ainut: Soittiko lääkäri? Vai maanantaillekko meni?
Nonna-: Kiitos :) Yleensä mulla kestää menkat sen 5 päivää, mutta nyt näyttää kyllä siltä, että nämä jäi 4 päivän mittaiseksi, tosin vuoto oli nyt mielestäni hieman runsaampaa, kuin aikaisemmin joten sekin voi olla syynä...
OmenaPossu: Tsempit huomiselle, jospa siellä kahvilassa olisi mukavasti väkeä ja löytäisit juttukavereita :D
Anell: Pahoittelut tädistä
No yk2 on sitten se meidän tärppikierto, eikös? :)
Juu, meillä tosiaan on jo kolme lasta
Esikoinen (poika) kohta 3v ja kaksostytöt kohta 2v2kk. Esikoisella ja toisella/kolmannella lapsella on ikäeroa muutaman päivän vajaa 10kk, kun tytöt syntyivät n.1kk etuajassa.
Tytöt syntyi 22min ikäerolla. On se vaan kumma miten aika kultaa muistot synnytyksistä ja niistä ensimmäisistä kuukausista syntymän jälkeen. Ne kun ei meidän kohdalla ainakaan ole olleet helpoimmasta päästä :/
Mutta kaikesta huolimatta meistä tuntuu, että vielä on tilaa yhdelle meidän perheessä. :) Jos nyt jossain vaiheessa tärppi käy ja tuloksena siitä on vauva, niin ollaan kyllä enemmän kuin tyytyväisiä
Kysymys:
Onko täällä joku jo kysynyt aiemmin, että yrittääkö täällä porukasta kuinka moni ekaa, tokaa, kolmatta, neljättä jne lasta? Osalla on tickerit joista asia selviää, mut suurella osalla ei niitä ole, joten siksi mietin...
musicbox: Siihen asti kun täti pysyy poissa on toivoa :) Ja jos tuntemukset pitää paikkansa ja täti tuleekin, niin täältä (minulta ja varmasti muiltakin) saat kyllä virtuaali halauksen ja tsempitykset uuteen kiertoon! :)
Tyttötiikeri: Mä oon niin mukana tossa sun tempauksessa, henk.koht. jos nyt tästä kierrosta tärppää niin laskettuaika tulee olemaan ihan tammikuun lopussa, mutta ei se huono kuukausi ole helmikuukaan
Kunhan olisi joku kuu :D :D :)
Gatusa: Hienoa, että tiputtelu vihdoin loppui... Nyt sitten uutta yritystä kehiin ja peitot heilumaan :)
Ketkäs täällä vielä jännäilee? Ilmoitelkaanhan itsestänne, olisi niin kiva kuulla plussauutisia, kun niitä ei ole tainnut kovinkaan montaa tässä kuussa vielä tulla...
Meille muille, joille täti on salakavalasti tai hieman isommalla rytinällä saapunut, lähetän tsempit tähän uuteen kiertoon!! Ei leidit lannistuta, meidän kaikkien vuoro koittaa vielä, vaikka aina ei siltä tunnu! Plussatuulia