno takana vuoden 2010 joulukuussa, jonka jälkeen palattiin hormonaaliseen ehkäisyyn. Mutta nyt mukana kuumeilemassa todenteolla! Ja toivoisin todella ton kierron tasaantuvan lyhyemmäksi. Tuskaa aina odotella niin kauan ovista taikka menkkoja :BangHead Toivottavasti saat hyviä uutisia verikokeista. Ja jos ne antaa varmuuden johonkin niin ehkä myöhemmin se raha ei tunnu niin suurelta.

Ja nyt kun mulla on tää vastausviesti hienosti erillisellä sivulla niin pystyin heti bongaamaan Lilla82 sun viestin :) Joo mullakin lääkäri totesi, että jos ei primokuurin jälkeen menksut ala niin sit voi tulla jatkotutkimuksille. Onneksi alkoi! Me hakeudutaan lääkäriin varmaan vielä tän vuoden puolella, jos nää mun kierrot ei tästä tasotu. Mulla on meinaan vahva tunne, että jos vain kierrot tasaantuis niin tärppi kävisi. Eihän se tosin varmaa ole, mutta tällä hetkellä luulen sen olevan syy. Viime kesällä meillä oli vielä kortsut ja ns. keskeytetty yhdyntä :laughing005 käytössä, kun ajateltiin että ei haluta tekemällä tehdä ja jos silloin tärppi käy niin saa miellään käydäkin. Loppuu syksystä päätettiin, että antaa palaa. Turha sitä on aina keskeyttää kun kerran kierrotkin on niin pielessä.. Ja tässä sitä vielä ollaan.

niin ja mäkin uskaltauduin viimeksi tilaamaan raskaustestit netistä! Pääsi kyllä paljon halvemmalla ja ostin saman tien varastoon :) ostin sieltä raskauskeijusta mutta kiitos tuosta kotitesti -vinkistä!

Lana oon miettinyt kans, että kuinkahan paljon tuttuja täällä oikeasti onkaan! Varmaan naapurit ja serkut sekä kaikki kaverit tietysti palsta täynnä ei vaa tiedetä sitä :cool05

Niin ja munhan piti tänään juoda pitkästä aikaa,mutta enpäs sitte juokkaan kun suunnitelmat meni vähä uusiks tossa viikolla. Vappukin taitaa mennä selvinpäin...:)

Gatusa, onnea työnhakuun, toivottavasti saat sen paikan. Ja toivottavasti selviää, mistä tiputtelu johtu. Onneksi se on sentään nyt loppunut, eikä sieltä löytynyt mitään ikävää. Toivottavasti flunssa jättää sut pian rauhaan.

Omenapossu, miten vauvakahvilassa meni? Oliko kivaa? Toivottavasti täti ymmärtää lähteä sieltä huspois eikä jää valuttelemaan.

Pahoittelut tädistä anell. Toivottavasti parempi tuuri ensi kierrossa.

Samoin musicboxille.

Tyttötiikeri, projektisi kuulostaa hienolta. Ehdottomasti olen mukana. ;)

Pahoittelut Eea myös tädistä. Sun viesti oli kyllä ihanan positiivinen, piristi omaakin mieltä. ^^

Harvoin sitä kirjoittaa näin, mutta onnea Nyytti negasta. Toivottavasti saat pian pysyvän plussan.

Ainut, kiva että lääkäri soitti, eiköhän se ole rahan arvoista että asiat selkiää puolin tai toisin. Outo lääkäri tosin, kun höpisi vaihdevuosista. o_O

Kukka, hienoa että ootte saanu välejä miehen kanssa taas kuntoon. :> Onnea jos siellä onkin nyt tärpännyt. Taitaa se stressaamattomuus vaan tehdä ihmeitä.

Onnea plussata Jekiira! ^^ Ja tarrasukkia pikkuiselle.

Tervetuloa tännekin puolelle juttelemaan Allison. o/ Kiva että sentään joku muukin on täältä Varsinaisesta Suomesta.

Chilly, noi sun oireet kuulostaa hyvältä. Pidän peukut pystyssä, että ne myös on sitä.

Lana, oon kans huomannu et osa noista hymiöistä on kamalia. Ei tommosia täällä tarvittais. :/

Chipmunk, toivotaan nyt vielä että se on kiinnittymisvuotoa tms eikä täti. Sehän ei ihan tuoretta verta ainakaan ole, kun on ruskeeta.

Lilla, onpa kamalann pitkää kiertoa sulla. Pahoittelut negasta. :(

Rosebud, ehkä testasit liian aikaisin? Ainakin toivoa on niin kauan kuin menkat ei ole alkaneet. Kurjaa kuitenkin, ettei plussaa tullut. :(

Tsemppiä piinaviikolle elmiina.

Olipa tässä ehtinyt taas tapahtua paljon kaikkea. Mä muuten selaan viestejä toisella välilehdellä ja jotenki koen sen helpommaksi ku ikkunasta toiseen hyppimisen, vaikka eihän siinä periaatteessa ole juurikaan eroa. Joku myös kyseli lapsilukua. Ensimmäistä vasta yritetään. Ikääkin tosin on sen verran vähän että aika aikasin ois pitänyt alottaa, jos olisi useampi. :D

Tänään tädin pitäisi tulla, jos kierto olisi taas tasautunut. Ei ole näkynyt eikä myöskään muita oireita siihen suuntaan kuin äksyily. Ehkä tässä on siis toivoa. Ihan vielä en uskalla testata. Varsinkaan kun ovis saattoi olla myös yhtenä päivänä melkein viikon myöhässä, jolloin menkkojen pitäisi alkaa kait torstaina. Pöh, kun ei ota kehosta selvää. Mut luulenpa testailevani loppuviikosta tai ens viikon alkuviikosta. Katsotaan kuinka kauan maltan odottaa.

Lana mä ajattelinkin vaatia kaikki mahdolliset testit, jos nää vielä kauheen kauan meinaa jatkaa :/ ja syön noita raskausajan vitamiineja päivittäin, että tuskin mitään vitamiinin puutosta ois..

ainut taitaa olla helpommin sanottu kun tehty ;)

Nonna- juu mullakin kp7 tänään ja edelleen tulee valkovuodon mukana erittäin vähäisesti verta.. tosi omituista toisaalta, kun ei ennen raskautta oo ollu tällästä, eikä nyt synnytyksen jälkeen kummallakaan kerralla kun menkat on tullu, oisko tää raskauden alun tiputteluvuotoo ;) :D (ainahan saa toivoo)

Vargynja oli ihan kivaa :) olihan siinä oma jännityksensä kun ei ketän tuntenut etukäteen, mutta hyvin omasta mielestäni meni :) joni höpötteli lattialla hirveesti muille vauvoille, vaiikka nämä ei lähelle tulleetkaan, itse olin hieman tuppisuuna kun en tiennyt kuinka lähteä juttuun mukaan, kun nämä muut 6hlö on tunteneet toisensa jo ties kuinka ja kauan.. ja olipa poitsu nuorin porukasta, kaikilla muilla kauhee meno päällä ja ympäri huonetta, tais jonia hiukan kismittää kun ei ite pääse vielä sillain liikkumaan :D ja tuli siellä yhdeltä äidiltä _se_ ilme kun kerroin etten imetä, huoh.. mutta enpä anna sen lannistaa, ensi viikolla siis uusiksi :D

ON: käytiin tänään ukon kanssa katsomassa yhteistä kämppää (ollaan nyt asuttu erillään jo jonkun aikaa ja nyt ensi kuussa on tarkoitus muuttaa pojan kans väliaikasesti isukin tykö ja koko ajan etsitään uutta omakoti taloa johon pääsis muuttaan) harmi vaan että kaikki kunnon asunnot on kiven alla tai sitten ne on Aivan liian kalliita meidän budjetille,, ja mähän en onneks oo vaativa ihminen ;D
ja tosiaan kp7 menossa, pienen pientä valuttelua edelleen, tiedä häntä sitten mitä sekin on..

Täällä meneillään kp 3/30-32 (YK2), ihanaa kun on kahteen vuoteen normaalit menkat! Siis just silleen, että alkaa kun alkaa ja loppuu kun loppuu. Kierukan kans menkat oli viikon ja sit vielä toinen viikko tiputtelua mikä oli tooosi rasittavaa pidemmän päälle! Ja toisaalta mukavaa sekin, että nyt kun on menkat tulee mietittyä ihan muita asioita eikä ressattua ja mietittyä liikaa:) Eli vähän aikaa taas normaalia elämää kunnes voi alkaa taas kyttäileen ja kopeloimaan itteensä:D Mukavaa yhdessäoloa, saunaa ja pannaria namsk. Sit viikonlopuks uusin voimin duuniin.

Meillä tosiaan toista yritellään, poika täytti 3-vuotta vajaa viikko sitten. Yhdessä oloa tulee kesällä täyteen viisi vuotta ja Treellä asustellaan.

Mirelyn todellakin yk 2 on meidän tärppikierto! Se oli se maaginen kierto ekankin kohdalla. Eka kierto harjoittelua vasta;)

Tyttötiikeri peukut pystyssä, että ajoitus oli testeistä huolimatta oikea:)

Ainut hyvä juttu, että pääsitte tutkimuksiin! Lapsimessuilla oltiin pari vuotta sitten ja oikein kivasti viihdyttiin. Tänä vuonna ei taideta jaksaa lähtee ajeleen ja tosiaan töitäkin tiedossa.

Nonna juu ei muuta kun vällyjen väliin! Meil on ihan sama, että pitää olla vähä varovainen ettei liikaa painosta ja hössötä vauvajuttuja tai mies pistää vehkeet piiloon:D Vaik meillä on kyl niin, että ei voi olla tietämättä koska ovis vois olla, kun normaalisti ei touhuilla kun muutama hassu kerta kuussa ja oviksen aika käydään kimppuun kun yleinen syyttääjä:D Ei siinä paljon selittelyt auta.

Lilla82 apua, kylläpä kuulostaa kiertosi hurjilta:/ Toivottavasti apu löytyy pian:)

Vargynja ja elmiina tsemppiä vielä hetkeksi piinailuun :)

Takaisin